Skocz do zawartości

camel00

Nowy
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O camel00

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 06.11.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    D
  • Auto
    SG, EJ20F, lpg, AT

Ostatnie wizyty

187 wyświetleń profilu
  1. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Można też zerknąć na klapkę wlewu paliwa
  2. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Przewody są już pociągnięte, pochowane i wszystko działa. Zestaw VIOFO-Hardwire-Cable. Minus jest przy akumulatorze (nigdzie indziej nie znalazłem), plus przy bezpiecznikach podłączony przejściówką widoczną w ogłoszeniu z linka wyżej. Jedyne co mnie dziwi, to kwestia zasilania które nie jest stałe w miejscach w którym stałe być powinno. Myślałem o lampce, ale raz, że kamera ma dedykowane zasilanie stałe; dwa, że w którymś z wątków na tym forum ktoś się chwalił usmażoną elektryką własnie dzięki podłączeniu kamery pod oświetlenie (albo szyberdach)
  3. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Forester SG 2.0x 2006 Pytanie - do którego bezpiecznika w środku można podłączyć kamerę, aby startowała od przekręcenia kluczyka. Czy na którymkolwiek z nich jest prąd cały czas (tryb parkingowy w kamerze)? Na chwilę obecną podłączyłem do świateł i efekt jest taki, że startuje po ich włączeniu ale to trochę bez sensu. Podpinałem pod światła Stop, ale kamera nie działa. M Mam jakieś takie dziwne wrażenie, że prąd przez dany bezpiecznik w kabinie płynie tylko kiedy używany przyporządkowanego do niego elementu (czyli światła mają prąd tylko jak włączymy światła, stop na prąd tylko jak naciskam stop, etc.).
  4. camel00

    jaki nowy akumulator do forka

    W SG 2.0x 2006 wstawiłem Varta 60AH/540A P+ D47 Blue Dynamic. Z tego co widzę w I-gen jest podobnie rozmieszczony silnik, więc można potraktować to jako pewien trop. Nie wiem czy będzie działał do końca świata, wytrzyma podróż dookoła Antarktydy i zasili małą wioskę. Był tani, pasuje na podstawkę i od półtora roku działa
  5. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Wiem, że pewnie to sprawdziłeś, ale lepiej się upewnić (najciemniej pod latarnią) Sprawdzałeś pokrętło zmiany podświetlenia? Wciskasz volume/power i przekręcasz. Pytam, bo mnie po zakupie chwilę zajęło zanim się zorientowałem, że coś takiego istnieje. Czasem działało, czasem nie - jak mi się akurat przekręciło przy włączaniu.
  6. camel00

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Nie pamiętam jak się jeździło na SLS'ach, ale jedyne co zauważyłem, to że na progach zwalniających jest krótszy skok tyłu. Tzn. jest "sztywny". Nie wiem jak to inaczej opisać Powiedzmy - zamiast półtora bujnięcia do poziomu jest jedno. Poza tym jest git. Stoi równo, jeździ dobrze, zakręty i szybkie łuki bez niespodzianek. Zdjęcia mojego są na 40 stronie tego wątku.
  7. camel00

