Jump to content

Eryk

Użytkownik
  • Content Count

    801
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Eryk last won the day on October 17 2012

Eryk had the most liked content!

Community Reputation

605 Wspaniały

About Eryk

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NJ
  • Auto
    2009 STI, 2015 OBK 3.6R ltd, 2017 OBK 3.6R ltd

Recent Profile Visitors

729 profile views
  1. By ograniczyc przekraczanie dozwolonej predkosci: https://www.bbc.com/news/business-54454738
  2. Bo lzejszy i nizszy - mimo tego samego przeswitu... od rocznika 2010 buda OBK jest sztucznie podwyzszona. Czy sztywne sa czy nie to nie wiem - wiem tylko ze ani w 2007 ani w 2015 nic nam w srodku nigdy nie trzeszczalo (tak jak w moim dawnym 2002 WRX kombi). Poza tym Subaru zachwalalo ze 2015 sztywnieszy od poprzednika - czyli pewnie kolejny "chwyt".
  3. Mialem rownolegle OBK 2007 i OBK 2015 - oba USDM - fabrycznie 2015 bil 2007 na glowe - glownie dlatego ze 2007 z rynku us byl wyposarzony w tragicznie zestrojone amortyzatory, po zmianie amortyzatorow, sprezyn i stabow - 2007 prowadzil sie lepiej od 2015. Trzeba pamietac ze od czasu gdy OBK zaczal gabarytowo coraz bardziej przypominac SUVa a mniej podwyzszonego kombi, to srodek ciezkosci w tych autach przesunal sie wyzej - takze prowadzenie rowniez sie zmienilo. Jakosciowo wnetrze i jest znacznie lepsze w nowych modelach - jest to niezaprzeczalny fakt.
  4. Gdybym kierowal sie jakoscia wnetrza przy wyborze auta to bym sie nigdy nie stal wlascicielem Subaru... Outbacka chcialem miec od momentu pojawienia sie 3 generacji - sylwetka nawet dzisiaj wyglada bardzo atrakcyjnie, 4 generacja mi kompletnie nie pasowala, natomiast 5 generacja podobala mi sie od samego poczatku (i takich mam 2 sztuki), natomiast 6 generacja nie podoba mi sie, bo zachwiane sa pewne proporcje - jak rozmiar kola wzgledem karoserii (ten sam problem co w 4 generacji). Mimo ze widuje 6 generacje codziennie na drodze, to nie moge sie do nich przyzwyczaic (ten tylni zwis jest nieat
  5. Z moich obserwacji wnioskuje ze problem z brakime uzywani kierunkowskazow nasilil sie gdy telefony komorkowe staly sie bardzo powszechne... poprostu trzymajac telefon w reku - brakuje rak do obslugi samochodu. Jesli chodzi o zachowanie bogatych na drodze, to teoretycznie sa na to jakies naukowe badania: https://www.nbcbayarea.com/news/local/bad-driver-maybe-youre-rich/1951962/
  6. Mieli problemy z przegrzewaniem i skrzynia biegow, oraz rozne elektryczne upierdliwosci, w XC i w ktoryms z wersji R... ktore powodowaly ze samochod musial byc odholowany... ja nigdy Volva nie mialem, ale jak patrze na consumer reports to awaryjnosc aut kilkuletnich utrzymuje sie na zbyt wysokim poziomie jak dla mnie. Toyota nadal produkuje bardzo dobre auta, ktore sa wprawdzie nudne, ale poprostu sie nie psuja, generalnie japonskie auta sa trwalsze od europejskich, takze ladne opakowanie to nie wszystko.
  7. To tylko czesc problemu, poprzeczne belki maja tylko 2 pozycje (tzn tylnia ma 2 pozycje), i nie mozna zalozych belek ktore wychodza poza mocowania na reilingach, co oczywiscie limituje ilosc sprzetu ktory mozna przewiesc na dachu. Zgadzam sie w 100% ze reilingi w OBK to kompletna klapa - i to jedynie OBK ma takie glupie reilingi - wszystkie inne modele Subaru maja bardziej normalne mocowania. Moje rozwiazanie na zwiekszenie mozliwosci ladunkowej mojego OBK to przyczepka na ktorej moge wozic to co nie wchodzi na samochod.
  8. Uwazam ze Volvo V60 jest piekne, ale niestety polaczenie szewdzkiej jakosci z chinska - nie jest optymalne, wydaje mi sie ze gdyby Volvo bylo wlasnoscia Toyoty - to producenci z Niemiec mieliby groznego konkurenta. Mam kilku znajomych ktorzy nacieli sie na Volvo, ale jednoczesnie widze wciaz na drogach stare Volva 244 na drogach... i ich widze wiecej niz modeli z lat 90'tych...
  9. W US tez byly VTD z rozkladem 45/55 przod/tyl i VTC: https://www.caranddriver.com/reviews/a15139518/subaru-outback-h6-30-vdc-road-test/
  10. Kolejny rok minal, ja mam nadal 3 subaru, ale jeden jest nowszy, wiec w sumie juz 6 subaru, a jeszcze ojca namowilem na Forestera, takze jest teraz 6 subaryn w rodzinie. No i ponad 15 lat na forum mi minelo.
  11. Tak naprawde to ciezko zrozumiec zachowania wiekszosci bohaterow filmikow ze Stop Chama... jak to ogladam to zona mowi zebym wylaczyl bo ona sie stresuje... no i fakt jak to ogladam to co chwila mysle: po co czlowieku skrecasz/przyspieszasz/wyprzedzasz? albo: czy oni nie patrza? Takze fakt... stresujace to ogladanie faktycznie jest. Jedna mysl jaka zawsze przychodzi do glowy - to kamerke trzeba miec - i nie po to by moc sobie "rikord videol" powiedziec, tylko by miec jakis dowod zdarzenia.
  12. Oprocz tego ze sa brzydkie to jeszcze nie praktyczne - takze zupelna porazka Subaru... sam sie nad taka zmiana zastanawialem, ale zrezygnowalem z powodu kosztow - bo reilingi do wersji Touring byly drogie a do tego trzeba zdejmowac podsufitke - i sam sie takie rzeczy nie bawie, wiec dodatkowe koszty. Proponuje jednak polowac na wersje Touring.
  13. Eryk

    Co zamiast XV???

    Poza tematem bylo moje stwerdzenie o prowadzacych i to ze mogliby Sonde prowadzic... a w temacie to sie zgadzam ze z trwaloscia japonskie auta wygrywaja.
  14. Eryk

    Co zamiast XV???

    Ciekway filmik... tak troche poza tematem - Ci dwaj panowie fajnie prowadzili ten program - jakby ktos kiedys chcial wskrzesic Sonde - to tych dwoch panow by sie do takiego programu bardzo nadawalo.
×
×
  • Create New...