Skocz do zawartości

czwarty

Nowy
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ząbki
  • Auto
    2.0 MT MY15

Osiągnięcia czwarty

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

-1

Reputacja

  1. Do tego dochodzi czynnik ludzki. Ja osobiście lubię MT , i nie neguję CVT , ale nigdy tego nie kupię , co nie znaczy że nie jeżdzę . I jak na razie znam zachowanie w 3 rożnych markach (mitsu, toyota, i Subaru) ze wskazaniem na to przez S . Spalone sprzęgło ma też swój urok .... chodzi o niepowtarzalny aromat w kabinie w upalny dzień :-) I muszę wspomnieć o tym nieszczęsnym szyberdach. Nie wiem czy to złośliwość samochodu , że testy robiłem w temperaturze poniżej 5 stopni o uznał to za głupotę i tak mi dawał znać. Ale od tygodnia testuję różne położenia otwartego dachu i nic . Czy to 50%, 1/8 , czy 9/9 otwarcia ...NIC NIE SŁYCHAĆ Zatem cofam słowa dotyczące usterkowości szyberdachu. Gdyby w kraju był dostępny model 2,5 MT , z tą niższą akcyzą to chętnie bym wymienił. Pozdr.
  2. Na Plejadach nie byłem i niestety kolejny raz nie pasuje mi termin.. Co do możliwości 2,0 do całkiem fajnych zabaw w terenie się nadaje, ważne abyś trochę auto poznał. W terenie bardzo pomaga wyłącznie kontroli trakcji i cóż trzeba się pilnować i sprzęgła nie palić.. Pewnie że reduktor by się przydał ale poznanie auta w terenie też dużo daje. Z tego co pamiętam Forka nie masz długo. Poćwicz trochę przed Plejadami i zapisuj się na terenową. Pozdrawiam Dzięki za odpowiedź, tak mam go 7 miesięcy i jeszcze go do rury wydechowej nie utopiłem w błocie ,ale już miał kilka testów :-) Koniec konców zapisałem się na trasę turystyczno terenową, a w Dzwirzynie bywam od 5 lat w wakacje i trochę tam pozwiedzałem tras . Szkoda że nie dasz rady Pozdawiam
  3. No to najpierw Plejady w maju i potem 3 tygodnie wakacji w Dzwirzynie- Super Teraz po rejestaracji trzeba tylko Żonę przekonać .....
  4. To może ja zadam pytanie ( może Szanowny Kolega Mechanik się wypowie)w kwestii zbliżających się Plejad , czy 2,0 N/A MT na trasę terenową jest OK z Twojego doświadczenia , znaczy czy zabierać komplet sprzęgła na zmianę czy nie :-) I wracając do okna dachowego to jak najbardzej polecam x 4 , tyle że w moim egzemplarzu( i pewnie znając moje szczęście z przetwornicą xenona to moja sztuka taka) przy pełnym otwarciu coś się telepie. Pozdawiam z zapaleniem oskrzeli i 39 gorączką ....... w pracy !!!
  5. Witam, Dorzuce kilka faktów . Kupiony we wrześniu 2015 ,aktualnie 11 k. przebiegu. Pierwszy przegląd do 3000 km 608,50 pln . Spalanie 10,6 - 75% miasto (stołeczne) , reszta trasa . Poprzednie tsi 1.2 od vw w takim samym typie jazdy paliło te 0,6 mniej ,dlatego nie narzekam. Z usterek walnięta przetwornica xenona ,aktualnie czekam na część. Mirrorlink nie robi z niczym co ma androida wyżej niz wersja 4,3- chyba .za to starlink z ipadem robi - nie wiele ale zawsze coś Szyberdach łomocze niemiłosiernie na nierównościach jak jest całkowicie otwarty , daszek od komputera skrzypi, coś w lewych drzwiach na wysokościu ucha kierowcy - skrzypi,tylna klapa krzywo zamontowana Czeka to do czerwca na przegląd po 15 k. do reklamacji Nie marudzę i nie zmienił bym tego skrzypienia na inne. I nie jest to 1 kwietniowy żarcik. Pozdrawiam
  6. A czy te od XV nie będą pasowały do Forka? Bo generalnie są niczego ,znaczy standardowe w Forka N/A nie powalają ale nie tak jak te czarnawe
  7. No to będą grzyby już to widzę :-)
  8. Ale dzielnie będę wspierał Żonkę podworząc ją w nowe miejsca ..... Tak na marginesie jak te standardowe opony trzymają na szutrowych dróżkach?
  9. Jutro będzie odbiór takiego niebieskiego .... Forka , bez takich kolorowych felg , ale też już niemogę się doczekać. No i tygodniowy urlop na "grzyby" wzięty , pewnie koszyki bedą puste , ale bak po jeździe po lesie pewnie też :-)
  10. http://motopodprad.pl/test-subaru-xv-2-0i-150-km/ Taki teścik wrzucam bo świeży jest.
  11. Zauważyłem jeszcze jeden ''trik'' zastosowany w tym pseudo teście. Kąt skrętu kół w obu samochodów jest baaaardzo na nie korzyść Subaru w stosunku do tego jak na przeszkodę najechał mała mazdeczka. Dlatego jak ktoś będzie miał możliwość testów tego CX "czy" , to może warto pokusić się o zaatakowanie jakiegoś wyższego krawężnika pod większym kątem i sprawdzić jak się wtedy zachowuje ( pewnie mało kto na testy zabiera rolki ) Takie testy pod publikę przy prezentacji nowego modelu w stosunku do dobrze sprzedającej się konkurencji muszą wykazać , że aspirujący cukiereczek( w kolorowym red coś tam papierku ) lepszy od dobrze zbilansowanego wielodaniowego posiłku . Pozdrawiam
  12. Witam , co do oliwy to wiem że będę w przyszłości używać TRX SYNTH 75w90 ....... Np właśnie w innym elemencie , niż wyżej opisywane przykłady Zacnych Kolegów , tylko w tylnym dyferencjale . I tu taka dygresyjka, czy któryś z tu obecnych ma zamontowany element ochronny tegoż elementu? Chodzi mi dostępną w sklepie osłonę http://www.sklep.subaru.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_5e88afc0aeea691a43cc501b78ecffd2.jpg I ew. osłonę pod silnikiem (Alu ,stal to chyba bez znaczenia jest - znaczy masa inna ) Czy warto ? Kto dziękował za ten nabytek , gdy coś gruchnęło łupnęło po spodem, a For(mega,hiper)ester popędził dalej po ornym polu :-) I czy jest coś poza sklepem dostępnego ? Dzięki za jakieś info. Pozdr. Z wietrznego Dźwiżyna
  13. czwarty

    Subaru BRZ

    @@Izotom,i dobrze tak ma być!!!! bo czasem jest różnie .................
  14. czwarty

    Subaru BRZ

    @@Izotom, BLING , BLING , GOLDEN RING
  15. @@mechanik, Dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...