Skocz do zawartości

Subaru Impreza [GT+GK] (MY18=>MY23)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Nie żebym się czepiał, ale filmik wrzucony przez Szanownego Forumowicza utwierdził mnie w przekonaniu. Że nigdy, ale to przenigdy nie kupię auta po demo... Na fotkach widać, przed nagraniem, że samochód jest ledwo co odpalony i temp. oleju to zaledwie 37 stopni... A po zbutowaniu pod koniec filmu widać jak temperatura urosła do 85 stopni. Ja od tej wyższej temperatury bym rozpoczął takie próby, ale może się nie znam ;)  Albo mój tytuł inżyniera jest nic nie wart, bo według mnie został dokonany ciężki gwałt na tym układającym się silniku :/ 

Edytowane przez Filippe_1007
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=1024]raju[/mention] po tym filmiku stwierdziłem że powinieneś testować i inne auta !  , zamiast Petrynów, Zachar-ów, i innych Gutowskich :biglol:
Rzuć tę nie wdzięczną robotę i weź sie za dziennikarstwo motoryzacyjne :biglol:


Tym bardziej, że zarówno Pertyn jak i Marek Drives juz zapowiedzieli, że nie przetestują bo Subaru nie ma parku prasowego w stolicy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, raveout napisał:

 


Tym bardziej, że zarówno Pertyn jak i Marek Drives juz zapowiedzieli, że nie przetestują bo Subaru nie ma parku prasowego w stolicy ;)

 

No strata jak nie wiem co...

szczególnie w wypadku  typa który w narracji programu "wszystkie ekscytujące momenty z nagrania wzrostu drzewa" kadrujac samego siebie dzieli się swą wiedza :)

Bez tej wiedzy nie kupię Subaru! ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Korton napisał:

ba3473028c46be8f493521895a299a.jpg

 

Krzyżówka lexusa CT 200h z levorgiem, jak oceniam - nie jest źle (jak to miało miejsce z lanosem), ale jakoś nie porywa.

 

370B7937-7767-486B-A9B8-038BC191321D.thumb.png.6209e2ecfd92372e519c99aa003b6b86.png

 

Jak spojrzałem na to zdjęcie pierwsze skojarzenie miałem że Opel Insignia.

 

Ale generalnie podoba mi się, a środek już w ogóle bardzo fajny, czekam aż będzie w salonie żeby zobaczyć na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎11‎-‎14 o 00:48, aflinta napisał:

Przyspieszenie 0-100km/h nie zawsze oddaje to które auto jest szybsze w normalnej jeździe chyba, że start spod świateł to jedyny wyznacznik ;)

No bez jaj, przyspieszenie 0-100 km/h (lub w innych przedziałach prędkości) jak najbardziej oddaje to, które auto jest szybsze w jeździe tak normalnej, jak i nienormalnej, zasadniczo w każdej :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Filippe_1007 napisał:

  Albo mój tytuł inżyniera jest nic nie wart, bo według mnie został dokonany ciężki gwałt na tym układającym się silniku :/ 

Przesadzasz Kolego zwyczajnie, zjedz snickersa :-)

40 stopni C oznacza, że silnik trochę już popracowal, nabiera temperatury. Fabrycznie zalewany jest 0w20. To jest niewysilony wolnossący silnik. Zresztą cóż takiego tam się działo.. 

Take it easy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mechanik napisał:

Przesadzasz Kolego zwyczajnie, zjedz snickersa :-)

40 stopni C oznacza, że silnik trochę już popracowal, nabiera temperatury. Fabrycznie zalewany jest 0w20. To jest niewysilony wolnossący silnik. Zresztą cóż takiego tam się działo.. 

Take it easy.

