Jump to content

camel00

Nowy
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

About camel00

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 11/06/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    D
  • Auto
    SG, EJ20F, lpg, AT

Recent Profile Visitors

228 profile views
  1. Jakiegoś konkretnego?
  2. Guma Subaru - 28323SA020 Rozmawiałem z gościem w sklepie - jednak są dwie gumy na stronę. Mam kupić osłonę przegubu wewnętrznego i tą akurat ma. Opaski też są, ale kosztują tyle (20-coś za sztukę), że sam sprzedawca powiedział, żeby poszukać innych Zobaczymy jak podjadę.
  3. Dobra, teraz widzę, że to jest schemat tego samego, przedstawiony z dwóch stron Czyli guma jest jedna + opaski Opasek nie ma w sklepie - będą pasować jakieś inne czy szukać tych konkretnych?
  4. Dwa szybkie pytania: SG 2.0x 2006 AT 1. Czasem, po krótkim postoju i uruchomieniu ciepłego silnika, zdarza się, że obroty po "skoku z odpalenia" spadają niżej niż powinny i auto gaśnie albo prawie gaśnie (chyba, że dodam gazu). Na zimnym silniku nie ma problemu, na ciepłym, po powrocie wskazówki na normalną pozycję (czyli z sekundę po starcie) auto działa prawidłowo. Jakiś pomysł? Czujnik, filtr? [edit] Zauważyłem, że przy prawidłowym odpaleniu (nawet ciepłego silnika) wskazówka podskakuje i względnie opada wolno (tzn widać, że robi to w sposób kontrolowany), a jak jest problem to spada od razu poniżej prawidłowej wartości i dopiero później wraca na swoją pozycję (przy czym całość trwa sekundę). Może to jakaś wskazówka. 2. Jak mam do wymiany manszetę (osłona przegubu wewnętrznego) to kupuję 13, 15 czy oba i jeszcze 10 do kompletu?
  5. Chodzi o wnękę koła? Z tego co pamiętam są bodaj dwa albo trzy rozmiary kołków i kilka śrubek. Tu masz rozpiskę ile i co (wychodzi, że 2× 46064AE000 i 6× 57728AC090) ale najlepiej powyciągać te które się da, zobaczyć ile się nadaje do użycia a z pozostałymi iść do sklepu i znaleźć podobne.
  6. Ja mam ale się nie znam może coś z tego będzie.
  7. Poza wieszakiem tłumika sprawdź osłonę kolektora. Może być tak, że się poluzowała i rezonuje.
  8. Udało się komuś trafić na model radia 2DIN które ładnie komponuje się z deską SG 2006? Albo srebrne albo ekranem na całej powierzchni albo …na tyle tanie, żeby opierdzielić je farbą. Potrzebuję tylko FM i BT albo Aux, reszta może być ale generalnie jest mi zbędna. Coś mi się kiedyś obiło o uszy, że nie wszystkie modele pasują (wąska dziura), większość które widziałem wygląda brzydko (szpary) i potrzebny jest jakiś diwajs do sterowania z kierownicy. Moje fabryczne stopniowo umiera (error 99 chociaż w środku nie ma płyty; podświetlenie czasem trzeba aktywować stuknięciem; ostatnio przestał działać przycisk 1), chyba czas na zmiany
  9. @Sasha_A80 - telepatia, telefonia? Jak, za ile i na kiedy? Problemy są takie:- umarła pompa wtórnego obiegu powietrza- umarła druga sonda lambda Zakładam, że rozwiązujemy pierwszy z powyższych, zakres usługi jest taki jak tutaj więc za jednym zamachem załatwimy rzeczy których jeszcze nie ma, ale mogą się kiedyś trafić?
  10. Pompa czy sonda? Jaki koszt i czas realizacji? Piszemy o tym? http://subaru.nie-ASO.pl/pl/nowosci/subaru_na_2_0_ecu_hitachi czyli 1600 zł?
  11. Nie wiem czy już o to pytałem, bo za każdym razem jak się zbieram się do ogarnięcia tematu to mi po chwili przechodzi Pacjent: Forester SG 2006 2.0x Dwa "problemy" - umarła pompa wtórnego obiegu powietrza - umarła druga sonda lambda Zna ktoś warsztat - najlepiej w Łodzi lub centralnej Polsce - który może wywalić i wyłączyć pompę? Czy odżałować te kilka złotych, kupić nową i ratować pingwiny na końcu świata? Oryginalna sonda jest jakoś głupio droga, można zastosować jakiś zamiennik albo ją zwyczajnie wyłączyć?
  12. W polifcie się ewidentnie zreflektowali, bo wymiana żarówek zajmuje krócej niż wyjmowanie ich z pudełka
  13. Temat stary, dawno naprawiony, ale jako ciekawostkę napiszę, że chlapacz potrafi zabrać czasem część wnęki koła
  14. Można też zerknąć na klapkę wlewu paliwa
  15. Przewody są już pociągnięte, pochowane i wszystko działa. Zestaw VIOFO-Hardwire-Cable. Minus jest przy akumulatorze (nigdzie indziej nie znalazłem), plus przy bezpiecznikach podłączony przejściówką widoczną w ogłoszeniu z linka wyżej. Jedyne co mnie dziwi, to kwestia zasilania które nie jest stałe w miejscach w którym stałe być powinno. Myślałem o lampce, ale raz, że kamera ma dedykowane zasilanie stałe; dwa, że w którymś z wątków na tym forum ktoś się chwalił usmażoną elektryką własnie dzięki podłączeniu kamery pod oświetlenie (albo szyberdach)
×
×
  • Create New...