Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, camel00 napisał:

[edit] …no to się rozwiązało. Przekładałem ostatnio koła przód/tył i mi wulkanizator nie dokręcił śrub z jednej strony samochodu.

Tylne koło trzymało się tak, że jak bym miał 2 km więcej do mechanika to (nie)dojechałbym na trzech.

 

Niby najciemniej pod latarnią, ale …serio? Koło? :blink:

Aż mnie zimny pot obleciał... Pewnie bym tego dziś już nie napisał.

 

Parę lat temu wyjechałem z ASO Suzuki po naprawie i miałem zjechać na autostradę czyścić DPFa. W ostatniej chwili zrezygnowałem i pojechałem do centrum miasta. Po kilku kilometrach łup, zgrzyty i inne odgłosy. Koło tylne niemal w poprzek. Oczywiście, niedokręcili śruby. Wiecie co powiedzieli? Że każdy kierowca zobowiązany jest do sprawdzenia dokręcenie śrub odkręceniu kół. A na moje pytanie, czy ktoś sprawdza to przed wydaniem samochodu odpowiedzieli że nie. Okazało się, że pracownik myślał że drugi skręcił, a ten drugi że pierwszy. W ramach przeprosin dostałem nowy komplet śrub i breloczek...

Edytowane przez GregKrk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie ja opony wymieniam jest mega wielka tabliczka zeby spradzic dokrecenie kol po 100km :)

 

I ZAWSZE facet dokreca dynanometrycznym kluczem opuszczone auto. :)

 

Ale nie wszędzie maja standardy :) - kiedys jak nowe opony mi zakladali gdzie indziej to z 3 kół uchodziło powietrze haha, zaworki też wymieniali. Poprostu niechlujny montaż i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik ciśnienia już na listwie. Przełączanie w instalacjach 4 generacji, wygląda tak... Jeśli jest dość gazu w butli otwiera się zawór przed reduktorem, sprawdzane jest ciśnienie na listwie z wtryskami i dopiero następuje przełączenie. Może ten czujnik na listwie wali w pręta. Jak nie ma interfejsu do STAGa to podjedz do jakiegoś gazownika, każdy może to sprawdzić.

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie LPG. Po dogrzaniu silnika przełącza się na benzynę i nie widzi pełnej butli gazu mimo wyświetlania kontrolek na centrali. Instalacja stag 300- pacjent xt.
Jesli jest to nowa instalacja, to proponuję zużyć do zera LPG i zatankować do pełna.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w forku SG MY03 da się tymczasowo wyłączyć poduszkę pasażera?  Pytanie pod kątem zamontowania fotelika dla dziecka na przednim fotelu.
Zobacz na zdjecie
56ed060e1af139579118e7783c489724.jpg

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pytanie do pacjenta SF turbo. 3dni temu rozładował mi się akumulator (nowy) no ale że radio grało 2dni bez kręcenia to go usprawiedliwia. Po podłączeniu przewodami z kia Sorento wypadał zapłon na jednym cykindrze, a przynajmniej takie było odczucie. Z racji tego, że byłem poza miastem nie miałem możliwości podłączenia pod normalny komputer bo żaden nie czytał nic poza błędami których NIE BYŁO... Z racji tego, że miałem cewkę na podmianę to posprawdzałem po kolei i nie było różnicy na żadnym cylindrze. Myślałem że może poszło przepięcie na świece i ją zjadało, ale że nie chciało mi się drugi raz nad rzeką go rozkręcać w temperaturze 35oC.  Kulał strasznie i dziś stwierdziłem, że pojadę ok 50-60 km/h do Warszawy i podjadę na serwis. Na wysokości serwisu w Łomiankach zaczął działać!!! Tak się ubawiłem, że zatrzymałem się i opowiedziałem historię znajomym.  Ale ale... Teraz co to mogło być? Obstawiam lambdę, albo kata. W poniedziałek uderzę gdzieś go podłącze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KRYSZTAŁ napisał:

Witam. Pytanie do pacjenta SF turbo. 3dni temu rozładował mi się akumulator (nowy) no ale że radio grało 2dni bez kręcenia to go usprawiedliwia. Po podłączeniu przewodami z kia Sorento wypadał zapłon na jednym cykindrze, a przynajmniej takie było odczucie. Z racji tego, że byłem poza miastem nie miałem możliwości podłączenia pod normalny komputer bo żaden nie czytał nic poza błędami których NIE BYŁO... Z racji tego, że miałem cewkę na podmianę to posprawdzałem po kolei i nie było różnicy na żadnym cylindrze. Myślałem że może poszło przepięcie na świece i ją zjadało, ale że nie chciało mi się drugi raz nad rzeką go rozkręcać w temperaturze 35oC.  Kulał strasznie i dziś stwierdziłem, że pojadę ok 50-60 km/h do Warszawy i podjadę na serwis. Na wysokości serwisu w Łomiankach zaczął działać!!! Tak się ubawiłem, że zatrzymałem się i opowiedziałem historię znajomym.  Ale ale... Teraz co to mogło być? Obstawiam lambdę, albo kata. W poniedziałek uderzę gdzieś go podłącze.

 

 

Nie wiem jak w SF, ale mi w SG po rozładowaniu akumulatora dzieją się często "jaja". Po prostu komputer musi na nowo się zaprogramować. Po wyładowaniu akumulatora i przejechaniu kilkuset km muli i przygasa i trzeba czyścić przepustnicę. Nie zdziwiłbym się gdyby w Twoim przypadku też było to związane ze zresetowaniem komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wcześniejszym Aku po rozładowaniu nie miałem takiej sytuacji. Auto teraz jeździło na krótkich odcinkach 1-2 km ale może po prostu kumulacja...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się , rozszczelniła się chłodnica . Aż chce się zaśpiewać „ wszyscy maja mambe , mam i ja !”

Ale do rzeczy , jaką chłodnice kupić . Do normalnej jazdy, żadne upalania . Oryginalna ma korek a widzę ze niektórzy zamontowali taką bez . Chyba ze chodzi o rodzaj skrzyni. Forek 2,5 xt MY 06 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą znawcy do wszystkich uturbionych (a XT niewątpliwie turbinę ma :)) musi być z korkiem, poszukaj chłodnicy nissensa. Tańsze zamienniki (ale nie tylko) innych firm mogą występować z króćcami do automatycznej  skrzymi w dolnej części chłodnicy, takiej nie bierz.

Edytowane przez pawel4006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę i patrzę na te turboworksy i nie wiem która by pasowała . Na alledrogo do forka nie ma , chyba ze nie znalazłem . Kurde pasuje mi to wymienić do soboty :(

http://turboworks.pl/Sportowa-chlodnica-wody-Subaru-Impreza-1995-2001-p3190

taka przypasuje ? 

Edytowane przez PawelBoro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelBoro napisał:

Patrzę i patrzę na te turboworksy i nie wiem która by pasowała . Na alledrogo do forka nie ma , chyba ze nie znalazłem . Kurde pasuje mi to wymienić do soboty :(

http://turboworks.pl/Sportowa-chlodnica-wody-Subaru-Impreza-1995-2001-p3190

taka przypasuje ? 

Też się nad nią zastanawiam ale brakuje jednego małego króćca przy wejściu a reszta wygląda tak samo.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2018 o 08:18, irek200 napisał:

imm, tańsza niż chińczyk...

to chyba nie może być solidny produkt, ekonomię trudno oszukać...

pamiętaj, że w 'chińczyku' cenę robi transport i pośrednicy. Jeżeli to jest produkt od producenta to cenowo może spokojnie konkurować chińczykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...