Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Forester s- turbo 2001. Po wyjęciu silnika docustawienia zaworów wyrzucił błąd p1088 i p1086. Ponoć TGV. Jest opcja żeby dwa na raz padły??? Czy ECU potzebuje czasu na adaptację i wywala? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2018 o 09:25, Pan Dziedzic napisał:

Robił ktoś bagażnik wyprawowy ?

Do Forka, na dach oczywiscie.

Ja robiłem. Daleko nie masz, możesz wpaść zalookać, stoi w piwnicy.

Zresztą mam pełny setup z namiotem, drabiną itp.

Edytowane przez HiszpanskaInkwizycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, klev napisał:

witam - bardzo szybkie i proste pytanie - Jakiej średnicy (wewnętrznej) jest rura intercooler-przepustnica w seryjnym forku s-turbo ?

Inaczej - jaką rurę kupić.

70mm średnica wewnętrzna ,

długość 55mm

W dniu 19.05.2018 o 15:18, Daniel Adach napisał:

Witam, mam problem z podswietleniem orginalnego radia 2 din. Od momentu kupienia auta ( 7 miesiecy ) nie działa podswietlenie przycisków, działa tylko sam wyswietlacz. Ostatnio wracałem w nocy, przystanołem na poboczu i wyłaczylem światła ( silnik pracował), za chwile przekreciłem gałke swiateł i odziwo podswietlenie działało. Po ponownym zgaszeniu swiateł i zapaleniu juz nie działało tylko sam wyswietlacz. Moje subaru to forester sg z 2006 roku 2.0 158 hp.

Miałem  to samo. Pomogło poruszanie kostką z tyłu radia. 

Najprawdopodobniej zimne luty na łączeniu płytki z gniazdem kostki. Podswietlenie działa do dziś , więc narazie nie wnikam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie:

Forek SG 2.0 na w automacie.

Optymalna prędkość na autostradzie, przy tempomacie, w celu uzyskania najmniejszego spalania to ...... ?

Ktoś z Was to już dobrze zbadał ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.06.2018 o 07:35, ada///m napisał:
W dniu 29.06.2018 o 09:19, klev napisał:

witam - bardzo szybkie i proste pytanie - Jakiej średnicy (wewnętrznej) jest rura intercooler-przepustnica w seryjnym forku s-turbo ?

Inaczej - jaką rurę kupić.

70mm średnica wewnętrzna ,

długość 55mm

eee szerokość 70mm super ale moja złączka ma 9cm długości a nie 5,5cm - nie miał bym czego spiąć opaskami... zamówiłem 10cm i przytnę na wymiar :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, klev napisał:

eee szerokość 70mm super ale moja złączka ma 9cm długości a nie 5,5cm - nie miał bym czego spiąć opaskami... zamówiłem 10cm i przytnę na wymiar :)

No to może w polifcie jest dłuższa,

Ja wymiary wziąłem z forka 99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko: czy mechanizm opuszczania szyby w forku I i II generacji jest taki zam? Drzwi kierowcy. Głównie chodzi mi i sam motorek ze sprzęgiełkiem. Zgniło mi toto i szukam czegoś sprawnego na już. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko: czy mechanizm opuszczania szyby w forku I i II generacji jest taki zam? Drzwi kierowcy. Głównie chodzi mi i sam motorek ze sprzęgiełkiem. Zgniło mi toto i szukam czegoś sprawnego na już. Dzięki.
Nie jest, możesz szukać z Legacy III jest chyba taki sam silniczek.Właściwie widać różnicę po samej obudowie mechanizmu.Ja kupiłem z anglika, przelozyłem sam silnik.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przy gruntowniejszym odkurzaniu zauważyłem, że fotel kierowcy nie odsuwa się tak daleko do tyłu jak pasażera. Ki diabeł? Zgodnie z logiką powinno być chyba po równo? Do tego prowadnice wyglądają w pozycji maksymalnie cofniętej, zupełnie inaczej. Szczególnie dziwi wystający mechanizm po przyśrodkowej stronie fotela kierowcy. TTTM czy coś mam schrzanione? W aucie przez ponad 7 lat fotele nie były wyjmowane.
Zdjęcia poniżej z maksymalnego wysunięcia do tyłu, oczywiście

