Skocz do zawartości

Mdisaster

Nowy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    legacy 2.5

Ostatnie wizyty

1311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mdisaster

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

14

Reputacja

  1. Mdisaster

    CVT - awarie

    Sprzedający zapewnia że starał się dbać o auto, serwisował w znanym warsztacie w WAWA, gaz by Jako. Skrzynia podobno w porządku. Trochę sie obawiam cvt, a benzyny z manualem to białe kruki.
  2. Mdisaster

    CVT - awarie

    Zakup outbacka (2009r) 2.5 cvt z przebiegiem 280 tys km to będzie dobry pomysł ? Właściciel mówi że sprowadził go przy przebiegu ok 230 tys km i wymienił olej w skrzyni. W Niemczech podobno wymieniali konwerter.
  3. To mnie sprowadziliscie na ziemię. 2.5 słabo jedzie, 3.6 za drogie... Jak żyć panie premierze ?
  4. Cena ok 20 tys. Z drugiej strony, taka np honda CR-V z podobnym rocznikiem i przebiegiem chodzi po ok 40 tys. To jeśli kupię Subaru i padnie silnik to wyjdę na zero. A jeśli nie padnie to będę ok 20 do przodu:D
  5. Właściciel, mówi że to już silnik z norma euro 5. Poza dwumasa i rura od intercoolera nie miał żadnych problemów. Po vin da się sprawdzić numer silnika ?
  6. Mam okazję kupić outbacka 2.0d, rok produkcji 2011, data pierwszej rejestracji 02.2012. przebieg 200 tys kilometrów, silnik fabryczny. Myślicie że warto pchać się w taki samochód?
  7. Czytałem kiedyś często autogaleria.pl i skojarzyłem po nicku
  8. Jednak na F III potrzeba większy budżet. Poza tym stylowo mi nie podchodzi, wygląda już jak typowy suv średniej wielkości, dowolnej marki. Jeśli już miałbym kupić suva to byłby to full size Chevy tahoe/gmc yukon, ale to tez większy budżet
  9. Dzięki za odpowiedzi Remont 4eat przy 300 tys km ? Myślałem że przy regularnej zmianie oleju dłużej wytrzyma. A upg robiłeś ? No w foretserze jest jeszcze mniej miejsca z tyłu A poza otb III/ legacy IV żadnej alternatywy w Subaru nie mam, a chciałbym przy marce zostać. Pracowałeś w autogaleria.pl?
  10. Już półtora roku jezdze forkiem 2.0 158 km z manualem. Generalnie chwale sobie forka, jednak jest to ciasny samochód. Teraz mam 2 letnie dziecko, na wiosnę przyjdzie na świat kolejne Więc zastanawiam się nad zmianą auta na outbacka III. Czy według was ma to sens? Siedziałem kiedyś w legacy kombi i w środku jest więcej miejsca niż w forku, ale jednak na rynku są bardziej praktyczne samochody. I jak wypada porównanie tych aut jeśli chodzi o wyciszenie i właściwości jezdne? I czy spalanie konfiguracji 2.5 + 4eat będzie dużo większe niż 2.0 + 5mt ?
  11. Pytanie nie do końca związane z tematem. Outbacki II oraz III też tak korodują jak Forestery? Na przykład ktory samochód byłby bardziej rokujący na przyszłość ? Zadbany outback II z końca produkcji czy kilka lat młodszy Forester SG ?
  12. W latach 2013-2016 upalalem mazdy 323F bg. Pierwsza była z 1992 roku i progi u niej wyglądały jak teraz w forku plus podgnite wszystkie drzwi i jeden kielich amortyzatora. Druga mazda była taka sama tylko z 1993 roku, do Polski sprowadzona w 2004 roku. Progi, nadkola, podwozie w stanie bardzo dobrym. Jedyny bąbel rdzy miała na przednim prawym błotniku i drzwi kierowcy lekko skorodowane, reszta idealna, a samochód miał 23 lata... Generalnie świetne auta, podnoszene światła, jechały jak po sznurku, tylko mało wygodne i głośne No i niestety fwd także zimą zbyt dużo zabawy nie bylo, a nawet w forku n/a można mieć fun z jazdy.
  13. Forek był garażowany w nieogrzewanym garażu, ale niestety nikt nigdy w progi nie zaglądał. Ja i poprzedni właściciel nie przypuszczaliśmy że aucie z 2007 roku progi będą przegnite Lakiernik powiedział że nie ma sensu tego czyścić i malować, tylko wyrwać chwasta i wstawić nowa blachę. Chciałbym jeszcze nim pojeździć z 4 lata, bez dziur w progach. Jeszcze klapa bagażnika pod plastikową listwą ma rude bąble, ale nie jest to element konstrukcyjny, więc pozaklejam to jakimiś świnkami Na dodatek poprzedniemu właścicielowi kiedyś w serwisie Subaru powiedzieli że forki SG są w pełni ocynkowane, a te po 2008 roku już nie są ocynkowane... Z tego co widzę jest chyba dokładnie na odwrót, chyba że III jeszcze poprostu nie zaczęła gnić z racji młodszego wieku i wszystko przed nią
  14. Forek my07, salon polska, bezwypadkowy, przez większość życia garażowany. Blacharz właśnie zamówił nowe progi, przed demontażem nakładek nic nie zwiastowało aż takiej rdzy. O dziwo nadkola trzymają się dobrze.
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...