Jump to content

Eryk

Użytkownik
  • Content Count

    658
  • Joined

  • Last visited

About Eryk

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NJ
  • Auto
    2009 STI, 2007 OBK, 2015 OBK 3.6R ltd

Recent Profile Visitors

315 profile views
  1. Dla mnie w samochodzie infotainment nie ma znaczenia... wiem ze wszedzie pompuja marketingowcy the rozne ulatwienia - a to jest wszystko taki kit ktory jedynie oproznia kieszenie, rozprasza kierowcow, i odbiera przyjemnosc z jazdy mechanicznym pojazdem wciskajac pomiedzy kierowce a samochod mase interfejsow ktore nie sa tak naprawde potrzebne.
  2. Zainstalowalem amortyzatory Bilstein B6, oraz sprezyny King w swoim OBK 3.6R... jutro bedzie robiona zbieznosc.
  3. W US tez nie... Subaru jest taka marka ktora mozna spotkac i u bogatych i u biednych... jak Jay Leno kiedys powiedzial - Saab byl kiedys autem profesorow uniwersyteckich w Nowej Angli, a teraz oni jezdza Subaru... bezpieczenstwo Subaru jest na pewno jednym z powodow popularnosci.
  4. Wielkie dzieki... Czarne felgi, doklejone plastiki, i czarny grill z Legacy (nie widac na zdjeciu) mialy zrobic z mojej wersji Limited - cos innego co Subaru moglo by zaoferowac. Patrzac na zdjecia powyzej, okazalo sie ze nie pomylilem sie o wiele - jesli chodzi o wyglad. Na zdjecia powyzej widac dosc wyraznie jak nowy OBK urosl... no i teraz proporcje sa bardziej zachwiane - a sama bryla zdaje sie byc bardziej ewolucja 2010-2014 OBK mimo ze wyglad jest podobny do 2015. Podejrzewam jednak ze nowy OBK jest bardziej praktyczny od mojego - jesli chodzi o wnetrze... Subaru znowu nie popisalo sie zwoim beznadziejnym projektem reilingow dachowych, ktore bardzo limituja opcje montowania sprzetu na dachu. Bardziej pojemny bagaznik na pewno na plus... no i turbo 2.4 - choc i tutaj tuning moze byc utrudniony - podobnie jak w FXT 2.0 DIT - skrzynia CVT jest tu slaboscia... Moj OBK dostanie w przyszlym tygodniu Bilsteiny B6 ze sprezynami King - takze sam jestem ciekaw jak bedzie.
  5. Eryk

    SWAP hamulców

    Probowal ktos albo orientuje sie czy na przod wejda Brembo of STI z tarczami do 2015 OBK p&p? Na NASIOC czytalem ze Tribeca i OBK maja te same tarcze, no i widziale na forum Technicznym Tribeci tutaj ze wchodza p&p, wiec chcialbym sie upewnic ze podobna sytuacja ma sie w OBK 2015.
  6. Gdyby ktos sie zastanawial czemu ten Outback taki podobny do poprzednika, i na dodatek silnikit takie nie-europejskie to prosze zwrocic uwage na fakt ze: The midsize SUV could enable Subaru to add to its 85 consecutive months of sales growth in the U.S. The surging brand surpassed Hyundai to become the seventh biggest seller by sales volume in 2018. Nie ma chyba innego rynku na swiecie ktory daje takie wyniki firmie Subaru... Wprowadzajac radykalne zmiany OBK moze stracic swoja pozycje na rynku. Podejrzewam ze gdy sprzedaz Outbackow zacznie spadac to wtedy zauwazymy bardziej radykalne zmiany.
  7. Na pierwszy rzut oka kazde subaru jest brzydkie... to wiadomo od dawna. Outbacki na rynek US sa produkowane w US - i ewidentnie beda mialy silniki od Forestera USDM oraz Ascenta, byc moze wersje na rynek EU beda zblizone silnikami do Forestera EU... co mogloby oznaczac e-boxer (no ale to sa juz tylko moje spekulacje).
  8. Tych boxerow nie slychac jak kiedys - bo kolektory nie sa roznoodleglosciowe. Poza tym tam chyba glownie chodzi o dzwiek wiatru/opon na autostradzie. Jedyne co nadal jest porazka to ten beznadziejny bagaznik dachowy - on jest bardzo limitujacy jesli chodzi o mozliwosc i sposob przewozu roznych rzeczy.
  9. Wyglada na to ze silnik wyrwany z Ascenta... ciekaw jestem jakie beda osiagi, bo w sumie Ascent ma przyspieszenie takie jak OBK 3.6r... Generalnie nowy OBK wyglada na troszke wiekszy od mojego rocznika 2015... Zapewne silnik bedzie mozna troszke podkrecic - choc nie wiadomo jak to z CVT da rade.
  10. 2020 OBK wyglada fajnie - no i swietnie ze model XT wrocil... ja bym go kupil.
  11. Wiadomo - jak to w rajdowce - trzeba pokazac sponsora
  12. Po dodaniu przeloty 3 calowego za turbo robi sie remap. Owszem mozna dojechac kawalek do kogos by wystroil ,ale bez remapu sie nie jezdzi na codzien po takiej zmianie. Tak jest i nie radze kombinowac... jak sie zaklada przelot to sie robi remap w tym samym czasie - bo po co zakladac przelot i 3 calowa rure a remap odkladac na pozniej...
  13. W obecnych czasach marketing jest wszechobecny... no i takie sa tego skutki... Najpierw problem byl z twardymi plastykami - ok jak tam gdzie dotykam sa twarde to moze nie fajnie - ale tam gdzie nie dotykam - to co mnie obchodzi czy twardey ten plastyk czy nie. Tak samo z tymi technologiami wspomnianymi powyzej - rozumiem ze to ulatwienie, ale jak sie teraz czyta testy aut - jakas paranoja - samochod ktory prowadzi sie idealnie jest skazany na kiepski wynik bo ciezko podlaczyc telefon do infotainmentu... doslownie jakis absurd, bo te testy celuja w milenialsow, a oni akurat najmniej kupuja samochodow. Ale o co mi chodzi - otoz chodzi o to ze sa ludzie ktorzy lubia proste nieskomplikowane auta, ktore daja wiecej przyjemnosci z jazdy... i kupuja uzywane. Jest jeszcze inna grupa ludzi ktorzy generalnie nie maja upodoban motoryzacyjnych i ci ludzie kupia to co marketing sprzeda... obojetenie czy to ma sens czy nie.
  14. Czy jak przykleje do swojego 2015 Outbacka 3.6R przykleje taki emblem to bede mial Subaru Outback Spec-B?
×
×
  • Create New...