 

WP_20180627_17_12_37_Pro.jpg

WP_20180627_17_13_27_Pro.jpg

WP_20180627_17_14_03_Pro.jpg

WP_20180627_17_14_30_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, AdaSch napisał:

a nie w padł w szyny pieniążek? - u mnie jest równo

 

Opór jest taki jakby to był koniec zakresu. Gdyby coś wpadło to może by grzechotało, abo co...

No nic, zabiorę się w weekend za demontaż (usuwanie korozji z prowadnic) to sobie to wszystko obejrzę. Nb. pod plastikowymi zaślepkami tylnych śrub tych szyn znalazłem już w sumie 31gr :D

Edytowane przez HiszpanskaInkwizycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, fiku napisał:

Nie jest, możesz szukać z Legacy III jest chyba taki sam silniczek.Właściwie widać różnicę po samej obudowie mechanizmu.Ja kupiłem z anglika, przelozyłem sam silnik.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka
 

 

Właściwie to wygnił mi metalowy element sprzęgła i ośka, reszta okej. Gniazdo się wykruszyło, sprzęgło się kręci a ośka stoi w miejscu. Udało mi się znaleźć mechanizm z prawych drzwi. Co prawda wg. spec. sam motorek ma inny numer więc pewnie jest lustrzanym odbiciem ale mam nadzieje że sama ośka i ten kawałek sprzęgła są identyczne. To przełożę i ruszy... Oby ;)

20180706_155551.thumb.jpg.160fb42b8cb0639a16a5e328189591e6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może ktoś mi coś podpowie bo nie wiem czy się martwić czy nie.

W czasie jazdy, kiedy pedał gazu mam wciśnięty tak by utrzymać aktualną prędkość słyszę gdzieś z przodu delikatne metaliczne chrobotanie. W momencie wciśnięcia lub puszczenia gazu dźwięk ustaje. Pojawia się natychmiast po ponownym wciśnięciu gazu by utrzymać prędkość. To samo na tempomacie.

I korzystając z okazji drugie pytanko. Moja pompa wspomagamia umiera, zasadniczo kierownica chodzi ciężko, a pompa dzwoni i wyje non-stop nawet kiedy nie dotykam mierownicy. Czy może to mieć wpływ na obroty? Bo zauważyłem, że kiedy pompa sobie wyje to i jałowe wraz z tym wyciem sobie lubią zafalować.

Forek SG 2.0X.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy normalnym zachowaniem jest, że przy szybkiej zmianie biegów, szybkim puszczaniu sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu auto tak jakby przychamowywuje silnikiem na chwilę? Najbardziej odczuwalne jest to przy zmianie z 1 na 2 bieg i z 2 na 3. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i LPG, Forester 2.0 125Km.

 

Wcześniej jeździłem 9 lat dieselem innej marki i tam takiego problemu nie miałem, trochę mnie to wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy normalnym zachowaniem jest, że przy szybkiej zmianie biegów, szybkim puszczaniu sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu auto tak jakby przychamowywuje silnikiem na chwilę? Najbardziej odczuwalne jest to przy zmianie z 1 na 2 bieg i z 2 na 3. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i LPG, Forester 2.0 125Km.
 
Wcześniej jeździłem 9 lat dieselem innej marki i tam takiego problemu nie miałem, trochę mnie to wkurza.
Pytałem kiedyś o to samo na facebooku. Mam tak samo, wygląda na to, że trzeba troszke gazu przy puszczaniu sprzęgła dać.

Albo może po prostu i u mnie i u Ciebie coś nie tak :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...