Skocz do zawartości

Malyboss

Użytkownik
  • Postów

    784
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Malyboss w dniu 31 Grudnia 2016

Użytkownicy przyznają Malyboss punkty reputacji!

4 obserwujących

O Malyboss

  • Urodziny 20.02.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester SG 2007
    2.0 NA & LPG
    Getz 1.1 2003
    Punto 1.8 HGT 2000
  • Zainteresowania
    automatyka, elektronika i informatyka przemysłowa (zawodowo), motoryzacja, sport, realizacja i obróbka dźwięku, turystyka górska (Tatry), turystyka rowerowa;

Ostatnie wizyty

2441 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Malyboss

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

309

Reputacja

  1. A proszę bardzo, wykresy zamieszczam poniżej. Nałożone na siebie wykresy mocy (CEngHp) i momentu (CEngTq) przed wymianą (kolor niebieski) - i po wymianie (kolor zielony) kolektora. Wykresy i pomiary wykonane zostały w dokładnie tym samym miejscu, na tej samej hamowni w Rzeszowie. Dysponuję także osobnymi, odseparowanymi od siebie wykresami z tych pomiarów gdyby ktoś był zainteresowany. W tym konkretnym przypadku uznałem jednak że do celów porównawczych lepiej jest je na siebie nałożyć. Najogólniej i formalnie rzecz ujmując - sumaryczny spadek parametrów po wymianie kolektora to bzdura. Na moim przypadku widać, że wartości zarówno mocy (158 => 162.9), jak i momentu (175 => 179) uległy nieznacznemu zwiększeniu. Taka jest dobra wiadomość. Niestety - problem przedstawia się w faktycznym przebiegu tych krzywych i to jest ta zła wiadomość. Bo nikt przecież nie jeździ na stałe z obrotami, w których zakresie parametry uległy zwiększeniu (3600-7000 RPM) za to w większości korzystamy z obrotów, w których zakresie parametry uległy - nieznacznemu, ale jednak - pogorszeniu (0-3600 RPM). Zaręczam jednak - jak już pisałem wcześniej, że spadek ten jest niezauważalny i pomijalny, a fajny dźwięk rekompensuje to wszystko z nawiązką
  2. @> raven < Nie pamiętam dokładnie i nie chciałbym wprowadzać w błąd... Ale wtedy kosztował chyba jakieś niecałe trzy stówy (?)
  3. @tokar Zmiana tłumika będzie konieczna, bo przy fabrycznym końcowym efekt będzie co najmniej mizerny. Na poniższym filmie zamieszczam, jak to wyszło u mnie. W opisie widnieje, co konkretnie zostało założone. A końcowy dobrać udało się bardzo dobrze. We wnętrzu słychać co trzeba, dźwięk nie jest natarczywy, a przy wyższych obrotach i prędkościach głowy nie urywa => Spadek mocy jest, ale naprawdę nieznaczny, nieodczuwalny i pomijalny. Fajny dźwięk rekompensuje to z nawiązką. Mam wykresiki z hamowni przed, i po modyfikacji. Jeśli chcesz, to poszukam i wkleję.
  4. Malyboss

    "klamka" tylnej klapy

    @artaa dzięki za odpowiedź. Można to jakoś sensownie zrobić tak, żeby nie uwalić WD40 całej klamki?
  5. Malyboss

