sherman Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Pod numerem 12 http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_24/engine_electronic/spark_plug_and_high_tension_cord/illustration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 OK. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Szybkie pytanie: jaki rodzaj żarówek led potrzebuje aby wymienić wewnętrzne podświetlenie w podsufitce? Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 W dniu 3/25/2018 o 20:58, GregKrk napisał: Witam. Niedawno nabyty ForekXT MY14, ogólnie świetne auto w wygodzie, prowadzeniu, lecz mam szybkie pytania. 2. Wibrujący, nie głośny - acz slyszalny i nieco denerwujący ogłos wentylatora z prawej strony kokpitu, radio off, normalne? w Foresterze XT i 2.0i układ wentylacji jest tak zaprojektowany, że wymaga wspierania się wentylatorem - najmniejsza wartość ustawienia prędkości to "1" - czyli zawsze się kręci chyba, że wyłączymy całkowicie układ wentylacji na "OFF". Dodatkowo w XT jest prawdopodobnie większy wiatrak, który może być bardziej słyszalny niż w 2.0i. To taki kolejny "smaczek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior87 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Witam, Jestem świeży w temacie Foresterów, więc sorry za głupie pytania. Posiadam Forestera III z 2009 r. 2.0 diesel. Interesuje mnie temat filtra paliwa. Faktycznie znajduje się on w baku?? Jesteście w stanie odpowiedzieć mi co znajduje się przy prawym kielichu pod maską?? Zdjęcie poniżej. Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez tasior87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregKrk Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 14 godzin temu, Siemek napisał: w Foresterze XT i 2.0i układ wentylacji jest tak zaprojektowany, że wymaga wspierania się wentylatorem - najmniejsza wartość ustawienia prędkości to "1" - czyli zawsze się kręci chyba, że wyłączymy całkowicie układ wentylacji na "OFF". Dodatkowo w XT jest prawdopodobnie większy wiatrak, który może być bardziej słyszalny niż w 2.0i. To taki kolejny "smaczek" Dzięki za wyjasnienie:) U mnie przypuszczam wpadł chyba jakiś paproch i stąd te wibrujące odgłosy. Muszę się za to zabrać i sprawdzić. Ale najpierw muszę się przyglądnąć chłodzeniu:( W korkach 100-104st temp oleju przy temp zewn 12stC, bez żadnego pałowania, się mi to "nie podoba". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 W dniu 31.03.2018 o 18:20, markos007 napisał: Szybkie pytanie: jaki rodzaj żarówek led potrzebuje aby wymienić wewnętrzne podświetlenie w podsufitce? Jaka gablota? Bo nie mam pewności, czy we wszystkich wersjach są jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Szybkie pytanie: co mi tak piszczy pod maską? Jest to dosyć donośne. Forester SG. Voice0017.aac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Czy w Forester SG występowało coś takiego jak koło dojazdowe? Potrzebuję czegoś co zajmie stosunkowo niewiele miejsca Przejrzałem Allegro i widzę takie oferty: oferta 1, oferta 2, oferta 3, oferta 4 Dobrze widzę, że wszystkie są pompowane? Jeżeli ma to znaczenie: Forester SG, 2.0x ecomatic, automat, 2006 r. Rozmiar opon 215/60 R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Mam taki oto problem: pojawia się od czasu do czasu takie drżenie na kierownicy i zaczyna wibrować cała buda; jest tak tylko przy dodawaniu gazu raczej na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu - kilkudziesięciu km. Po puszczeniu gazu lub wysprzęgleniu wszystko wraca do normy. Aby jechać normalnie musiałem wrzucić 3 i kręcić go wyżej tak do 4 tys. Po zmianie na 4 a najbardziej na 5 i prędkości ok. 100 km/h pojawiają się wibracje. Przerwa półgodzinna i 30 km do domu przejechałem normalnie. Macie jakieś pomysły co się dzieje ? Sprzęgło? Skrzynia ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 8 godzin temu, camel00 napisał: Czy w Forester SG występowało coś takiego jak koło dojazdowe? Wydaje mi się, że tak. 8 godzin temu, camel00 napisał: Potrzebuję czegoś co zajmie stosunkowo niewiele miejsca Przejrzałem Allegro i widzę takie oferty: oferta 1, oferta 2, oferta 3, oferta 4 Oferta 1 i oferta 2 - to są typowe "dojazdówki". Jedna z tej oferty nr 2 wygląda identycznie, jak moja - zdjęcie poniżej. Bridgestone 135/80 R16. Natomiast oferta 3 i 4 - to są pełnowymiarowe koła (?) - są tam na nich oznaczenia 215/60 R16. 