Jump to content

Ryba Piła

Nowy
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

About Ryba Piła

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Dublin, woj. irlandzkie ;)
  • Auto
    Mercedes W204 C220CDI

Recent Profile Visitors

189 profile views
  1. Bardzo mi się te nowe środki podobają. Nowe XV zrobiło na mnie fantastyczne wrażenie jeśli chodzi o wnętrze. Dobrze że ten pomysł stylistyczny przeniesiono i do wnętrza Forestera. Dobrze też wróży, że w e-boxerze ma być użyta bezobsługowa technologia Toyoty. Hybrydy plug-in denerwują mnie. Ale... doskonałe wyniki spalania hybrydowej Toyoty czy Lexusa biorą się także stąd, że benzynowy element zespołu napędowego pracuje w cyklu Atkinsona. W e-boxerze chyba zachowano mniej ekonomiczny cykl Otto. Pozostaje zatem czekać na informacje dot. spalania Forestera e-boxer w warukach realnego ruchu i od użytkowników a nie z firmy. Sama firma mówi o zysku 11% w mieście i dużo mniejszym na trasie, co jest logiczne, gdyż na trasie nie korzystamy z dobrodziejstw silnika elektrycznego.
  2. Bardzo dziękuję. Oglądam właśnie Forki na Otomoto - w sumie dobra ta cena. Taka nie za wysoka. Ale spalanie odstrasza. Kiedyś miałem takie wyniki w W211 E200 Kompressor i auto sprzedałem bo mnie denerwowały wydatki na wachę. Na spokojnie poczekam do jesieni, zobaczymy, co ten e-boxer będzie oferować.
  3. Przepraszam, że tutaj, ale może któryś zadowolony właściciel Forka 2.0 150KM poinformować mnie o DMC przyczepy z hamulcami? Pytam pod kątem ew. ciągania sporej łodzi.
  4. Ryba Piła

    SUBARU XV

    Absolutna zgoda! Systemy winny być zintegrowane i zbierać informację w zakresie światła widzialnego, podczerwieni oraz fal radiowych. Tylko tak uzyska się maksymalną skuteczność. Ale i tak nie stuprocentową. Zresztą człowiek też nie ma stuprocentowej skuteczności - mi już 3x w d*** wjechali. Hak holowniczy to protip.
  5. Ryba Piła

    SUBARU XV

    Radar ma jeszcze taką zaletę, że działa w absolutnej ciemności. Można światła wyłączyć a auto i tak się zatrzyma przed przeszkodą.
  6. Ryba Piła

    SUBARU XV

    Normalnie poruszam się niewielką limuzyną, z SUVami dotychczas nie miałem nic wspólnego. Teraz byłem w PL i kilka dni pojeździłem pożyczoną Daćką Duster z 2011. Ja wiem że to samo dno i total paździerz ale byłem w szoku jak przyjemnie toto resoruje i jak fajnie użytkuje się auto z wysoką pozycją kierowcy w mieście. I powiem szczerze - nie dziwię się płci pięknej, że wybiera akurat takie samochody. Komfort, przestronność, praktyczność, widoczność. A jak czuły jest układ kierowniczy, jak fantastycznie auto chodzi w zakrętach - obawiam się że dla wielu Pań jest to sprawa totalnie drugorzędna. Teraz po tej Daćce nieszczęsnej zaczyna za mną chodzić GLC albo XC60 Żonie też się jazda Dusterem bardzo podobała <SZOK I NIEDOWIERZANIE>. Tak to jest jak się spróbuje czegoś nowego...
  7. Ostatnio CD z największymi przebojami Wodeckiego. Szczególnie ten kawałek poniżej mi przypadł do gustu. Myślałem że to cover jakiegoś amerykańskiego duetu, byłem w szoku, gdy okazało się, że to oryginalna kompozycja Zbigniewa Wodeckiego. Tak amerykańskie, że się w głowie nie mieści, iż mogło powstać nad Wisłą.
  8. Ryba Piła

    SUBARU XV

    Chyba ciebie pogięło.
  9. W IRL mamy w cenniku XV z 1,6 i 2,0 (zawsze z CVT) i Imprezę tylko CVT ale wyłącznie z 1.6. Nie wiem, może dwulitrowa Impreza pojawi się za jakiś czas, bo w UK jest dostępna. Jeśli chodzi o XV to różnica w cenie pomiędzy wersjami silnikowymi na tym samym poziomie wyposażenia wynosi 2000€ także ja bym się nie zastanawiał, co brać. Też jestem tego zdania. Jedno i drugie ma sens. Auta 100% elektryczne sensu nie mają, jak długo ładowanie baterii nie potrwa 5 minut i jak długo REALNY zasięg nie będzie wynosił 800-1000km. Można też wymarzyć sobie wjazd na CPN i szybką wymianę pustej zunifikowanej baterii na naładowaną. Ale jak niby to zrobić, gdy bateria waży 100 kg?
  10. Ryba Piła

