Skocz do zawartości

Mdisaster

Nowy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mdisaster

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester sg 2.0 Dohc 'my 07

Ostatnie wizyty

112 wyświetleń profilu
  1. Mdisaster

    Blacharka Forester SG

    Pytanie nie do końca związane z tematem. Outbacki II oraz III też tak korodują jak Forestery? Na przykład ktory samochód byłby bardziej rokujący na przyszłość ? Zadbany outback II z końca produkcji czy kilka lat młodszy Forester SG ?
  2. Mdisaster

    Blacharka Forester SG

    W latach 2013-2016 upalalem mazdy 323F bg. Pierwsza była z 1992 roku i progi u niej wyglądały jak teraz w forku plus podgnite wszystkie drzwi i jeden kielich amortyzatora. Druga mazda była taka sama tylko z 1993 roku, do Polski sprowadzona w 2004 roku. Progi, nadkola, podwozie w stanie bardzo dobrym. Jedyny bąbel rdzy miała na przednim prawym błotniku i drzwi kierowcy lekko skorodowane, reszta idealna, a samochód miał 23 lata... Generalnie świetne auta, podnoszene światła, jechały jak po sznurku, tylko mało wygodne i głośne No i niestety fwd także zimą zbyt dużo zabawy nie bylo, a nawet w forku n/a można mieć fun z jazdy.
  3. Mdisaster

    Blacharka Forester SG

    Forek był garażowany w nieogrzewanym garażu, ale niestety nikt nigdy w progi nie zaglądał. Ja i poprzedni właściciel nie przypuszczaliśmy że aucie z 2007 roku progi będą przegnite Lakiernik powiedział że nie ma sensu tego czyścić i malować, tylko wyrwać chwasta i wstawić nowa blachę. Chciałbym jeszcze nim pojeździć z 4 lata, bez dziur w progach. Jeszcze klapa bagażnika pod plastikową listwą ma rude bąble, ale nie jest to element konstrukcyjny, więc pozaklejam to jakimiś świnkami Na dodatek poprzedniemu właścicielowi kiedyś w serwisie Subaru powiedzieli że forki SG są w pełni ocynkowane, a te po 2008 roku już nie są ocynkowane... Z tego co widzę jest chyba dokładnie na odwrót, chyba że III jeszcze poprostu nie zaczęła gnić z racji młodszego wieku i wszystko przed nią
  4. Mdisaster

    Blacharka Forester SG

    Forek my07, salon polska, bezwypadkowy, przez większość życia garażowany. Blacharz właśnie zamówił nowe progi, przed demontażem nakładek nic nie zwiastowało aż takiej rdzy. O dziwo nadkola trzymają się dobrze.
  5. Siemka, Niedługo z rodziną wybieram się w pierwszą podróż wakacyjna naszym forkiem. Mam butle LPG w wnece na zapas, a na wyjazd chciałbym zabrać też koło zapasowe. Żeby wszystko się zmieściło razem z wózkiem dziecięcym to roleta bagażnika zostaje w domu i ładujemy się po dach. W związku z tym jaka przegrode/kratkę bagażnika możecie mi polecić aby bezpieczenie można było podróżować? I gdzie taka kratkę można kupić?
  6. Mdisaster

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Pochwaliłbys się w jakich okolicznościach tego dokonałes i z jaką prędkością? Mnie podczas wczorajszej śnieżycy fantazja poniosła. Na zjeździe że skrzyżowania uderzyłem bokiem przedniego lewego koła w krawężnik. Prędkość 30-40 kmh. Felga porysowała się na rancie, opona nietknięta. Koło stoi prosto, trzyma ciśnienie. Dzisiaj rano jechałem i wszystko wydaje się być w porządku, forek jedzie prosto i nic nie drży, czyli zawiecha raczej ok. Myślicie że mi się upiekło i miałem farta? Może podjadę za jakiś czas na geometrie.
  7. Siemka Zna ktoś w Łodzi jakiś zakład godny polecenia, , który dobrze zabezpieczy podwozie antykorozyjnie i ogarnie trochę rdzy na nadkolu?
  8. Mdisaster

    Forester II - jak to właściwie z nim jest?

    Wersję turbo, zwłaszcza 2.5 faktycznie mogą być awaryjne, ale za to zadbane n/a dobrze się sprawują. Poza droga regulacja zaworów w dohc i ewentualnymi problemami z tzw ekologia to są niezawodne jednostki. Sls-y można zawsze zamienić na normalne amortyzatory, a reszta mechaniki w zadbanych autach nie sprawia problemów. Korozja nie jest tragiczna, właściciele mazd 6 i mercow w210 maja większy problem
  9. Mdisaster

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Nie ma co porównywać hamulców forka do aut z lat 60. Większość siły hamowania przypada na przednią oś, a z przodu forek ma hamulce tarczowe wentylowane, także hamuje jak współczesne auto, ale jednak szału nie ma. Zawsze można założyć tarcze o większej średnicy, a bębny zupełnie nie przeszkadzają. Jeśli chodzi o prowadzenie to forek prowadzi się bardzo dobrze, dużo lepiej od innych suv-ow czy podobnych, a nawet od większości nisko zawieszonych aut. Chyba że jeździłes zatyranymi egzemplarzami z luzami w zawieszeniu i padnietymi amorami . A z korozją to nie ma tragedii. Prym w tej dziedzinie wiodą mazda, honda, toyota, ford, starsze bmw, mercedes. Poza tym 15 letnie auto ma prawo sobie zardzewieć, zwłaszcza użytkowane w Polsce. Nie wiem czemu chcesz sobie kupić subaru, skoro ma tyle wad?
  10. Mdisaster

