Jump to content

Zelazny

Użytkownik
  • Content Count

    2000
  • Joined

  • Last visited

About Zelazny

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 03/03/1993

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    WRX typeRA STi Ver. II V-Limited 034/555, A45 AMG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @turdziGT ja się z Tobą w większości zgadzam. Takiego 911 turbo nie wyobrażam sobie z manualem. Jest tak szybkie - wręcz za szybkie i człowiek nie byłby w stanie tego ogarnąć. Sam uważam, że w aucie do miasta, na trasę, do urywania sekund na nurburgringu automat to lepszy wybór. Ale jeśli ktoś chce stricte auto do funu to szanuję bardzo wybór skrzyni manualnej, bo jest ich coraz mniej. Upalałem kiedyś w górach 911 gt3 z pdk i caymana gt4. Oba były wspaniałe ale to cayman bardziej mnie angażował, więcej ode mnie wymagał i lepiej się w nim bawiłem. Chociaż jakbym miał kupować to jednak wybieram gt3. Z manualem
  2. Bardzo szanuję takie podejście! Automat jest super na trasy i w mieście ale jak samochód ma dawać fun i jest opcja manualnej skrzyni - brałbym manuala. Za 20 lat zostaną tylko elektryki i wybór zniknie więc cieszmy się tym co jeszcze mamy... W ogóle ciekawe jest to, że ponad 50% m2 w Stanach ma manuale.
  3. Ciekawe czy jeszcze czasami zagląda na forum?
  4. Nowe Mini Clubman JCW to bardzo fajna oferta. Ponad 300 koni, 4.9 do setki, szpera, napęd na obie osie. A podstawa już jest bardzo dobrze wyposażona. Czekam na koniec lipca bo będę jeździł to dam znać
  5. No to jeszcze filmik:
  6. Prawie jak siatex w Solberg Edition
  7. Wyciekły foty A45s
  8. Felgi z włókna węglowego, ceramiczne hamulce. Cuda ma ta meganka... I cena podobno 48k funtów. Ciekawe jaki czas by Honda z tymi bajerami zrobiła. Żółty Type R już latal po torze i myślę że Japończycy szybko odpowiedzą.
  9. Jest jeden problem. Nie jest to ani oryginalny type R ani tym bardziej prawdziwe 22B. Pięknie zrobiona lecz droga wydmuszka. W przyszłości nie będzie mieć prawdopodobnie żadnej wartości kolekcjonerskiej. Co nie zmienia faktu że bym jeździł. I dzieli je fun z jazdy. AMG nie daje takiego banana na twarzy jak dobre GC8
  10. Zelazny

    Co zamiast XV???

    Gratulacje PRIMAR, wygląda super!
  11. Chyba niczym? 22b jest zbudowane na podstawie Type R v4. Gdzieś niby słyszałem że jest dodatkowo wzmocniona ale czy to prawda? TY752VB6SZ 3.083 2.062 1.545 1.151 0.825 3.416 1.000 4.444
  12. Jest na: Samochody Subaru - kupię, sprzedam, auta z ogłoszeń. Za 110
  13. Co do type R z bodykitem to pojawił się ciekawy samochód na Fb. Z Polski Subaru Impreza WRX STI Type-r Ver.5 Limited 22b Replica Podstawą do budowy samochodu był oryginalny , bezwypadkowy STI Type-R sprowadzony z JP. https://www.type-ra.com/impreza-my99-sti-type-r-v5-limited/ Nadwozie zostało rozebrane do ostatniej śrubki , następnie wypiaskowane i złożone na nowych częściach. Wszystkie części NOWE , auto przejechało od tego czasu 500 km ( używane tylko przy idealnej pogodzie jako auto kolekcjonerskie ). NADWOZIE : - rozebrane , wypiaskowane, profesjonalnie zakonserwowane , pokryte lakierem w kolorze Subaru Impreza WRC z 1999 roku. - zamontowany body kit 22b produkcji PRS Palonka PODWOZIE : - wszystkie części wymienione na nowe, zregenerowane hamulce, elementy zawieszenia wypiaskowane i polakierowane - Zawieszenie seryjne STI , zamontowane krótsze sprężyny - Zamontowana przekładnia kierownicza 2,2 obrotu lock to lock by Palonka PRS - Pedantycznie wykonana przekładka kierownicy SILNIK , SKRZYNIA: -stroker 2,2 l -kute tłoki -kute korby - wystrojony na EMU na 305 ps - Chłodnica oleju Cosworth - przeprojektowana miska olejowa - A grupowy kolektor wydechowy owinięty bandażem - 3 calowy układ wydechowy zakończony wydechem Blitz Nur Spec - N grupowy docisk sprzęgła - Skrzynia biegów 6MT bez DCCD świeżo złożona przez Przemka z PTT Tech - Short shifter Nowe Felgi Milennium Revolution + nowe opony 225/35/18 Auto zbudowane przez firmę PRS Palonka , która wykonała swoją pracę perfekcyjnie. Auto dopracowane w każdym calu. Od momentu zbudowania przejechało maksymalnie kilkaset kilometrów . Aktualnie po serwisie w K- sport gdzie został wykonany po sezonowy serwis - wymiana filtrów, oleju w silniku, skrzyni , dyfrach. W tym samym czasie skrzynia pojechała do Przemka z PTT Tech gdzie została poddana kompleksowej regeneracji ( koszt 15k PLN) . Auto zarejestrowane w PL. Aktualnie gotowa do sezonu 2019 . W auto zainwestowane około 150k PLN. Sprzedam lub zamienię z moją dopłatą na Lancia Delta Integrale HF
  14. A teraz porównaj osiągi obecnego STI z tym z lat 90. Progres...
×
×
  • Create New...