Jump to content

szyszymomonn0

Użytkownik
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

71 Wspaniały

About szyszymomonn0

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday November 30

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zduńska Wola / Łódź
  • Auto
    Jest: Impreza WRX (Lanos)
    Było: Impreza(Bugeye)
  • Zainteresowania
    Fotografia, Motoryzacja, Informatyka

Recent Profile Visitors

476 profile views
  1. Myślę, żeby włożyć 8 calowe et48 zamiast 7 calowego. Wtedy środek ciężkości zostaje w tym samym miejscu i sie wszystko zgadza. Tylko porównywałem to do felg o mniejszym et. Zależy mi zarówno na trwałości, prowadzeniu i wyglądzie. Też chciałbym, żeby ten wątek pomógł innym.
  2. Ja również powoli inżynier Dlatego napisałem dobrze i ładnie. No i po to też ten wątek. Dzięki za podpowiedzi. U mnie na obliczeniach w sumie też sporo widać.
  3. Jest w tym sporo prawdy, ale jak można dobrze i ładnie to dlaczego nie Na powyższych wizualizacjach fajnie widać jak zachowuje się środek ciężkości koła i się na logikę zgadza.
  4. Szczerze mówiąc nie rozumiem co miałeś na myśli. Podałem tylko przykład z tym Et36 7J, żeby mieć obraz jak wypełni nadkole felga 8j et48.
  5. Z tym obniżeniem się zgodzę, to też zawsze trochę optycznie dużo poprawia, ale to ma być nikomu nie umniejszając - auto pełnosprawne, na co dzień OZ jest szersza o te 25,4mm w obie strony (symetrycznie się "rozciąga"). Patrząc z boku (jak na wizualizacji poniżej) - przysuwa się nam felga do nadkola o połowę tej wartości czyli o 12,7mm. Rozumując w tę stronę 8J Et48 dałoby taki sam efekt jak 7J i ET 36. W fotach screeny z "kalkulatora", wartości pokazuje dobre, ale wydaje się mi, że wizualizuje błędnie (np. różniąca się odległość od nadkola do opony). Dołożyłem od siebie jeszcze tro
  6. Ja wiem jak wypływa ET, szerokość oraz średnica felgi na jej wygląd i uważam, że większość tego typu stron można sobie rozbić o kant tyłka... Pokazują tylko to co można odczytać ze słupka w samochodzie albo pokazują cokolwiek co zgadza się rozstawem. Już się przekonałem o tym w poprzedniej imprezie - jako zimówki miałem 15nastki 6.5J przy ET38 i na dodatek wyższą oponę niż oryginalnie (bodajże 195/65). Nic nie obcierało nawet jak samochód był zapakowany. Na tych wszystkich stronach nigdzie nie było napisane o ET poniżej 45 i jak na 15nastkę również nadkole było wypełnione. Dlatego w tym w
  7. Miałem to właśnie wrzucić - fajna stronka. Tylko czasem są wartości typu ET35 i wątpię, że to nie obciera
  8. Super, dzięki! Znam stronkę, ale ona jest bez sensu... Raz pokazuje et 48,52,55 a niżej do tego samego modelu, że jednak et45 też. No i Impreza GH wrx z 2.0t? Czy coś przeoczyłem? Poza tym, z tego co widziałem w necie to et42 zakładają nawet i po prostu jestem ciekawy jak to wychodzi w realnym życiu.
  9. Cześć wszystkim! Nie znalazłem takiego wątku na naszym forum. Rozglądam się za ładnymi felgami (raczej 17nastki, ewentualnie 18) do Imprezy WRX Lanos. Zależy mi na tym aby jak najładniej wypełniły nadkole, ale bez obcierania. Oryginalne 17nastki 7j ET55 nie zachwycają Chciałbym zapoczątkować wątek, do wrzucania zdjęć przyjemnych konfiguracji tej generacji Imprezy z dokładnymi danymi (marka, model, średnica, et, szerokość). Pokażcie Wasze samochody i nie tylko! Oczywiście chętnie się dowiem jakie wartości są minimalne aby felgi nie obcierały (mam na myśli wąskiego lanosa EU).
  10. U mnie leżała od października Lotkę zakładał blacharz więc dokładnie nie wiem, ale z tego co podglądałem ściągając zaślepkę w klapie to są wykorzystane i nitonakrętki i te oryginalne kołki z wrx'owej lotki. Środkowe dwa otwory są na razie zaklejone taśmą. Szukam jakiś zaślepek i wkleję je na klej do szyb.
  11. Moja impreza ma już założoną lotkę z WRX. Finalnie postanowiłem dać ją do blacharza i jest zamontowana na śruby jak oryginalna w WRX
  12. Odświeżając wątek - klapa bez GX'owej lotki wygląda w ten sposób (zdjęcie z internetu): A tutaj znalazłem wątek gdzie jest zobrazowany i opisany proces zakładania: www.stephenfung.net/the-subaru-factory-spoiler-install-from-hell/
  13. Temat obgadałem z forumowiczem biblak i da się założyć większą WRX'ową lotkę w miejsce mniejszej, ale lepiej skorzystać z pomocy blacharza i nie przyklejać. Trochę z tym zabawy jest.
  14. Ok, dzięki - podpytam. Ale jak ktoś coś wie to może niech wrzuci tutaj, żeby był wątek dla potomnych
×
×
  • Create New...