herrkam Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Nie wiem co się dzieje z forum ale nie działa mi wklejanie cytowanie itp..wrrrr Dottore napisał że konkurencja jest mocniejsza lżejsza a STI nie. Osobiście uważam że to baaaaardzo dobrze Jeżdżę również Viano 3.0 V6 ostatnim modelem i w Poznaniu pooglądałem nową Vklasse, jest lżejsza i wogóle nie ma V6 i wiecie co jest o wiele ładniejsza w środku, ale przyglądając się temu uznałem że jest..za lekka, za delikatna, za plastikowa...gdzieś to wagę muszą ratować...wracając do STI, nie rozumiem jarajacych się tutaj Audi, Skodami, Golfami, ludzie to jest forum Subaru po co piszecie że Golf R jest super wow i w ogóle Skoda RS czad a Audi to w ogóle bajka a Subaru to shit w porównaniu do VAG(!!!). Mnie jara (być może-nie jeździłem) Viper SRT, ale nie siedzę na forum SRT i nie piszę że dodge to za drogi gówno nie skręca i Subaru STI jest lepsze, jestem na forum subaru i pisze że nowe STI (być może) będzie tak dobre jak poprzednie modele. Porównujących i STI do Octavii i Golfa R proszę ...ludziska no o czym mówimy, jakie wykończenie jaki napęd SAWD jakie zjawiskowe piękno no upalajcie Golfy R, Skody Octavie RS ale miejcie umiar w porównywaniu tego do STI!!! Moja żona jeździ Focusem RS, nie chce Subaru STI (hmm oprócz zimy ofkors hehe), wygląda jak milion dolcow ten Focus jeździ jak taczka GTI i jest tańszy od STI 50% i co ?? I nic..czekam na nowe STI już zamówiłem To pisałem ja herrkam zarażony subaru w 2003 roku i posiadający już 5 (od GT do STI 11) generacji Imprezy...i nadal uważam to auto za jedno z najbardziej optymalnie zestrojonych na trudne drogi, za jedno z najlepszym napędem, i za jedno z najbrzydszych samochodów, za którym się WSZYSCY oglądają...a teraz koleżanki i koledzy wsiadajcie i upalajcie te skody RS Golfy R i Audi TFSI PEACE !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 i nadal uważam to auto za jedno z najbardziej optymalnie zestrojonych na trudne drogi, za jedno z najlepszym napędem, i za jedno z najbrzydszych samochodów, za którym się WSZYSCY oglądają i za to dostajesz plusa , bo to prawda i kropka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 nie rozumiem jarajacych Ależ ja się tym absolutnie nie jaram, trust me Twierdzę jedynie, że R-ka kombi będzie świetnym i szybkim dupowozem z 4x4 dla rodzinki, a za dużo na rynku fur z taką konfiguracją nie ma... Cheers! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Przewietrzyłem dziś swojego Hawka i nie widzę nic w nowym STI co by mnie miało skłonić do zamiany. Żadnej wartości dodanej(wręcz odwrotnie) i myślę,że marketingowcy Subaru mają z tym potężny problem. Mało tego coś na podobieństwo swojego samochodu pamiętam z rajdów czego nie będe mógł powiedzieć o MY14. PS. Minęły mnie trzy motory.Nawrotka i 30 sekund kiedy byłem za nimi. Bezcenne spojrzenie ostatniego w lusterko wsteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Oby nie było tak jak z EVO X, że się okazało że Mitsu zabiło klimat fury i IX była "lepsza". Tym bardziej że nowe STI już wygląda jak EVO X Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ponic nowe STI jest bardziej hardcorowe niz Lanos. Wielu narzeka za to na silnik i uważa że o wiele lepiej by bylo jak by tam siedzial nawet seryjny silnik z WRXa niz ten przestarzały 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Subaru jest przyjemnie neutralny z dodatkiem zapachu skórki:-) Raczej to co jest na fotelech w Subaru to poza zblizonym wyglądem ma niewiele wspólnego ze skórą naturalną Wszystkie miejsca foteli z którymi masz kontakt ciałem są wykonane z naturalnej, perforowanej skóry. W praktyce ze skóry ekologicznej są wykonane tylne obicia foteli oraz boczki. Przynajmniej u mnie tak jest w OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Subaru jest przyjemnie neutralny z dodatkiem zapachu skórki:-) Raczej to co jest na fotelech w Subaru to poza zblizonym wyglądem ma niewiele wspólnego ze skórą naturalną Wszystkie miejsca foteli z którymi masz kontakt ciałem są wykonane z naturalnej, perforowanej skóry. W praktyce ze skóry ekologicznej są wykonane tylne obicia foteli oraz