Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Hak bez założonej "kuli" zabiera prześwit? Mam fabryczną westfalie w Yeti (jeszcze bo musze sie go pozbyć) i po za klapką w zdeżaku nic z zewnątrz nie widać jak hak nie jest uzywany. Wczoraj widziałem XT na drodze który miał chyba Thule (zaślepka dziurki w zdeżaku z napisem Thule) i też nic nie wystawało poniżej zdeżaka.

 

 

 

Krawietz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przejechane 8k XT i spalanie na kompie od początku chyba 10.8. Moim zdaniem dużo, biorąc pod uwagę że komp zaniża o pół litra. Ostatnio pierwszy raz udało mi się zejść poniżej 10 litrów w trasie. W porównaniu do Outbacka 2,5 Forester XT pali sporo więcej, szczególnie w mieście bo w trasie podobnie. Fakt przy jeździe 80-100 bez wyprzedzania można zejść do komputerowych 7 z haczykiem

Wysokie auto, z duzym prześwitem, napedzane na stałe cztery koła, doladowana bena 2.0 240 KM z automatem a pali mu niecale 11 litrow...

 

Chopie! Obudź się - to więcej niż dobry wynik. Jakby palil w tych warunkach 15-16 - faktycznie mozna byloby marudzić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jaki hak polecacie? Z cięciem zderzaka, automat czy dokręcany na śruby? Ma nie szpecić, ale jednocześnie być łatwym w montażu/demontażu, nie rdzewieć i zachowany najlepszy kąt zejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sobie w ciele dziury robią to i w zderzaku można :). Ale zwrócę uwagę na inną kwestię - belka haka zastępuje belkę zderzaka i tracimy gniazdo do wkręcania zaczepu holowniczego. Niby haka można użyć do holowania, ale trzeba mieć taki hol, który nie spadnie. Poza tym w "świecie offroadowym" wyciąganie (dynamiczne) za hak nie jest w dobrym tonie, choć i wkręcane zaczepy nie mają szacunku... Szczerze mówiąc bał bym się wyciągać za hak automatyczny (jaki mam) z głębszych tarapatów, za stały bym się bał mniej (wiem, że to nie uzasadnione, ale takie odczucia), a to ucho fabryczne, przynajmniej też nie teges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli im więcej wacinania w zderzaku tym lepiej, a to czy automat czy na 2 śruby to już kwestia tylko i wyłącznie wygody.

A haki ze Słupska rdzewieją? Miał ktoś styczność? Uchodzą za bdb i są sprzedawane nawet w Australii.

 

http://www.autohak.com.pl/index2.php?id=63

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Haków ze Słupska. Podobno nie rdzewieją. Koszt automatu z robocizną, wiązką dedykowaną 13 pin wynosi 1500 zł. Wycięcie 20x10 cm.

Kula szybkodemontowalna - wertykalna.

 

W ASO dla porównania 2700 :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ukraińskim teście forka na You Tube usłyszałem następujące twierdzenie "przewaga napędu forestera nad haldexem polega na tym, że sprzęgło międzyosiowe jest chłodzone w tym samym obiegu co automat, co zwiększa jego odporność na przegrzanie" - czy to prawda? Ktoś coś wie?

Edytowane przez Alfik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przewaga napędu forestera nad haldexem polega na tym, że sprzęgło międzyosiowe jest chłodzone w tym samym obiegu co automat, co zwiększa jego odporność na przegrzanie" - czy to prawda? Ktoś coś wie?

 

Tak, to prawda. Wypowiadała się na ten temat Dyrekcja jakiś czas temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybkie pytanie. Dotarłem, oliwa wymieniona więc czas na poważne testy i mam pierwsze ale:

Dlaczego CVT w #S nie kręci do czerwonego pola tylko zmienia biegi w okolicach 3.5k ? Wystarczy lekko "przytrzymać" gaz a ona od razu zmienia bieg na wyżej. Trochę to psuje zabawę.

Czyżby trzymanie obrotów czyli praca w całym zakresie na każdym biegu jest tylko w trybie manual ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajta bo mam na dniach dostac probki kolorow i innych materialow. Zapewnienie mam ze nie przemaka i sie nie poci. Bedziem w kontakcie. A jak co to piszta priv co gdzie za ile !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...