Jump to content

raveout

Użytkownik
  • Posts

    359
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    był:FX 2.0 N/A MY'03 MT
    jest: F 2.0XT MY'05 A/T

Recent Profile Visitors

1921 profile views

raveout's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

299

Reputation

  1. Dopiero premiera a już widziany na ulicach wawy…
  2. No ale w tym wypadku terenówkę robi z niego przede wszystkim: - zwiększony prześwit - lepszy kąt natarcia i zejścia - poprawiony x-mode - nowy tryb cvt skracający przełożenia plastikowe opakowanie to dodatkowy, miły dla oka bonus
  3. A ja tam uważam, że wyglada bardzo spoko. Ma charakter.
  4. Wersja Wilderness już bez kamuflażu
  5. Dobre na leniwe wieczory i popołudnia
  6. Kilka fot więcej po ktorych nie wiem czy taki fajniejszy... Raczej japończycy postanowili jeszcze bardziej przetestować granice ludzkiej tolerancji estetycznej Generalnie jak to z kazdym nowym subaru bywa - wydaje się jednocześnie ładniejsze i jednocześnie jeszcze brzydsze niz poprzednik.
  7. No i zrobił nam się niezły film akcji z bandziorami atakującymi głównego bohatera.
  8. Może to jest metoda na nowego OBK? Wystarczy przestać gadać i czytać i silniku tylko cieszyć się jazdą i samochodem i problem zniknie
  9. Moim zdaniem duużo lepiej i bardziej klasycznie się komponują z bryłą nadwozia.
  10. Na szczęście jest wersja Cross. Szkoda tylko z kolei, że z ceratą na fotelach zamiast skóry.
  11. Zakładam, że SOLTERRA to dopiero początek i pojawią się kolejne modele elektryczne, które będą obniżać emisję. Bardzo możliwe, że kolejna generacja XV/Imprezy jest projektowana z myślą o odmianie EV. Chyba każda marka aktualnie ma to wpisane w strategię.
  12. Odnoszę wrażenie, że auto zostało zaprojektowane przede wszystkim jako Toyota a następnie trochę przerobione na Subaru. No nic, pożyjemy zobaczymy. Ważne, że pierwsze EV w gamie obniży emisję flotową marki i może będzie szansa na motor 1.8T w Foresterze? albo Levorga 1.8T na rynku europejskim...
  13. Wartość 10,2 jest wzięta z danych na stronie subaru.pl dotyczących aktualnego silnika Di. Niemniej, też czekam na testy przyspieszenia, które dadzą obraz czy jest subiektywnie lepiej czy podobnie do poprzedniej wersji.
  14. No nie do końca. Wedle danych z rynku amerykańskiego wersja 182KM /245NM przyspiesza 0-60 MPH (96,5km/h) w 8,7s. Wersja europejska 169KM/ 252NM osiąga 100 km/h w 10,2s. Raczej więc odczuwalna różnica na niekorzyść wersji EU.
  15. Australijczycy mają wersję z silnikiem 182KM
×
×
  • Create New...