Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

@josef1972

To prawda co piszesz, tez mam te ledy SIP, a wystarczyło by aby były lekko pod kątem zamontowane w stosunku do skrzeli. Np. poprzez zastosowanie "podkładki" skośnej. Natomiast moim zdaniem i tak świecą lepiej niż te chińskie a widziałem na żywo 2 rodzaje chińskich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zatem najbardziej sensownym miejscem jest właśnie wykorzystanie miejsca montażu fabrycznych dziennych i wstawienie tam albo: - mocnej żarówki P13W typu LED  - do tego się właśnie przymierzam /a kilka osób na forum już to pokazywało/

 

Tylko, że to rozwiązanie nie będzie miało homologacji.

 

 

 

- lub właśnie takich ringów http://www.mitsubish...y-dziennej-led

 

A może uda się do forka zaadoptować te dedykowane do nowego OBK http://www.subaru.pl/acc_2015outback_01.html

Wyglądają ciekawie.

 

Początkowo też chciałem zainwestować do OBK w te ledowe dzienne, ostatecznie jednak odpuściłem i zostałem przy fabrycznym rozwiązaniu. Doszedłem do wniosku, że bez sensu jest inwestować  ponad dwa tysiące zł  w coś, czego tak naprawdę nie widzę ani jak podchodzę do samochodu, ani jak nim jadę. Nie sądzę przy tym, żeby poziom bezpieczeństwa jakoś znacząco rósł po zainstalowaniu ledów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy są P13W LED wielkości tej co jest zwykła? bo ktoś chyba tutaj na forum pisał że trzeba coś przerabiać aby się zmieściła ?

 

niestety masz rację - opcje są takie, że trzeba nieco powiększyć otwór w lampach/zeszlifować obudowę żarówki 

- lub poszukać żarówek, które będę pasować - ale ten ostatni wariant może być trudny - bo nikt nie podaje dokładnych wymiarów i dopiero po zakupie okazuje się co człowieka czeka.... Ja zakupiłem takie żarówki i brakuje mi dosłownie 2-3 mm średnicy aby je wcisnąć w oryginalne oprawki...

trzeba będzie dać I szlif.... :) 

 

 

Zatem najbardziej sensownym miejscem jest właśnie wykorzystanie miejsca montażu fabrycznych dziennych i wstawienie tam albo: - mocnej żarówki P13W typu LED  - do tego się właśnie przymierzam /a kilka osób na forum już to pokazywało/

 

Tylko, że to rozwiązanie nie będzie miało homologacji.

 

co do homologacji to zgoda - mogą się przyczepić!

 

- lub właśnie takich ringów http://www.mitsubish...y-dziennej-led

 

A może uda się do forka zaadoptować te dedykowane do nowego OBK http://www.subaru.pl/acc_2015outback_01.html

Wyglądają ciekawie.

 

Początkowo też chciałem zainwestować do OBK w te ledowe dzienne, ostatecznie jednak odpuściłem i zostałem przy fabrycznym rozwiązaniu. Doszedłem do wniosku, że bez sensu jest inwestować  ponad dwa tysiące zł  w coś, czego tak naprawdę nie widzę ani jak podchodzę do samochodu, ani jak nim jadę. Nie sądzę przy tym, żeby poziom bezpieczeństwa jakoś znacząco rósł po zainstalowaniu ledów.

 

 

Też już rozważałem ten temat - jakieś 2 miesiąc temu i oto odpowiedź z ASO Bydgoszcz: - cytuję:

 

Witam Pana,

 

Światła LED, które ma Pan zamontowane służą do jazdy dziennej w warunkach dobrej widoczności.

Nie służą one do oświetlania jezdni, a do zwiększenia widoczności pojazdu na drodze.

 

Światła akcesoryjne do Outbacka 15MY, są przeznaczone jedynie do tego modelu.

Koszt świateł akcesoryjnych do OBK 15MY o nr kat. SENOAL3000 to 2166,25 brutto.

 

Przy okazji wyjaśniam - 2 pierwsze zdania to odpowiedź ASO - na moje skargi odnośnie słabego światła tych Ledów SIP....

