grubaluszek Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Posiadam VW Caddy pojemność 1,2 TSI . 2011 rok. Opłaty małe ale serwis i spalanie nadrabia w budżecie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Jakie ceny serwisu? Bo mi nikt nie wierzy jak mówię, że gdy miałem Renault Megane to śednio płaciłem ok. 2800 zł brutto za przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) Bo mi nikt nie wierzy jak mówię, że gdy miałem Renault Megane to śednio płaciłem ok. 2800 zł brutto za przegląd. ile ??? ło matko !!! Wymieniali Ci poł samochodu za każdym razem ? , SUBARU to przy tym taniocha w serwisowaniu Edytowane 27 Marca 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dowiedziałem się nieoficjalnie z oficjalnego źródła : Ceny zaczną się od 44000 Euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Zaczynało się niewinnie, a potem dowiadywałem się, że cena podstawowa to cena obsługi klienta i auta czyli przyjęcie samochodu, wydanie samochodu, wjazd na stanowisko, oględziny wszystkich wymaganów punktów, mycie, zczytanie danych z kluczyka, a potem robocizna tego co konieczne do wymiana to juz była osobna rzecz. Najmniej jak zapłaciłem to około 2000 zł brutto. Dowiedziałem się nieoficjalnie z oficjalnego źródła : Ceny zaczną się od 44000 Euro Znowu przeciek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dowiedziałem się nieoficjalnie z oficjalnego źródła : Ceny zaczną się od 44000 Euro Czyli status quo w stosunku do starego modelu został zachowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 A propos Renault to mi za wymianę tarcz i klocków z przodu w Megance powiedzieli chyba 2500 zł, a to było z 7 lat temu. Natomiast jak im zwróciłem uwagę, że zapiekły się klocki w tylnymi zaciskach, to stwierdzili, że czyszczenie hamulców nie jest czynnością standardową na przeglądach i trzeba za to dodatkowo zapłacić i sobie tego zażyczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dowiedziałem się nieoficjalnie z oficjalnego źródła : Ceny zaczną się od 44000 Euro Czyli status quo w stosunku do starego modelu został zachowany No nie, bo teraz wychodzi od 185 000 zł. A wcześniej od 205 000 zł. A propos Renault to mi za wymianę tarcz i klocków z przodu w Megance powiedzieli chyba 2500 zł, a to było z 7 lat temu. Natomiast jak im zwróciłem uwagę, że zapiekły się klocki w tylnymi zaciskach, to stwierdzili, że czyszczenie hamulców nie jest czynnością standardową na przeglądach i trzeba za to dodatkowo zapłacić i sobie tego zażyczyć. Dlatego uważam, że dużą zaletą Subaru są niskie koszty przeglądów i tak powinno być dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Subaru niskie koszty przeglądów......hmmm Nie tylko nie są niskie ale w dodatku co 15tys.;-) Z honda nie ma porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Kwestia indywidualnych doświadczeń. Hondy w życiu bym nie kupił Nie wierzę w poprawność wykonywania przeglądów co 30 tys km. Znam wyniki badań olejów silnikowych po 15 tys km. Ale gratuluję chwytu markitengowe Hondzie i całej reszcie.To jest sposób na wprowadzanie nowego produktu na rynek, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Kwestia indywidualnych doświadczeń. Hondy w życiu bym nie kupił Nie wierzę w poprawność wykonywania przeglądów co 30 tys km. Znam wyniki badań olejów silnikowych po 15 tys km. Ale gratuluję chwytu markitengowe Hondzie i całej reszcie.To jest sposób na wprowadzanie nowego produktu na rynek, co? Hhehe, Moja Honda ma już 215 tys.,nie bierze ani grama oleju a podczas wymiany zawsze wygląda dobrze.W dodatku nigdy i nic się nie zepsuło i jestem pewien ,że dalej tak będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Mazda 323 mojego syna ma 200 tkm kupiona w 1997 u nas od 2005 miala wtedy 125 tkm. Olej miala chyba raz zmieniany no i tarcze hamulowe przy okazji Ale jest glownie spokojnie po miescie jezdzona praktycznie nigdy nie jest goraca to co sie ma zuzywac i psuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 po miescie jezdzona praktycznie nigdy nie jest goraca Dobre. Prawie dałem się nabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) Kwestia indywidualnych doświadczeń. Hondy w życiu bym nie kupił Nie wierzę w poprawność wykonywania przeglądów co 30 tys km. Znam