Skocz do zawartości

Impreza MY2018


przemekka

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, GREGG napisał:

 

Wszystko można wprowadzić do oferty, ale potem trzeba to jeszcze jakoś sprzedać ;)

 

bo rynek europejski nie jest głównym celem dla sprzedaży - było już o tym 1000'ce razy

jakby Subaru było wchłonięte parę lat temu przez jakiś duży koncert to może wtedy inaczej wyglądała by ta marka, a tak to jest jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, M-Nowy napisał:

Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było :)

 

Dobrze, że benzyny nie zabrakło :biglol:

 

Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, M-Nowy napisał:

Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było :)

Tak to niestety w wolnych ssakach wygląda. W Foresterze 2,0i n/a też tak było pamiętam - mało mocy + opór areodynamiczny. 200km/h nawet wg GPS osiągalne jednak to droga przez mękę dla silnika tak jak na filmie.

W XT to wygląda całkiem inaczej. Na tym polu (dynamika w każdym zakresie) 2,0 DIT daje ogromną przewagę.

Dodam, że poprzedni Forester 2,0 n/a to auto które bardzo miło wspominamy, dało nam wiele radości z jazdy i ogólnie jest to super samochód - byliśmy z niego bardzo zadowoleni i bronię go na forum bardzo przed krytyką. Zwyczajnie co do dynamiki tak jak na filmie zachowują się wszystkie auta dysponujące podobną moca i momentem - CTV, RAV4, CX5. Osobiście uważam, że automat bardziej pasuje do aut o wyższej mocy. Słaby silnik lepiej sprawdza się w aucie z przekladnią manualną, nawet jeśli wrażenia lepszejdynamiki są tylko subiektywnym odczuciem.

18 godzin temu, M-Nowy napisał:

pod ostrą górę było :)

Pod górę o tej prędkości zapomnij, w ogóle jej nie osiągnie, nie ma na to szans a raczej będzie to czynił w czasie do nieskończoności - na jedno wychodzi. Auto nie jest od tego i tyle. To już lepiej było fabrycznie ograniczyć Vmax do 190km/h i nie byłoby krytyki.

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Sebastian.R napisał:

Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... :P

 

auto z pustym zbiornikiem paliwa ( -70kg ) z wyłączonym esp... Szkoda że nie zalałeś paliwa lotniczego to by setkę zrobił i w 5sek ;)

zatankuj do pełna , wez pasażera i wykonaj pomiar.

Jeżeli chodzi o dynamike szału nie ma i raczej nie co liczyc na sportowe doznania. Osiągi ( w końcu ) na poziomie konkurencji z silnikami wolnossacymi o pojemności 2.0

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, eddie_gt4 napisał:

kiedy brak rzetelnych kontr-argumentow, najlatwiej wszystko sprowadzic do absurdu... arbo personalii ;)

Ale kontrargumentów do czego? 

Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi? Jest taka zunifikowana jak pod zużycie paliwa (pomijam jej ułomność)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Godzinę temu, aflinta napisał:

Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi?

Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ).

Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ).

Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń.

Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing.

W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą.

Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg  ).

 

Pozdrowienia

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co ta dyskusja, zbiera się bardzo dobrze jak na NA. Kluczowe jest jednak to, jak wyprzedza tiry, czyli start od 90km/h i ogień. Pewnie też sobie dobrze radzi.

Mi się tam podoba, chyba jedna z najfajniejszych od lat chociaż nadal wielu rzeczy nie ma w stosunku do innych cywilnych aut :)

Wiadomo coś w temacie specyfikacji 1.6?

aha, i czy ma jak w DE 5 lat gwarancki@160kkm?

na niemieckiej stronie jest już specyfikacja 1.6

spalanie niewiele mniejsze niż w 2.0, jakaś inna skrzynia ale nie rozumiem na czy m polega różnica, 0-100 11,8max predkośc 180KM/h moc to 114KM i brak wyposażenia sport

cena 2.0 do 1,6

EX różnica około 7,5%

Comfort  około 8%

 

Ciekawi nas różnica spalania wersji 2.0. dlaczego sport ma znacznie wyższe spalanie niż wesja Exlusive 5,6 -6,0l/100

pytam o to, ponieważ wersja sport ze względu na okno dachowe tylko jest rozważana (1,6 nie ma drastycznie mniejszego spalania wersje ex 5,5 i 5,6 w trasie a żonka robi spoooro kilometrów autostradami) ale nie rozumiemy skąd ta drastyczna różnica? Aż tak dużo robią opony 225 vs 205? w wagach się prawie nie różnią

Super, że są seryjne 16" (zimówki 205/55r16)

 

czy sport ma inaczej oprogramowaną skrzynię i trzymanie wyższych obrotów jak np. w Alfie DNA

 

kurczę, jak na razie dla mnie najfajniejsza impreza, szkoda, że brak 2.0DiT i 6MT chociaż żonka wolała by CVT tak jej się podoba jak to działa.

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ).

Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ).

Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń.

Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing.

W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą.

Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg  ).

 

Pozdrowienia

 

 

 

 

Wg instrukcji jest chyba 50L. 

https://www.buddssubaru.com/assets/impreza/2018-Subaru-Impreza-Owner-Manual.pdf

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim numerze (03/2017) Auto Świata jest test nowej imprezy.

 

Wyniki pomiarów:

 

- przyspieszenie 0 -50 km/h - 3,7 s

- przyspieszenie 0 -100 km/h - 9,3 s

- przyspieszenie 0 -130 km/h - 14,9 s

- czas rozpędzania 60-100 km/h - 4,6 s (automat)

- czas rozpędzania 80-120 km/h - 6,0 s (automat)

- hamowanie ze 100 km/h zimne - 38,3 m (opony zimowe)

- hamowanie ze 100 km/h ciepłe - 38,9 m (opony zimowe)

- hałas przy 50 km/h - 57 dB (A)

- hałas przy 100 km/h - 66 dB (A)

- hałas przy 130 km/h - 68 dB (A)

- masa rzeczywista / ładowność 1440 / 480 kg

- spalanie testowe 8,2 l/100 km

- rozdział masy (przód/tył) 59/41%

- średnica zawracania (lewo/prawo) - 11,4/11,7

 

Zastanawia mnie ten ostatni punkt - z czego wynika tak duża średnica zawracania?

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...