Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, dirkdiggler napisał:

Technicznie się da ale eu spec wg TMC nie mają homologacji na takie ficzury jak hak czy bagażnik. Ludzie montują na własną odpowiedzialność. A w leasingowkach to wiadomo jak to jest jak coś się stanie.

O Cię pieron. Na takie rzeczy, żeby nie było homologacji to jakaś masakra :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

O Cię pieron. Na takie rzeczy, żeby nie było homologacji to jakaś masakra :facepalm:

Właściciel Camry jak chce pojechać z rodziną na wakacje to pod osłoną nocy idzie do wypożyczalni i pożycza wiadomo co :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak faktycznie to ostatnio rozmawiałem ze znajomym i najlepiej jakby wypowiedział się ktoś ze stacji diagnistycznej . On twierdzi że co innego przyczepa a co innego bagażnik na rowery . Bo można też dać na tylną klapę i nikt nie wie w żadnym aucie jaki ciężar można założyć . Myślę że z tym wyjazdem na wakacje mało kto w firmówce będzie miał problem . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mroczny podkopywaczu prosze nie szerz nieprawdy. Zobacz ile aut jezdzi z hakiem na rowery ktory jest zaakceptowany przez toyote oraz bagaznikami na dach. CAMRY MOZE LEGALNIE MIEC BOKSA I HAK NA ROWERY

 

Widzę ze dalej twarde fakty nie przemawiają, a moze odczucia innych którzy jednak nie chcą sie zabic przy interwencji systemow bezpieczenstwa. 

Dzis mi scala z hamowała w korku kiedy chciałem podjechac do przodu ona uznala ze jest ze uderze w cos. 

A toyocie czy w subaru systemy dzialaja wtedy kiedy trzeba i nie dzieje sie to w sposob gwaltowny. 

Skoda nie nadaje się do ostrej jazdy bo te front asissty nie ogarniaja, esp tez itd itd. Toyota tez mi czasem probuje przyhamować jak cos sie pojawia, jednak jak to znika w ulamek sekundy ona w ulamek sekundy odpuszcza - idealne auto. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 8.09.2021 o 23:05, MateuszWwa napisał:

Mroczny podkopywaczu prosze nie szerz nieprawdy. Zobacz ile aut jezdzi z hakiem na rowery ktory jest zaakceptowany przez toyote oraz bagaznikami na dach. CAMRY MOZE LEGALNIE MIEC BOKSA I HAK NA ROWERY

 

W dniu 8.09.2021 o 23:23, dirkdiggler napisał:

Możesz podać z instrukcji albo z papierów jaką ma nośność dach Twojej Camry i maksymalne obciążenie haka?

 

 

 

Ej właścicielu Camry. Rycerzu prawdy. Znalazłeś już tę maksymalną nośność dachu w papierach swojego auta? Pytałeś swojego leasingodawcę o zgodę na montaż haka?

 

 

 

 

 

Edytowane przez dirkdiggler
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2021 o 14:36, dirkdiggler napisał:

Ej właścicielu Camry. Rycerzu prawdy. Znalazłeś już tę maksymalną nośność dachu w papierach swojego auta? Pytałeś swojego leasingodawcę o zgodę na montaż haka?

 

Na wstępie zaznaczę, że nie jeżdzę Camry :mrgreen:

 

Nie czaję tego hejtu na to auto a już totalnie nie jarzę jaki sens mają pytania o montaż haka czy nośność dachu. To tak jak przyczepiać się dziecka, że nie rozwiązuje równań różniczkowych :coffee:

Jak kupujesz camry to raczej nie po to, żeby ciągać tym przyczepę.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nosek kreseczka napisał:

 

Na wstępie zaznaczę, że nie jeżdzę Camry :mrgreen:

 

Nie czaję tego hejtu na to auto a już totalnie nie jarzę jaki sens mają pytania o montaż haka czy nośność dachu. To tak jak przyczepiać się dziecka, że nie rozwiązuje równań różniczkowych :coffee:

Jak kupujesz camry to raczej nie po to, żeby ciągać tym przyczepę.

Z hakiem w camry to jak z "kończyną" u księdza, żeby było na wszelki wypadek :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że do tej wiadomości ten wątek jest bardziej odpowiedni niż Konfesjonał…
Ostatnio skopałem Camry. Jechało lewym w jakimś sznurze na A2, nie zapomnę tego kopania nigdy :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Nosek kreseczka napisał:

Jak kupujesz camry to raczej nie po to, żeby ciągać tym przyczepę.

Pomijając przyczepę to na haku bardzo wygodnie rowery się wozi. W całej kwestii haka/dachu chodzi o to, że to nie jest rocket science a coś do czego prawie każde inne auto jest przystosowane. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 09:07, Nosek kreseczka napisał:

 

Na wstępie zaznaczę, że nie jeżdzę Camry :mrgreen:

 

Nie czaję tego hejtu na to auto a już totalnie nie jarzę jaki sens mają pytania o montaż haka czy nośność dachu. To tak jak przyczepiać się dziecka, że nie rozwiązuje równań różniczkowych :coffee:

Jak kupujesz camry to raczej nie po to, żeby ciągać tym przyczepę.