wyniki badań olejów silnikowych po 15 tys km. Ale gratuluję chwytu markitengowe Hondzie i całej reszcie.To jest sposób na wprowadzanie nowego produktu na rynek, co? Hhehe, Moja Honda ma już 215 tys.,nie bierze ani grama oleju a podczas wymiany zawsze wygląda dobrze.W dodatku nigdy i nic się nie zepsuło i jestem pewien ,że dalej tak będzie. Jestem zaskoczony. Ciekawe gdzie tkwi haczyk? A, już wiem, wolnossący, 150 konny, benzynowy silniczek. Dodaj-cie Edytowane 27 Marca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ciekawe gdzie tkwi haczyk? Chyba tu: Auto: Honda FRV2.0 Trzeba tym jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dlatego jeżdżę 13 letnim WRX'em z przebiegiem 235 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ciekawe gdzie tkwi haczyk? Chyba tu: Auto: Honda FRV2.0 Trzeba tym jeździć Czy będę musiał coś udowadniać?:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Jeśli masz ochotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 ...te hondy, co to takie niezniszczalne są to też mają po 260 koni, napęd na 4 buty i bokami w zakręty wchodzą? Subaru to nie do bezawaryjnej jazdy, tylko do frajdy... Jak komuś nie zależy na wrażeniach to opel astra albo honda city, ale później gruszek do śliwek nie porównujcie, bo tak to każdy może kategorię znaleźć, w której jego będzie najlepsze. Koszty przeglądu też są względne (względem kosztu zakupu czy ubezpieczenia), a awaryjność to wg mnie funkcja wykorzystania mocy i przeciążeń w zakrętach (samo się nie psuje nigdy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Subaru to nie do bezawaryjnej jazdy Khem, khem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 ...te hondy, co to takie niezniszczalne są to też mają po 260 koni, napęd na 4 buty i bokami w zakręty wchodzą? Śmieje się trochę z FRV, bo to dla mnie dziwne, że Japończycy postanowili zrobić samochód zafascynowani Multiplą. Ale coś z tymi Hondami jest. W 99-tym kupiłem nowego Accorda i "wzięło" mnie na KJS-y. Katowałem ją niemiłosiernie, opony zmieniałem co 2-3 miesiące. Zrobiłem tym autem 100 000 km z małym hakiem przez 2 lata i..... nic się nie popsuło. Wymieniałem tylko elementy eksploatacyjne. Nawet jak przy...waliłem w krawężnik, to tylko wymieniłem felgę. W Subaraku jak podobnie uderzyłem, to musiałem wymienić kilka elementów, łącznie z drążkiem kierowniczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 ...te hondy, co to takie niezniszczalne są to też mają po 260 koni, napęd na 4 buty i bokami w zakręty wchodzą? Śmieje się trochę z FRV, bo to dla mnie dziwne, że Japończycy postanowili zrobić samochód zafascynowani Multiplą.Ale coś z tymi Hondami jest. W 99-tym kupiłem nowego Accorda i "wzięło" mnie na KJS-y. Katowałem ją niemiłosiernie, opony zmieniałem co 2-3 miesiące. Zrobiłem tym autem 100 000 km z małym hakiem przez 2 lata i..... nic się nie popsuło. Wymieniałem tylko elementy eksploatacyjne. Nawet jak przy...waliłem w krawężnik, to tylko wymieniłem felgę. W Subaraku jak podobnie uderzyłem, to musiałem wymienić kilka elementów, łącznie z drążkiem kierowniczym. A już robiłem fotki licznika w moim FRV :-D:-D:-D W moim pojmowaniu hondy są niezniszczalne,a w legendzie to i 4x4 jest rewelacyjne i chyba najlepsze na rynku w tej klasie;-) Tyle o hondzie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 No wybaczcie Pany ale nie sądziłem że w tym temacie tyle się dowiem o kosztach serwisu renatek i hondzin Ale bajzel.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) A już robiłem fotki licznika w moim FRV :-D:-D:-D W moim pojmowaniu hondy są niezniszczalne,a w legendzie to i 4x4 jest rewelacyjne i chyba najlepsze na rynku w tej klasie;-) Tyle o hondzie:-) Popieram i potwierdzam - amen A tak btw: przeglądy w Hondzie co 20tys km zostały już tylko w Accordzie . Reszta modeli pojawia się w serwisie wg. wskazań komputera - tzn- z każdą pierdusiną osobno (kolega ma nowego Civica i dostaje szału - wymiana oleju, po miesiacu filtr powietrza itp.). Wizyty klienta w serwisie okazują się zbyt intratne aby z nich rezygnować Edytowane 28 Marca 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 No co Ty nie powiesz... Hm, w życiu był nie powiedział. A jednak był haczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się