 

Zatem chyba te z OBK - też nie będą mogły być wykorzystane i zostaje Mitsubishi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem zawsze na światłach mijania. Wiem, że żarniki są drogie, ale widać mnie o wiele lepiej. :)

 

Poza tym zauważyłem, że niektórzy kierowcy tak się przyzwyczaili do jazdy na dziennych, że zapominają włączać światła mijania podczas np. deszczu. Super ich wtedy widać z tyłu. :facepalm:

Edytowane przez przemekka
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest takiego magicznego w LED?

Wyznacznik statusu?

Jakości samochodu?

 

Lepiej je widać - inne ustawienie niż świateł mijania (ale to na przykładzie OBK MY10 i firmowych LED'ów). Świeci się tylko to co trzeba, mniej zabawy z trybem nocnym wskaźników, tryb AUTO jest już użyteczny  :)

Ja jeździłem zawsze na światłach mijania. Wiem, że żarniki są drogie, ale widać mnie o wiele lepiej. :)

 

Poza tym zauważyłem, że niektórzy kierowcy tak się przyzwyczaili do jazdy na dziennych, że zapominają włączać światła mijania podczas np. deszczu. Super ich wtedy widać z tyłu. :facepalm:

 

Niestety tak. 

Edytowane przez Dobi1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lepiej je widać

Na prawdę.

Tak na wprost, to i może (jak patrze na Audi czy inne Hundaje), ale już troszkę z boku to na pewno nie.


 

Co jest takiego magicznego w LED? ...

 

Wiesz, każdemu podoba się coś innego ;) chociaż niefabryczne to dla mnie lekki festyn.

 

Ja mam dzienne na światłach drogowych (magiczny moduł) i pewnie większość uważa że to dopiero powód do wstydu   :biglol:

 

To na pewno. - że podoba się co innego.

Ale jak czytam że Suabru w końcu ogarnęło technologie LED, nie wiem czy się śmiać czy płakać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beki.

Mam pytanie o szerokość między relingami w forczysławie 2015.

Swojego będę miął dopiero we wrześniu ,a szukam relingów typu "whispbar"

i nie wiem czy zmieszczą mi się 3 rowery montowane na widelec .

Dotychczas użytkowałem takie relingi na vw gofrze i tam miały  około metra me szerokości .

Może któryś z Kolegów ma przypadkiem miarkę w aucie i może to sprawdzić  lub w  podobny sposób transportował już jednoślady.

 

 

 

 

 

 

Ja mam dzienne na światłach drogowych (magiczny moduł) i pewnie większość uważa że to dopiero powód do wstydu   :biglol:

 

 

Też mam moduł, świetny patent, gdzieś ty tu powód do wstydu wynalazł? :huh:

 

 

Czy taki moduł można domówić w serwisie czy to patent z Alliexpresu?

Bo widziałem na filmikach YT że wersje US mają te światła(chyba do jazdy dziennej) w kloszach reflektorów i tak opcja 4 me jest bardziej OK niż w przeciwmgielnych.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez czwarty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest takiego magicznego w LED?

Wyznacznik statusu?

Jakości samochodu?

 

Generalnie nic magicznego nie ma.,..  - ale oświetlenie LED to nowa technologia i jakość, tym samym nasz samochód wygląda na nowocześniejszy i bardziej prestiżowy. Zatem jeśli wydaje się na taki wózek ok 150tyś - to można oczekiwać od producenta, że jakoś będziemy się prezentowali...  ale niekoniecznie retro..

 

Dostrzegli to wreszcie japońscy producenci od Toyoty Rav 4 i Hondy CRV - od 2012/2013 - mają eleganckie Ledy.

Podobnie z Mazdą CX 5 i Mitsubishi Outlanderem - po liftingu w 2014 tez maja co trzeba

zatem moze i wreszcie czas na Subaru....

Edytowane przez jozef1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam moduł Quasar zamontowany w serwisie. Coming/leaving home i doświetlenie zakrętów w pakiecie
 

 

Super dziękuję  , wiem co dodać do listy "dodatkowych ulepszaczy" jak  odbiorę samochodzik.

A cena tego z montażem bo sam moduł to chyba około 300 pln?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...