Urabus Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Teraz, Czarne_Koronkowe napisał: Nie obrażaj mojego jedynego słusznego Prosiaka! Gdzież bym śmiał Daję Ci tylko delikatnie do zrozumienia, że prosiaki to Porsche, a Subaru to świnki Różnica niewielka ale zasadnicza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 To je Świniaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Miałem okazję pojeździć tydzień nową imprezą. Wnętrze przepaść - przesiadłem sie z legacy IV. Wyslwietlacz bez pikseli rodem z Atari zrobił wrazenie. A poważniej to fajne wnętrze, kiera super leży w rękach. Zawieszenie bajka. Idealne połączenie precyzji i komfortu. Jeździłem po świętokrzyskich dziurawych drogach a nie równych ekspresowkach. Silnik i cvt..... byłem przekonany ze sobie nie da rady. Miałem 2 litrowego wolnego ssaka wiec wiedziałem czego oczekiwać i tu miłe zaskoczenie. Daje rade by w miarę dynamicznie przemieszczać sie. Da sie sprawnie wyprzedzać. Generalnie byłoby pięknie gdyby nie odgłos. niestety daje po uszach. O ile przy niskich obrotach jest ok powyżej 4 kprm nie jest to przyjemny dźwięk silnika. Trza mu wrzucić kolektor roznoodległosciowy i byłoby miód malina. Oddając demowke odebrałem swojego Forka xt i utwierziłem sie w przekonaniu ze połączenie 2.0 DIT + CVT powinno być obligatoryjne w subaruWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 ta lampka to chyba jakąś awarię ma w mojej imprezie się wyłącza po zamknięciu bagażnika. Durnowate jest to, że nie jest to porządnie świecący LED aby tam było choć trochę jaśniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 6 godzin temu, AdaSch napisał: Durnowate jest to, że nie jest to porządnie świecący LED aby tam było choć trochę jaśniej Kupujesz zamiennik żarówki i jest szansa, że będzie lepiej Zapewne Subaru zakontraktowało kiedyś za dużo lampek (podobnie jak włączników podgrzewania foteli) i pakują w kolejnych generacjach aż się umowa skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Zaintrygowala mnie wypowiedź Pana odnośnie "problemów" że skrzynią w "górzystym terenie"... ... Muszę to sprawdzić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 8 minut temu, guma napisał: Zaintrygowala mnie wypowiedź Pana odnośnie "problemów" że skrzynią w "górzystym terenie"... Też mnie to zaciekawiło, bo wydawało mi się, że konstrukcja bliźniacza do XV w którym problemów nie odnotowałem. Ale może za małe górki były? Na torze też w Imprezie nie zauważyłem zająknięć czy niezdecydowania - ale też warunki nieco inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Teraz, aflinta napisał: Też mnie to zaciekawiło, bo wydawało mi się, że konstrukcja bliźniacza do XV w którym problemów nie odnotowałem. Ale może za małe górki były? Na torze też w Imprezie nie zauważyłem zająknięć czy niezdecydowania - ale też warunki nieco inne. Słyszałem już z jednego, wiarygodnego źródła, że XV jedzie lepiej niż impreza... Co wydawało mi się trochę nielogiczne (powinno być przecież odwrotnie). Ale w tym teście z YT to samo stwierdzenie pada, więc może coś jest na rzeczy (inny soft?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 3 godziny temu, aflinta napisał: pakują w kolejnych generacjach aż się umowa skończy to tak jak VW - za dużo pokręteł do ustawiania świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 9 godzin temu, GREGG napisał: Słyszałem już z jednego, wiarygodnego źródła, że XV jedzie lepiej niż impreza... Pierwotnie wydawało mi się, że może to wynikać z wyższej pozycji za kierownicą i nieco innego odczuwania prędkości. 9 godzin temu, GREGG napisał: więc może coś jest na rzeczy (inny soft?) To też jest możliwe, w końcu XV ma niby jeszcze w terenie sobie radzić... to może i skrzynia ma ciut inne przełożenia? Co do ostatniego to nie mam oczywiście pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Moje uszy więdną od samego patrzenia... Co za czasy. Edytowane 14 Marca 2018 przez Jumpman 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Sokowirówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Normalny start i skrzynia bardzo fajnie się zachowuje zmieniając biegi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Ja w ogóle nie rozumiem idei ruszania z jednocześnie wciśniętymi pedałami gazu i hamulca. Po co? To już któryś test rwd pb robiony w taki sposób. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 1 minutę temu, spawalniczy napisał: Ja w ogóle nie rozumiem idei ruszania z jednocześnie wciśniętymi pedałami gazu i hamulca. Po co? To już któryś test rwd pb robiony w taki sposób. No niby jak rusza w ten sposób to do setki ma 1.2s mniej. Istotna różnica choć okupiona mniej komfortowymi wrażeniami akustycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 A co na to konwerter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 30 minut temu, aflinta napisał: Normalny start i skrzynia bardzo fajnie się zachowuje zmieniając biegi Ale doczekaliśmy czasów w Subaru, że ludzie cieszą się bo skrzynia fajnie zachowuje się zmieniając biegi a reszta to emocje jak na grzybobraniu. 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Przecież to zwykła impreza, jakich emocji tu oczekiwać? Od emocji jest STI albo BRZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) 39 minutes ago, aflinta said: Normalny start i skrzynia bardzo fajnie się zachowuje zmieniając biegi No wlasnie. Nie rozumiem po co to wciskanie pedalu do podlogi i wycie na najwyzszych obrotach? Przeciez tak sie nie jezdzi. Pertyn w swoim tescie XV dobrze podsumowal, ze testy 0-100 sa dobre jedynie dla dziennikarzy. W realu najwazniejsze jest 0-60 oraz 80-120, a tu tragedii nie ma spokojnie naciskajac pedal gazu i "zmieniajac" biegi (czytaj: bez wycia) Edytowane 14 Marca 2018 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Impreza mimo wszystko kojarzy się z rajdami więc to auto powinno mieć zmienioną nazwę z Impreza na np. Subaru Emerytura. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Ale Subaru od wielu lat w rajdach nie startuje, nie można żyć w nieskończoność sentymentem. Rajdy to STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Nie startują ale dalej jest z tym kojarzone zwłaszcza Impreza i to często przez osoby niezwiązane z marką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 2 godziny temu, Kukson napisał: Nie startują ale dalej jest z tym kojarzone zwłaszcza Impreza i to często przez osoby niezwiązane z marką. To ja może przypomnę Imprezy budzące emocje... MY93 1,6 lub 1,8 GL/LX albo 2.0GL z 1995 roku reklamowana niczym innym jak Imprezą WRC... katalog milczy na temat imprezy GT https://www.subaru.de/fileadmin/downloads/prospektarchiv/impreza/technische-daten-impreza-kompaktwagen-mit-allradantrieb-mj-1995.pdf A może Impreza 1,6Ts z 2001? Rajdy były i się skończyły. Rozdział zamknięty (niestety). Teraz na topie jest bezpieczeństwo, rodzina itp. Jak widać w USA i JP się to sprawdza. W EU też wersje turbo nie są tymi najczęściej się sprzedającymi. Przegraliśmy z globalną ekonomią i wymogami środowiskowymi skrojonymi tak, że niszowy producent nie ma szans na ich spełnienie by móc oferować mocniejsze auta. Nie ta skala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się