Jump to content

Eryk

Użytkownik
  • Content Count

    702
  • Joined

  • Last visited

About Eryk

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NJ
  • Auto
    2009 STI, 2007 OBK, 2015 OBK 3.6R ltd

Recent Profile Visitors

367 profile views
  1. Konkurencja jest jednym z najwazniejszych elementow gospodarki wolnorynkowej, dlatego tez wszelkie kartele sa zwalczane, poniewaz ida one wbrew zasadom wolnorynkowych. Co nie zmienia faktu ze w roznych przemyslach dochodzi do zachowan zmowy cenowej, ktora ma na celu zwiekszenia dochodow, obnizenia kosztow, a za to wszystko placimy my - konsumenci. W dobie podwyzszonej swiadomosci ochrony srodowiska... planned obsolescence powinno byc nie legalne... ale to juz zupelnie inny temat.
  2. Eryk

    cham na drodze

    Teraz kolejnosc jes taka: GPS, policjant, świetlne, znaki drogowe ... i na końcu reszta.
  3. Eryk

    cham na drodze

    Wydaje mi sie ze nie ma usprawiedliwienia dla Durczoka. On musial podjac 2 decyzje - jedna na trzezwo... Wiedzac ze bedzie jechal autem zaczal pic, oraz druga podjeta po pijaku, ze bedzie prowadzil auto pod wplywem alkoholu. Obydwie decyzje okazuja skrajny brak odpowiedzialnosci doroslego czlowieka, ktory swoim zachowaniem stworzyl realne zagrozenie na drodze.
  4. No i to sie przeklada na sprzedaz - SOA odnotowala 91 miesiecy wzrostu sprzedazy swoich aut. I z tego co pamietam nikt inny na rynku US nie moze sie pochwalic takim wynikiem.
  5. Obawiam sie ze nie bedzie zbyt duzo informacji na temat trwalosci 2.4 DIT, poniewaz w przeciwienstwie do 2.0DIT nie jest to silnik oferowany z manualna skrzynia biegow, wiec wszelkiego typu proby tuningu sa raczej ograniczane przez skrzynie CVT, ktora jednak pancerna nie jest. W przeszlosci trwalosc silnikow najczesciej wychodzila w praniu - czyli tuningu... hoc wiadomo ze 2.5T nie tuningowany jest podatny na przedwczesna smierc. Tak czy siak, CVT z pewnoscia limituje potencjal jednostki 2.4DIT.
  6. Zarejestrowalem sie w 2005 ale forum przegladalem chyba od 2003... co nie zmienia faktu ze ten czas szybko leci... Jak sie rejestrowalem mialem pierwszego subaraka WRX kombi 2002 rocznik, teraz mam 3, a w miedzyczasie jeden mialem ale sprzedalem czyli w sumie 5 subaru.
  7. Eryk

    cham na drodze

    A to nie powinno byc - cham na drodze?
  8. Ciekaw jestem jaki bedzie mialo wplyw pojawienie sie Corvette C8 na ceny Acury NSX na rynku USA... chodzi o NSX z lat 90tych, ktore sprzedawane byly wtedy za $70K a teraz wolaja za nie (uzywane) wiecej... znajac zycie za $60K sie C8 nie kupi... ale powinno byc ciekawiej na rynku samochodowym.
  9. Jesli chodzi o laczniki stabilizatorow do OBK z lat 2004-2009, to w moim doswiadczeniu najlepsze sa laczniki Kartboya - lub podobne - gdy stabilizatory sa grubsze od fabrycznych dla przykladu 22mm. W naszym OBK uzywalem OEM, Moog i inne zamienniki ale wszystkie padaly w bardzo krotkim czasie (owszem moja wina bo zalozylem grube staby) ale, to daje tez do myslenia - jesli Karboy (pasuja od Legacy) starcza na grubym stabie to i na fabrycznym starcza na dlugo. Ceny takich lacznikow sa wysokie ale dla mnie bylo warto ze wzgledu na trwalosc.
  10. Wczoraj wrocilem z krotkiej wycieczki kempingowej. Pojechalismy samochodem w takiej konfiguracji jak na zdjeciu. Zaliczylem jazde po kretych, gorskich drogach, w gore i dol, i to pozwala mi na ocene zachowania auta w obecnej konfiguracji zawieszenia - czyli to co jest opisane w moich postach powyzej, plus stabilizator tylni 20mm. Jazda byla bardzo dobra, samochod zachowywal sie bardzo stabilnie mimo tego ze holowal przyczepke. Moje wczesniejsze obawy i niepewnosci sa raczej teraz rozwiane, pozostane na obecnym zestawie, bo sprawuje sie bardzo dobrze.
  11. Pewnie zrobiliby tylko na rynek US - silnik pewnie 2.nie-ASO.
  12. Generalnie opis ze zdjeciami jest TUTAJ... ale napisze ze to taki troche experyment z amortyzatorami Bilstein B6 i sprezynami King, w sumie sprezyny mialy dac 0.5cm + z przodu i 1cm+ z tylu ale poszlo w gore chyba nieco wiecej - w szczegolnosci z tylu. Pisze ze experyment w intetnecie nie znalazlem takiej kombinacji w Outbacku. Samego skoku nie mierzylem przed i po. W miniony weekend dodalem jeszcze stabilizator 20mm (Subaru). Jazda na autostradzie, wszczegolnosci na roznych takich plynnych nierownosciach jest bardzo przyjemna teraz, zakrety i luki sa zbierane rownie elegancko.
  13. ....no wlasnie ze mam, na dodatek zaczynam sie do tego przyzwyczajac
  14. W zasadzie to kupilem wczesniej niz dzisiaj ale ze dostalem na palecie to musialem do kupy poskladac by bylo co pokazac... aluminiowa przyczepka - generalnie plaska z wyjmowanymi bokami, dokupilem do niej to rusztowanie co widac na zdjeciu, bo bedziemy wozic na niej kanu 3 osobowe, pudlo dachowe i byc moze rowery. Przyczepka ma tez rampe, takze bedzie mozna zawiezc kosiarke czy odsniezarke do serwisu bez problemu... procz tego wiadomo - przyczepka zawsze sie przyda.
×
×
  • Create New...