Jump to content

Eryk

Użytkownik
  • Content Count

    707
  • Joined

  • Last visited

About Eryk

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NJ
  • Auto
    2009 STI, 2007 OBK, 2015 OBK 3.6R ltd

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Dzieki - poczatkowo to byla przyczepka do przewozu quadow itp z rampa i takimi reiligami po bokach, rampe zdjalem, do bokow przymocowalem reilingi od pickupa - i przyczepka do wozenia kanu jest. Dobrze zdala egzamin juz na dwoch dalszych wyjazdach - wiec jestem zadowolony.
  2. Wprawdzie moj 2015 OBK zostal podniesiony amortyzatorami i sprezynami a nie podkladkami, to wrazenia z jazdy chyba beda podobne - opis mojego OBK jest tutaj. Podniesienie auta bylo w moim przypadku w wiekszosci przypadkowe. Wrazenia z jazdy sa mieszane, samochod bardziej buja na nierownosci z racji ze buda jest teraz wyzej, natomiast ze stabem 20mm, i sprezynami Kinga zachowanie w zakretach jest dobrze - choc na seryjnych sprezynach byloby chyba gorzej... Najwiekszy plus mojego zestawu czuje gdy ciagne przyczepke - w zasadzie procz gorszego przyspieszenia to wogole nie czuje ze ja mam za samochodem, podobnie jest gdy w bagazniku przewoze ciezkie materialy. U siebie musialem jeszcze wymienic tylnie wahacze zeby mozna bylo ustawic zbieznosc - choc mozna to obejsc.
  3. W naszym 2007 OBK wywalalo Check engine w mokra pogode - deszcz lub mgla - wymienilem przewody do swiec - dalej to samo, sprawdzilem mase i sie okazalo ze z jednej strony byla polaczona z buda a z drugiej nie bo skorodowal przewod - zalozylem nowy - bledu brak od roku... aha blad ktory wyskakiwal to cyl 2 misfire.
  4. Eryk

    cham na drodze

    W US to zjawisko nazywa sie "rubber necking" jezeli jest wypadek, a jesli nie ma wypadku, to powodem najczesciej jest cos blachego co szybko sie konczy... Ale taki korek pozostaje. Takie korki "umilaly" mi zycie w czasach gdy do pracy mialem 80 kilometrow w jedna stone.
  5. Konkurencja jest jednym z najwazniejszych elementow gospodarki wolnorynkowej, dlatego tez wszelkie kartele sa zwalczane, poniewaz ida one wbrew zasadom wolnorynkowych. Co nie zmienia faktu ze w roznych przemyslach dochodzi do zachowan zmowy cenowej, ktora ma na celu zwiekszenia dochodow, obnizenia kosztow, a za to wszystko placimy my - konsumenci. W dobie podwyzszonej swiadomosci ochrony srodowiska... planned obsolescence powinno byc nie legalne... ale to juz zupelnie inny temat.
  6. Eryk

    cham na drodze

    Teraz kolejnosc jes taka: GPS, policjant, świetlne, znaki drogowe ... i na końcu reszta.
  7. Eryk

    cham na drodze

    Wydaje mi sie ze nie ma usprawiedliwienia dla Durczoka. On musial podjac 2 decyzje - jedna na trzezwo... Wiedzac ze bedzie jechal autem zaczal pic, oraz druga podjeta po pijaku, ze bedzie prowadzil auto pod wplywem alkoholu. Obydwie decyzje okazuja skrajny brak odpowiedzialnosci doroslego czlowieka, ktory swoim zachowaniem stworzyl realne zagrozenie na drodze.
  8. No i to sie przeklada na sprzedaz - SOA odnotowala 91 miesiecy wzrostu sprzedazy swoich aut. I z tego co pamietam nikt inny na rynku US nie moze sie pochwalic takim wynikiem.
  9. Obawiam sie ze nie bedzie zbyt duzo informacji na temat trwalosci 2.4 DIT, poniewaz w przeciwienstwie do 2.0DIT nie jest to silnik oferowany z manualna skrzynia biegow, wiec wszelkiego typu proby tuningu sa raczej ograniczane przez skrzynie CVT, ktora jednak pancerna nie jest. W przeszlosci trwalosc silnikow najczesciej wychodzila w praniu - czyli tuningu... hoc wiadomo ze 2.5T nie tuningowany jest podatny na przedwczesna smierc. Tak czy siak, CVT z pewnoscia limituje potencjal jednostki 2.4DIT.
  10. Zarejestrowalem sie w 2005 ale forum przegladalem chyba od 2003... co nie zmienia faktu ze ten czas szybko leci... Jak sie rejestrowalem mialem pierwszego subaraka WRX kombi 2002 rocznik, teraz mam 3, a w miedzyczasie jeden mialem ale sprzedalem czyli w sumie 5 subaru.
  11. Eryk

    cham na drodze

    A to nie powinno byc - cham na drodze?
  12. Ciekaw jestem jaki bedzie mialo wplyw pojawienie sie Corvette C8 na ceny Acury NSX na rynku USA... chodzi o NSX z lat 90tych, ktore sprzedawane byly wtedy za $70K a teraz wolaja za nie (uzywane) wiecej... znajac zycie za $60K sie C8 nie kupi... ale powinno byc ciekawiej na rynku samochodowym.
  13. Jesli chodzi o laczniki stabilizatorow do OBK z lat 2004-2009, to w moim doswiadczeniu najlepsze sa laczniki Kartboya - lub podobne - gdy stabilizatory sa grubsze od fabrycznych dla przykladu 22mm. W naszym OBK uzywalem OEM, Moog i inne zamienniki ale wszystkie padaly w bardzo krotkim czasie (owszem moja wina bo zalozylem grube staby) ale, to daje tez do myslenia - jesli Karboy (pasuja od Legacy) starcza na grubym stabie to i na fabrycznym starcza na dlugo. Ceny takich lacznikow sa wysokie ale dla mnie bylo warto ze wzgledu na trwalosc.
  14. Wczoraj wrocilem z krotkiej wycieczki kempingowej. Pojechalismy samochodem w takiej konfiguracji jak na zdjeciu. Zaliczylem jazde po kretych, gorskich drogach, w gore i dol, i to pozwala mi na ocene zachowania auta w obecnej konfiguracji zawieszenia - czyli to co jest opisane w moich postach powyzej, plus stabilizator tylni 20mm. Jazda byla bardzo dobra, samochod zachowywal sie bardzo stabilnie mimo tego ze holowal przyczepke. Moje wczesniejsze obawy i niepewnosci sa raczej teraz rozwiane, pozostane na obecnym zestawie, bo sprawuje sie bardzo dobrze.
  15. Pewnie zrobiliby tylko na rynek US - silnik pewnie 2.nie-ASO.
×
×
  • Create New...