Neutrino33 Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 10 godzin temu, Yoshii napisał(a): Na klapie xdrive pzdr Nie zauważyłem wcześniej...szukałem obok oznaczenia modelu. Co nie zmienia faktu, że domyślnie to jest FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 10 godzin temu, marcinwrxsti napisał(a): Nie pasowała mi ta beemka. Sprzedałem po roku. Coś chemii nie było. Skrzynia za wolna. Lewarek przełączałem kolanem z m na D w zakretach Napęd wariował. Na suchym, jak statek lub dylizans . Fotele niby kubełki, a nie trzymały. Za to ładna. Niebieską miałem. ZTCW Ty jednak zdecydowanie inaczej jeździsz niż ja więc wcale mnie nie dziwi opinia, ja na pewno nie umiem wykorzystać z 70% potencjału tego auta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Sporo czerwonego 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 (edytowane) Może nie do końca hatch, ale na pewno hot! No i może robić za auto rodzinne Edytowane 13 Maja 2023 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 12 godzin temu, dirkdiggler napisał(a): Sporo czerwonego Ja tam widzę sporo czarnego 1 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Kupil ktos z Was FL5? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Godzinę temu, ponton500 napisał(a): Kupil ktos z Was FL5? Zdjęcia cudzego auta bym tak wrzucał bez sensu... Chociaż nie, to nie jest moje auto. To samochód małżonki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 No i jakie wrazenia? Jezdziles poprzednimi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 3 godziny temu, ponton500 napisał(a): No i jakie wrazenia? Jezdziles poprzednimi? Nie jeździłem poprzednimi generacjami Type R. Jak już, to mogę porównywać do Megan 3 RS Cup, o tej: Ale Honda niedawno dopiero docieranie zakończyła, nie było jeszcze okazji wybrać się gdzieś w góry na drogę, gdzie można by sprawdzić co potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Im dłużej patrzę na Nowsze tym jakoś bardziej podoba mi się Ta Starsza 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 55 minut temu, mrusz napisał(a): Im dłużej patrzę na Nowsze tym jakoś bardziej podoba mi się Ta Starsza Ja rozumiem zasadność turbiny w tych pojazdach....ale dla mnie wsadzenie turbiny do Type R, jakiegokolwiek, to tak obcięcie połowy cylindrów w Ferrari. Oczywiście nowoczesna technologia i takie tam, ale mnie Honda, a zwłaszcza TR, zawsze kojarzy się z 4 kołowym motocyklem "szlifierką". Te jeapońskie pojazdy z lat 90-tych miały ten swoisty balans. Teraz jest wyścig zbrojeń...właściwie to był. Po co ludziom tyle tej mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 22 minuty temu, Neutrino33 napisał(a): . Po co ludziom tyle tej mocy? Jak to po co? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 34 minuty temu, Neutrino33 napisał(a): zawsze kojarzy się z 4 kołowym motocyklem "szlifierką" 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 12 minut temu, Kiwi 4ester napisał(a): Jak to po co? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, Neutrino33 napisał(a): Ja rozumiem zasadność turbiny w tych pojazdach....ale dla mnie wsadzenie turbiny do Type R, jakiegokolwiek, to tak obcięcie połowy cylindrów w Ferrari. Oczywiście nowoczesna technologia i takie tam, ale mnie Honda, a zwłaszcza TR, zawsze kojarzy się z 4 kołowym motocyklem "szlifierką". Te jeapońskie pojazdy z lat 90-tych miały ten swoisty balans. Teraz jest wyścig zbrojeń...właściwie to był. Po co ludziom tyle tej mocy? Jezdziles? Moim zdaniem doladowanie w tym samochodzie wcale nie pozbawilo go charakteru. Tak sie sklada, ze mialem kiedys dobrze zrobiona B-serie. Dzwiek VTECa urywal d..pe i woz jechal naprawde niezle jak na tamte czasy. Tylko, zeby zbudowac taki silnik potrzeba bylo troche gotowki, ale przeciagu jakiegos strasznego nie robil. Ja po prostu lubie moc. W CTR z turbina przeciag jest i to wystarczajacy. Do tego poprzednie generacje nie byly moim zdaniem kompletne. EP3 czy FN2 brakowalo chociazby dobrego hamulca. A seria nie jechala jakos specjalnie dobrze. A w IX/X/XI masz juz na pokladzie wszystko, swietne zawieszenie, precyzyjny uklad kierowniczy, dobry