    SUBARU XV

    Właśnie dlatego z trudem przychodzi mi oglądanie Autogefuhl. Bardzo ciekawe auta dobierają do testów ale gdy tylko zamknę oczy przy ich testach "po angielsku" to widzę dymiące kominy krematoriów... Niestety, jest jeden feler - Autogefuhl to kanał niemiecki, więc oczywiste jest, że nawet w przypadku idealnych aut, które nie są niemieckie, będą szukali dziury w całym i na dziennikarski obiektywizm nie ma co liczyć. Podobnie jak w przypadku pewnego pana z własnym kanałem na YT, podającego się za NIEZALEŻNEGO dziennikarza moto. A ja byłem dziś u dealera obmacać nowe XV i Imprezę. Wnętrze jest po prostu fantastyczne,. Żal, że fotel nie ma regulacji podparcia lędźwiowego, ale poza tym mucha nie siada, dobranie wygodnej pozycji za kierownicą nie stanowiło żadnego problemu. Największy szok, że mogłem spokojnie usiąść z tylu "za sobą". 186cm, 117kg here. Fantastyczna kierownica. Na demo mieli najwyższą wersję, więc skóra, okno dachowe, pomarańczowe przeszycia... Spasowanie i jakość materiałów - bez zarzutu. Przyciski ogrzewania foteli faktycznie z innej epoki - zaczynam podejrzewać, że dają je specjalnie, z przyczyn nostalgicznych. Gdyby nie słaby i paliwożerny silnik, to bym poważnie myślał o tym samochodzie, bo wyposażenie jest fenomenalne, auto jest większe niż myślałem. Rozczarowuje tylko malutki bagażnik, ale dla mnie to akurat bez znaczenia. Z silnikiem 200KM+ bym już zamawiał...
  11. W UK/IRL gwarancja na Subaru wynosi 5 lat. Tzn. 3 lata/60 tys. mil pełnej gwarancji producenta "od zderzaka do zderzaka" nie obejmującej tylko "clutch driven plate" (tarczy sprzęgła?) plus gwarancja rozszerzona importera ale tylko na powertrain (nie wiem czy to tylko silnik, czy też powertrain - zespół napędowy oznaczy silnik + skrzynię?) na kolejne 2 lata do 100 tys. mil. To w zasadzie diesla można brać bez strachu.
  12. No niby jak rusza w ten sposób to do setki ma 1.2s mniej. Istotna różnica choć okupiona mniej komfortowymi wrażeniami akustycznymi.
  13. Wielkie dzięki za konkretne info! Jak zjadę do PL na dobre, to na pewno Subaru będzie brane pod uwagę. A w maju jak będę w Polsce, to wpadniemy z ojcem do Twojego salonu obmacać Stonica.
  14. A ja dziś kupiłem Jeepa Renegade Sport w kolorze Granite Crystal. Nie dla siebie, tylko dla taty. Mam nadzieję, że będzie zadowolony z auta na polowania, rybki i grzybki. Zakup był możliwy tylko dzięki promocjom na rocznik 2017. Gdybym nie dostał 10 000 rabatu to zwycięzcą w moim konkursie na auto dla ojca byłaby Vitara. Po rabacie Vitara już nie była w tak komfortowej pozycji i przegrała cienkimi blachami, poziomem hałasu i jakością plastików w środku
  15. A to się różnimy w ocenach... Ostatnio mu na YT mocno pojechali bo zachwycał się nowym Polo, używając słów (delikatnie mówiąc) bardzo przesadnych. No i ktoś wyciągnął zdjęcie nowego Polo z wielkimi alufelgami i... hamulcami bębnowymi z tyłu! Szczena mi opadła, aż poleciałem na podjazd sprawdzać samochody dzieci. Zarówno Punto syna jak i Urban Cruiser córki mają z tyłu normalne tarcze. A najnowsze Polo - nie ma! Tymczasem pan dziennikarz(?) motoryzacyjny(?) opisując ten skandal na kołach używa określeń takich: "samochód wyśmienity, bliski perfekcji", "ogromny skokowy, rewolucyjny wręcz postęp". Czy hamulce bębnowe z tyłu są w XXIw świadectwem rewolucyjnego postępu? To poprzednia generacja miała bębny i z przodu?
×
×
  • Create New...