    Zakup forestera II pytania i wątpliwości

    Dzięki za info. Nie ma tragedii, w spokojna trasę można jechać. A z rodzinką prędkości dźwięku rozwijać nie będę Właśnie sobie poczytałem o problemach tych silników w zakresie obrotowym 2-3 tys. W forku którym jestem zainteresowany to nie wystepuje. Ale zawsze może się zdarzyć. Więc mam pytanie, modyfikacja ECU w Baranowie pod Poznaniem może rozwiązać skutecznie ten problem bez szkód dla silnika?
  11. Mdisaster

    Zakup forestera II pytania i wątpliwości

    To zadzwonię do tego serwisu po weekendzie i się spytam czy potrafią skontrolować luz zaworowy bez wyciągnia silnika A tak poza znanymi bolączkami forestera, to chyba jest to samochód mało awaryjny i roczny przebieg rzędu 25 tys km nie zrobi na nim wrażenia i zawsze dojedzie z punktu A do punktu B? Do tej pory miałem same mazdy i hondy. Niektóre z nich były wiekowe, ale żadna z nich nigdy mnie nie zawiodła na trasie. Jedynie z korozja były większe lub mniejsze problemy ale to jest chyba TTTM każdego japonca I jeszcze pytanko, jakie są obroty silnika przy 140 km/h na 5 biegu?
  12. Mdisaster

    Zakup forestera II pytania i wątpliwości

    Wow dzieki za tyle odpowiedzi Jeśli chodzi o przestrzeń to bez problemu się w forku zmieścimy, poprostu musimy mieć drugi samochód i musi być w miarę praktyczny. Jeździłem tym autem i przestrzeń w srodku jest podobna jak w Civicu vii a bagażnik większy. No i przy kartce można pod dach załadować. Wcześniej nie myślałem o foresterze,ale akurat ten egzemplarz to mój faworyt bo jest z pewnego źródła, nie bity, nic niekombinowane i serwisowany tak jak należy. Za to accord to większe auto, silnik 2.0 po lifcie jest niemal bezobslugowy (przed liftem wycieraly się walki rozrządu), ale jest podatny na ruda i jak jeszcze sobie myślę że miałbym szukać auta na otomoto lub olx i się użerać z mirkami handlarzami to mi się odechciewa. Kriskristoffers Masz na myśli subarupoint naprzeciwko Łodzi Kaliskiej? Myślalem że to tylko mały salon bez serwisu Gdzie w Łodzi mogą ogarnąć LPG do subaru? lpg-lodz.pl podobno oni ogarniaja Wiem że jest polecany gazownik na forum ale do wawy to musiałbym zrobić wycieczke rodzinną
  13. Witam, Planuje kupić stosunkowo niezawodny i dynamiczny samochód dla rodziny 2+1. I pojawiła się okazja do nabycia forestera II z 2007 roku, silnik 2.0 dohc bez turbo. Samochód zadbany, z pewnego źródła od rodziny, 1 właściciel, regularnie serwisowany, bezwypadkowy, oryginalny przebieg 250 tys km, garażowany bez rdzy. I teraz mam kilka pytań. 1. Czy taki przebieg to dużo dla tego silnika? Planuję założyć LPG i przejechać bezawaryjnie przynajmniej kolejne 100 tys km. Jest to silnik ej20f, czyli niby ten z twardszymi gniazdami zaworowymi. Wiem że był wymieniany rozrząd i regulowane zawory tylko nie wiem przy jakim przebiegu. Jeździ na oleju castrol 5w30. Ostatnio robione były sondy lambda i jakiś czujnik. 2. Amortyzatory SLS były dwukrotnie wymieniane, aktualnie stoi równo. Ciekawe ile jeszcze pociągną? 3. Miałem okazję jeździć tym autem i jedynie zastrzeżenia miałem do hamulców. Pedał brał dosc nisko i hamulce sprawiały wrażenie gumowych. To jest TTTM czy coś jest nie tak? Aktualnie jeżdżę Honda Civic vii i hamulce sa ostrzejsze. 4. Wiskoza nie strzela i nie wydaje żadnych dźwięków. Samochód nie był użytkowany w terenie, także chyba nie powinno być z nią problemów? 5. Na biegu jałowym na wolnych obrotach można poczuć lekkie wibracje, takie bardzo delikatne kołysanie nadwozia jakby od silnika? Sam silnik równe obroty trzyma. Poduszki silnika czy znowu TTTM? 6 Generalnie bardzo podoba mi się to auto, ma swój charakter. Silnik ładnie się zbiera i mruczy i do tego stały naped na cztery kola może to być moja subiektywna opinia gdyż aktualnie jeżdżę civiciem 1.4 i on szału nie robi. No i forek jest tak samo stabilny na zakrętach jak Civic, ale nie tlucze na dziurach jak twarda honda zastanawiam się jeszcze nad accordem vii kombi oraz... Laguna III kombi. Jak waszym zdaniem subaru wygląda w porównaniu z tymi autami pod względem przyjemności z jazdy, praktyczności i awaryjności? 7. Znacie jakiś godny polecenia warsztat w Łodzi?
  14. Mdisaster

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Witam Prawdopodobnie przyszły właściciel subaru i użytkownik tego forum Pozdrawiam
×