boczki. Przynajmniej u mnie tak jest w OBK. Jestes pewien, ze to 100% naturalna skora? Czytalem artykul, ze tak naprawde prawdziwa skora jest w samochodach klasy liksusowej (bentleye, S-klasa, itd). W nizszych klasach sa to wszelkiego rodzaju eko-skory, dermy. Np w saabie byla skora mielona (naklejona na jakis material - nie wiem jak sie to fachowo nazywa, ale robiona ze scinkow skory), doplata do naturalnej cos ok 10tys zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Subaru jest przyjemnie neutralny z dodatkiem zapachu skórki:-) Raczej to co jest na fotelech w Subaru to poza zblizonym wyglądem ma niewiele wspólnego ze skórą naturalną Wszystkie miejsca foteli z którymi masz kontakt ciałem są wykonane z naturalnej, perforowanej skóry. W praktyce ze skóry ekologicznej są wykonane tylne obicia foteli oraz boczki. Przynajmniej u mnie tak jest w OBK. I tak właśnie jest Z ekologicznej skóry jest jeszcze podłokietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Sadze ze tak jak zwykle, tak i to nowe Subaru bedzie musiało "przekonać jazda" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Temat o STi, a my się tu o skórze na fotelach rozwodzimy C'mon w STi nie to jest ważne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Dokładnie, ważniejszy jest zapach plastików Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Temat o STi, a my się tu o skórze na fotelach rozwodzimy C'mon w STi nie to jest ważne masz racje moja wina ale jakoś nie wytrzymuję jak widzę powtarzane nieprawdziwe informacje. Proszę o łagodny wymiar kary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A wracając do tematu to naprawdę podziwiam herrkama za kupowanie auta w ciemno. Trzeba mieć na prawdę dużo wiary że się na coś takiego odwazyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Proszę o łagodny wymiar kary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Wszystkie miejsca foteli z którymi masz kontakt ciałem są wykonane z naturalnej, perforowanej skóry. W praktyce ze skóry ekologicznej są wykonane tylne obicia foteli oraz boczki. Przynajmniej u mnie tak jest w OBK. Faktycznie masz rację, sprawdzałem to na stronie Subaru i sprawdziłem tylko dla nowego Forka XT, a tam po całości jest PVC/ekoskóra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ale tylko w wersji Comfort bo w Platinum jest tak jak w Outbacku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 turdziGT wiem czego sie spodziewać więc biorę w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Mlodszy brat odebral w koncu swoje 2015 WRX Premium w zeszla Sobote. Reksio czekal na niego gotowy od poltora tygodnia. Droga do domu w dwa samochody - czysta poezja! http://legacygt.com/forums/showpost.php?p=4777462&postcount=9005 http://legacygt.com/forums/showpost.php?p=4777860&postcount=901 PS - A tu jeszcze moj Leggy ostatnio na hamowni (wyszlo prawie 310 kucy, 350-380Nm (srednio 272Nm) : Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) 490nm w H6??? Jak rozumiem auto przemapowane, dolot i wydech zrobiony, coś jeszcze robiłeś aby uzyskać z H6 taką moc? WRX śliczny Jak rozumiem wydech z STI Edytowane 31 Marca 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Mlodszy brat odebral w koncu swoje 2015 WRX Premium w zeszla Sobote. Reksio czekal na niego gotowy od poltora tygodnia. Droga do domu w dwa samochody - czysta poezja! http://legacygt.com/forums/showpost.php?p=4777462&postcount=9005 http://legacygt.com/forums/showpost.php?p=4777860&postcount=901 http://www.youtube.com/watch?v=-Z-Zv_zXm7I http://www.youtube.com/watch?v=xKGdLnm5r0o PS - A tu jeszcze moj Leggy ostatnio na hamowni (wyszlo prawie 310 kucy, 490Nm) : http://www.youtube.com/watch?v=3-Aa8CD3JGQ Wow super wygląda na tych fotach ten WRX. Moim zdaniem na waszych fotkach wyszedł dużej lepiej niż na oryginalnych folderowych. Zgaduję, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) 490nm w H6??? Jak rozumiem auto przemapowane, dolot i wydech zrobiony, coś jeszcze robiłeś aby uzyskać z H6 taką moc? WRX śliczny Jak rozumiem wydech z STI Tak, z tego okolo 400 trafia na ziemie. Dolot, wydech, metalowe katalizatory, polerka przepustnicy, przemapowanie Ecutek na podstawie najnowszych seryjnych mapek 3.6R z Australii. W lecie bedziemy robic kolektor wydechowy. Moment to rowniez zasluga (jedna z niewielu 'na plus') skrzyni 5EAT, a dokladniej jej sprzegla hydro-kinetycznego ktore w dolnym zakresie obrotow wzmacnia/mnozy moment obrotowy. Autko radzi sobie swietnie, 0-100 w okolo 5-5.2 sekund. 