Jump to content

Filippe_1007

Użytkownik
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About Filippe_1007

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 07/10/1994

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. Procedura zwrotu jest bardziej skomplokowana. Te części leżałby u dealera na półce, fakt w dobrym geście handlowym mogliby to przyjąć, ale nie przyjęli...
  2. Bo zwrot w tym ASO odrzucono... Powołano się na procedurę, która nie zawiera parametru masowego.
  3. Tak z mojego wewnętrznego śledztwa to samo wyniknęło... Czekam za mailem z Subaru Deutschland czy są wstanie pomóc mi w mojej sprawie ponadto kontaktowałem się z DT SIP. Moim zdaniem ta procedura to absurd, a Pan z DT próbował uświadomić świadomego klienta, że nie ma racji... Tytuł w stopce Specjalista w tym przypadku brzmiał zabawnie. Poza tym pytałem w dwóch punktach ASO o masy korbowodów i jak rozwiązują tę sprawę. U jednych usłyszałem, że wyważają korbowody, a w drugim przypadku Pan doradca serwisowy powiedział, że nie ważą wcale, co już wzbudziło mój niepokój związany z jakością świadczonych u nich usług. Teraz pytanie do Szanownej Dyrekcji czy użylibyście takich korbowodów w swoim silniku? Myślę, że 12g różnicy niewyważenia na kole byłoby szybko zauważone, a w silniku jeszcze szybciej, bo by spektakularnie umarł. W warsztacie obróbczym mówili mi, że korbowody o różnej masie to zjawisko nagminne, wszyscy wymieniają bez problemu, poza Subaru... Moim zdaniem taka procedura i brak możliwości zwrotu to zachowania mocno tkwiące w poprzednim systemie. Masz gamoniu ciesz się, że w ogóle masz możliwość zakupu części. Przy następnej wizycie w ASO będę bardzo czujny i przemyślę zakup czegokolwiek 10 razy.
  4. Niestety ten przyrząd nie pomoże. Wagi korbowodów to: 2x596g, 1x589g, 1x601g. Przepraszam mój błąd 12g, chociaż w tym przypadku to nie ma znaczenia. Nie po to kupowałem części w ASO żeby w nich rzeźbić. Następnym razem wezmę wagę, suwniarke, mikromierz i może średnicówkę
  5. Witam Szanowne Gremium, zakupiłem korbowody od STI w celu modyfikacji Forestera XT'07 mojej mamy. Po zakupie części w ASO byłem przekonany, że wszystko będzie w porządku. Niestety. Pan z firmy, która obrabia ten silnik dzwoni do mnie: "Panie Filipie, tutaj mamy do czynienia z jakąś zbieraniną..." Dodam, że firma ta wyspecjalizowała się obróbce silników Subaru, robią to nie od dziś. Są znani w branży.Pytam o co chodzi? Mianowicie waga dwóch z czterech korbowodów jest różna. Różnica wynosi 13 GRAM. Nie ważyłem tych części przed dostarczeniem do warsztatu obróbkowego. Pomyślałem, że nie będzie kłopotem wymiana tych dwóch korb. Myliłem się... Telefon do ASO, że jest taki problem. Zostałem obsłużony profesjonalnie, po dwóch godzinach mam odpowiedź. Że SIP nie uwzględni wymiany tych korbowodów, ponieważ części są tego samego kodu i można z nich składać silnik taka różnica nie wpływa na nic. W pierwszej chwili pomyślałem, że jest to nieśmieszny żart. Składanie silnika z tymi korbowodami jest niezgodne ze sztuką, na pewno tego nie zrobię. Czuję się oszukany. Chciałbym wymienić te korbowody i cieszyć się silnikiem, który będzie złożony ze sztuką. Chciałem jednakowe korbowody, a nie podstawki pod kubek. Ze stanowiska jakie mi przedstawiono wychodzi, że utopiłem pieniądze, a zyskałem parę kilo bezużytecznego żelastwa. Nie ukrywam, że dla osoby, która wychowała się praktycznie z marką Subaru to policzek w twarz. Chcę rozwiązać sprawę bezspornie i poznać postawę dyrekcji. Pozdrawiam