 

Spodziewam się, ze takie właśnie życie ma 80% aut służbowych i jakiś żyją :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Benito66 napisał:

No bez jaj, przyspieszenie 0-100 km/h (lub w innych przedziałach prędkości) jak najbardziej oddaje to, które auto jest szybsze w jeździe tak normalnej, jak i nienormalnej, zasadniczo w każdej :P

 

przy skrzyniach CVT sam start ( 0 - 20 km ) jest trochę ograniczony....to może dawać 1 s straty

 

22 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Spodziewam się, ze takie właśnie życie ma 80% aut służbowych i jakiś żyją :) 

 

wydaje się , że producent bierze to pod uwagę...:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Benito66 napisał:

No bez jaj, przyspieszenie 0-100 km/h (lub w innych przedziałach prędkości) jak najbardziej oddaje to, które auto jest szybsze w jeździe tak normalnej, jak i nienormalnej, zasadniczo w każdej :P

Już widzę te pierwsze miejsca Mercedesów E63 AMG czy innych Ferrari albo Lambo na wszelakiej maści KJS'ach :D Masa, zawieszenie, układ kierowniczy czy gabaryt też ma znaczenie gdy kończy się szeroka sucha długa prosta :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Filippe_1007 napisał:

Nie żebym się czepiał, ale filmik wrzucony przez Szanownego Forumowicza utwierdził mnie w przekonaniu. Że nigdy, ale to przenigdy nie kupię auta po demo... Na fotkach widać, przed nagraniem, że samochód jest ledwo co odpalony i temp. oleju to zaledwie 37 stopni... A po zbutowaniu pod koniec filmu widać jak temperatura urosła do 85 stopni. Ja od tej wyższej temperatury bym rozpoczął takie próby, ale może się nie znam ;)  Albo mój tytuł inżyniera jest nic nie wart, bo według mnie został dokonany ciężki gwałt na tym układającym się silniku :/ 

Dzień dobry,

 

cieszę się, że zwróciłeś uwagę na aspekt temperatury oleju silnikowego, ponieważ możliwość odczytu oraz faktyczny stan mają dla mnie priorytetowe znaczenie. Pragnę zauważyć, że z początku, kiedy temperatura oleju silnikowego wynosiła 37 stopni, podróżowałem z prędkością jaka obowiązuje w terenie zabudowanym tj 50 km/h. W momencie zjazdu na obwodnicę temp oleju wynosiła już blisko 70 stopni Celcjusza, temperatura powietrza ok 3 stopni. Przy ostatnim prawym łuku temperatura podskoczyła do 80 stopni. W drodze do salonu po zakończeniu nagrywania jechałem max 120 km/h a temp sięgnęła 82 stopnie. Z całym szacunkiem, ale bardzo pilnuję tego parametru i potwierdzi to niejeden klient. Z ciekawości dodam, że Forek XT na wysokości ostatniego prawego łuku osiąga ok 96 stopni Celcjusza. Co do tego konkretnego egzemplarza - sam mam na niego chrapkę ;)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, carfit napisał:

@raju po tym filmiku stwierdziłem że powinieneś testować i inne auta ! ;) , zamiast Petrynów, Zachar-ów, i innych Gutowskich :biglol:

Rzuć tę nie wdzięczną robotę ;)i weź sie za dziennikarstwo motoryzacyjne ;):biglol:


Nie wiem na ile mówisz to poważnie, ale dziękuję :) W sumie spodobało mi się, niemniej jednak opowiadając klientom przez ponad 15 lat o samochodach, tym łatwiej jest mi opowiedzieć przed kamerą. Może nie tyle co rzucić robotę, ale poszerzyć działalność...
Mam dużo uwag co do mojego pierwszego wystąpienia, ale był to kompletny spontan :) Do zobaczenia na Barbórce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, raju napisał:

potwierdzi to niejeden klient

Potwierdzam, jeździliśmy razem demo STi które teraz jest u mnie i kręcić wyżej  silnik  mogłem po rozgrzaniu, a miało przebiegu niecałe 650 km.

 

Wnętrze tej Imprezy  mi się podoba.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dziś 10 min nową Imprezą. Potwierdzam spostrzeżenia kolegi @Raju.
A więc parę słów ode mnie:
- jakość wnętrza zaskakuje od razu od zajęcia miejsca, zdecydowany postęp w stosunku do obecnej generacji modeli Forester/OBK, materiały, odbiór w dotyku, design klasę wyżej na pewno
- układ kierowniczy precyzyjny
- zawieszenie, komfort resorowania bardzo dobre tzn. odpowiednio sztywne ale z naciskiem na spory komfort wybierania nierówności, pod względem komfortu nie wiem czy nie lepiej niż OBK

- dodatkowy plus, że wsiadanie/wysiadanie jest wygodniejsze niż w Levorgu, pewnie jest wyżej. 

