Jump to content

Impreza MY2018


przemekka

Recommended Posts

Troszkę drogo
Ciekawe czy różnica 0.5 litra paliwa na 100 bierze się tylko i wyłącznie z różnicy opon/kół
No i po za tym wersja sport powinna mieć troszkę lepsze parametry

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Sorry ale nie mogę już wytrzymać :( Subaru Impreza , ikona , flagowy model , westchnienie wielu ludzi , wzorzec , zamiast walczyć o rynek GT , mamy  coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek. ........... Szczerze to jest dramat . Może sie nawet nadzwyczajnie prowadzić , ale sorry ....... jestem osobiście załamany .

  • Like 5
  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, carfit napisał:

mamy  coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek.

 podobno jest  gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration :( Ciekawe czy do zakupu będą dodawali kapelusz

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, radekk napisał:

Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to:(

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

 

Co 5 lat to samo. Zawsze :mrgreen: dawniej wszystko było lepiej, a każda generacja Imprezy wzbudzała zachwyt!

 

2560px-1995_Subaru_Impreza_(GC5)_GX_2WD_ 

 

2002_subaru_impreza_wagon_ts_fq_oem_1_50

 

 

910523069.jpg

 

2008_subaru_impreza_sedan_angularfront.j

 

 

2014-Subaru-Impreza-04.jpg 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

STI zaraz będzie topowym modelem Imprezy z silnikiem 0.5 pozwalającym uzyskiwać spalanie na poziomie 0.5l/100km :P

A o czym pisze, nie ze każda wersja ma mieć co najmniej 300koni, ale właśnie żeby była jak kiedyś że można było kupić choc trochę mocniejszą wersję. Obecnie to z pod świateł to nie wiem czy Seicento nie okaże się szybsze (pewnie nawet na mokrym) :biglol::unsure:

Jak jeździło się Impreza z 10 lat temu to można powiedzieć było co wspominać i nie ważne że nie miała jakiś nadzwyczajnych osiągów, było się identyfikowanym z osobą o zacięciu sportowym. Za 10 lat jak spyta się jakaś osobę czym jeździła 10 lat temu i odpowie ze Impreza pojawi się obraz kogoś kto pewnie miał pokaźna kolekcje kapeluszy, jeździł na półsprzęgle, nie przekraczał 60 na autostradzie, choć na niewiele więcej i tak samochód by pozwolił:biglol:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, czyli standardowo, straszne padło, co się nawet do Skody nie umywa, nikt tego nie kupi, nawet jak dorzucą kapelusz... a ja tam jestem ciekaw jak to będzie jeździło i zamierzam to sprawdzić jak tylko demo pojawi się w salonie :) No, ale ja tam jestem freak, więc co ja tam wiem ;)

Link to comment
Share on other sites

@Than_Junior masz rację , nigdy Impreza nie wzbudzała zachwytów na zdjęciach , na żywo o wiele lepiej , mało tego Impreza 2018 jest dla mnie nawet ładna , ale parametry moim zdaniem są dalekie od ideału. Przypomnę że Impreza z lat 1993-2000 z silnikiem 2.0 115KM miała przyspieszenie 9.7 sek.  :D

W tych czasach , przyspieszenie do 100km/h w granicach 10sek. jest dla mnie zwyczajnie nie akceptowalne :(

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

W tamtych latach całkiem dobre wrażenie robiło. Dzisiaj 'czasy' trochę inne. Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

co było przed 2010 nie istnieje :P

ps:

ta wersje 1,6 a potem 1,5 - rwały asfalt

 

z boku ford focus - no mocy nie ma

Edited by gumas_72
Link to comment
Share on other sites

Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał. Jest całkiem ładny, kompaktowy z gabarytami w sam raz do miasta i coraz częściej poszukiwanym właśnie do miasta automatem, mocy ma tyle co inne podobne auta. Większość moich rozmówców zachwyca się Subaru (słyszeli o "legendzie" i wiedzą o doskonałym napędzie) do momentu gdy rozmowa schodzi na kwestie spalania (czyli pierwsze, może drugie pytanie ;-)). Jeżeli ten silnik będzie wyraźniej mniej spalał, to wygląd + zalety nowej platformy + napęd, może wystarczyć do wzrostu sprzedaży, czego SIP'owi życzę z całego serca :D. Tylko, że kurdebalans, przydałby się jeszcze jakiś model jak dawny WRX -  jeszcze nie sportowiec i nie tak drogi jak STI, ale już "z pazurem", który cieszy ;). W USA sprzedaje się WRX STI i WRX (bodaj 268KM) w cenie nieco większej od BRZ. Bardzo żałuję, że tego WRX nie ma w PL ....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, mmarcinek napisał:

Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

Strzał w dziesiątkę bo Corsa 1.4 90KM potrzebuje tygodnia na osiągnięcie setki :D

 

Imprezy póki co nie chcę oceniać, ale do białości podgrzewa mnie doszukiwanie się podobieństw do samochodów konkurencji.

Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie. Nie mniej skoro można kupić samochody klasy B i C w fajnej odmianie usportowionej to dziwi mnie fakt, że Subaru nie podąża tą drogą choć ma ku temu najlepsze argumenty. Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N. Brakuje czegoś pośredniego między bezkompromisowym i drogim STi, a samochodami rodzinnymi.

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...