No takie zaciecie sie czasem ujawnia, bo tu ogolnie wiadomo, ze poza Subaru zadna marka nie potrafi robic dobrych samochodow. 
- jesli nie masz boxera, bedzie sie trzesla buda, bo V albo R - to nie silnik. 

- jesli nie masz S-AWD to wylecisz ze zakretu, albo nie ruszysz na sniegu

- jesli nie masz 200-220 mm przeswitu, nie zaparkujesz w miescie, albo zawisniesz na progach zwalniajacych

- jesli nie masz X-Mode nie wyjedziesz z parkingu, albo nie ruszysz na skreconych kolach na podjezdzie

- jesli nie masz Eye-Sight rozbijesz sie na drzewie albo wjedziesz komus w d…

- jesli nie wystarcza ci subiektywna dynamika, nie jestes odpowiedzialny na drodze

- jesli chcesz wiecej koni pod maska, to jestes mistrzem prostej, bo kazdy E-Boxer ma wystarczajaco mocy do jazdy za innym samochodem

- jesli Subaru pali duzo i nie jedzie, to twoja wina, bo nie umiesz naciskac gazu w zakresie 56,3 - 67,4 %

- jesli chcesz wiekszy bagaznik, to nie umiesz sie pakowac, albo nie wiesz po co sa relingi i box dachowy

- jesli chcesz maske podnoszona na teleskopach, to po co ci to, skoro Subaru ma najdluzszy patyk pod maska

- jesli nie lubisz CVT, to pewnie w innych samochodach szarpanie przy zmianie biegow zlamie ci kregoslup i zrobi cie inwalida. 
- jesli chcesz oszczedny i dynamiczny silnik, to pewnie cie nie stac na Subaru

- jesli kupisz E-Boxera i padnie ci akumulator, to nie zalapales idei elektro-mobilnosci - jak nie naladujesz to nie pojedziesz

- jesli Subaru jest zle wyciszone, to masz urojenia sluchowe

- jesli przetra sie dywaniki, jezdzisz w zlych butach

- jesli jezdzisz autem innej marki, np. Skoda Superb albo Toyota Camry, nie przekonasz tu nikogo, ze to dobre auta, bo tu ogolnie wiadomo, ze poza Subaru zadna marka nie potrafi robic dobrych samochodow… 

 

To tak troche z przymruzeniem oka odnosnie ewangelizmu marki ;)

 

Edytowane przez Christoph
  • Super! 3
  • Dzięki! 3
  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Christoph napisał:


No takie zaciecie sie czasem ujawnia, bo tu ogolnie wiadomo, ze poza Subaru zadna nie potrafi robic dorych samochodow. 
- jesli nie masz boxera, bedzie sie trzesla buda, bo V albo R - to nie silnik. 

- jesli nie masz S-AWD to wylecisz ze zakretu, albo nie ruszysz na sniegu

- jesli nie masz 200-220 mm przeswitu, nie zaparkujesz w miescie, albo zawisniesz na progach zwalniajacych

- jesli nie masz X-Mode nie wyjedziesz z parkingu, albo nie ruszysz na skreconych kolach na podjezdzie

- jesli nie masz Eye-Sight rozbijesz sie na drzewie albo wjedziesz komus w d…

- jesli nie wystarcza ci subiektywna dynamika, nie jestes odpowiedzialny na drodze

- jesli chcesz wiecej koni pod maska, to jestes mistrzem prostej, bo kazdy E-Boxer ma wystarczajaco mocy do jazdy za innym samochodem

- jesli Subaru pali duzo i nie jedzie, to twoja wina, bo nie umiesz naciskac gazu w zakresie 56,3 - 67,4 %

- jesli chcesz wiekszy bagaznik, to nie umiesz sie pakowac, albo cie niestac na box dachowy

- jesli chcesz maske podnoszona na teleskopach, to po co ci to, skoro Subaru ma najdluzszy patyk pod maska

- jesli nie lubisz CVT, to pewnie w innych samochodach szarpanie przy zmianie biegow zrobi cie inwalida. 
- jesli chcesz oszczedny i dynamiczny silnik, to pewnie cie nie stac na Subaru

- jesli kupisz E-Boxera, i padnie ci akumulator, to nie zalapales idei Elektro-mobilnosci - jak nie ladujesz to nie pojedziesz

- jesli Subaru jest zle wyciszone, to masz urojenia sluchowe

- jesli przetra sie dywaniki, jezdzisz w zlych butach

- jesli jezdzisz autem innej marki, np.  Skoda Superb albo Toyota Camry, nie przekonasz tu nikogo, ze to dobre auta, bo tu ogolnie wiadomo, ze poza Subaru zadna marka nie potrafi robic dobrych samochodow… 

 

To tak troche z przymrozeniem oka odnosnie ewangelizmu marki ;)

 

:hi:tyle ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 09:07, Nosek kreseczka napisał:

Na wstępie zaznaczę, że nie jeżdzę Camry :mrgreen:

Nie czaję tego hejtu na to auto

Hehe, tak naprawdę nie ma żadnego hejtu na Camry. To fajne auto. Jest raczej waleczna i bohaterska obrona zacnej marki Skoda przed wściekłymi atakami pewnego użytkownika Camry, który postanowił zdominować ten wątek, a Camry tylko obrywa rykoszetem.

