Skocz do zawartości

scypio

Użytkownik
  • Postów

    255
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia scypio

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - tylko 140k, jeździ bez zarzutu na oryginalnym silniku, sprzęgle i dwumasie. 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc.
  2. Moje Legacy D ma na dzień dzisiejszy 55500km przejechane. Mam je od nowości, czyli października 2008
  3. scypio

    ja mu gaz a on zgasł 2.0D

    Ten typ tak ma? Tutaj wątek sprzed trzech lat na ten sam temat (też Legacy 2.0D): http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/49096-dlawienie-ponad-2900rpm-w-legacy-diesel/ Dodam jeszcze, że jako jeden z bohaterów tego wątku stosuję (jak mam okazję) metodę, którą zaleciło mi ASO... czyli butowanie auta. Jakoś jesienią 2012 pojechałem moim legacy D na Tor Poznań Track Day, po całym dniu butowania auto jeździło jak nowe, absolutnie zero dławienia. Po dłuższym okresie spokojniejszej jazdy problem powraca i tak w kółko... Nie wiem, czy to rozwiązanie stosuje się również w przypadku autora wątku, niemniej jednak polecam lekturę
  4. Dlatego w swoich dywagacjach uwzględniłem różnicę w akcyzie...136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. Trochę optymistycznie to wygląda, nie jestem przekonany co do dopasowania wersji wyposażenia forka... ale jakby zrobić porównanie na podstawie ceny BRZ to.. 136900 * 1.0717 / 1.031 * 1.186 =~ 168784 PLN. i tak nieźle... choć z 2.0 byłoby cudowanie A uwzględniłeś różnicę Vat? 8% kontra 23% Tak, bo proporcje są policzone z uwzględnieniem ceny brutto w Polsce.
  5. Spekulacje opierają się na proporcjach cen między modelami, więc uwzględniają różnicę w wysokości Vatu. Akcyzę odpowiednio skorygowałem
  6. Dlatego w swoich dywagacjach uwzględniłem różnicę w akcyzie...136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. A Ciebie dodatkowo będę na rękach nosić dwa razy wokół trzepaka No, jak napiisałem wyżej to szacowanie może trochę zbyt optymistyczne, ale 16xk PLN za STI jestem niemal na 100% pewien i mogę się o flaszkę założyć, że będzie do wyjęcia w takiej cenie. Może to i lepiej, że zwykłego WRX nie będzie w sprzedaży w Polsce, bo jeszcze bym wgryzł zęby w ścianę i kupił... a tak to zostaje mi yyyy... Renault Megane GT kombi
  7. Dlatego w swoich dywagacjach uwzględniłem różnicę w akcyzie... 136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. Trochę optymistycznie to wygląda, nie jestem przekonany co do dopasowania wersji wyposażenia forka... ale jakby zrobić porównanie na podstawie ceny BRZ to.. 136900 * 1.0717 / 1.031 * 1.186 =~ 168784 PLN. i tak nieźle... choć z 2.0 byłoby cudowanie
  8. Forki XT potaniały bardzo ostro (za moejauto.pl) wersja Comfort 161 791 -> 136 900 wersja Platinium 170 088 -> 153 494 i teraz małe zagadka... WRX STI w Szwajcarii kosztuje 1050 CHF mniej niż tańszy Forek XT (co daje 2.17%). No to teraz zgadujemy cenę STI w Polsce z uwzględnieniem droższej akcyzy: 136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. Powiedziałbym, że STI < 160k wygląda całkiem realnie.
  9. Może auto jest podejrzanie tanie... weź wystaw za 40k na tydzień albo dwa.
  10. A ja się zastanawiam czym "zwykły" WRX podpadł, że ma go nie być w ofercie. W UK cenę szacują na 28k funtów ( http://www.autoexpress.co.uk/subaru/wrx-sti/84925/subaru-wrx-2014-review ), tyle co BRZ z automatem. Co przekładałoby się na jakieś 130k PLN... może kiedyś.
  11. O ile mi wiadomo to już było na forum potwierdzane oficjalnie że nowy WRX nie będzie dostępny w PL Tak mi się kołatało po głowie, miałem jednak nadzieję, że jak okazało się że ma nowszy silnik 2.0 a nie 2.5 jak w STI to może zmienia to obraz rzeczy. Choć kto wie, może STI na Europę będzie z nowym 2.0?
  12. Czy nowy WRX (nie-STI) będzie dostępny w Polsce? Może jakiś mały przeciek?
  13. Spróbuj. Jak będzie ok to daj znać. Mówię serio. Coraz bardziej skłaniam się w tę stronę. Na wstępie dzisiaj wieczorem zatankuję i umyję auto żeby dało się obfocić i zrobić zapytanie zrobić o koszty całej imprezy. Do tego czeka mnie obligatoryjny joyride z okazji tygodnia stania pod blokiem. Może ktoś ma ochotę się przyłączyć albo chwillę pogadać? Start tak koło 22:00 na Winogradach
  14. Dwa lata i... Oj, oj, to nie brzmi zbyt dobrze... Google takie coś podpowiada: http://www.fastserv.pl/ . Dobry pomysł? czy raczej skok w nieznane?
  15. mam do szanownych forumowiczów pytanie: czy jest w Poznaniu jakaś godna polecenia firma, która podjęła by się odświeżenia subaraka i zrobiła to na odpowiednio wysokim poziomie? Mojemu legasiowi leci szósty roczek no i niestety trochę to po nim widać, zwłaszcza że postanowiłem się nie przejmować detalami i zrobić je wszystkie hurtem po pięciu latach użytkowania. Trochę się tego nazbierało, najbardziej bolą mnie niedoskonałości lakieru, jakich się nabawiłem przez ten czas (ryski na zderzaku, lusterku, jeden odprysk, rysy na masce, które własnoręcznie wykonałem zbyt twardą szczotką etc). Boli mnie też rdza widoczna po bliższej inspekcji na ozdobnych, chromowanych elementach grilla, przez to są zdecydowanie mniej ozdobne Wartoby jeszcze rzucić okiem na felgi, porządne posprzątać wnętrze etc. Czy macie jakieś pomysły / rekomendacje gdzie możnaby takie coś w Poznaniu zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...