Skocz do zawartości

KASIAiMIŚ

Użytkownik
  • Zawartość

    574
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KASIAiMIŚ

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.balkon-manufaktur.com

Ostatnie wizyty

360 wyświetleń profilu
  1. KASIAiMIŚ

    Wibracje na kierownicy WRX STI 2011

    Dobry temat. Tez mam podobny problem. Przy hamowaniu, cos jak u MDsuperstar, kiedy hamujemy delikatniej. Obojetnie moze byc od 80. Trzesie kierownica. Czasami wrecz napier..... A czasami nic. Wcale, zero. Dzieki za pomysl z tuleja. Sprawdzimy te tuleje, ale... niedawno wymienialismy. Na szarpakach wszystko tip-top. -mamy w sumie nowa pompe, nowa przekladnie. -zmienilismy tarcze ale nie pomoglo. Sprawdzilismy wiec tarcze i pisty. Zero bicia. Ani z przodu ani z tylu. -Wymienilismy gumy na przekladni. I ciagle jest ten problem.
  2. KASIAiMIŚ

    Subaru WRX STI MY15

    Wlasnie to jest najwieksza lipa. O UPG kazdy wie, placze itd, ale najwiekszym problemem sa te panewki. To sie robia kosmiczne koszta. Najlepsze jest to, ze wcale ich nie slychac jak w GT. Tutaj cyk i silnik stoi. Masakra.
  3. KASIAiMIŚ

    Hot Hatch Hysteria

    Tez dam dwa slowa od siebie. Tak sie sklada, ze z racji braku STI postanowilem kupic sobie SSS 3gen tak na chwile. Jezdzilem tez 4 i obecnym i tymi fiestami abarthami ercekami od puga, opc itd., ale tylko na jazdach probnych. Jestem po prostu ogromnym fanem malych aut. Moje pierwsze auto to byl P106s16 i po prostu ta milosc do malych zostala. Wracajac do Swifta. Pisze o 3gen, ale kazdy nastepny jest tylko lepszy w prowadzeniu. To jest chyba najlepszy samochod w kategorii koszta/radosc. Po prostu jak on sie prowadzi to jest nieprawdopodobne. Krotka skrzynia. Uklad kierowniczy jest po prostu MEGA. Prawde mowiac sti trzeba sie duzo bardziej nakrecic. No i Waga o ktorej mowi Eddie_gt4. On idzie tak lekko, bezbolesnie. Tak fajnie jak.... no wlasnie P106. I nic innego co pozniej wyprodukowali. Te niby osiagi.... Prosze, Was. Ten samochod tak zajebiscie i lekko skreca, ze i tak wiekszosc tych niemieckich wypasow moze tylko grzecznie znikac w lusterku czekajac do nastepnej prostej. Ktorych akurat u nas na wsi nie ma. W/g mnie to jest genialne auto, bardzo niedocenione. Takie w ktorym po 500km jestes zakochany, daje mega radosc i jest super kumplem. Choc na papierze jest kupa smiechu. Dodam jeszcze, ze bagaznik jest niewiarygodnie pojemny, z tylu jest duzo miejsca. I generalnie jedynym minusem, takim co prawdziwym co wnerwia jest fakt, ze nie mozna wylaczyc ekranu radia jak gra muzyka. Ot takie pare zdan ktore nikogo nie przekonaja do puki sie nie przejedzie dluzej. Pozdrawiam Mis
  4. KASIAiMIŚ

    rozpórka przednia Staffa

    Mamy to w Lanosie. Bardzo fajna robota jak za te kase rewelacja. Co do roznicy na + to ciezko cos powiedziec. To nie GTek, tam to byl efekt WoW. Szczegolnie jak zamontowalismy prawie wszystkie jakie sie dalo
  5. KASIAiMIŚ

    Zakopane i niezakopane okolice

    Dobra dobra, 39 minut. Dokladnie od ktorego miejsca w Krakowie do ktorego miejsca w Zako. Kiedys bylo latwiej, duzo mniejszy ruch. Odpowiednie godziny gdy byles sam na drodze itd. Pozdrawiam Mis
  6. KASIAiMIŚ

    Autostadt Wolfsburg

    My bylismy chyba 10 lat temu. Calkiem fajne miejsce. Zamiast biletow byly piny ze znaczkiem vw
  7. KASIAiMIŚ

    Szczerze o 2,5T STI

    Mysle, ze nie musisz. Normalnie jest tak. A jak jestesmy w PL to +2 litry. Inaczej sie jezdzi PL "mniej przewidywalnie" i do tego paliwo tez robi swoje. Wiem, ze nie po to czlowiek ma sti zeby sie nad spalaniem zastanawiac, ale jak sie robi +30kkm rocznie to czasem jest tak nudno, ze walka o kropelke i monitorowanie spalania to jedyne sensowne zajecie LOL Pozdrawiam Mis
  8. KASIAiMIŚ

    Szczerze o 2,5T STI

    Nie trzeba wierzyc. W zeszlym roku musialem dwa prawie dwa miesiace dojezdzac 40km do szpitala do Kasi i jedyna rozrywka po drodze byla walka o kropelke. Opony 205 i plynnosc jazdy to klucz do sukcesu.
  9. KASIAiMIŚ

    Szczerze o 2,5T STI

    jest to do zrobienia ale nie na 300km
  10. KASIAiMIŚ

    Subaru WRX STI MY18

    To mniej wiecej 5 razy mniej niz w CH.
  11. KASIAiMIŚ

    Subaru WRX STI MY15

    Tutaj cena jest stala. GT w 2000r tez tyle kosztowalo.
  12. KASIAiMIŚ

    Lanos STi - kilka pytań na temat filtrów, płynów etc.

    Ja tam zadnych halasow na auto nie mam. Chyba, ze sie przyzwyczailem i nie slysze.
  13. KASIAiMIŚ

    Lanos STi - kilka pytań na temat filtrów, płynów etc.

    2. A gdzie jest ten filtr? Czy mowimy o tym przy pompie paliwa?
  14. KASIAiMIŚ

    Subaru WRX STI MY15

    I to sa fotele jakie powinny byc w standardzie.
  15. KASIAiMIŚ

    Hot Hatch Hysteria

    Mielismy 207 gti i jakies 80kkm podobnych problemow, pierwsze 20kkm udalo mu sie pokonac bez problemu. Wszystkie czujniki wymieniali po kilka razy, rozrzad i inne pierdoly a na koniec okazalo sie, ze problemem byla wieszajaca sie klapka od zmiennej geometrii w turbo. Moze to cos innego, a moze sie przyda. Pozdrawiam Mis
×