  6. Idzie wymienić samą szybę, zamontowana jest bodajże na 8 śrubach i podkładkach regulacyjnych, wymiana jest dziecinnie prosta nawet nie trzeba ściągać podsufitki
  7. U mojego taty w Forku było podobnie, pomogło dociśniecie kostki przy czujniku prędkości. Przebiegi się również pokrywały
  8. Nie żebym się czepiał, ale filmik wrzucony przez Szanownego Forumowicza utwierdził mnie w przekonaniu. Że nigdy, ale to przenigdy nie kupię auta po demo... Na fotkach widać, przed nagraniem, że samochód jest ledwo co odpalony i temp. oleju to zaledwie 37 stopni... A po zbutowaniu pod koniec filmu widać jak temperatura urosła do 85 stopni. Ja od tej wyższej temperatury bym rozpoczął takie próby, ale może się nie znam Albo mój tytuł inżyniera jest nic nie wart, bo według mnie został dokonany ciężki gwałt na tym układającym się silniku :/
  9. Tak, mylisz się Regulacja jest mechaniczna na śrubki
  10. Hill Holder w przypadku leciwego Forka jest to hamulec postojowy połączony z pedałem sprzęgła, jak jest poprawnie wyregulowany to działa tylko przy ruszaniu pod górkę. Mojego taty SF N/A ma takie coś, mamy SG też i nie ma żadnych przełączników
  11. Czy ktoś z forum przed chwila mnie minął w Inowrocławiu? Stałem na lewoskręcie i słyszę brum brum podnoszę wzrok, a to chyba był blob z tablicami CT i końcówka M nawet nie zdążyłem pomrugać :/
  12. Cześć! Stałem się szczęśliwym posiadaczem GTka, ale przy obsługowych czynnościach trzeba było wyregulować zawory. Tak jak wolnossącym EJ204 się wymienia/szlifuje szklanki, tak tutaj nie mogę nigdzie znaleźć płytek regulacyjnych. Teraz moje pytanie czy wymienia się płytki? Czy całe płytki ze szklankami? I czy jest jakaś szansa na zdobycie tych części poza ASO? W hurtowniach motoryzacyjnych mają grube płytki do francuzów. Pozdrówki
  13. Witajcie! Mam problem, który mam nadzieje pomożecie mi rozwiązać. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na nią na forum. Mianowicie mam Forka i Imprezę wolnessaki 2.0 125. I czy napędy mają takie same przełożenia w Forku jak w Imprezie i na odwrót? Impreza seryjnie jeździła na mniejszych kołach, stąd moje pytanie, bo może się różnić przełożenie główne w skrzyni. Na tabliczce są wybite różne typy skrzyń biegów. Teraz moje pytanie czy można zamiennie stosować w forku skrzynię biegów od Imprezy bez zmiany kompletnego napędu. W Foresterze jest skrzynia TY755XS1AA, a w Imprezie TY754XR1AA. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  14. Apropos Foresterów, jakoś się wypowiem rodzice mają w domu dwa (SF5 i SG9) i użytkuję ich dość często. Prowadzą się praktycznie tak samo, są podatne na boczny wiatr, jak każde auto chyba. W ostatnim czasie gdzie wiatr przyjmuje postać pizgawicy to trzeba kontrować kierą, delikatnie bez spięcia, bo dziada zwieje, na autostradzie forka wsysa przy wyprzedzaniu tira. Jakoś mi się to wydaje normalne, chyba, że to kwestia przyzwyczajenia no szum wiatru w uszczelkach to chyba norma Pozdrówka
  15. Możliwe, że źle odebrałem wasze wypowiedzi ja mam już wyrobiony pewien mechanizm obronny, a jakoś nie płaczę, że przybywa Subaraków nie wiem czy ktoś przypadkiem kupuje auto, no ale... a ceny nowych Subaru uważam, że są za wysokie i nowe auta są przewartościowane... ale to moje zdanie
×
×
  • Create New...