momores Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Czyli im więcej wacinania w zderzaku tym lepiej, a to czy automat czy na 2 śruby to już kwestia tylko i wyłącznie wygody. A haki ze Słupska rdzewieją? Miał ktoś styczność? Uchodzą za bdb i są sprzedawane nawet w Australii. http://www.autohak.com.pl/index2.php?id=63 Może w australijskim klimacie nie rdzewieją, ale w aucie eksploatowanym u nas korodują strasznie. Wiem bo miałem taki hak w poprzednim aucie i po każdej zimie musiałem go malować od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwarty Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Może w australijskim klimacie nie rdzewieją, ale w aucie eksploatowanym u nas korodują strasznie. Wiem bo miałem taki hak w poprzednim aucie i po każdej zimie musiałem go malować od nowa U "kangurów" używają często elektronicznych zabezpieczeń antykorozyjnych to może dlatego nie rdzewieją.Takie ustrojstwa w W-wie np. wyprawa4x4 montują ,ale nie znam kosztów(pewnie coroczne malowane jest duuużo tańsze). A z innej beczki to wróciłem właśnie z salonu Pana Andrzeja w Warszawie z podpisaną umową przedwstępną na wolnossającego leśniora , i teraz przyszło tylko nóżkami przebierać do odbioru po wakacjach( na grzybki jak znalazł :-) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 w manualu czy cvt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Poczekajta bo mam na dniach dostac probki kolorow i innych materialow. Zapewnienie mam ze nie przemaka i sie nie poci. Bedziem w kontakcie. A jak co to piszta priv co gdzie za ile ! OK. Jesteśmy w kontakcie przez PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwarty Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) w manualu czy cvt ? ja staroświecki jestem i w manualu będzie , ale ctv mnie kusiło nie powiem szcególenie w połączeniu z dodatkowym oznaczeniem na klapie ....... XT, ale jest spora różnica w cenie :-) no i żona lubi wachlować gałką . Edytowane 12 Czerwca 2015 przez czwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Pociagne jeszcze temat Haków. Jak duże wycięcia w cm macie zwydłubane w swoich zderzakach?? Czy 20x10 to dużo? Momores, rdzewieje Ci kula czy caly stelarz? Jak kula to rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Może w australijskim klimacie nie rdzewieją, ale w aucie eksploatowanym u nas korodują strasznie. Wiem bo miałem taki hak w poprzednim aucie i po każdej zimie musiałem go malować od nowa A nie lepiej było pomalować raz a dobrze? przewaga napędu forestera nad haldexem polega na tym, że sprzęgło międzyosiowe jest chłodzone w tym samym obiegu co automat, co zwiększa jego odporność na przegrzanie" - czy to prawda? Ktoś coś wie? Tak, to prawda. Wypowiadała się na ten temat Dyrekcja jakiś czas temu http://drive2.subaru.com/Sum09/_images/cvt.jpg Co to jest hak automatyczny? Czy to coś jak "sprzęgi" kolejowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momores Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Pociagne jeszcze temat Haków. Jak duże wycięcia w cm macie zwydłubane w swoich zderzakach?? Czy 20x10 to dużo? Momores, rdzewieje Ci kula czy caly stelarz? Jak kula to rozumiem... Ruda żre stelarz, z haka rzadko korzystam i kulę trzymam w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) "przewaga napędu forestera nad haldexem polega na tym, że sprzęgło międzyosiowe jest chłodzone w tym samym obiegu co automat, czy to prawda? Ktoś coś wie? Zależy co rozumieć przez chołdzony - raczej nie dosłownie, bo chodnicy oleju nie ma, dlatego olej w CVT, jak też w sprzęgle można przegrzać, (było o tym na forum i czytałem też w necie). ZTCW w Japonii Forek ts (STI) ma dodatkowa chłodnice oleju przekładni. Edytowane 12 Czerwca 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 bo chodnicy oleju nie ma, dlatego olej w CVT, jak też w sprzęgle można przegrzać, Nie rozumiem. Przegrzać można wszystko. Nie jeden przegrzał silnik mimo chłodnicy. Mowisz że olej z CVT nie jest chłodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 i teraz przyszło tylko nóżkami przebierać do odbioru po wakacjach( na grzybki jak znalazł :-) mówili , że niebieski - gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwarty Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 