Jump to content
przemekka

Impreza MY2018

Recommended Posts

Troszkę drogo
Ciekawe czy różnica 0.5 litra paliwa na 100 bierze się tylko i wyłącznie z różnicy opon/kół
No i po za tym wersja sport powinna mieć troszkę lepsze parametry

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczesniej Octavia bylo synoninem auta dla emerytow... teraz Impreza moze z duma przejac ten tytul

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbym nie wiedział na jakiej jestem stronie to bym powiedział, że Ford jak nic. :unsure:

 

image.png.8e856919322522c9fd1eda841cbe67be.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, piotrr_ napisał:

Jakbym nie wiedział na jakiej jestem stronie to bym powiedział, że Ford jak nic. :unsure:

 

image.png.8e856919322522c9fd1eda841cbe67be.png

Co to za Ford? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba powiedzieć, że Imprezy nigdy nie należały do aut "obiektywnie" pięknych, ale ta generacja wygląda jak niedorozwinięty Opel. 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paskudna wg mnie :) Levorg jest mistrzostwem ostatnich czasów ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze faktycznie z tylu jak Ford, ale nie dramatyzujmy ogolnie dla mnie calkiem ladne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ale nie mogę już wytrzymać :( Subaru Impreza , ikona , flagowy model , westchnienie wielu ludzi , wzorzec , zamiast walczyć o rynek GT , mamy  coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek. ........... Szczerze to jest dramat . Może sie nawet nadzwyczajnie prowadzić , ale sorry ....... jestem osobiście załamany .

  • Like 5
  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, carfit napisał:

mamy  coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek.

 podobno jest  gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration :( Ciekawe czy do zakupu będą dodawali kapelusz

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, radekk napisał:

Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to:(

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

STI mimo wszystko to zawsze była Impreza, a do tego nowego bardziej od Impreza pasuje nazwa Stypa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

 

Co 5 lat to samo. Zawsze :mrgreen: dawniej wszystko było lepiej, a każda generacja Imprezy wzbudzała zachwyt!

 

2560px-1995_Subaru_Impreza_(GC5)_GX_2WD_ 

 

2002_subaru_impreza_wagon_ts_fq_oem_1_50

 

 

910523069.jpg

 

2008_subaru_impreza_sedan_angularfront.j

 

 

2014-Subaru-Impreza-04.jpg 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

STI zaraz będzie topowym modelem Imprezy z silnikiem 0.5 pozwalającym uzyskiwać spalanie na poziomie 0.5l/100km :P

A o czym pisze, nie ze każda wersja ma mieć co najmniej 300koni, ale właśnie żeby była jak kiedyś że można było kupić choc trochę mocniejszą wersję. Obecnie to z pod świateł to nie wiem czy Seicento nie okaże się szybsze (pewnie nawet na mokrym) :biglol::unsure:

Jak jeździło się Impreza z 10 lat temu to można powiedzieć było co wspominać i nie ważne że nie miała jakiś nadzwyczajnych osiągów, było się identyfikowanym z osobą o zacięciu sportowym. Za 10 lat jak spyta się jakaś osobę czym jeździła 10 lat temu i odpowie ze Impreza pojawi się obraz kogoś kto pewnie miał pokaźna kolekcje kapeluszy, jeździł na półsprzęgle, nie przekraczał 60 na autostradzie, choć na niewiele więcej i tak samochód by pozwolił:biglol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ok, czyli standardowo, straszne padło, co się nawet do Skody nie umywa, nikt tego nie kupi, nawet jak dorzucą kapelusz... a ja tam jestem ciekaw jak to będzie jeździło i zamierzam to sprawdzić jak tylko demo pojawi się w salonie :) No, ale ja tam jestem freak, więc co ja tam wiem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Than_Junior masz rację , nigdy Impreza nie wzbudzała zachwytów na zdjęciach , na żywo o wiele lepiej , mało tego Impreza 2018 jest dla mnie nawet ładna , ale parametry moim zdaniem są dalekie od ideału. Przypomnę że Impreza z lat 1993-2000 z silnikiem 2.0 115KM miała przyspieszenie 9.7 sek.  :D

W tych czasach , przyspieszenie do 100km/h w granicach 10sek. jest dla mnie zwyczajnie nie akceptowalne :(

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto jest na tej nowej platformie wiec przejadę się nim tylko aby zobaczyć jak się prowadzi bo na osiągi nawet nie będę zwracał uwagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Karas napisał:

podobno jest  gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration

 

"podobno" z 4 osobami i bagażem....nie jest możliwe rozpędzenie jej do 100km/h.....:)

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 

"podobno" z 4 osobami i bagażem....nie jest możliwe rozpędzenie jej do 100km/h.....:)

to prawie jak w maluchu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

W tamtych latach całkiem dobre wrażenie robiło. Dzisiaj 'czasy' trochę inne. Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

co było przed 2010 nie istnieje :P

ps:

ta wersje 1,6 a potem 1,5 - rwały asfalt

 

z boku ford focus - no mocy nie ma

Edited by gumas_72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał. Jest całkiem ładny, kompaktowy z gabarytami w sam raz do miasta i coraz częściej poszukiwanym właśnie do miasta automatem, mocy ma tyle co inne podobne auta. Większość moich rozmówców zachwyca się Subaru (słyszeli o "legendzie" i wiedzą o doskonałym napędzie) do momentu gdy rozmowa schodzi na kwestie spalania (czyli pierwsze, może drugie pytanie ;-)). Jeżeli ten silnik będzie wyraźniej mniej spalał, to wygląd + zalety nowej platformy + napęd, może wystarczyć do wzrostu sprzedaży, czego SIP'owi życzę z całego serca :D. Tylko, że kurdebalans, przydałby się jeszcze jakiś model jak dawny WRX -  jeszcze nie sportowiec i nie tak drogi jak STI, ale już "z pazurem", który cieszy ;). W USA sprzedaje się WRX STI i WRX (bodaj 268KM) w cenie nieco większej od BRZ. Bardzo żałuję, że tego WRX nie ma w PL ....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, mmarcinek napisał:

Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

Strzał w dziesiątkę bo Corsa 1.4 90KM potrzebuje tygodnia na osiągnięcie setki :D

 

Imprezy póki co nie chcę oceniać, ale do białości podgrzewa mnie doszukiwanie się podobieństw do samochodów konkurencji.

Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie. Nie mniej skoro można kupić samochody klasy B i C w fajnej odmianie usportowionej to dziwi mnie fakt, że Subaru nie podąża tą drogą choć ma ku temu najlepsze argumenty. Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N. Brakuje czegoś pośredniego między bezkompromisowym i drogim STi, a samochodami rodzinnymi.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...