GREGG Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 37 minut temu, AdaSch napisał: A na poważnie, to czemu nie ma justy 1.0? Wszystko można wprowadzić do oferty, ale potem trzeba to jeszcze jakoś sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 30 minut temu, GREGG napisał: Wszystko można wprowadzić do oferty, ale potem trzeba to jeszcze jakoś sprzedać bo rynek europejski nie jest głównym celem dla sprzedaży - było już o tym 1000'ce razy jakby Subaru było wchłonięte parę lat temu przez jakiś duży koncert to może wtedy inaczej wyglądała by ta marka, a tak to jest jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 a to się nie zalicza do emisji flotowej? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 43 minuty temu, radekk napisał: a to się nie zalicza do emisji flotowej? Może problem w tym, że się zalicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Idzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-Nowy Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 5 godzin temu, M-Nowy napisał: Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było Dobrze, że benzyny nie zabrakło Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 80 km/h na pierwszym biegu? Prawie jak McLaren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Wbrew temu co niektórzy pisali, na muła nie wygląda, a nawet żwawo się zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) 18 godzin temu, M-Nowy napisał: Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było Tak to niestety w wolnych ssakach wygląda. W Foresterze 2,0i n/a też tak było pamiętam - mało mocy + opór areodynamiczny. 200km/h nawet wg GPS osiągalne jednak to droga przez mękę dla silnika tak jak na filmie. W XT to wygląda całkiem inaczej. Na tym polu (dynamika w każdym zakresie) 2,0 DIT daje ogromną przewagę. Dodam, że poprzedni Forester 2,0 n/a to auto które bardzo miło wspominamy, dało nam wiele radości z jazdy i ogólnie jest to super samochód - byliśmy z niego bardzo zadowoleni i bronię go na forum bardzo przed krytyką. Zwyczajnie co do dynamiki tak jak na filmie zachowują się wszystkie auta dysponujące podobną moca i momentem - CTV, RAV4, CX5. Osobiście uważam, że automat bardziej pasuje do aut o wyższej mocy. Słaby silnik lepiej sprawdza się w aucie z przekladnią manualną, nawet jeśli wrażenia lepszejdynamiki są tylko subiektywnym odczuciem. 18 godzin temu, M-Nowy napisał: pod ostrą górę było Pod górę o tej prędkości zapomnij, w ogóle jej nie osiągnie, nie ma na to szans a raczej będzie to czynił w czasie do nieskończoności - na jedno wychodzi. Auto nie jest od tego i tyle. To już lepiej było fabrycznie ograniczyć Vmax do 190km/h i nie byłoby krytyki. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez mechanik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 16 godzin temu, Sebastian.R napisał: Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... auto z pustym zbiornikiem paliwa ( -70kg ) z wyłączonym esp... Szkoda że nie zalałeś paliwa lotniczego to by setkę zrobił i w 5sek zatankuj do pełna , wez pasażera i wykonaj pomiar. Jeżeli chodzi o dynamike szału nie ma i raczej nie co liczyc na sportowe doznania. Osiągi ( w końcu ) na poziomie konkurencji z silnikami wolnossacymi o pojemności 2.0 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 5 minut temu, Karas napisał: auto z pustym zbiornikiem paliwa ( -70kg ) Impreza ma zbiornik ponad 90 l? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 31 minut temu, Karas napisał: zatankuj do pełna , wez pasażera i wykonaj pomiar. lepiej trzech pasażerów z bagażem a do tego jakaś przyczepa by się przydała.... 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 I duży box na dachu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 57 minut temu, Andrzej Koper napisał: lepiej trzech pasażerów z bagażem a do tego jakaś przyczepa by się przydała.... Może być? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ciekawe czy z tą przyczepą zejdzie poniżej 10 do setki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 kiedy brak rzetelnych kontr-argumentow, najlatwiej wszystko sprowadzic do absurdu... arbo personalii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Tam jest balkonik dla papieża, pobłogosławi i rusza jak strzała, ewentualnie Rydzykiem się zastapi i już w ogóle poniżej 5 sekund... ...dookoła ziemi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 57 minut temu, eddie_gt4 napisał: kiedy brak rzetelnych kontr-argumentow, najlatwiej wszystko sprowadzic do absurdu... arbo personalii Ale kontrargumentów do czego? Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi? Jest taka zunifikowana jak pod zużycie paliwa (pomijam jej ułomność)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Godzinę temu, aflinta napisał: Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi? Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ). Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ). Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń. Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing. W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą. Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Nie wiem po co ta dyskusja, zbiera się bardzo dobrze jak na NA. Kluczowe jest jednak to, jak wyprzedza tiry, czyli start od 90km/h i ogień. Pewnie też sobie dobrze radzi. Mi się tam podoba, chyba jedna z najfajniejszych od lat chociaż nadal wielu rzeczy nie ma w stosunku do innych cywilnych aut Wiadomo coś w temacie specyfikacji 1.6? aha, i czy ma jak w DE 5 lat gwarancki@160kkm? na niemieckiej stronie jest już specyfikacja 1.6 spalanie niewiele mniejsze niż w 2.0, jakaś inna skrzynia ale nie rozumiem na czy m polega różnica, 0-100 11,8max predkośc 180KM/h moc to 114KM i brak wyposażenia sport cena 2.0 do 1,6 EX różnica około 7,5% Comfort około 8% Ciekawi nas różnica spalania wersji 2.0. dlaczego sport ma znacznie wyższe spalanie niż wesja Exlusive 5,6 -6,0l/100 pytam o to, ponieważ wersja sport ze względu na okno dachowe tylko jest rozważana (1,6 nie ma drastycznie mniejszego spalania wersje ex 5,5 i 5,6 w trasie a żonka robi spoooro kilometrów autostradami) ale nie rozumiemy skąd ta drastyczna różnica? Aż tak dużo robią opony 225 vs 205? w wagach się prawie nie różnią Super, że są seryjne 16" (zimówki 205/55r16) czy sport ma inaczej oprogramowaną skrzynię i trzymanie wyższych obrotów jak np. w Alfie DNA kurczę, jak na razie dla mnie najfajniejsza impreza, szkoda, że brak 2.0DiT i 6MT chociaż żonka wolała by CVT tak jej się podoba jak to działa. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 2 godziny temu, Dyrekcja napisał: Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ). Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ). Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń. Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing. W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą. Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg ). Pozdrowienia Wg instrukcji jest chyba 50L. https://www.buddssubaru.com/assets/impreza/2018-Subaru-Impreza-Owner-Manual.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Godzinę temu, Sebastian.R napisał: Wg instrukcji jest chyba 50L. Sorry - mea culpa. Spojrzałem na dane XV. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 a już myślałem, że auto zyskało jakiś super zasięg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) W ostatnim numerze (03/2017) Auto Świata jest test nowej imprezy. Wyniki pomiarów: - przyspieszenie 0 -50 km/h - 3,7 s - przyspieszenie 0 -100 km/h - 9,3 s - przyspieszenie 0 -130 km/h - 14,9 s - czas rozpędzania 60-100 km/h - 4,6 s (automat) - czas rozpędzania 80-120 km/h - 6,0 s (automat) - hamowanie ze 100 km/h zimne - 38,3 m (opony zimowe) - hamowanie ze 100 km/h ciepłe - 38,9 m (opony zimowe) - hałas przy 50 km/h - 57 dB (A) - hałas przy 100 km/h - 66 dB (A) - hałas przy 130 km/h - 68 dB (A) - masa rzeczywista / ładowność 1440 / 480 kg - spalanie testowe 8,2 l/100 km - rozdział masy (przód/tył) 59/41% - średnica zawracania (lewo/prawo) - 11,4/11,7 Zastanawia mnie ten ostatni punkt - z czego wynika tak duża średnica zawracania? Edytowane 17 Stycznia 2018 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się