i teraz przyszło tylko nóżkami przebierać do odbioru po wakacjach( na grzybki jak znalazł :-) mówili , że niebieski - gratuluje Tak niebieski dziękuję . Miał być strażacki , czerwony , ale strażacy już sobie upatrzyli tego z Lublina :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 A ja dziś świętuję 20.000km w fxt. Bardzo udane. W ramach święta nie ma pijaństwa, bo z Łomży do Rajgrodu przejechałem z 6.8/100 na komputerze (a w trakcie jazdy przez Łomżę, na początku było 25/100). W tym czasie nic się nie zepsuło (reklamowałem tylko krzywe opony), nie zauważyłem zużycia oleju, nie widać zużycia wnętrza. Nie zapłaciłem mandatu. Najlepsze auto w życiu. Coś jednak stuka w tylnym zawieszeniu lub hamulcach, ale nie w czasie jazdy, tylko przy powolnych manewrach. Zobaczymy. Życzę mu jeszcze u mnie 200.000! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Nie zapłaciłem mandatu. to jakaś opcja ukryta bo w cenniku nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwarty Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Alfik- wszystkiego NAJ z okazji 20 tysi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 szybkie pytanie. Dotarłem, oliwa wymieniona więc czas na poważne testy i mam pierwsze ale: Dlaczego CVT w #S nie kręci do czerwonego pola tylko zmienia biegi w okolicach 3.5k ? Wystarczy lekko "przytrzymać" gaz a ona od razu zmienia bieg na wyżej. Trochę to psuje zabawę. Czyżby trzymanie obrotów czyli praca w całym zakresie na każdym biegu jest tylko w trybie manual ? Dziwne, powinno się kręcić do oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Ja natomiast zakończyłem we czwartek Rozdział pt. "Forester XT" przy przebiegu 75 tys. km. Zakończyłem, jak to mawiają w TopGear "epicką" podróżą z Krakowa do Gdańska. Jadąc w miarę przepisowo, bez szaleństw, i "pod wiatr" udało mi się spalić 8,7l i dojechać na jednym baku i to bez świecącej się rezerwy. I to w czasie 6,5 godziny. Auto przejechało dwie Subariady, w tym tę najdłuższą do Gruzji i Armenii, jedne Plejady, i poza regularnym serwisowaniem i wymianą zużytych drobnych elementów w zawieszeniu sprawiało mi tylko przyjemność z jazdy. Silnik DIT spisywał się bez zarzutu, nie zużywał oleju, a spalanie zależało tylko od temperamentu kierowcy. Jedynym mankamentem, jaki mi trochę dokuczał, to brak dobrego trzymania bocznego na skórzanych fotelach. Poznałem w nim wraz z moją rodzinką smak offroadu, i niestety, stwierdziłem, że jeśli mamy tę pasję kontynuować, to musimy sprawić sobie samochód prawdziwie terenowy. Nowemu posiadaczowi (jeszcze nie forumowiczowi) życzę dalszej bezproblemowej eksploatacji, a jak zobaczycie srebrnego, oświniaczonego Forka na tablicach GSP ... to pomachajcie mu. Właściciel zobowiązał się, że będzie odmachiwać. Teraz pozostaje mi tylko cierpliwie czekać na rozpoczęcie kolejnego rozdziału z marką Subaru. Liczę na wasze wsparcie, bo patrząc na to co przeżywał @Izotom w wątku o BRZ , najbliższe miesiące mogą być ciężkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 a jaki DIT bedzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Na razie są tylko dwie opcje. Jedną już miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Na razie są tylko dwie opcje. Jedną już miałem. Levorg ? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Tak. Już myślałem, że ktoś spróbuje WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 bujawka i spalanie po 12-13 L jezeli sie jezdzi glownie po szosach mi rowniez nie pasuja. Czakam rowniez na Levorga. Jak mi nie podpasuje to bede naprawde w rosterce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Bujawki raczej nie było, bardziej szumawka przy dużych prędkościach. 12-13 w trasie też wymagało starań, zwłaszcza teraz jak mandaty wzrosły, można zejść spokojnie w okolic e 8,5-9l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Ja dzisiaj zaliczyłem wycieczkę za miasto, 25km w jedna stronę spalanie 5,3 (za miastem 80-100km/h w miejscowościach 50-60 czyli przepisowo ze dwa wyprzedzania) w druga stronę przy podobnej jeździe miałem spalanie 9L bo trasa pod górkę w tą stronę. Identyczne spalanie miałem na tej trasie w 2.0n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się