 

A co do Forum, to ja je odbieram inaczej:

- Subaru sie kończy;

- kiedyś to było;

- każdy nowy model jest fatalny w porównaniu z poprzednim;

- subiektywna dynamika;

- co zamiast STi;

- co zamiast OBK;

- Skoda lepsza od Subaru;

- FTZ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Christoph napisał:

No takie zaciecie sie czasem ujawnia, bo tu ogolnie wiadomo, ze poza Subaru zadna marka nie potrafi robic dobrych samochodow. 

Bardo pięknie i celnie ujęte. 

 

Ja mogę uzupełnić o kilka punktów jak ex posiadacz dwóch OBK aktualnie od blisko 70.000 km i trzech lat jeżdżący piątką 530i

 

- czy po przesiadce do innej marki wpadłem w głęboką depresję - nie.

- czy muszę zażywać Prozac 3 x dziennie, żeby wydobyć się z otchłani braku S-AWD, Boxera i kultowego wręcz prowadzenia - nie

- czy brakuje mi prześwitu - psychologicznie tak, na podstawie dotychczasowych doświadczeniach - nie.

- czy podjechałem pod sam wyciąg, nad jeziorko na ryby, w zimie po białej drodze - wielokrotnie 

- czy udało mi się wyjechać z parkingu pod wyciągiem - zawsze

- czy po śnieżycy, jadąc białą drogą wyprzedzałem Subaru wlokące się pod górkę - dwa razy :P

- czy są rzeczy, które było lepsze w OBK - owszem (np. Eyesight & Tempomat) 

- czy są istotne rzeczy, które były wyraźnie gorsze w OBK '15 - tak, silnik i napęd. 

- czy miga mi kontrolka ESP i auto nie jedzie podczas dynamicznego ruszania ze skręconymi kołami - nie.  

- czy mając auto przyspieszające o blisko 4 sekundy szybciej do 100 dostałem 1000 mandatów, zabiłem kogoś lub siebie, miałem 1000 wypadków, spowodowałem katastrofę w ruchu lądowym - nie

- czy lepsze przyspieszenie do 100 wpływa pozytywnie na komfort i bezpieczeństwo - bardzo.

- czy kupiłbym OBK w obecnym wydaniu za przeszło 200k - w żadnym wypadku. 

- czy kupiłbym OBK z rozsądnym silnikiem (np. 2,4T) za przeszło 200k - niewykluczone. 

 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Christoph napisał:

- jesli nie masz S-AWD to wylecisz ze zakretu

Dodałbym jeszcze, że jeśli masz S-AWD to na zakrętach pokazujesz wszystkim mistrzom prostej w mocnych autach, kto tu naprawdę rządzi. Najlepiej podczas wyjazdu wakacyjnego po górskich krętych drogach z rodziną na tylnej kanapie, która radośnie dopinguje kierowcę subaru obijając się o burty kabiny rzucana na boki siłą odśrodkową. Bo to że auto trzyma się drogi nie zmienia faktu że nic nie trzyma pasażerów. :OO:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jaca68 napisał:

że jeśli masz S-AWD to na zakrętach pokazujesz wszystkim mistrzom prostej w mocnych autach, kto tu naprawdę rządzi

 

Szczera prawda - na suchym  - bo na śliskim to jednak nie bardzo. 

 

Wiem wiem, mój XV był popsuty a poza tym S-AWD z CVT to trza umić jeździć na śliskim,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Jaca68 napisał:

Najlepiej podczas wyjazdu wakacyjnego po górskich krętych drogach z rodziną na tylnej kanapie, która radośnie dopinguje kierowcę subaru obijając się o burty kabiny rzucana na boki siłą odśrodkową.

 

To nie auto dla  szczupłych po prostu. Trzeba po prostu robić na masę, żeby szczelnie wypełniając fotel i przestrzeń za kierownicą mieć w d.... siły odśrodkowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak, na innych forach motoryzacyjnych nie moglibyście ponarzekać tyle na marki których dotyczą, bo by Was dawno nawiedzeni admini wykopali :) A tu każdy może dać upust swojej frustracji, dealerowi jeszcze dokopać czy importerowi (który to forum utrzymuje). Które inne motoryzacyjne forum ma tak jeszcze luźne moderowanie i tak bogaty dział niezwiązany z motoryzacją. Które inne fora mają tylu użytkowników, którzy już nic wspólnego z marką nie mają? Śmiem twierdzić, że u nas jest większy koloryt niż na tęczowych flagach, którymi się Subaru w USA podpierało :mrgreen: 

  • Haha 2
  • Lajk 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...