ozarek Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 15 minut temu, recki napisał: A od centralnego to białe chyba powinny być zanurkuję tam w wolnej chwili nie ma co strzępić klawiatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Czy jest jakiś bezpiecznik do spryskiwaczy reflektorów Foresterze polift? Tymczasowo chciałbym wyłączyć działanie spryskiwaczy na lampyWysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 3 godziny temu, markos007 napisał: Czy jest jakiś bezpiecznik do spryskiwaczy reflektorów Foresterze polift? Tymczasowo chciałbym wyłączyć działanie spryskiwaczy na lampy Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Kostkę odepnij z pompki jak nie ma osobnego bezp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwadratowy Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Jadę obejrzeć Subaru Forestera 2.0x 125 km z 2003 roku. Właściciel mówi, że czasami słychać szum stukot z okolic sprzęgła(podejrzewa łożysko na docisku) Czy da się to w miarę szybko określić? W moim mniemaniu całe sprzęgło do wymiany, ale czy coś innego może wykazywać takie objawy w okolicy sprzęgła?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teodor84 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Hej, czy ma ktoś z was może dane katalogowe forestera sg 2007 xt 2.5 turbo, automat. Chodzi mi o konkretnie jeden parametr, czyli ciśnienie doładowania turbo. Słyszałem już kilka opinii np. że powinno być 0,5 bar, albo minimum 1,5 bara. Wie ktoś jak to jest faktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Bardziej 0.8 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Hej Wszystkim. Krótkie pytanie: z których modeli Imprezy "większe" wloty powietrza pasuja p&p na maskę do Forestera Sg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Dzień dobry, Szybkie pytanie. Czy przełącznik przeciwmgielnych (niżej na zdjęciu po lewej str.) jest taki sam dla Forestera SG przed i po lifcie? Poszukuję takiego przełącznika do wersji po lifcie jakby ktoś miał na zbyciu to proszę o info. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Forester XT MY15 . Proszę o pomoc : przepaliła się żarówka w jednej części oświetlenia wnętrza z przodu . Czy ktoś już ją może wymieniał ? W instrukcji cisza jak wymienić . W tylnej części prosto - zatrzaski i tyle . Z przodu wyglada to inaczej . Dzięki za pomoc ps . Znalazłem na necie . Wszystko jasne Edytowane 25 Stycznia 2018 przez Jacocz Aktualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Forester II ma z tyłu bębny hamulcowe ? niezależnie od wersji silnikowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 czyi dobrze rozumiem że Forester II bez turbo ma tarcze hamulcowe tylko z przodu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 2 minuty temu, boogie napisał: czyi dobrze rozumiem że Forester II bez turbo ma tarcze hamulcowe tylko z przodu ??? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 o kurde, a czy to nie jest troche wstyd ? przecież to jest standard z lat 70tych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Tylne bębny stosowane są pewno do dziś.Uzaleznione jest to od mocy i wielkosci pojazdu.Wydaje mi się, że w Subaru nie ma nic standardowego.Nawet większość śrub to nie 13 chyba księgowy stwierdził że bębny z tyłu przy takiej mocy będą ok.Jesli wszystkie są sprawne to nie ma tragedii.Po zakupie byłem też w małym szoku...bo to auto nie hamuje.Po pewnym czasie okazało się że zaciski przednie stoją.Powracając jednak do lat 70 to przypomniałaś mi moją Lancie Beta Coupe z 1977 r.Tył tarcze i przednie też z podwójnym przewodem hamulcowymWysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) 37 minut temu, fiku napisał: Tylne bębny stosowane są pewno do dziś taaa Skoda Fabia 1.2 HTP 55KM albo pewnie nawet nie... ewentualnie jakieś Tata W latach 60tych były nalepki na auta w UK, uwaga tarcze hamulcowe, bo większość aut miała bębny i słabo hamowała, więc nalepki ostrzegały że auto przed szybciej zahamuje. Ogólnie to chyba w szoku jestem, mało airbagów, korozja w każdym kącie, brak wyposażenia, prowadzenie jak wozu w Tarpanie, po prostu japońcy a natarciu Edytowane 27 Stycznia 2018 przez boogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 taaa Skoda Fabia 1.2 HTP 55KM albo pewnie nawet nie... ewentualnie jakieś Tata W latach 60tych były nalepki na auta w UK, uwaga tarcze hamulcowe, bo większość aut miała bębny i słabo hamowała, więc nalepki ostrzegały że auto przed szybciej zahamuje. Ogólnie to chyba w