Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, SubaruLPG napisał:

Sama regeneracja wiskozy to koszt 500zł

jeśli chcesz mieć nową wiskozę fabrycznie to teraz będzie kosztować ok 2500zł

dokładnie, ewentualnie są też magicy w Słoicy Polski co zrobią Ci jak org lub też wzmocnią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Wyjaśni ktoś czy w subaru jest sens robić próbę olejową przy takim ustawieniu tłoków? Jeśli tak to rozumiem że wstrzykuję olej przez otwór świecy i zakręcam kilka razy wałem korbowym po czym normalnie mierzę ciśnienie?

Edytowane przez ObywatelX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ObywatelX napisał:

Witam. 

Wyjaśni ktoś czy w subaru jest sens robić próbę olejową przy takim ustawieniu tłoków? Jeśli tak to rozumiem że wstrzykuję olej przez otwór świecy i zakręcam kilka razy wałem korbowym po czym normalnie mierzę ciśnienie?

Będzie ciężko(nigdy nie robiłem takiej próby w subaru) wałem trzeba zakręcić szybko rozrusznik aby olej się rozprowadził.(bez zapłonu) myślę że ciśnienei 

Można jeszcze w GMP ustawić dany tłok i podać przez otwór na świece powietrze pod ciśnieniem wraz z mgła olejową.

 

Jakie to rezultaty przyniesie tego nie wiem.wiem jednak że olej jest nieściśliwy i jeśli za dużo go zalejesz do cylindra możesz np skrzywić korbę. 

 

Edytowane przez SubaruLPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko - pływa mi ciśnienie paliwa przez co najprawdopodobniej silnik nie pracuje równo.

Padło na ten moment na wymianę filtra paliwa (nie był jeszcze nigdy wymieniany więc nawet jeżeli to nie on to pewnie i tak warto).

 

Natomiast może już ktoś podrzuci jakieś ewentualne inne przyczyny takiego zachowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie.

Po jakim przebiegu warto wymienić pompę wody w Forku SH 2012 2.0 FB20? 

Rozrząd na łańcuchu. Przy rozrządzie na pasku wymienia się przeważnie co 2 wymianę paska.

Na razie mam nalatane 150tys km ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, braun napisał:

Szybkie pytanie.

Po jakim przebiegu warto wymienić pompę wody w Forku SH 2012 2.0 FB20? 

Rozrząd na łańcuchu. Przy rozrządzie na pasku wymienia się przeważnie co 2 wymianę paska.

Na razie mam nalatane 150tys km ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.

Warto wymienić gdy zaczyna przepuszczać uszczelnienie. 

Łańcuch rozrządu też się wymienia. Mogę zaryzykować twierdzeniem, że po 200 tys km będzie rozciągnięty i należałoby go wymienić. Jednak prawie nikt tego nie robi. A wtedy jest okazja do sprawdzenia jej.

 

A ja mam pytanie dlaczego wymienia się pompę wody co drugą wymianę paska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, mrk2607 napisał:

A ja mam pytanie dlaczego wymienia się pompę wody co drugą wymianę paska?

Mowa o pasku rozrządu. Bo w zasadzie ma taką żywotność. Ale mówimy o częściach OEM nie zamiennikach. Czyli cały napęd rozrządu (pasek, rolki, napinacz)z pompą wody OEM. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka tygodni temu poruszałem zmiany wnętrza SFa  z polifta do przedlifta. Dziś zabrałem się za przekładkę, wszystko ładnie pasowało do momentu założenia plastiku wokół bocznej tylnej szyby (kiedyś ktoś napisał że tego nie trzeba wymieniać), również trzeba wymienić, kolejny problem to pas bezpieczeństwa który również trzeba wymienić i tu zaczynają się problemy o których  nikt nie pisał (albo pisał a ja tego nie doczytałem) , nie ma otworów by taki pas założyć (bo jest z regulacją wysokości) . Natomiast cała operacja w drugą stronę ( przekładka z przedlifta do polifta) jest zupełnie inna bo nie będzie problemu żeby założyć pas bo jest zostawione wolne miejsca do jego przykręcania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, ewemarkam napisał:

Chyba ja pisałem, ale pasów nie ruszałem. Bo dociąłem plastiki tak aby pasowały względnie. Także do momentu wymiany pasów nie doszedłem emoji16.png Zamawiałem części na raty i już mi się nie chciało bawić dalej.

Też myślałem nad docięciem ale to kiepski pomysł bo kiepski będzie to wyglądać. Jutro dorobię mocowania (nitonakrętka powinna zdać egzamin) i wtedy będzie tak jak ma być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kuk napisał:

Pytanie teoretyczne. Czy przy UPG wystarczy planowanie głowic czy głowic i bloku? Jak by nie patrzeć, uszczelka ma dwie powierzchnie styku..

Z tego co czytałam to trzeba zwrócić szczególną uwagę na blok w przypadku silnika 2,5T 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...