    "klamka" tylnej klapy

    Dopadło i mnie. Klamka klapy bagażnika przestała odbijać. Wkurzające jest to niesamowicie Udzieliłby ktoś porady w kilku punktach, jak tą klamkę poprawnie zdemontować w celu wyczyszczenia / nasmarowania? Forester SG polift, 2007.
  6. Szanowne Grono - z okazji Świąt Bożego Narodzenia - życzę wam, by ten czas - wypełniony radością i miłością, niósł pozytywne przesłanie, oraz spokój i odpoczynek od codziennego zgiełku. Życzę wam też Szczęśliwego Nowego Roku 2022 - pełnego optymizmu, wiary, szczęścia, wszelkiego powodzenia w realizacji Waszych marzeń, planów i przedsięwzięć, oraz wielu radosnych chwil i spotkań - tych bardziej, i mniej związanych z motoryzacyjnymi tematami... !! !! Wesołych Świąt !!
  7. Poszło ode mnie dla was => lajk / wparcie / poparcie I wszystko wskazuje na to, że coś z tego będzie. Gratulacje Przeglądnąłem też przy okazji resztę zdjęć / kandydatów do kalendarza SIP na 2022. Muszę przyznać, że niektóre są świetne, i naprawdę robią wrażenie. Zapowiada się dobrze, wszystko zależy teraz od tego, jak to @Adventure184 poskłada i ulepi
  8. LETNI ZLOT SUBARU KLUB PODKARPACIE - BIESZCZADY 2021 !! Start i początek zlotu odbył się na terenie Centrum Wypoczynku Bystre, po czym ruszyliśmy zwartą kolumną naszych Subaru na objazd po Bieszczadach, zatrzymując się po drodze w kilku ciekawszych miejscach. Objazdówka zakończyła się również na terenie Centrum Wypoczynku Bystre, gdzie celebrowaliśmy wspólną integrację, oraz zakwaterowaliśmy się na nocleg. Dziękujemy serdecznie organizatorom, uczestnikom - generalnie wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tego wspaniałego wydarzenia, i współtworzyli jego fantastyczny, niepowtarzalny klimat... Każdy z WAS dołożył do tej wspaniałej historii swoją skromną cegiełkę, dzięki czemu mogliśmy celebrować wspólną, plejadową radość oraz integrację. DZIĘKUJEMY ZA UCZESTNICTWO i POZDRAWIAMY !
  9. Temat ogarnięty z sukcesem Udało mi się znaleźć kierunkowskazy w dobrym stanie razem z lusterkami (150 zł) od innego modelu, z których je wymontowałem: I tutaj jeszcze dodatkowo kilka wniosków: Dokładnie tak było, dlatego wydawało mi się, że przykręcone są tylko jedną, od strony lustra; Moim zdaniem lustro lepiej jest mimo wszystko wyczepić i wyjąć. Mamy wtedy dużo łatwiejszy dostęp do tej pojedynczej śrubki mocującej kierunek od strony lustra, oraz do zatrzasków plastikowej osłony by je podważyć a w konsekwencji dużo mniejsze ryzyko, że je wyłamiemy. Dodatkowe dwie śruby mocowania kierunkowskazów, oraz miejsca / gniazda zaczepów osłony zaznaczyłem na poniższych zdjęciach:
  10. @Maciek Niemy Czekamy, czekamy...
  11. Nie zwalniamy tempa... I zapraszamy na kolejny spot - już w najbliższą sobotę
  12. Nie ma sprawy - skoro "niefejsbukowcom" przydadzą się w tym wątku informacje na ten temat, to rzeczywiście zasadne było zamieścić. OK, postaramy się wrzucać na bieżąco
  13. OK, przeklejam Szanowne Grono - koleżanki i koledzy, Subaromaniacy, oraz sympatycy Plejad i Subaru Klub Podkarpacie !!Serdecznie zapraszamy was na kolejną, IV już edycję zlotu wyjazdowego w Bieszczady pod hasłem "BieSKP 2021", w terminie 27-29.08.2021.W tym roku gościć nas będzie ośrodek:www.owbystre.plWstępny plan podobny jak co roku: w piątek w godzinach popołudniowych - zbiórka dla chętnych w ośrodku w Bystrem, w sobotę rano oficjalne rozpoczęcie zlotu, wspólna przejażdżka po Bieszczadach oraz wieczorna integracja z grillem, w niedzielę planowane zakończenie zlotu.Planowana trasa naszego sobotniego przejazdu:https://goo.gl/maps/zJidUj5YcqJKFHdz7W trakcie przejazdu planujemy postój z dłuższą przerwą na posiłek - tutaj:https://www.facebook.com/karczmabrzeziniak1/Osoby, które chciałyby dołączyć do nas w trakcie przejazdu mogą zrobić to w każdym dowolnym momencie - można nas szukać na trasie Lista chętnych oraz informacje o noclegu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FnufPmEXnkPj0jQO1IA-hshpj78xYvQDn9JFBt_gaJo/edit?fbclid=IwAR3FU9lGafwfySEjWmk9dynIE4jnDDR1yQjv4lnQKsQCxmdV12IRUCbH8VA#gid=589555382 Listę chętnych do udziału w tegorocznym BieSKP 2021 zamykamy dnia 31.07., natomiast dnia 6.08. mija ostateczny termin wpłat. Brak płatności do tego czasu oznacza anulowanie rezerwacji i wykreślenie z listy chętnych. A więc - do dzieła !!Subarowe i zlotowe gadżety - do zakupu na miejscu - zorganizuje i zapewni dla nas RallyPig & The Brand !! Zapraszamy !!
  14. Oto oficjalny link do wydarzenia BieSKP 2021: https://www.facebook.com/events/4565301143482759
×
×
  • Dodaj nową pozycję...