Zachar Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Ja przymierzam się do zrobienia namiotu dachowego i właśnie zastanawiam się czy nie oprzeć go na bagażniku wyprawowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Witam. Forester s- turbo 2001. Po wyjęciu silnika docustawienia zaworów wyrzucił błąd p1088 i p1086. Ponoć TGV. Jest opcja żeby dwa na raz padły??? Czy ECU potzebuje czasu na adaptację i wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) witam - bardzo szybkie i proste pytanie - Jakiej średnicy (wewnętrznej) jest rura intercooler-przepustnica w seryjnym forku s-turbo ? Inaczej - jaką rurę kupić. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 27.06.2018 o 09:25, Pan Dziedzic napisał: Robił ktoś bagażnik wyprawowy ? Do Forka, na dach oczywiscie. Ja robiłem. Daleko nie masz, możesz wpaść zalookać, stoi w piwnicy. Zresztą mam pełny setup z namiotem, drabiną itp. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez HiszpanskaInkwizycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Najciemniej pod latarnio, kiedy dysponujesz czasem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 5 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Najciemniej pod latarnio, kiedy dysponujesz czasem ? Np. jutro wcześnie rano, około 11-12 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 22 godziny temu, klev napisał: witam - bardzo szybkie i proste pytanie - Jakiej średnicy (wewnętrznej) jest rura intercooler-przepustnica w seryjnym forku s-turbo ? Inaczej - jaką rurę kupić. 70mm średnica wewnętrzna , długość 55mm W dniu 19.05.2018 o 15:18, Daniel Adach napisał: Witam, mam problem z podswietleniem orginalnego radia 2 din. Od momentu kupienia auta ( 7 miesiecy ) nie działa podswietlenie przycisków, działa tylko sam wyswietlacz. Ostatnio wracałem w nocy, przystanołem na poboczu i wyłaczylem światła ( silnik pracował), za chwile przekreciłem gałke swiateł i odziwo podswietlenie działało. Po ponownym zgaszeniu swiateł i zapaleniu juz nie działało tylko sam wyswietlacz. Moje subaru to forester sg z 2006 roku 2.0 158 hp. Miałem to samo. Pomogło poruszanie kostką z tyłu radia. Najprawdopodobniej zimne luty na łączeniu płytki z gniazdem kostki. Podswietlenie działa do dziś , więc narazie nie wnikam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Panowie brakuje mi podnóżka w Foresterze. Pytanie mam, czy ten podnóżek na którym opiera się lewą nogę jest taki sam w automacie co w modelu z ręczną skrzynia. Pasuje z innych modeli? Czy typowo muszę mieć z Forestera SF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Szybkie pytanie: Forek SG 2.0 na w automacie. Optymalna prędkość na autostradzie, przy tempomacie, w celu uzyskania najmniejszego spalania to ...... ? Ktoś z Was to już dobrze zbadał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 IMVHO do 120kph, potem opory powietrza zaczynają dość mocno podnosić średnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 13 godzin temu, ozarek napisał: do 120kph Potwierdzam. Automat czy nie, powyżej 120 km/h kończy się ekonomia i wygoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 W dniu 30.06.2018 o 07:35, ada///m napisał: W dniu 29.06.2018 o 09:19, klev napisał: witam - bardzo szybkie i proste pytanie - Jakiej średnicy (wewnętrznej) jest rura intercooler-przepustnica w seryjnym forku s-turbo ? Inaczej - jaką rurę kupić. 70mm średnica wewnętrzna , długość 55mm eee szerokość 70mm super ale moja złączka ma 9cm długości a nie 5,5cm - nie miał bym czego spiąć opaskami... zamówiłem 10cm i przytnę na wymiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 8 godzin temu, klev napisał: eee szerokość 70mm super ale moja złączka ma 9cm długości a nie 5,5cm - nie miał bym czego spiąć opaskami... zamówiłem 10cm i przytnę na wymiar No to może w polifcie jest dłuższa, Ja wymiary wziąłem z forka 99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Pytanko: czy mechanizm opuszczania szyby w forku I i II generacji jest taki zam? Drzwi kierowcy. Głównie chodzi mi i sam motorek ze sprzęgiełkiem. Zgniło mi toto i szukam czegoś sprawnego na już. