Skocz do zawartości

Benito66

Użytkownik
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bkranc.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Było: 2xSBD (Legacy'08, Impreza'11), Levorg'16
    Jest: Outback Platinum MY22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Benito66

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputacja

  1. Muszę przyznać, że do tej pory nie udało mi się zauważyć momentu odsuwania fotela, a jedynie jego przysuwanie po rozpoznaniu użytkownika, co samo w sobie jest zastanawiające, bo jeśli się przysuwa, to musi się wcześniej odsuwać. Przesunięcie fotela jest niewielkie - mam wrażenie, że jakieś 2-3 cm - jeśli więc oczekujesz wyraźnego przesuwania fotela ku tyłowi, to możesz się nie doczekać... A do przodu Ci się ten fotel przesuwa, czy w ogóle nic się z nim nie dzieje? Pozdro, B
  2. Witam Wszystkich po długiej przerwie, Nowego Subaraka Outbacka mam i ja. Auto przypadkiem wypatrzone i kupione (2 tyg. temu) w Subaru Dukiewicz (dzięki Panie Eryku!). W katalogowej cenie zamontowano mi subarowski hak holowniczy, dostałem też matę bagażnika, dywaniki letnie i zimowe, no i rzecz jasna zimowe opony, dokupiłem też nakładkę ochronną na tylny zderzak. Wykupiłem ubezpieczenie rozszerzające gwarancję na 5 lat i ruszyłem w świat... Mam już przejechane 2400 km i moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Dynamika oczywiście nie powala, ale jest zadowalająca i w większości przypadków wystarczająca - wyprzedzanie na "krajówkach" jest bezproblemowe, trochę gorzej jest przy ruszaniu, ale w razie potrzeby można posiłkować się trybem S. Poza tym, jazda nowym OBK jest bardzo przyjemna, komfortowa, cicha, bezpieczna i... ekonomiczna - do tej pory średnie spalanie to 9,5 l/100 km, w porównaniu do 11 l/100 km z całych 180 tys. km w Levorgu, który poszedł do @raju (dzięki Piotr za transakcję!), u którego Outback dostał zabezpieczenie podwozia i woskowanie nadwozia. Po około 4 tys. km przebiegu mam zaplanowaną wymianę oleju silnikowego w ASO DAWOJ. To moje czwarte Subaru, bo choć byłem gotów zdradzić markę i rozglądałem się za innymi autami (Mercedes, BMW, Alfa Romeo, Volvo, Mazda), to jednak na końcu rozważań doszedłem do wniosku, że nie ma jak SUBARU i mimo iż OBK nie spełnia wszystkich moich oczekiwań, bo jest trochę za wysoko zawieszony, trochę za duży, trochę za wolny etc., to jednak jest najlepszym wyborem spośród aut "uniwersalnych", a poza tym, tak podpowiedziało mi Serce idąc w sukurs skołowanemu Rozumowi
  3. Benito66

    Impreza MY2018

    Jasne, a w lesie to w ogóle rower będzie najszybszy, bo się zmieści miedzy drzewami, a samochód nie, he he Mówimy o czystej szybkości, której przyspieszenie jest nieodłącznym atrybutem:
  4. Benito66

    Impreza MY2018

    No bez jaj, przyspieszenie 0-100 km/h (lub w innych przedziałach prędkości) jak najbardziej oddaje to, które auto jest szybsze w jeździe tak normalnej, jak i nienormalnej, zasadniczo w każdej
  5. A czy Kolega za przeproszeniem był łaskaw zagłębić się w ustawienia audio i dobrać parametry dźwięku tak, żeby były optymalne/najlepsze z możliwych, czy uwagi dotyczą ustawień fabrycznych, które rzeczywiście są płaskie, skrzeczące i ogólnie dość beznadziejne? Mnie słoń na ucho nie nadepnął i naprawdę zwracam uwagę na jakość dźwięku, a jednak po edycji ustawień audio słucham bez obrzydzenia Pozdro
  6. Benito66

    Kubica w F1

    Moje Prosecco D.O.C. Martini już od dawna stoi w lodówce
  7. Komfort jest znakomity, może poza nieco zbyt dużym hałasem (szumem) przy szybkiej jeździe. Ogólnie, gdyby nie nadmierny apetyt na paliwo, Levorg ma same zalety. Dynamika też jest OK, trzeba tylko mocniej przycisnąć, ale wtedy uwypukla się jego jedyna (jak dla mnie) wada.
  8. Może to jest kwestia stylu jazdy, chociaż na autostradach jeżdżę na tempomacie, ale w mieście (Warszawa) ciągle kotłuje mi ok. 14 litrów (komputer), a zimą to nawet 1-2 litry więcej... Oczywiście mówimy o jeździe dynamicznej, bo snując się jak nieszczęście można zejść do 10-11.
  9. Aż tak, to nie, ale dobrą dychę spali, a w realu litr więcej jak już wspomniałem (cwany oszust z niego).
  10. We Włoszech jest generalnie 130 (tak jak w Austrii), ale są też wolniejsze odcinki (90-110). W Polsce zapinam licznikowe 150, ale wtedy pali ponad 10 z kompa (mój oszukuje ok. 1 litra, więc łatwo policzyć realne spalanie ;-)).
  11. Tegoroczny wypad do Toskanii i z powrotem, całość trasy ok. 3500 km, głównie autostrady, jazda przepisowa +5-10 km/h - 9,0 z kompa = 10,0 w rzeczywistości.
  12. Benito66

    hałas w levorgu

    Podobno 3 lata, ale mam nadzieję, że w praktyce dłużej. Podwozie zabezpieczane jest preparatem woskowym Waxoyl w kolorze czarnym, a profile zamknięte bezbarwnym.
  13. Benito66

    hałas w levorgu

    Zabezpieczenie robiłem w ASO Subaru DaWoj w Łomiankach. Polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...