Pan Dziedzic Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Jak wymienisz zwrotnice , piasty , półosie, dyfer, skrzynie i coś tam pewnie jeszcze , to bedzie pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Jak wymienisz zwrotnice , piasty , półosie, dyfer, skrzynie i coś tam pewnie jeszcze , to bedzie pasowało A potem i tak Forek nie będzie jeździł jak Hawk ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Mic Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 To kolejne szybkie pytanie jadąc na 4tym czy 5tym biegu wciskając 3/4 gazu powyżej 120km/h wywala mi błąd zaworu upustowego. Czym to może być spowodowane??? Mam zamontowany blow off hks. Możliwe jest ze nie wytrzymuje ciśnienia i upuszcza powietrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Wywal to w diabły i załóż oem zawór dv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Zostały mi dwie pierdoły do zrobienia. Może ktoś pomoże Nie działa pompa powietrza wtórnego. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Przejrzałem wątki, ale to wybór między zaślepkami a drutowaniem. Nie mogę się zdecydować Nie działa druga sonda lambda. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Oryginał kosztuje 780 zł, chińczyki 700 zł mniej Przerabiał ktoś budżetowe rozwiązania? [Edit] Forester SG 2.0x 2006 r. Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez camel00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zostały mi dwie pierdoły do zrobienia. Może ktoś pomoże Nie działa pompa powietrza wtórnego. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Przejrzałem wątki, ale to wybór między zaślepkami a drutowaniem. Nie mogę się zdecydować Nie działa druga sonda lambda. Ta która nic nie robi poza wywalaniem błędu jak się popsuje. Oryginał kosztuje 780 zł, chińczyki 700 zł mniej Przerabiał ktoś budżetowe rozwiązania? Zakładałem do SG przed lift sondę denso za 160 zł błędów brak.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) 6 minut temu, fiku napisał: Zakładałem do SG przed lift sondę denso za 160 zł błędów brak. Mógłbyś zdradzić symbol Denso i wersje silnikową? Wtyczka pasowała? Wersja dedykowana czy jakaś uniwersalna? Plug&play czy Plug&tulejka&play ? Na przód wstawiłem ostatnio DOX-0361, ale na tył nie mogę znaleźć nic co by mnie przekonywało (chińczyki 25-40 usd, nty 135zł, firmy krzak 400-600, oryginał 780) Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez camel00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Mógłbyś zdradzić symbol Denso i wersje silnikową? Wtyczka pasowała? Wersja dedykowana czy jakaś uniwersalna? Na przód wstawiłem ostatnio DOX-0361, ale na tył nie mogę znaleźć nic co by mnie przekonywało (chińczyki 25-40 usd, nty 135zł, firmy krzak 400-600, oryginał 780) Denso DOX 120 (Mam gdzieś opakowanie) to się wieczorem muszę upewnić.Musisz założyć wtyczkę od starej, bo ta jest uniwersalna.Sa w pudełku tulejķę do zaciskania kabli i chyba koszulki termokurczliwe.Silnik to EJ201.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Z tego co widzę, jest jakaś DOX-0120 która zastępuje 22690AA640. Do mojego potrzebna jest niby 22690AA831. Pytanie czym się różnią i czy ta twoja podejdzie zamiast mojej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Z tego co widzę, jest jakaś DOX-0120 która zastępuje 22690AA640. Do mojego potrzebna jest niby 22690AA831. Pytanie czym się różnią i czy ta twoja podejdzie zamiast mojej. Tak to była 0120Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Jak zdjąć zasilanie z pompy paliwa w SG 2,5XT? Szukam po bezpiecznikach, ale takiego od pompy nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Po ostatniej wklejce Forestera postanowiłem go podnieść o 4 cm i założyć opony typu at. W związku z powyższym mam takie dwa pytania dla osób które podnosiły Forestera w ten sposób. 1. Czy da radę ustawić poprawnie geometrię? 2. Czy opony 215/75 R15 wejdą w nadkola i nie będą ocierały przy skręcaniu i pracy zawieszenia? I ogólnie wszystkie uwagi i sugestie odnośnie podnoszenia auta na podkładkach mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Może być mało miejsca pomiędzy oponą a kielichem amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dochtor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Cześć. Mam problem z ciągłym przepaleniem się żarówkę W5W, w postojowych i podswietlenie tablicy rejestracyjnej. Wymieniałem już żarówki wielokrotnie na różne marki, w podswietlenie tablicy nawet diodowe tanie, drogie... Wszystko pada po max 2 tygodniach... Białej gorączki idzie dostać... Macie jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Tu masz arcyciekawy temat z takimi oponami właśnie. https://forum.subaru.pl/topic/98169-subaru-impreza-et-the-extraterrestial/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Adach Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, czy robił ktoś już regulacjie luzów zaworowych w foresterze 2.0 158 hp , wiem ze sa posty ale to z przed kilku lat, Jaki jest koszt w przybliżeniu ? Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez Daniel Adach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulBoy Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Czy fotele w Forku II polift (06+) mają wyższe oparcie niż przedlift? Zmiana warta zachodu czy to jest 1:1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Są dokładnie takie same - osobiście mierzyłem. Wydaja się wyższe ale nie są. i seryjne Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregKrk Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam. Czy da się samemu zaprogramować w Forku MY14 otwieranie klapy bagażnika z kluczyka? Głupio tak jakoś jechać specjalnie z tym do ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam. Może ktoś zna wymiary 2 krzyżaków pomiędzy kolumną kierownicy i maglownicą w Forku SF '99. Kierownica kręci się z nierówną siłą więc łożyska są już pewnie zajechane. Z tego co widziałem są dostępne 16/39, 15/40. Bez wyjęcia nie będę wiedział a chciałbym mieć od razu na zamianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 jaki jest objaw zużytych amortyztorów SLS ? Tył zaczyna za bardzo przysiadać na pusto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Zgaszony może stać trochę niżej. Jeśli w trakcie jazdy i zaraz po jest stoi równo to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 po jeździe właśnie stoi również nisko, konkretnie ten: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-awd-4x4-nawi-serwis-ID6zKeI3.html Nie wiadomo, czy poprzedni właściciel nie zmienił sls na zwykłe, i zostało to zrobione źle, stąd niższy tył. Podobne "żadnej elektroniki od spodu" przy obecnych amortyzatorach nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Przy sls powinien być widoczny zbiorniczek na amortyzatorze jak tutaj, Jeśli go nie ma to pewnie amorki zwykłe a sprężyny zostały z sls dlatego stoi niżej Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez Wredne Osaczysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam W przypadku wymiany silnika do s-turbo muszę szukać dokładnie silnika od s-turbo, czy może być inny o oznaczeniu ej20? Chodzi o uszkodzenie panewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się