KubaKul Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 11 minut temu, miki_mi2 napisał: Letko humorzasty ten Forek to fakt Jak kupiłem S-turbo, to już w drodze do domu padła mi skrzynia. Do tego trzeba było zrobić jeszcze parę innych rzeczy, ale na takie auto nie żal wydawać pieniędzy... Myślę, że jak ogarniesz te początkowe problemy, to będziesz bardzo zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 10 godzin temu, KubaKul napisał: Jak kupiłem S-turbo, to już w drodze do domu padła mi skrzynia. Do tego trzeba było zrobić jeszcze parę innych rzeczy, ale na takie auto nie żal wydawać pieniędzy... Myślę, że jak ogarniesz te początkowe problemy, to będziesz bardzo zadowolony W zasadzie to jeszcze nie był wymieniany alternator, pompa paliwa (teraz już będzie wymieniona...), pompa wspomagania (jest cicha, rokuje). Potem rurki ukł.chłodzenia - zwłaszcza dół, a jak już - to i góra. Potem wymiana świec i regulacja zaworów... Może walnie nagrzewnica? Uomatko! A niedawno można było kupić w CH za 4500PLN Passata kombi TDI z 1994r, z przebiegiem 120.000km, czyli youngtimer / long_distance_runner... Ach te subaraczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Hej. Taka sytuacja: zauważyłem, że spod korka płynu chłodniczego wydostaje się płyn. Co prawda w mały ilościach ale jednak. Poziom płynu w zbiorniku mam w połowie stanu mimo że jakieś 1.5kkm miałem pod full. Ostatnio po jeździe zauważyłem że czuć coś z rodzaju spalenizny. Martwić się ? Wskaźnik temperatury stoi w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Hej. Taka sytuacja: zauważyłem, że spod korka płynu chłodniczego wydostaje się płyn. Co prawda w mały ilościach ale jednak. Poziom płynu w zbiorniku mam w połowie stanu mimo że jakieś 1.5kkm miałem pod full. Ostatnio po jeździe zauważyłem że czuć coś z rodzaju spalenizny. Martwić się ? Wskaźnik temperatury stoi w miejscu. Ktory korek? Zbiorniczek czy Czy chlodnica ?Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Godzinę temu, Zachar napisał: Hej. Taka sytuacja: zauważyłem, że spod korka płynu chłodniczego wydostaje się płyn. Co prawda w mały ilościach ale jednak. Poziom płynu w zbiorniku mam w połowie stanu mimo że jakieś 1.5kkm miałem pod full. Ostatnio po jeździe zauważyłem że czuć coś z rodzaju spalenizny. Martwić się ? Wskaźnik temperatury stoi w miejscu. Proponuję kupić oba korki, oryginalne. Koszt 120-140 zł. Korek mógł się popsuć - zablokować i zamiast puszczać nadmiar ciśnienia do zbiornika przelewowego, wyrzuca płyn na zewnątrz albo jest po prostu nieszczelny, albo źle, nierówno przykręcony. Kapie i rozchlapuje płyn podczas jazdy na gorące np.kolektory to i śmierdzi. Nawet jak będzie czarny scenariusz, czyli UPG (uszcz. pod głowicą), to będziesz już miał nowe korki, które tak czy tak warto wymienić, więc kasa nie będzie zmarnowana Jaki masz (prawdziwy) przebieg Forka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Forester SF , świszczy przy lusterkach , szyba zamknięta , uszczelki Ok. Gdzie szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Godzinę temu, rydzada napisał: Proponuję kupić oba korki, oryginalne. Koszt 120-140 zł. Korek mógł się popsuć - zablokować i zamiast puszczać nadmiar ciśnienia do zbiornika przelewowego, wyrzuca płyn na zewnątrz albo jest po prostu nieszczelny, albo źle, nierówno przykręcony. Kapie i rozchlapuje płyn podczas jazdy na gorące np.kolektory to i śmierdzi. Nawet jak będzie czarny scenariusz, czyli UPG (uszcz. pod głowicą), to będziesz już miał nowe korki, które tak czy tak warto wymienić, więc kasa nie będzie zmarnowana Jaki masz (prawdziwy) przebieg Forka ? Dziękuję za radę. Forek ma 182kkm i 4kkm temu był robiony remont silnika wraz z Upg. Mam nadzieję że trafiłeś z diagnozą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 19 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Forester SF , świszczy przy lusterkach , szyba zamknięta , uszczelki Ok. Gdzie szukać ? Temat był szerzej opisany z konkretnymi przykładami uszczelek itp. U siebie, przy opuszczonych szybach włożyłem uszczelkę (taką podłużną z metra ciętą) w szczelinę trójkąta i docisnąłem szybą. Minus taki, że guma trzyma się tylko na ścisk, ale ja praktycznie nie opuszczam szyb, więc mi to nie przeszkadza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Dzięki j jutro bede testować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 58 minut temu, Zachar napisał: Dziękuję za radę. Forek ma 182kkm i 4kkm temu był robiony remont silnika wraz z Upg. Mam nadzieję że trafiłeś z diagnozą. No to przebieg typowy na uszczelkę w tym silniku Mi wysiadła przy 185.800. Ważne żeby oba korki były o właściwych ciśnieniach otwarcia. I podobno nie-oryginalne mogą nie działać właściwie, więc kup sobie ori. Wysyłkowo dałem chyba 140 za oba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Forester SF , świszczy przy lusterkach , szyba zamknięta , uszczelki Ok. Gdzie szukać ? 