hamulec, sporo mocy i momentu. Te generacje sa na wysokim poziomie. Tez kiedys sobie myslalem, ze spoko jakby silnik zachowal charakter wolnossacej B czy K serii. Jak juz troche pojezdzilem, odlozylem to na polke z napisem przeszlosc. Jakbym budowal torowke to bym pewnie wlozyl K20Z4, ale na co dzien, zdecydowanie nie. 6 godzin temu, jarmaj napisał(a): Ale Honda niedawno dopiero docieranie zakończyła, nie było jeszcze okazji wybrać się gdzieś w góry na drogę, gdzie można by sprawdzić co potrafi Daj znac, ciekawosc mnie jakos specjalnie nie zzera (bo sie domyslam tego i owego), ale chetnie przeczytam jakie sa Twoje odczucia. Edytowane 15 Maja 2023 przez ponton500 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 12 minut temu, ponton500 napisał(a): Jezdziles? Moim zdaniem doladowanie w tym samochodzie wcale nie pozbawilo go charakteru. Tak sie sklada, ze mialem kiedys dobrze zrobiona B-serie. Dzwiek VTECa urywal d..pe i woz jechal naprawde niezle jak na tamte czasy. Tylko, zeby zbudowac taki silnik potrzeba bylo troche gotowki, ale przeciagu jakiegos strasznego nie robil. Ja po prostu lubie moc. W CTR z turbina przeciag jest i to wystarczajacy. Do tego poprzednie generacje nie byly moim zdaniem kompletne. EP3 czy FN2 brakowalo chociazby dobrego hamulca. A seria nie jechala jakos specjalnie dobrze. A w IX/X/XI masz juz na pokladzie wszystko, swietne zawieszenie, precyzyjny uklad kierowniczy, dobry hamulec, sporo mocy i momentu. Te generacje sa na wysokim poziomie. Tez kiedys sobie myslalem, ze spoko jakby silnik zachowal charakter wolnossacej B czy K serii. Jak juz troche pojezdzilem, odlozylem to na polke z napisem przeszlosc. Jakbym budowal torowke to bym pewnie wlozyl K20Z4, ale na co dzien, zdecydowanie nie. Daj znac, ciekawosc mnie jakos specjalnie nie zzera (bo sie domyslam tego i owego), ale chetnie przeczytam jakie sa Twoje odczucia. Bo trzeba samemu posmakować trudów budowy mocnego wolnossaka w Hondzie, żeby się przekonać jak bardzo to jest bez sensu i za ułamek kosztów turbo daje dużo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 3 minuty temu, skwaro napisał(a): Bo trzeba samemu posmakować trudów budowy mocnego wolnossaka w Hondzie, żeby się przekonać jak bardzo to jest bez sensu i za ułamek kosztów turbo daje dużo więcej Chyba gdzieś już tu na forum widziałem podobne opinie dotyczące boxera "sprzedaj NA, kup turbo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 (edytowane) 14 godzin temu, jarmaj napisał(a): Zdjęcia cudzego auta bym tak wrzucał bez sensu... Chociaż nie, to nie jest moje auto. To samochód małżonki Jestem bardzo ciekawy, jak to jedzie w porównaniu z Fk8. Czy są wyczuwalne ( choćby w ułamkach sekundy) różnice w prowadzeniu. Czy charakter pozostał, czy program R+ zmienia charakter auta tak diametralnie. Czy przekłada se to na czas okrążenia. Czy można w 100% wyłączyć kontrolę trakcji i układ stabilizacji. @Ayu dzisiaj też pojeździłem Beemką:) @Neutrino33 Posłuchaj sobie.. Widzę, że lubisz te klimaty i nie chodzi mi o moje gadanie... To prawda, stare generacje mają to coś:) Edytowane 15 Maja 2023 przez marcinwrxsti 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) Fajny kanał, icałkiem sensow e porównania jeśli chodzi o osiagi można porównać różne generacje type-R https://youtu.be/M46C6spmiJg Edytowane 16 Maja 2023 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 W dniu 11.05.2023 o 20:36, Ayu napisał(a): To jest dobre auto. Ponad 1400 km w tydzień. Różne drogi w tym te boczne które potrafią być naprawdę ciekawe w DE ale także bardzo dziurawe. Bardzo fajnie się prowadzi. Dobrze oddaje moc, skrzynia działa mega błyskawicznie bez jakichkolwiek szarpnięć. Tryby jazdy, acc i head up display robią! No i wydech. W serii na trybie sport brzmi tak jak trzeba. Nic bym nie zmieniał. Najsłabszym ogniwem okazały się niestety zimowe opony Continental TS860 - bardzo głośne No i przy temperaturze powyżej 15 plus płyną. Jeździłbym na co dzień. Miałem okazję przez kilka dni i faktycznie na daily idealny auto, szkoda że takie... grzeczne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 9 godzin