Skocz do zawartości

Impreza MY2018


przemekka

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Czarne_Koronkowe napisał:

Nie obrażaj mojego jedynego słusznego Prosiaka!

 

Gdzież bym śmiał ;) Daję Ci tylko delikatnie do zrozumienia, że prosiaki to Porsche, a Subaru to świnki :) 

Różnica niewielka ale zasadnicza :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem okazję pojeździć tydzień nową imprezą. Wnętrze przepaść - przesiadłem sie z legacy IV. Wyslwietlacz bez pikseli rodem z Atari zrobił wrazenie. A poważniej to fajne wnętrze, kiera super leży w rękach. Zawieszenie bajka. Idealne połączenie precyzji i komfortu. Jeździłem po świętokrzyskich dziurawych drogach a nie równych ekspresowkach. Silnik i cvt..... byłem przekonany ze sobie nie da rady. Miałem 2 litrowego wolnego ssaka wiec wiedziałem czego oczekiwać i tu miłe zaskoczenie. Daje rade by w miarę dynamicznie przemieszczać sie. Da sie sprawnie wyprzedzać. Generalnie byłoby pięknie gdyby nie odgłos. niestety daje po uszach. O ile przy niskich obrotach jest ok powyżej 4 kprm nie jest to przyjemny dźwięk silnika. Trza mu wrzucić kolektor roznoodległosciowy i byłoby miód malina. Oddając demowke odebrałem swojego Forka xt i utwierziłem sie w przekonaniu ze połączenie 2.0 DIT + CVT powinno być obligatoryjne w subaru


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, AdaSch napisał:

Durnowate jest to, że nie jest to porządnie świecący LED aby tam było choć trochę jaśniej

Kupujesz zamiennik żarówki i jest szansa, że będzie lepiej :) Zapewne Subaru zakontraktowało kiedyś za dużo lampek (podobnie jak włączników podgrzewania foteli) i pakują w kolejnych generacjach aż się umowa skończy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, guma napisał:

Zaintrygowala mnie wypowiedź Pana odnośnie "problemów" że skrzynią w "górzystym terenie"... 

Też mnie to zaciekawiło, bo wydawało mi się, że konstrukcja bliźniacza do XV w którym problemów nie odnotowałem. Ale może za małe górki były? Na torze też w Imprezie nie zauważyłem zająknięć czy niezdecydowania - ale też warunki nieco inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, aflinta napisał:

Też mnie to zaciekawiło, bo wydawało mi się, że konstrukcja bliźniacza do XV w którym problemów nie odnotowałem. Ale może za małe górki były? Na torze też w Imprezie nie zauważyłem zająknięć czy niezdecydowania - ale też warunki nieco inne.

 

Słyszałem już z jednego, wiarygodnego źródła, że XV jedzie lepiej niż impreza... Co wydawało mi się trochę nielogiczne (powinno być przecież odwrotnie). Ale w tym teście z YT to samo stwierdzenie pada, więc może coś jest na rzeczy (inny soft?) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, GREGG napisał:

Słyszałem już z jednego, wiarygodnego źródła, że XV jedzie lepiej niż impreza...

Pierwotnie wydawało mi się, że może to wynikać z wyższej pozycji za kierownicą i nieco innego odczuwania prędkości. 

 

9 godzin temu, GREGG napisał:

więc może coś jest na rzeczy (inny soft?) 

To też jest możliwe, w końcu XV ma niby jeszcze w terenie sobie radzić... to może i skrzynia ma ciut inne przełożenia? Co do ostatniego to nie mam oczywiście pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spawalniczy napisał:

Ja w ogóle nie rozumiem idei ruszania z jednocześnie wciśniętymi pedałami gazu i hamulca. Po co? To już któryś test rwd pb robiony w taki sposób.

 

No niby jak rusza w ten sposób to do setki ma 1.2s mniej. Istotna różnica choć okupiona mniej komfortowymi wrażeniami akustycznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, aflinta napisał:

Normalny start i skrzynia bardzo fajnie się zachowuje zmieniając biegi :)

Ale doczekaliśmy czasów w Subaru, że ludzie cieszą się bo skrzynia fajnie zachowuje się zmieniając biegi ;) a reszta to emocje jak na grzybobraniu.

  • Dzięki! 1
  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minutes ago, aflinta said:

Normalny start i skrzynia bardzo fajnie się zachowuje zmieniając biegi :)

No wlasnie. Nie rozumiem po co to wciskanie pedalu do podlogi i wycie na najwyzszych obrotach? Przeciez tak sie nie jezdzi. Pertyn w swoim tescie XV dobrze podsumowal, ze testy 0-100 sa dobre jedynie dla dziennikarzy. W realu najwazniejsze jest 0-60 oraz 80-120, a tu tragedii nie ma spokojnie naciskajac pedal gazu i "zmieniajac" biegi (czytaj: bez wycia)

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kukson napisał:

Nie startują ale dalej jest z tym kojarzone zwłaszcza Impreza i to często przez osoby niezwiązane z marką.

To ja może przypomnę Imprezy budzące emocje... MY93 1,6 lub 1,8 GL/LX albo 2.0GL z 1995 roku reklamowana niczym innym jak Imprezą WRC... katalog milczy na temat imprezy GT :)

https://www.subaru.de/fileadmin/downloads/prospektarchiv/impreza/technische-daten-impreza-kompaktwagen-mit-allradantrieb-mj-1995.pdf

A może Impreza 1,6Ts z 2001? :D

Rajdy były i się skończyły. Rozdział zamknięty (niestety). Teraz na topie jest bezpieczeństwo, rodzina itp. Jak widać w USA i JP się to sprawdza. W EU też wersje turbo nie są tymi najczęściej się sprzedającymi. Przegraliśmy z globalną ekonomią i wymogami środowiskowymi skrojonymi tak, że niszowy producent nie ma szans na ich spełnienie by móc oferować mocniejsze auta. Nie ta skala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...