    Sonda Lambda z błędu P0030

    Wychodzi, że 22641AA280 czyli Denso DOX-0307 Zresztą, sprawdź po kolei: opposedforces > Forester > (tutaj wybieracz wersje silnikową, napęd, skrzynia) > Exhaust system > Exhaust > Exhaust & muffler > (z tego co widzę, symbol 11 na obrazku)
  8. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Może ktoś będzie miał szybki pomysł. Forester SG 2.0x 158 KM, automat Przed chwilą wyjechałem dosłownie 2 km coś załatwić. Po płaskim, w mieście, bez szaleństw. W połowie drogi samochód zaczął popiskiwać i "łupać" (odgłos jak uderzanie pięścią w stół, zależny od prędkości). Jeździ ok, silnik pracuje ok, hamuje ok, w oponę się chyba nic nie wbiło, stoi równo, od spodu nic nie zwisa, komora silnika wygląda ok; ale napierdziela tak, że fizycznie czuć na karoserii uderzenia. Dzieje się tak tylko w trakcie jednostajnej jazdy i przyśpieszania. Podczas hamowania i oczywiście stojąc nie ma problemu. Jakiś pomysł? Jedyne co przychodzi mi do głowy, to że coś wyjątkowo wrednego wpadło w hamulec. Ew. coś z wałem napędowym (?) Rano podjadę do mechanika, ale zastanawiam się czy nie zabrać go teraz na przejażdżkę i kilka razy przyhamować, żeby ew. to coś wyleciało. Albo go dobiję, albo naprawię [edit] …no to się rozwiązało. Przekładałem ostatnio koła przód/tył i mi wulkanizator nie dokręcił śrub z jednej strony samochodu. Tylne koło trzymało się tak, że jak bym miał 2 km więcej do mechanika to (nie)dojechałbym na trzech. Niby najciemniej pod latarnią, ale …serio? Koło?
  9. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Podpięcie kamerki samochodowej. Absolutnie nigdzie nie znalazłem masy. Ani na śrubach pod kierownicą / w okolicy bezpieczników, ani nawet na śrubie w mocowaniu drzwi. Kamera podpięta pod akumulator działa poprawnie. Bezpieczniki i okablowanie są sprawne.
  10. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Czy w okolicy płytki z bezpiecznikami przy lewej nodze kierowcy jest jakieś miejsce gdzie można podłączyć przewód masowy czy trzeba ciągnąć od akumulatora?
  11. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Z tego co widzę, jest jakaś DOX-0120 która zastępuje 22690AA640. Do mojego potrzebna jest niby 22690AA831. Pytanie czym się różnią i czy ta twoja podejdzie zamiast mojej.
  12. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Mógłbyś zdradzić symbol Denso i wersje silnikową? Wtyczka pasowała? Wersja dedykowana czy jakaś uniwersalna? Plug&play czy Plug&tulejka&play ? Na przód wstawiłem ostatnio DOX-0361, ale na tył nie mogę znaleźć nic co by mnie przekonywało (chińczyki 25-40 usd, nty 135zł, firmy krzak 400-600, oryginał 780)
  13. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Zostały mi dwie pierdoły do zrobienia. Może ktoś pomoże Nie działa pompa powietrza wtórnego. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Przejrzałem wątki, ale to wybór między zaślepkami a drutowaniem. Nie mogę się zdecydować Nie działa druga sonda lambda. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Oryginał kosztuje 780 zł, chińczyki 700 zł mniej Przerabiał ktoś budżetowe rozwiązania? [Edit] Forester SG 2.0x 2006 r.
  14. camel00

    opony wielosezonowe

    Ja u siebie w 2.0x mam 215/60 R16 99 H
  15. camel00

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Może komuś się zdarzyło. Forek sg 2.0x Stałem na światłach, ruszyłem, silnik stracił chęć do życia zapaliła się kontrolka akumulatora, abs i ręcznego (pewnie silnika też ale nie mam żarówki). Komputer nie pokazał żadnych błędów poza tymi które był (2 sonda lambda i pompa powietrza rozrzedzająca spaliny). Silnik pracował względnie normalnie ale przeszedł jakby w tryb awaryjny. Niezależnie od dodanego gazu, toczył się z tą samą prędkością do przodu. Na lawetę wjechał o własnych siłach, biegi (automat) wchodziły bez problemu. Jakbym miał strzelać to awaria alternatora i tryb awaryjny (o ile taki jest), auto stoi u mechanika i pewnie jutro/pojutrze się za nie zabierze, ale może ktoś się spotkał z podobnym objawem. Kilka dni temu zmieniałem pierwszą sondę lambda (Denso DOX-0361) ale to chyba nie ma wpływu bo w poprzedniej była spalona grzałka i jeździł normalnie. Jeszcze w innym wątku na forum doczytałem, że może być padnięta cewka(?) [edit] Problem się rozwiązał. Skończył się alternator (zwarcie). Zaczął ładować na maxa więc komputer się odłączył żeby nie pójść z dymem. Nawet nie głupie
×