temu, marcinwrxsti napisał(a): Jestem bardzo ciekawy, jak to jedzie w porównaniu z Fk8. Czy są wyczuwalne ( choćby w ułamkach sekundy) różnice w prowadzeniu. Czy charakter pozostał, czy program R+ zmienia charakter auta tak diametralnie. Czy przekłada se to na czas okrążenia Nie mam specjalnie doświadczenia z Hondami, ale w przypadku megane nowa generacja stała się moim zdaniem bardziej kompetentna i skuteczna, jednak kosztem charakteru. Mam wrażenie że jest to trend dla wszystkich nowych samochodów. Są szybsze, lepiej się prowadzą itd. itp. jednak tracą charakter. Trochę jak z Teslą. Można tym szybko pojechać tylko co z tego jak emocje są jak na grzybach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 CTR IX nic nie stracil, wrecz przeciwnie, FK8 i FL5 sa z pewnoscia bardziej grzeczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 11 godzin temu, marcinwrxsti napisał(a): estem bardzo ciekawy, jak to jedzie w porównaniu z Fk8. Czy są wyczuwalne ( choćby w ułamkach sekundy) różnice w prowadzeniu. Czy charakter pozostał, czy program R+ zmienia charakter auta tak diametralnie. Czy przekłada se to na czas okrążenia. Czy można w 100% wyłączyć kontrolę trakcji i układ stabilizacji. Jak pisałem, nigdy nie jechałem żadną z poprzednich generacji CTR, więc porównać nie potrafię. Wg instrukcji w trybie R da się całkowicie wyłączyć elektroniczne przeszkadzajki, ale nie testowałem jeszcze tego. Pierwsze porównania do Megane? Nie ma ich na razie dużo. Może że nawet w trybie R zawieszenie nie jest tak twarde jak to w Cup'ie i lepiej wybiera. Dwa, samochód jest dużo stabilniejszy podczas gwałtownego przyspieszania po nierównej nawierzchni. Reno bardzo wyrywa się wtedy na boki, wyprzedzając kogoś trzeba uważać, żeby mu w bok nie wjechać . Tutaj nic takiego nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) 17 godzin temu, marcinwrxsti napisał(a): Jestem bardzo ciekawy, jak to jedzie w porównaniu z Fk8. Czy są wyczuwalne ( choćby w ułamkach sekundy) różnice w prowadzeniu. Czy charakter pozostał, czy program R+ zmienia charakter auta tak diametralnie. Czy przekłada se to na czas okrążenia. Czy można w 100% wyłączyć kontrolę trakcji i układ stabilizacji. @Ayu dzisiaj też pojeździłem Beemką:) @Neutrino33 Posłuchaj sobie.. Widzę, że lubisz te klimaty i nie chodzi mi o moje gadanie... To prawda, stare generacje mają to coś:) Jakiej aplikacji na telefonie używasz do mierzenia czasów? Nigdy nie miałem okazji posmigać, ale moją ulubiona iteracją Civic'a Type R była FD2...paradoksalnie trochę, bo jednak sedan a nie hatchback...ale podobało mi się podejście japończyków. Na Europę mieliśmy model z wykastrowanym podwójnym wahaczem z przodu, zmienionym na kolumne McPersona. Tymczasem w Japonii uznali, że to nie jest godne Type R i stworzyli własne nadwozie i zawieszenie. Chyba tylko Integra DC5 jest w stanie ją przebić. Niemniej jednak patrząc na masy tych pojazdów, to im lżejszy to w przypadku takich "ścigaczy", tym lepsze doznania z jazdy...niekoniecznie będzie szybszy, ale frajda jest nieporównywalna. Edytowane 16 Maja 2023 przez Neutrino33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Neutrino33 napisał(a): Jakiej aplikacji na telefonie używasz do mierzenia czasów? Nigdy nie miałem okazji posmigać, ale moją ulubiona iteracją Civic'a Type R była FD2...paradoksalnie trochę, bo jednak sedan a nie hatchback...ale podobało mi się podejście japończyków. Na Europę mieliśmy model z wykastrowanym podwójnym wahaczem z przodu, zmienionym na kolumne McPersona. Tymczasem w Japonii uznali, że to nie jest godne Type R i stworzyli własne nadwozie i zawieszenie. Chyba tylko Integra DC5 jest w stanie ją przebić. Niemniej jednak patrząc na masy tych pojazdów, to im lżejszy to w przypadku takich "ścigaczy", tym lepsze doznania z jazdy...niekoniecznie będzie szybszy, ale frajda jest nieporównywalna. Korzystam z różnych aplikacji. Na filmie jest Racechrono Pro plus antena GPS. Czasem zabieram AIM Solo. Auto z załączonego wcześniej onboardu ... 20220811_191713.mp4 Edytowane 16 Maja 2023 przez marcinwrxsti 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się