To tyle z tej krótkiej jazdy. Oby kolejne generacje Forka/OBK korzystały z dobrodziejstw nowych rozwiązań !

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Benito66 napisał:

No bez jaj, przyspieszenie 0-100 km/h (lub w innych przedziałach prędkości) jak najbardziej oddaje to, które auto jest szybsze w jeździe tak normalnej, jak i nienormalnej, zasadniczo w każdej :P

No nie bardzo, pojezdzij sobie autem, ktore ma bardzo niski moment, spod swiatel bedzie tak samo szybkie jak auto z turbo o takiej samej mocy , ale juz w takiej codziennej jezdzie wydaje sie i jest wolniejsze, bo nikt go nie paluje w gornym zakresie obrotow tylko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karol Maciejewski napisał:

pojezdzij sobie autem, ktore ma bardzo niski moment, spod swiatel bedzie tak samo szybkie jak auto z turbo o takiej samej mocy

nie będzie tak samo szybkie. Chyba mylisz moc z momentem obrotowym.  Auto z turbo o tej samej mocy będzie miało dużo dużo większy moment niż wolnossak. . Zresztą jest Subaru 2.0i o mocy 150 koni i jest Subaru z silnikiem diesla o mocy 147 koni. I wolnossak do diesla nie ma nawet podejścia i przy starcie i w normalnej jezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, raju napisał:

Dzień dobry,

 

cieszę się, że zwróciłeś uwagę na aspekt temperatury oleju silnikowego, ponieważ możliwość odczytu oraz faktyczny stan mają dla mnie priorytetowe znaczenie. Pragnę zauważyć, że z początku, kiedy temperatura oleju silnikowego wynosiła 37 stopni, podróżowałem z prędkością jaka obowiązuje w terenie zabudowanym tj 50 km/h. W momencie zjazdu na obwodnicę temp oleju wynosiła już blisko 70 stopni Celcjusza, temperatura powietrza ok 3 stopni. Przy ostatnim prawym łuku temperatura podskoczyła do 80 stopni. W drodze do salonu po zakończeniu nagrywania jechałem max 120 km/h a temp sięgnęła 82 stopnie. Z całym szacunkiem, ale bardzo pilnuję tego parametru i potwierdzi to niejeden klient. Z ciekawości dodam, że Forek XT na wysokości ostatniego prawego łuku osiąga ok 96 stopni Celcjusza. Co do tego konkretnego egzemplarza - sam mam na niego chrapkę ;)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

Ok. to temat temperatury oleju wyjaśniony, ale nadal nurtuje mnie kwestia instrukcji producenta odnośnie docierania przez pierwszy 1000 km. Nie wiem jak instrukcja mówi o silniku nowej imprezy, ale pamiętam co mówiła przy forku XT - przez pierwszy 1000 km nie przekraczać 4 tys. obrotów jeśli dobrze pamiętam. Jak to się ma do pałowania silnika do odcięcia? Rozumiem potrzebę poinformowania potencjalnych klientów o osiągach auta, ale ja bym tej demówki też nie kupił. Ale filmik fajny :)

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Andrzej Koper napisał:

 

klient , po  obejrzeniu filmiku , przyjechał dzisiaj i zadatkował . Odbiór koniec lutego....:)

ps. a już myślałem , że będzie trzeba złomować...

Brawo wy. Klient zawsze się znajdzie.

Jednak nadal nie napisał Pan nic o instrukcji producenta w temacie docierania silnika w nowej imprezie.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Jaca68 napisał:

Jednak nadal nie napisał Pan nic o instrukcji producenta w temacie docierania silnika w nowej imprezie.....

 

faktycznie , więc przez pierwszy tysiąc kilometrów trzeba jeździć zgodnie z przepisami ruchu drogowego a potem w zasadzie też....:)

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...