Skocz do zawartości

Filippe_1007

Użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Filippe_1007

  • Urodziny 10.07.1994

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

584 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Filippe_1007

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

16

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Procedura zwrotu jest bardziej skomplokowana. Te części leżałby u dealera na półce, fakt w dobrym geście handlowym mogliby to przyjąć, ale nie przyjęli...
  3. Bo zwrot w tym ASO odrzucono... Powołano się na procedurę, która nie zawiera parametru masowego.
  4. Tak z mojego wewnętrznego śledztwa to samo wyniknęło... Czekam za mailem z Subaru Deutschland czy są wstanie pomóc mi w mojej sprawie ponadto kontaktowałem się z DT SIP. Moim zdaniem ta procedura to absurd, a Pan z DT próbował uświadomić świadomego klienta, że nie ma racji... Tytuł w stopce Specjalista w tym przypadku brzmiał zabawnie. Poza tym pytałem w dwóch punktach ASO o masy korbowodów i jak rozwiązują tę sprawę. U jednych usłyszałem, że wyważają korbowody, a w drugim przypadku Pan doradca serwisowy powiedział, że nie ważą wcale, co już wzbudziło mój niepokój związany z jakością świadczonych u nich usług. Teraz pytanie do Szanownej Dyrekcji czy użylibyście takich korbowodów w swoim silniku? Myślę, że 12g różnicy niewyważenia na kole byłoby szybko zauważone, a w silniku jeszcze szybciej, bo by spektakularnie umarł. W warsztacie obróbczym mówili mi, że korbowody o różnej masie to zjawisko nagminne, wszyscy wymieniają bez problemu, poza Subaru... Moim zdaniem taka procedura i brak możliwości zwrotu to zachowania mocno tkwiące w poprzednim systemie. Masz gamoniu ciesz się, że w ogóle masz możliwość zakupu części. Przy następnej wizycie w ASO będę bardzo czujny i przemyślę zakup czegokolwiek 10 razy.
  5. Niestety ten przyrząd nie pomoże. Wagi korbowodów to: 2x596g, 1x589g, 1x601g. Przepraszam mój błąd 12g, chociaż w tym przypadku to nie ma znaczenia. Nie po to kupowałem części w ASO żeby w nich rzeźbić. Następnym razem wezmę wagę, suwniarke, mikromierz i może średnicówkę
  6. Witam Szanowne Gremium, zakupiłem korbowody od STI w celu modyfikacji Forestera XT'07 mojej mamy. Po zakupie części w ASO byłem przekonany, że wszystko będzie w porządku. Niestety. Pan z firmy, która obrabia ten silnik dzwoni do mnie: "Panie Filipie, tutaj mamy do czynienia z jakąś zbieraniną..." Dodam, że firma ta wyspecjalizowała się obróbce silników Subaru, robią to nie od dziś. Są znani w branży.Pytam o co chodzi? Mianowicie waga dwóch z czterech korbowodów jest różna. Różnica wynosi 13 GRAM. Nie ważyłem tych części przed dostarczeniem do warsztatu obróbkowego. Pomyślałem, że nie będzie kłopotem wymiana tych dwóch korb. Myliłem się... Telefon do ASO, że jest taki problem. Zostałem obsłużony profesjonalnie, po dwóch godzinach mam odpowiedź. Że SIP nie uwzględni wymiany tych korbowodów, ponieważ części są tego samego kodu i można z nich składać silnik taka różnica nie wpływa na nic. W pierwszej chwili pomyślałem, że jest to nieśmieszny żart. Składanie silnika z tymi korbowodami jest niezgodne ze sztuką, na pewno tego nie zrobię. Czuję się oszukany. Chciałbym wymienić te korbowody i cieszyć się silnikiem, który będzie złożony ze sztuką. Chciałem jednakowe korbowody, a nie podstawki pod kubek. Ze stanowiska jakie mi przedstawiono wychodzi, że utopiłem pieniądze, a zyskałem parę kilo bezużytecznego żelastwa. Nie ukrywam, że dla osoby, która wychowała się praktycznie z marką Subaru to policzek w twarz. Chcę rozwiązać sprawę bezspornie i poznać postawę dyrekcji. Pozdrawiam
  7. Drogi Irku! Może to jest marne pocieszenie, ale nie tylko Ty jesteś niepoważny naprawiając starego wolnegossaka. Forek zasłużył sobie na odnowę biologiczną Pozdrawiam cieplutko i kibicuję twoim projektom
  8. Idzie wymienić samą szybę, zamontowana jest bodajże na 8 śrubach i podkładkach regulacyjnych, wymiana jest dziecinnie prosta nawet nie trzeba ściągać podsufitki
  9. Bardzo mi się podoba odbudowa nadwozia martwi mnie to, że nie ma już nadkoli z kielichami a czeka mnie odbudowa kombiaka. Jak dla mnie wnętrze powinno zostać w GTekowym plastikowym klimacie bacznie obserwuje
  10. U mojego taty w Forku było podobnie, pomogło dociśniecie kostki przy czujniku prędkości. Przebiegi się również pokrywały
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie żebym się czepiał, ale filmik wrzucony przez Szanownego Forumowicza utwierdził mnie w przekonaniu. Że nigdy, ale to przenigdy nie kupię auta po demo... Na fotkach widać, przed nagraniem, że samochód jest ledwo co odpalony i temp. oleju to zaledwie 37 stopni... A po zbutowaniu pod koniec filmu widać jak temperatura urosła do 85 stopni. Ja od tej wyższej temperatury bym rozpoczął takie próby, ale może się nie znam Albo mój tytuł inżyniera jest nic nie wart, bo według mnie został dokonany ciężki gwałt na tym układającym się silniku :/
  13. Tak, mylisz się Regulacja jest mechaniczna na śrubki
  14. Hill Holder w przypadku leciwego Forka jest to hamulec postojowy połączony z pedałem sprzęgła, jak jest poprawnie wyregulowany to działa tylko przy ruszaniu pod górkę. Mojego taty SF N/A ma takie coś, mamy SG też i nie ma żadnych przełączników
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...