Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Zachar napisał:

@Malyboss co tam znowu kombinujesz? Jakieś nowe mody w forku? ;)

 

Jak zwykle... ;)  Hehe

Pasowało by dorobić oświetlenie schowka - obadaj temat:

 

https://forum.subaru.pl/topic/93413-wymiana-żarówek-podświetlenia-wyłączników-w-sg/?page=3&tab=comments#comment-2654939

 

Ale skoro nie z tej akurat wiązki (dzięki @recki za odpowiedź) to pewnie pociągnę z podświetlenia popielnicy :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie - Forester Turbo szarpie przy gwałtownym przyspieszeniu - tzn jak jadę powiedzmy 60 km/h na 3ce i nagle wciskam gaz w podłogę. Szarpie wtedy na sekundę całą buda - tak jakby z tyłu, po czym jedzie dalej płynnie. Przy mniej gwałtownym przyspieszeniu tego objawu nie ma. Ten typ tak ma czy coś się zużyło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Malyboss napisał:

 

Jak zwykle... ;)  Hehe

Pasowało by dorobić oświetlenie schowka - obadaj temat:

 

https://forum.subaru.pl/topic/93413-wymiana-żarówek-podświetlenia-wyłączników-w-sg/?page=3&tab=comments#comment-2654939

 

Ale skoro nie z tej akurat wiązki (dzięki @recki za odpowiedź) to pewnie pociągnę z podświetlenia popielnicy :) 

 

 

Mam podświetlenie schowka, kupione 2-3 lata temu w ASO: włącznik, wiązka z oprawka do żarówki koszt około 100PLN, wszystko pasuje P&P jedynie podpiąć się musiałem do  zasilania  do jakiegoś kabelka  za schowkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, wild_pig napisał:

Szybkie pytanie - Forester Turbo szarpie przy gwałtownym przyspieszeniu - tzn jak jadę powiedzmy 60 km/h na 3ce i nagle wciskam gaz w podłogę. Szarpie wtedy na sekundę całą buda - tak jakby z tyłu, po czym jedzie dalej płynnie. Przy mniej gwałtownym przyspieszeniu tego objawu nie ma. Ten typ tak ma czy coś się zużyło ?

Przyczyn pewnie może być wiele. Podobne objawy mogą dawać zużyte przeguby wewnętrzne półosi, ale wtedy drgania czuć zwłaszcza przy mocnym przyśpieszaniu na jedynce i dwójce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I jeszcze jedno szybkie - forek SG standardowa przypadłość czyli świecaca sie kontrolka AirBag w zwiazku z kabelkami pod siedzeniem - ma to wpływ na nie działanie poduszki jak się świeci czy to tylko informacyjnie, że coś nie styka ?

Edytowane przez wild_pig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Rafaelo napisał:

W tym modelu forestera masz kostki pod kierownica i złączasz je i liczysz mrugnięcia Check engine. Lista kodów gdzieś jest dostępna. Poszukaj napewno znajdziesz. Pozdro

 

tabele kodów znalazłem, ale co i gdzie połączyć/złączyć nie mogę znaleźć.... o kasowaniu już nie wspomnę.

 

ps. jak ja się cieszę ze mam obd2 w swoim :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy istnieje opcja poprawy prowadzenia w Foresterze, żeby prowadził się chociaż jak jakiś wyższy van np Smax czy crossover typu Qashqai

Chodzi mi konkretnie o wychyły całej karoserii przy normalnej, mało dynamicznej zmianie pasa - skręt kierownicy, czuć że buda zostaje, potem karoseria zaczyna nadążać za kołami, kończymy manewr, buda wychyla się za bardzo w stronę manewru, i dopiero wraca na miejsce. Niestety bardzo to nieprzyjemne uczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za ilustracje ! tego mi było trzeba. jutro spróbujemy w forku kolegi
 
u mnie na obd2 działa i ELM i kkl bez żadnych spinań.
 
du..a ta wtyczka tylko załącza wentylator lub nie, nie mryga check.......
Nie ten zestaw wtyczek! Powinny być jeszcze chyba czarne! Te co spinales to jakiś service mode ale nie do czytania bledow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, klev napisał:

du..a ta wtyczka tylko załącza wentylator lub nie, nie mryga check.......

Żadna d..., do generowania kodów są czarne wtyczki, zielone to tryb serwisowy, służą też do resetu. Dotyczy to starszych roczników przed 2000.

 

W sumie j.w. :D

Edytowane przez mirasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, boogie napisał:

czy istnieje opcja poprawy prowadzenia w Foresterze, żeby prowadził się chociaż jak jakiś wyższy van np Smax czy crossover typu Qashqai

Chodzi mi konkretnie o wychyły całej karoserii przy normalnej, mało dynamicznej zmianie pasa - skręt kierownicy, czuć że buda zostaje, potem karoseria zaczyna nadążać za kołami, kończymy manewr, buda wychyla się za bardzo w stronę manewru, i dopiero wraca na miejsce. Niestety bardzo to nieprzyjemne uczucie

Zaraz zaraz.  Ja mam Forka jak i Kaszkaja mojej Żonki.  Smaxem tez jeździłem. Forek jest tak pośrodku między tymi dwoma jeśli chodzi o prowadzenie.  Dla mnie i tak bajka jak na małego suva. Może dlatego, że  mam twardy sprężysty zawias kyb z tyłu. Kaszkaj przy Forku to takie ciepłe kluchy. Smax to już inna liga, ale też inny segment. Jeśli chodzi o meritum pytania, to chyba tylko grubsze stabilizatory i opony o niższym profilu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i gitara - czarna złączka zadziałała - mryga mi 5 x długo i 4 x krótko - czyli z tego co rozumiem kod 54

 

https://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=949

 

i wszystko jasne - system sterowania ssaniem - napuchła uszczelka od krokowego i nie pasuje do rowka :)

 

Dzięki chłopaki !

 

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz kody błędów : http://www.troublecodes.net/subaru/

Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Brakuje mi w tej tabeli błędu, który to u mnie wywaliło dzisiaj P0138.
Druga sonda do wymiany czy jak?
Dodam tylko że jest gaz i emulator.
Za wszelakie podpowiedzi dziękuję z góry.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2018 o 15:20, recki napisał:

Nie ten zestaw wtyczek! Powinny być jeszcze chyba czarne! Te co spinales to jakiś service mode ale nie do czytania bledow

aż sprawdzę czy mam jakieś czarne tam, bo jedyne czarne luźne jakie sobie przypominam to od centralnego przy słupku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...