Skocz do zawartości

PrezesKrecina

Nowy
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester SG 2007r 2.0X AT

Ostatnie wizyty

1300 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PrezesKrecina

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. Wożę zawsze w góry łańcuchy zimowe ale tak naprawdę nigdy ich nie założyłem. Tam gdzie normalne auta z napędem na 1 oś stoją subaru normalnie jedzie. Jak masz dobre zimówki to zobaczysz sam.
  2. Dziękuję za odpowiedź. Szczerze to nie jestem fanem tuningu ale może jest to jakaś opcja. A co z ewentualną wymianą/naprawą tej pompy widzę, że CARFIT Service robi regenerację. Robił ktoś u nich pompę powierza? Polecacie/odradzacie?
  3. Zakupiłem czytnik OBDII, który działa po WIFI z Iphon-em. Poniżej wrzuciłem zdjęcie czytnika jak by ktoś kiedyś szukał. Można kupić na Allegro. Udało mi się przy okazji zdiagnozować błąd i jest to: P1410 Secondary air injection system switching valve - stuck open. Rozumiem z tego, że zawór systemu wtrysku wtórnego powierza zablokował się w pozycji otwartej. Czy to oznacza, że jest raczej do wymiany czy do wyczyszczenia? Błąd skasowałem. Nie wiem czy zawór się odblokował bo trochę pojeździłem i na razie błędów nie pokazuje ale wybieram się do mechanika. Ma ktoś doświadczenia w tym temacie?
  4. Dziękuję za wszystkie uwagi. Zamówiłem na allegro zestaw do iphone, ma być pojutrze to sprawdzę czy działa i co to za błąd.
  5. Dzięki za info. Jeżeli ktoś używa czytnika OBD z iphonem proszę o info jaki model i soft działa? W między czasie jest ktoś z Warszawy kto mógłby mi na szybko sprawdzić błędy zanim nabędę czytnik OBD?
  6. a czy możesz polecić jakiś czytnik działający z IPhonem ?
  7. Witam pacjent Forester SG 2007 r. 2.0X AT w czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka serwisowa OBD wraz z migającą kontrolką CRUISE. Poza świecącymi kontrolkami auto jeździ normalnie i nie ma żadnych innych niepokojących objawów. Słyszałem ze w subaru taki błąd może sobie po prostu wyskoczyć. Zanim pojadę do serwisu chciałem najpierw zresetować komputer i zobaczyć czy błąd dalej wyskakuje ale nie wiem czy to dobre podejście. Więc mam poniższe pytanie czy jeżeli rzeczywiście jest jakaś usterka to po zresetowaniu komputera i kolejnym odpaleniu auta błąd wyskoczy ponownie? A jeżeli nic nie wyskoczy to znaczy, że wszystko jest ok? Czy lepiej od razu jechać do serwisu? Ewentualnie pytanie czy ktoś z forum z Warszawy ma panel, którym mógłby mi sprawdzić ewentualne błędy zanim pojadę do serwisu. Dzięki.
  8. Jeżdżę SG 2.0 w automacie od 3 lat i nie zamienił bym na manualną skrzynię i nie jest to mój pierwszy automat. Moim zdaniem jak raz kupisz automat i nauczysz się nim jeździć to już innego nie będziesz chciał. Jazda po mieście, w korkach, terenie, zimie itd bajka. Tak jak koledzy pisali automat zrobi wszystko za ciebie i nie przypalisz sprzęgła jak nie potrafisz odpowiednio jeździć. Co prawda pewnie zaraz się odezwą puryści szarpania wajchą od biegów, że manual o sekundę do setki szybszy i że w ogóle automaty są ble, ale sami pewnie nie jeździli automatem i gó... się znają Najlepiej się przejedź i oceń sam jak ci pasuje.
  9. Dzień dobry, Szybkie pytanie. Czy przełącznik przeciwmgielnych (niżej na zdjęciu po lewej str.) jest taki sam dla Forestera SG przed i po lifcie? Poszukuję takiego przełącznika do wersji po lifcie jakby ktoś miał na zbyciu to proszę o info. Dzięki
  10. Przepraszam za "Off topic" i może głupie pytanie ale jakie są objawy kończącego się katalizatora? I jak sprawdzić czy katalizator już jest do wymiany? Jeżeli żadne błędy nie wyskakują tzn. że wszystko jest Ok?
  11. U mnie ze wskazywaniem temperatury jest dokładnie tak samo. Widocznie tttm Śledzę wątek z zainteresowaniem może ktoś znajdzie rozwiązanie
  12. skoro już jesteś przekonany, że jedyne słuszne auto to Diesel to kupuj
  13. no to dobrze, że kolejny serwis wykazał pełną uczciwość i profesjonalizm i nikt nie naciągnął cię na robienie UPG, która jest ok
  14. PrezesKrecina

    Awaria szyberdachu

    Trochę Off topic ale jak i co ile powinno się konserwować szyber żeby się nic nie zatarło ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...