Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

hm. tak teraz wyszedłem przed dom i patrzyłem, to et nie mogło by być szersze bo tylna opona obcierała by o zewnętrzny rant nadkola.

No nic, jutro farelka i jazda :)

Mi się wydaje ze kwadratowe ranty opon    |__|   i bieżniku grubości 12mm to problem. Skoro większości nie obcierają widać moja opona jest "niecywilizowana". (pomijając że to nalewka) na przykładowej fotce pokazuje wzór bierznika

Ale fakt jest taki, że w tą zimę szanse na zakopanie się spadają praktycznie do zera B)

hqdefault.jpg

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie,

Szybkie pytanie (liczę na szybką odpowiedź).

Czy są jakieś różnice pomiędzy wersją angielską, a europejką w lampach tylnych do Forestera SG po lifcie. A w szczególności lewej lampie. 

Potrzebuję takową wymienić i po blisko pół rocznych poszukiwaniach trafiła mi się z anglika

Z góry dzięki.

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ozarek napisał:

nie cche mi się szukać, ale jeżeli jest jedno pmgielne tylne to jest właśnie w lewej lampie, w prawej masz wsteczne. W angolu ten układ jest odwrotny.

Czyli będziesz miał w lewej wsteczne i w prawej pmgliene.

 

w Foresterze SG wsteczne jest w obydwu lampach :) 

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, ozarek napisał:

nie cche mi się szukać, ale jeżeli jest jedno pmgielne tylne to jest właśnie w lewej lampie, w prawej masz wsteczne. W angolu ten układ jest odwrotny.

Czyli będziesz miał w lewej wsteczne i w prawej pmgliene.

 

24 minuty temu, miroman napisał:

 

w Foresterze SG wsteczne jest w obydwu lampach :) 

 

 

 

Wsteczne są w obu lampach, ale przeciwmgielne już tylko w lewej :( więc angielska lampa mnie nie ratuje, a szkoda bo szukam od Lipca i znaleźć nie mogę.

Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

38 minut temu, xkorespondent napisał:

 

 

Wsteczne są w obu lampach, ale przeciwmgielne już tylko w lewej :( więc angielska lampa mnie nie ratuje, a szkoda bo szukam od Lipca i znaleźć nie mogę.

Dzięki 

 

na aledrogo zamienniki są praktycznie cały czas, a oryginały EU się trafiają, albo pytaj jak ktoś wystawia SG na części a nie wszystko opisuje na  aukcji

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2017 o 19:02, temek napisał:

Witam, jaki rodzaj/model żarówki podświetla w forku sg9 wskaźnik temperatury?

Czy można się dostać do niej tylko odchylając zegary ? Czy tez trzeba wszystko odłączać i rozkręcać?

 

Żarówka W1,2W

Odkręcasz wkręty nad licznikiem, wyciągasz obudowę (trochę gimnastyki z kierownicą), potem 3 wkręty i licznik masz na ręce. Wiązki zdaje się nie musisz odpinać, by mieć dostęp do żarówek.

Mała uwaga: jeżeli wymienisz tylko jedną, to będzie świeciła zauważalnie jaśniej od pozostałych.

Gdybyś chciał wymienić również inne od podświetlenia, to małe W1,2W, a te większe W3W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wadzi tylko przy maksymalnym skręcie w połowie wysokości opony, z przodu auta o nadkole - taki element jakby wypukły..... na wysokość mimo duposiadu nic nigdzie nie ociera. a opony nie są zaokrąglone tylko kształtem jak kwadrat na głowie rutkowskiego. 

U mnie na fabrycznych felgach od Imprezy GT obcierała to dałem 1cm dystans odsuwający felgę od piasty i mam spokój. Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powrócę do szorowania opon - po problemie :)

 

Okazało się, że mam braki w spinkach nadkol. (fotki po podniesieniu ręką plastiku, inaczej otwór w metalu zasłaniał opadnięty plastik) i jak je zamontowałem to obcierał tylko 1 wystający element z jednej strony, po nagrzaniu farelką dał się elegancko "wypłaszczyć" i już nic nie obciera :)

20171129_083545.jpg

20171129_083556.jpg

Panowie (i Panie) - mam kolejne szybkie pytanie:

 

Czy forester 1 N/A który ma reduktor ma też blokadę mostów (sam mam s-turbo i nie mam reduktora)

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30 listopada 2017 o 10:24, klev napisał:

Czy forester 1 N/A który ma reduktor ma też blokadę mostów (sam mam s-turbo i nie mam reduktora)

 

Nie ma. Chyba nie ma nawet szpery w tylnym dyfrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
49 minut temu, jkar napisał:

Nie wiem, ale jak kręcę kołem jak auto na podnośniku to drugie kręci się w tę samą stronę. Nie wiem czy to płytki lsd czy Torsen

Jaki Torsen? To nie Audi. Był temat i to niejeden o napędach na tym forum. Poczytaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jkar napisał:

Nie wiem czy to płytki lsd czy Torsen

Jeżeli wóz jest seryjny to zwykłe wisko, było w wersjach turbo w tylnym dyfrze i dawało tyle co nic. Płytka czy torsen to nie w tym aucie, lej zwykły olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rydzada napisał:

Jaki Torsen? To nie Audi. Był temat i to niejeden o napędach na tym forum. Poczytaj. 

 

Tyle się naczytałem, że aż zgłupiałem. Każdy pisze co innego.

 

5 minut temu, mirasek napisał:

Jeżeli wóz jest seryjny to zwykłe wisko, było w wersjach turbo w tylnym dyfrze i dawało tyle co nic. Płytka czy torsen to nie w tym aucie, lej zwykły olej.

 

Taki jest zalany, dzięki za konkret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...