1. Otworzyć drzwi, 2. Otworzyć szybę, 3. Zaprzeć się dupą o koniec drzwi, ze wzrokiem i ciałem skierowanymi do przodu, 4. Wyobrazić sobie, że się chce złamać trójkąt (z lusterkiem) do wewnątrz. I zrobić to. Z wyczuciem. Żeby nie złamać. 5. Powtórzyć dla drugich drzwi 1-4. 6. Zamknąć szyby, przejechać się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Znając moje szczęście wszystko sie połamie w pi... Jutro bede walczył Edytowane 5 Marca 2018 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 zdu? PS: i nie będzie bana! i nie będzie bana! i nie będzie bana! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 2 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Forester SF , świszczy przy lusterkach , szyba zamknięta , uszczelki Ok. Gdzie szukać ? Za szybko jeździsz, zwolnij to nie będzie świszczało Doginanie trójkątów jest najprostsze i często działa, chodzi o to że szczelina na krańcu trójkąta nie jest już tak ciasna jak kiedyś... także no, naturalne zużycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 I wszystko jasne. Zapamietać - z wiekiem nie jest już tak ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulBoy Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Czy silnik 2.0 125 KM o numerze EJ201NYTAB (auto rocznik 2004) dobrze znosi instalację gazową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 22 godziny temu, Fala napisał: 1. Otworzyć drzwi, 2. Otworzyć szybę, 3. Zaprzeć się dupą o koniec drzwi, ze wzrokiem i ciałem skierowanymi do przodu, 4. Wyobrazić sobie, że się chce złamać trójkąt (z lusterkiem) do wewnątrz. I zrobić to. Z wyczuciem. Żeby nie złamać. 5. Powtórzyć dla drugich drzwi 1-4. 6. Zamknąć szyby, przejechać się. Nie połamałem. Nie świszczy. Dzieki 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) 21 godzin temu, mirasek napisał: chodzi o to że szczelina na krańcu trójkąta nie jest już tak ciasna jak kiedyś Co to za pornograficzne malkontenctwo? Edytowane 6 Marca 2018 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 4 godziny temu, SoulBoy napisał: Czy silnik 2.0 125 KM o numerze EJ201NYTAB (auto rocznik 2004) dobrze znosi instalację gazową? Jak najbardziej, pod warunkiem sensownie założonej instalacji. 8 minut temu, Kambol napisał: Co to za pornograficzne malkontenctwo? Dwuznaczność wcale nie była zamierzona, my tu o poważnych rzeczach rozmawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 22:23, Fala napisał: 1. Otworzyć drzwi, 2. Otworzyć szybę, 3. Zaprzeć się dupą o koniec drzwi, ze wzrokiem i ciałem skierowanymi do przodu, 4. Wyobrazić sobie, że się chce złamać trójkąt (z lusterkiem) do wewnątrz. I zrobić to. Z wyczuciem. Żeby nie złamać. 5. Powtórzyć dla drugich drzwi 1-4. 6. Zamknąć szyby, przejechać się. Podobną operację przeprowadziłem u siebie kilka miesięcy wstecz i do dzisiaj spokój a już byłem psychicznie nastawiony na wyłożenie kilku stówek na trójkąty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane66 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 szybkie pytanie: LPG w Forester 2011. Co z wskazaniami komputera podkładowego - zużycie paliwa ? Są nadal wiarygodne i co właściwie pokazują ? Benzyne z LPG czy samą benzynę ? Jak to jest zrealizowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Kolejne szybkie pytanie. Szukam letnich opon do mojego forka. Mam ori fele od XT w rozmiarze 17''. W lecie dojeżdżam na działkę szutrowo-trawiastą droga która po opadach jest bardzo śliska. Wakacje to Albania i Rumunia więc opony też lekko nie mają. Pomyślałem że poszukam rozmiaru 215/60/17 . Co myślicie o https://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-open-country-a-t-plus-215-60-r17-96-v#182254965 https://www.oponeo.pl/dane-opony/yokohama-geolandar-suv-g055-bluearth-215-60-r17-96-h#180901483 https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-efficientgrip-suv-215-60-r17-96-h/175465270 Może macie inne modele które polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Szybkie pytanie ;-) jaka turbina występuje w subaru forester sf ? T3 T4 może jakaś inna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 TF35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 w wersji po lifcie czyli 130KW/177KM siedzi turbina TD04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się