Jump to content

Eryk

Użytkownik
  • Content Count

    691
  • Joined

  • Last visited

About Eryk

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NJ
  • Auto
    2009 STI, 2007 OBK, 2015 OBK 3.6R ltd

Recent Profile Visitors

336 profile views
  1. Generalnie opis ze zdjeciami jest TUTAJ... ale napisze ze to taki troche experyment z amortyzatorami Bilstein B6 i sprezynami King, w sumie sprezyny mialy dac 0.5cm + z przodu i 1cm+ z tylu ale poszlo w gore chyba nieco wiecej - w szczegolnosci z tylu. Pisze ze experyment w intetnecie nie znalazlem takiej kombinacji w Outbacku. Samego skoku nie mierzylem przed i po. W miniony weekend dodalem jeszcze stabilizator 20mm (Subaru). Jazda na autostradzie, wszczegolnosci na roznych takich plynnych nierownosciach jest bardzo przyjemna teraz, zakrety i luki sa zbierane rownie elegancko.
  2. ....no wlasnie ze mam, na dodatek zaczynam sie do tego przyzwyczajac
  3. W zasadzie to kupilem wczesniej niz dzisiaj ale ze dostalem na palecie to musialem do kupy poskladac by bylo co pokazac... aluminiowa przyczepka - generalnie plaska z wyjmowanymi bokami, dokupilem do niej to rusztowanie co widac na zdjeciu, bo bedziemy wozic na niej kanu 3 osobowe, pudlo dachowe i byc moze rowery. Przyczepka ma tez rampe, takze bedzie mozna zawiezc kosiarke czy odsniezarke do serwisu bez problemu... procz tego wiadomo - przyczepka zawsze sie przyda.
  4. Eryk

    CVT - awarie

    Wczoraj (Sroda) odebralem samochod - na razie w porzadku nic nie kapie nic nie smierdzi ale jechalem ktorko i w deszczu... Jestem pewien ze uszkodzenie uszczelki przy wale korbowym bylo spowodowane bledem przy wkladaniu skrzyni CVT na miejsce - poprzednio wyciek byl jedynie z przedniej czesci skrzyni (uszczelka pompy CVT). Wszystkie naprawy zostaly zrobione w ramach gwarancji. Licze na to ze wszystko bedzie dzialalo jak nalezy ale wiadomo - pewnosci nie ma.
  5. Tutaj ciekawy artykul dla tych co juz sie przekonali do swietnosci aut autonomicznych... realia nie sa takie jak w swiecie Sci-Fi: https://jalopnik.com/teslas-navigate-is-worse-than-human-driving-consumer-r-1834944173
  6. Eryk

    CVT - awarie

    Tak. Ze skrzynia CVT mojej przygody ciag dalszy... znowu cieknie - tym razem na koncu gdzie wal korbowy wychodzi ze skrzyni - takze chyba jakis blad przy wkladaniu skrzyni na miejsce, bo wczesniej tam bylo sucho - wizyta umowiona na sobote - zobaczymy co powiedza i jak szybko naprawia...
  7. BBC News to chyba najbardziej anty-polski kanal przekazu wiadomosci angielsko jezycznych w internecie - najgorrsze ze ma opinie uznanego, ale przez ostatnie 20 lat jakosc przekazu zeszla do poziomu Pudelka. Powedem takiego stanu rzeczy jest internet, i w efekcie brak prawdziwych reporterow - bo teraz bardziej sie liczy kto pierwszy napisze a nie kto napisze prawde.
  8. Mam Weathertech w 2007 OBK. ale nie jestem pod wrazeniem - tylnie w szczegolnosci przesuwaja sie. W 2015 OBK mam Husky liners i one dzialaja znacznie lepiej: https://www.huskyliners.com/WeatherBeater-Floor-Mats/2015/subaru/outback Dla mnie cenowo tez wypadly lepiej od WeatherTech. Gumowe maty sa lepsze od dywanikow IMO bo jednak trzymaja caly syf i wykladzina pod nimi jest jak nowa.
  9. W miniony weekend udalo mi sie przetestowac auto w warunkach zgodnych z przeznaczeniem - w bagazniku przyczepka rowerowa, troche zakupow, na haku bagaznik rowerowy z 2 goralami. Jazda po miescie zasadniczo podobna jak przed zmiana sprezyn i amortyzatorow, tylko przy wolnej jezdzie bardzie "telepie" na boki. Przy szybszej jezdzie, dziurawe/latane drogi sa bardzo ladnie polykane - mimo ze opony maja profil 55 a felga to 19 cali. Zauwazalne zmiany to szybka jazda w zakretach - tutaj, mimo ze podwyzszony OBK nie wychyla sie i jedzie spokojnie. Mimo tego, uwazam ze przy sprezynach twardszych, ale nie podnoszacych jazda bylaby jeszcze lepsza. To czy jednak bede zmienial sprezyny bedzie wiadomo po wakacjach, i jak OBK spisze sie z pelnym obciazeniem.
  10. Eryk

    CVT - awarie

    Pompa CVT zostala zrobiona - samochod odebralem wczoraj (wtorek), mial byc gotowy w poniedzialek, ale podobno robote musial wykonac bardziej doswiadczony mechanik - musieli wyjac skrzynie i wymienili pompe. Naprawa gwarancyjna - na rachunku widniala kwota $600.00... Szczerze mowiac myslalem ze bedzie wiecej, ale oczywiscie ciesze sie ze te $600 zostalo w kieszeni.
  11. Orientacje... Gdyby na obrazku byly 2 panie, to pewnie Subaru musialo by sie bac .
  12. Polityczna poprawnosc - ciekaw jestem jaki procent pracownikow Volvo zalicza sie do grupy lgbt a jaki jest hetero? Bo w sumie marketing ma przemawiac do jak najszerszej grupy odbiorcow. Z drugiej strony Volvo ma problemy i juz szykuja sie zwolniena grupowe - czytalem gdzies w tym tygodniu...
  13. Eryk

    CVT - awarie

    Na wszystko, stanardowo jest 3 lata/36,000 mil, na naped 5/60,000.... Na certyfikowane uzywane SOA daje 7/100,000, z tym ze czesto jest to wliczone w cene auta. US rzadzi sie innymi prawami, konsumenci maja tutaj chyba wiecej praw niz w EU. Gwarancja jest taka sama nie zaleznie od tego w jakim zakladzie auto jest serwisowane.
  14. Eryk

    CVT - awarie

    W tym tygodniu zawiozlem swojego MY2015 Outback 3.6 do dilera Subaru w celu zdiagnozowania i naprawy wycieku ze skrzyni CVT. Otrzymalem wiadomosc ze przecieka pompa CVT, czesci zostaly zamowione, samochod ma byc zrobiony w poniedzialek (dzisiaj sobota), naprawa jest w ramach gwaracji. Sprawdzilem w internecie, i wyglada na to ze podobnie jak w WRX, moj Obk ma high torque CVT, w ktorym pompa jest wewnatrz skrzyni, i u niektorych przy takiej naprawie wymieniali cala skrzynie na gwarancji... Ciekaw jestem jak to u mnie zrobia. Dodam ze to model USDM, diler tez w US, oraz ze na modele USDM gwarancja na CVT zostala wydluzona do 10 lat, i 100,000 mil.
×
×
  • Create New...