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Pytanko: czy mechanizm opuszczania szyby w forku I i II generacji jest taki zam? Drzwi kierowcy. Głównie chodzi mi i sam motorek ze sprzęgiełkiem. Zgniło mi toto i szukam czegoś sprawnego na już. Dzięki. Nie jest, możesz szukać z Legacy III jest chyba taki sam silniczek.Właściwie widać różnicę po samej obudowie mechanizmu.Ja kupiłem z anglika, przelozyłem sam silnik. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Cyknij fote bo być może bede miał taki z legacy III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Ostatnio przy gruntowniejszym odkurzaniu zauważyłem, że fotel kierowcy nie odsuwa się tak daleko do tyłu jak pasażera. Ki diabeł? Zgodnie z logiką powinno być chyba po równo? Do tego prowadnice wyglądają w pozycji maksymalnie cofniętej, zupełnie inaczej. Szczególnie dziwi wystający mechanizm po przyśrodkowej stronie fotela kierowcy. TTTM czy coś mam schrzanione? W aucie przez ponad 7 lat fotele nie były wyjmowane. Zdjęcia poniżej z maksymalnego wysunięcia do tyłu, oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 a nie w padł w szyny pieniążek? - u mnie jest równo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 (edytowane) 28 minut temu, AdaSch napisał: a nie w padł w szyny pieniążek? - u mnie jest równo Opór jest taki jakby to był koniec zakresu. Gdyby coś wpadło to może by grzechotało, abo co... No nic, zabiorę się w weekend za demontaż (usuwanie korozji z prowadnic) to sobie to wszystko obejrzę. Nb. pod plastikowymi zaślepkami tylnych śrub tych szyn znalazłem już w sumie 31gr Edytowane 6 Lipca 2018 przez HiszpanskaInkwizycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 6 godzin temu, fiku napisał: Nie jest, możesz szukać z Legacy III jest chyba taki sam silniczek.Właściwie widać różnicę po samej obudowie mechanizmu.Ja kupiłem z anglika, przelozyłem sam silnik. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Właściwie to wygnił mi metalowy element sprzęgła i ośka, reszta okej. Gniazdo się wykruszyło, sprzęgło się kręci a ośka stoi w miejscu. Udało mi się znaleźć mechanizm z prawych drzwi. Co prawda wg. spec. sam motorek ma inny numer więc pewnie jest lustrzanym odbiciem ale mam nadzieje że sama ośka i ten kawałek sprzęgła są identyczne. To przełożę i ruszy... Oby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Ok. Jutro porównam z moim. Taki mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Panowie może ktoś mi coś podpowie bo nie wiem czy się martwić czy nie.W czasie jazdy, kiedy pedał gazu mam wciśnięty tak by utrzymać aktualną prędkość słyszę gdzieś z przodu delikatne metaliczne chrobotanie. W momencie wciśnięcia lub puszczenia gazu dźwięk ustaje. Pojawia się natychmiast po ponownym wciśnięciu gazu by utrzymać prędkość. To samo na tempomacie.I korzystając z okazji drugie pytanko. Moja pompa wspomagamia umiera, zasadniczo kierownica chodzi ciężko, a pompa dzwoni i wyje non-stop nawet kiedy nie dotykam mierownicy. Czy może to mieć wpływ na obroty? Bo zauważyłem, że kiedy pompa sobie wyje to i jałowe wraz z tym wyciem sobie lubią zafalować.Forek SG 2.0X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Czy normalnym zachowaniem jest, że przy szybkiej zmianie biegów, szybkim puszczaniu sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu auto tak jakby przychamowywuje silnikiem na chwilę? Najbardziej odczuwalne jest to przy zmianie z 1 na 2 bieg i z 2 na 3. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i LPG, Forester 2.0 125Km. Wcześniej jeździłem 9 lat dieselem innej marki i tam takiego problemu nie miałem, trochę mnie to wkurza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Czy normalnym zachowaniem jest, że przy szybkiej zmianie biegów, szybkim puszczaniu sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu auto tak jakby przychamowywuje silnikiem na chwilę? Najbardziej odczuwalne jest to przy zmianie z 1 na 2 bieg i z 2 na 3. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i LPG, Forester 2.0 125Km. Wcześniej jeździłem 9 lat dieselem innej marki i tam takiego problemu nie miałem, trochę mnie to wkurza. Pytałem kiedyś o to samo na facebooku. Mam tak samo, wygląda na to, że trzeba troszke gazu przy puszczaniu sprzęgła dać.Albo może po prostu i u mnie i u Ciebie coś nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się