szoku jestem, mało airbagów, korozja w każdym kącie, brak wyposażenia, prowadzenie jak wozu w Tarpanie, po prostu japońcy a natarciu Pierwszy lepszy przyklad - Suzuki Grand Vitara IIWysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, fiku napisał: Pierwszy lepszy przyklad - Suzuki Grand Vitara II Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Tak w Vitarze V6 126KM tez miałem bębny z tyłu. Hamowała pięknie tzn. lepiej jak Forek XT Edytowane 28 Stycznia 2018 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mdisaster Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 13 godzin temu, boogie napisał: taaa Skoda Fabia 1.2 HTP 55KM albo pewnie nawet nie... ewentualnie jakieś Tata W latach 60tych były nalepki na auta w UK, uwaga tarcze hamulcowe, bo większość aut miała bębny i słabo hamowała, więc nalepki ostrzegały że auto przed szybciej zahamuje. Ogólnie to chyba w szoku jestem, mało airbagów, korozja w każdym kącie, brak wyposażenia, prowadzenie jak wozu w Tarpanie, po prostu japońcy a natarciu Nie ma co porównywać hamulców forka do aut z lat 60. Większość siły hamowania przypada na przednią oś, a z przodu forek ma hamulce tarczowe wentylowane, także hamuje jak współczesne auto, ale jednak szału nie ma. Zawsze można założyć tarcze o większej średnicy, a bębny zupełnie nie przeszkadzają. Jeśli chodzi o prowadzenie to forek prowadzi się bardzo dobrze, dużo lepiej od innych suv-ow czy podobnych, a nawet od większości nisko zawieszonych aut. Chyba że jeździłes zatyranymi egzemplarzami z luzami w zawieszeniu i padnietymi amorami . A z korozją to nie ma tragedii. Prym w tej dziedzinie wiodą mazda, honda, toyota, ford, starsze bmw, mercedes. Poza tym 15 letnie auto ma prawo sobie zardzewieć, zwłaszcza użytkowane w Polsce. Nie wiem czemu chcesz sobie kupić subaru, skoro ma tyle wad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogie Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 W dniu 28.01.2018 o 13:06, Mdisaster napisał: Jeśli chodzi o prowadzenie to forek prowadzi się bardzo dobrze, dużo lepiej od innych suv-ow czy podobnych, a nawet od większości nisko zawieszonych aut. Chyba że jeździłes zatyranymi egzemplarzami z luzami w zawieszeniu i padnietymi amorami . A z korozją to nie ma tragedii. Prym w tej dziedzinie wiodą mazda, honda, toyota, ford, starsze bmw, mercedes. Poza tym 15 letnie auto ma prawo sobie zardzewieć, zwłaszcza użytkowane w Polsce. Nie wiem czemu chcesz sobie kupić subaru, skoro ma tyle wad? Jesli to jest bardzo dobre prowadzenie, to jeszcze wiele przed Tobą w życiu Mam troche porównania i to kołysanie budy przy zmianie pasa to powinno zostać ukarane, dla tego kto tak to zaprojektował. BMW czy Mercedes kilkunastoletnie rdzewieją jak są po wypadkach, a 20 letnie na pewno, ale nie jest to korozja jak w Forku gdzie rdza żre łączenia kielichów z budą... Tanie auto z dobrym napędem, ot i cała tajemnica, gdyby nie napęd, to byłaby jedna wielka porażka niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 trochę aut zjeździłem, obecnie mam forka i rav4 (żony) która sama jako kobieta stwierdziła, że brzydki forek jak lodówka ale prowadzi się lepiej i stabilniej i jak jest "zła" pogoda to zabiera mi forka..... więc nie zgodzę się z tobą boogie. Założenie jest takie, że forestery ludzie kupują w jakimś celu, nie do "ścigania" się na autostradach i szybkiej zmiany pasów. Raczej do lasów, szutrów i na ciężkie warunki drogowe - do tego te auta zostały stworzone. Jak nie chcesz bujania to proponuję imprezę na gwincie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 10 godzin temu, boogie napisał: Jesli to jest bardzo dobre prowadzenie, to jeszcze wiele przed Tobą w życiu Mam troche porównania i to kołysanie budy przy zmianie pasa to powinno zostać ukarane, dla tego kto tak to zaprojektował. BMW czy Mercedes kilkunastoletnie rdzewieją jak są po wypadkach, a 20 letnie na pewno, ale nie jest to korozja jak w Forku gdzie rdza żre łączenia kielichów z budą... Tanie auto z dobrym napędem, ot i cała tajemnica, gdyby nie napęd, to byłaby jedna wielka porażka niestety Kołysanie budy w XT? Jedzie jak po szynach . Niejeden sedan bardziej się chwieje niż Forek - np Superb którego też użytkuje . Jeżeli jeszcze się zerknie na proporcje szer-wys to jest rewelacyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Pytanko.... Czy w Forku SF (99) który nie posiada halogenów w zderzaku, jest pociągnięta fabrycznie wiązka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się