8 godzin temu, camel00 napisał: Dobrze widzę, że wszystkie są pompowane? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 W dniu 31.03.2018 o 15:13, rydzada napisał: Gdzie w 2,5XT jest czujnik położenia wału? Podobno łatwo dostępny, ale gdzie go szukać? Teraz to jest głównym podejrzanym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 14 minut temu, AdaSch napisał: Teraz to jest głównym podejrzanym? I tak i nie. Metodą prób i błędów podmienili na chybił trafił mój czujnik na wyciągnięty z innego Subaraka, co u nich stał na placu i (podobno) silnik zaczął od razu dużo lepiej pracować. Poniekąd mogę to potwierdzić, choć idealnie i tak nie jest. Teraz muszę im oddać ten czujnik, więc sam kupiłem używkę. Jutro przyjdzie. Spojrzałem pod maskę. Faktycznie dostęp do niego jest banalny, 2 minuty i po robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 to by było ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Panowie, mam wyciek z przekładni kierowniczej. Pytanie, czy mogę kupić poprostu zregenerowana, czy były różne wersje? Mogę kupić akurat taką która nie będzie pasowała. Forester '98 2.0 N/A automatWysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 4 minuty temu, AdaSch napisał: to by było ciekawe. Bardzo ciekawe. Myślałem, że cz.p.w. albo działa albo całkiem umiera. Może mój działał na pół gwizdka, bo wygląda na jakiś przegrzany, pokancerowany, jakby ktoś go z lekka młotkiem potraktował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Czy w Forku SF (99) który nie posiada halogenów w zderzaku, jest pociągnięta fabrycznie wiązka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Może komuś się zdarzyło. Forek sg 2.0x Stałem na światłach, ruszyłem, silnik stracił chęć do życia zapaliła się kontrolka akumulatora, abs i ręcznego (pewnie silnika też ale nie mam żarówki). Komputer nie pokazał żadnych błędów poza tymi które był (2 sonda lambda i pompa powietrza rozrzedzająca spaliny). Silnik pracował względnie normalnie ale przeszedł jakby w tryb awaryjny. Niezależnie od dodanego gazu, toczył się z tą samą prędkością do przodu. Na lawetę wjechał o własnych siłach, biegi (automat) wchodziły bez problemu. Jakbym miał strzelać to awaria alternatora i tryb awaryjny (o ile taki jest), auto stoi u mechanika i pewnie jutro/pojutrze się za nie zabierze, ale może ktoś się spotkał z podobnym objawem. Kilka dni temu zmieniałem pierwszą sondę lambda (Denso DOX-0361) ale to chyba nie ma wpływu bo w poprzedniej była spalona grzałka i jeździł normalnie. Jeszcze w innym wątku na forum doczytałem, że może być padnięta cewka(?) [edit] Problem się rozwiązał. Skończył się alternator (zwarcie). Zaczął ładować na maxa więc komputer się odłączył żeby nie pójść z dymem. Nawet nie głupie Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez camel00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Czy w Forku SF (99) który nie posiada halogenów w zderzaku, jest pociągnięta fabrycznie wiązka? Doczytałem się ostatnio na forum że ponoć instalacja jest. Trzeba dołożyć bezpiecznik i wyłącznik. No i same halogeny.Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Podziękował. Czyżby to ta pusta wtyczka we wiązce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Podziękował. Czyżby to ta pusta wtyczka we wiązce ? Możliwe ze to ta właśnie wtyczka bo mam podobna u siebie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Mic Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Czy zawieszenie od Hawka sti pojedzie do Forda sg5??. Wiem ze jest z wersji 5x114 będzie pasowało do 5x100 jak nie to dla czego tak na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 a co masz na myśli zawieszenie? amory i springi? tylne top mounty są podobno inne - pytaj tzd no i wg mnie przód będzie bardzo nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Mic Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Chce kupić gwint tylko jest od 5x114 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się