120-140km/godz przy 1,500-1,800 obr/min. Osiagi zblizone do seryjnego STi, minus za nieco wiekszy ciezar. Wow super wygląda na tych fotach ten WRX. Moim zdaniem na waszych fotkach wyszedł dużej lepiej niż na oryginalnych folderowych. Zgaduję, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej. Dzieki! Zgadzam sie. Tak na zdjeciach (ktory pstrykal brat) jak na zywo, znacznie lepiej niz w oficjalnych zdjeciach. Jak dla mnie najlepiej prezentuje sie wlasnie szary/grafit, bialy, srebrny, niebieski. Klapa bagaznika jest tak lekka ze wydaje sie zrobione z plastiku lub wlukna weglowego (pewnie z aluminium). Nawet w STI ze skrzydlem jest bardzo bardzo lekka. Jakosc wykonczenia wreszcie na swiatowym poziomie. Cos miedzy Mazda/VW a Audi/BMW. Edytowane 31 Marca 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wiem, że onet to nie źródło informacji, ale właśnie przeczytałem, że Mitsubishi nie będzie kontynuować modelu Evo. Nie wiem czy to dobrze czy źle. No chyba ze to 1 kwietnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Juz od dawna była o tym mowa. @xperia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) A tu jeszcze moj Leggy ostatnio na hamowni (wyszlo prawie 310 kucy, 490Nm) Ponieważ dalsze informacje wskazują na to, że jest to H6 należy pogratulować : osiągnięty został REKORD ŚWIATA ! Pozwolę sobie przypomnieć starą regułę, iż osiągalny moment obrotowy zazwyczaj nie przekracza 100 Nm / litr pojemności ( silniki wolnossące ). Oczywiście są też silniki o bardzo sportowym charakterze, w których te parametry są przekraczane. I tak znana Honda S2000 osiągała 102 Nm. W dzisiejszych czasach i te bariery są już przeszłością. I tak w supersportowych autach osiąga się nawet nieco lepsze wyniki. Jak np. w ..... Ferrari Np. Ferrari California osiąga 485 Nm z 4,3 l pojemności silnika, czyli 113Nm/litr .... gdzie mu tam do cytowanego wyżej osiągnięcia ! Sięgnijmy więc dalej po Ferrari Italia - chluba firmy ! Tu mamy 540 Nm z 4499 cm, czyli 120 Nm/litr. To wszystko nic - cytowany Legacy H6 osiąga 490 Nm z 3629 ccm, czyli 135 Nm / litr pojemności. Genialny silnik ! I to wszystko po : Dolot, wydech, metalowe katalizatory, polerkaprzepustnicy, przemapowanie Ecutek na podstawie najnowszych seryjnych mapek 3.6R z Australii. A teraz serio. Szanowny Panie ! Mówiąc oględnie ktoś robi Pana w ...... Przy standardowych przeróbkach silnika ( jak opisane + wtryskiwacze o większej wydajności, to samo z pompą paliwa, ew. zmiana ciśnienia sprężania - co jak rozumiem nie było robione etc.) możne z wolnossącego silnika "wyciągnąć" ok. 10% więcej mocy ( nie momentu !). Ze sformułowania : sprzegla hydro-kinetycznego ktore w dolnym zakresie obrotow wzmacnia/mnozy moment obrotowy rozumiem, że samo pojęcie momentu obrotowego ...nie jest dla Pana całkiem jasne ( gdyż generowany jest przez silnik - skrzyni, czy sprzęgłu nic do tego !). Być może świadomość tego faktu spowodowała, że "tuner" pozwala sobie na przekazywanie Panu tak dalece "sensacyjnych", acz jednocześnie fikcyjnych wiadomości. Przy okazji - klasyczny tuning silników wolnossących powoduje z reguły przesunięcie maksymalnego momentu do wyższych obrotów. Standardowy H6 osiąga maksimum przy 4400 obr/min. Gdybyśmy tylko podwyższyli tę wartość do 4500 obr/min, to silnik przy momencie 490 Nm już przy tych obrotach osiągnąłby ...314 kucy ... O przyspieszeniu 0-100 km/godz w granicach "5 - 5,2 s" można naturalnie też zapomnieć. Granice ok 6 są przy takim przyroście mocy bardziej prawdopodobne ( oczywiście zakładając, że te 310 koni nie jest równie surrealistyczne jak 490 Nm ). I jeszcze coś na pocieszenia - przy faktycznych 490 Nm skrzynia .... szybko odmówiłaby współpracy Pozdrowienia Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się