Skocz do zawartości

sherman

Użytkownik
  • Postów

    59
  • Dołączył

Profile Information

  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Był SI 2.0 GL 96'
    Był Forester 2,5 XT 04'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sherman

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

7

Reputacja

  1. Kojarzycie może jakiego producenta może być ta grzechotka na dole fotografii? Solidny mechanizm, kliknięcia nieporównywalne z ówczesnymi narzędziami, może mieć z 40 lat. Proxxona strasznie szybko zajechałem bez żadnych przedłużek, a ten klucz jest nie do zdarcia. I jeszcze mam takie coś i nie jestem pewny do czego służy.
  2. https://turboworks.pl/product-pol-5915-Kolektor-wydechowy-Subaru-Impreza-95-05-Bez-Turbo.html
  3. Możesz też kupić nowego gotowca za ok 900 zł, ale z jego pasowaniem bywa różnie.
  4. sherman

    O rowerach

    Zajrzałem do swoich 6805, no i u mnie jest koszyk. 3 pary łożysk przewinęły się przez 300 km przebiegu - szukałem przyczyny trzasków przy nacisku na pedały. Byłem pewny, że to z suportu. Zakupiłem nowy wkład, ale to nic nie dało. Nie wiem co było przyczyną. Ostatnia czynność jaką wykonałem przed trzaskami to wymiana łożysk w tylnej piaście , czyszczenie i smarowanie bębenka i danie odrobiny smaru pod hak przerzutki. No i teraz cisza
  5. sherman

    O rowerach

    To jest łożysko z suportu BSA Shimano, jednostronnie uszczelnione?
  6. sherman

    O rowerach

    bikeman1 a może rama od Konwa Bike. Nic nie wiem na jej temat oprócz tego, że mi się podoba. http://www.konwabike.pl/mtb/
  7. sherman

    O rowerach

    Odnośnie jazdy na 3 łańcuchach, to u mnie jak na razie cały napęd ma ok 6000km. Korba Deore, kaseta Sram podobnej klasy - 3x9 . Głównie trasy 50km, po utwardzonych drogach - jakieś 3/4 przebiegu , reszta polne, leśne drogi. Po każdej jeździe przetarcie łańcucha, po piaszczystej trasie szejkowanie go, smarowanie co 150- 200km. Myślę, że do 10000km powinienem dobić. Po zajechaniu napędu planuję przesiadkę na 1x10. Z przodu 34 lub 36 zębów z tyłu kaseta 11-42. Można by się pokusić o wywalenie jednej zębatki ze środka takiej kasety, żeby zostać przy starej przerzutce. Ale raczej bez sensu, bo moja przerzutka nie ma sprzęgła.
  8. Ja u siebie w Imprezie przeprowadziłem przez gumową zaślepkę, obok serwa hamulcowego. Na zdjęciu widać wchodzącą czarną rurkę karbowaną w zaślepkę.
  9. Kiedyś u siebie zmieniłem pompę z tej z okrągłym zbiorniczkiem na taką z prostokątnym, która była najmniej podatna na wycieki, chyba z wszystkich pomp montowanych w wolnossących Subaru z tamtych lat. Wszystko pasuje bez przeróbek. Wydaje mi się, że trochę silniejsze wspomaganie miała ta z okrągłym.
  10. Tutaj masz ceny większości elementów wchodzących w skład mechanizmu zmiany biegów.
  11. sherman

    Jaki rozrząd? 2.0

    Carfit kiedyś pisał, że pasek Contitech szczególnie w silnikach DOHC jest sztywny i szybciej zużywa rolki. Z OEM i Mitsuboshi paskami rorządu nie ma tego problemu. U mnie po ok 7,5 roku i ok 40 tys był wyczuwalny luz na zębatej rolce z zestawu Ruville i pasku Contitech. Pamiętam kiedyś na forum gdy pierwszy raz montowany był u mnie rozrząd w Imprezie, polecane właśnie były pompy GMB, sklepy z częściami do Subaru nimi handlowały a teraz głównie Aisin.
  12. sherman

    Audio w subaru

    Zgadzam się z tą opinią. Miałem je jakieś 5 lat pod wzmacniaczem i wygłuszonymi drzwiami. Jedyny ich plus, że grają trochę lepiej od fabryczny. Jak dla mnie mają zbyt natarczywą górę i jakość ich wykonania też nie jest za dobra. Mnie się odkleiła jedna z membran woofera. Gdyby komuś też tak się zdarzyło to mogę za darmo oddać drugi sprawny. Następnie przesiadłem się na Audio System M165 EVO wtedy kosztowały 100zł więcej od PowerBass S-6C i to już był spory przeskok. Niskie rejestry bez porównania i wysokie dość przyjemne (jedwabna kopułka). Pod samo radio raczej bym ich nie wkładał, posiadają dość niską impedancję 3ohm.
  13. Nie będzie się kręcić jeżeli urwała się właśnie w tym krótkim odcinku, tak było u mnie.
  14. Sprawdź czy linka przy skrzyni biegów się nie urwała, ten krótki odcinek. Stojąc przodem do samochodu po lewej stronie wychodzi ze skrzyni do zegarów. Odkręć ją od skrzyni a potem zdemontuj od długiej, krótką linkę, trzyma się na wysuwanym zabezpieczeniu. Z tego co pamiętam w środku jest sprężynka. Jak linka wyjdzie z metalowej rurki to masz odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...