Jump to content

SubaruLPG

Użytkownik
  • Content Count

    572
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Wspaniały

About SubaruLPG

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W legacy nie trzeba zdejmować zderzaka jedynie wydechy mogą przeszkadzać przy montażu Trzeba jeszcze sprytnie puścić wiązkę
  2. Panewka raczej tłucze się na zimnym silniku i dźwięk w późnym stadium przypomina dźwięk źle ułożonego wsadu w wirówce... dźwięk jest inny na luzie a inny przy obciążeniu?
  3. zestaw szczypiec do opasek kosztuje ok 120zł lipny ale jest w nim sporo szczypiec. Kobry są dobre gdy mamy sporo miejsca (w tesco były malutkie klony knipexa i do zakamarków spisują się lepiej niż oryginalny ich przedstawiciel)
  4. Mam obk na 215/65/16 oraz legacy na 195/65/15 i te samochody zimą prowadzą się inaczej. pomimo że auta są niemal identyczne. Więc opony ich owal szerokość determinują w dużym stopniu zachowanie na śliskiej nawierzchni W starszych audi można było regulować sobie nominalny rozdział momentu między osiami.
  5. ruszanie z wciśniętym hamulcem może pomoc jak i w MT tak i w AT.
  6. Zamarznięty grunt to nie jest żadne wyzwanie jeśli samochód się nie podwiesi... jeśli nie jedziemy na bardzo stromych podjazdach. wyzwaniem są roztopy ciężki śnieg itd bądź osiadająca mgła deszcz marznący i równający asfalt. zasada dla mnie jest taka, jeśli na średnim podjeździe samochód po wciśnięciu hamulca się nie rozpędza szybko to oznacza że warunki tragiczne nie są.
  7. Ja mam trochę inne zdanie na temat instalacji LPG. puki działa jest git, ale jak zaczynają się problemy to często nie jest już tak kolorowo. silnik jak widzę to EJ25 mnie niepokoi to że samochód jest czysty w grodzi silnika a kolektor ssący/alternator ma bardzo dziwny kolor utlenionego aluminium nie było nie ma tam czasem UPG popatrz do zbiorniczka? aluminium tak wysala się od chemii (nie pamiętam odczyn czego powodował szary śliski nalot na amelinium) albo płyn chłodniczy wywala a płyn chłodniczy jest substancją silnie reagującą. jeśli płyn wylewał się pod wpływem zbyt dużego ciśnienia/s
  8. Audi np A4 B5 ma nominalny podział napędu 45/55 W audi mamy bardzo masywną skrzynie biegów/torsen W subaru to silnik ze skrzynią jest którzy od samej skrzyni w audi... Torsen ma również wady audi nie posiada w tylnym dyfrze wiskozy... ale jest np znacznie bardziej odporny na zmęczenie/przegrzanie w dodatku układ działa szybciej i precyzyjniej rozdziela moment od wiskozy. Oszukiwanie mechanizmów różnicowych między kołami działało do 40km/h w wersjach cywilnych a w wersji 2.7 do 80km/h (czyli przyhamowywanie kół i wyrównywanie ich potencjału przyczepności ) (wiedza na
  9. Klon Delphi nie działa z ABS w Legacy IV oraz OBKIII.(pomimo że w jego specyfikacji była podana obsługa tego modułu) I nie wiem co działa a jest dostępna w rozsądnych pieniądzach do użytku prywatnego/hobbystycznego (niekomercyjnego) Jest kilka sterowników które teoretycznie to obsługują ale pojawia się pewien problem. Pytałem o kilka sterowników które teoretycznie to obsługują i otrzymywałem nie satysfakcjonujące odpowiedzi (tutaj jest specyfikacja ma działać a jak nie będzie działać to... i tak kupiłem sterownik z oprogramowaniem które ma duże możliwości a w przyszłości
  10. To naturalne że im więcej zębów w grzechotce tym delikatniejszy jej mechanizm. Staram się do ciężkiego odkręcania grzechotek nie używać (nie zakładam rurek na grzechotki) od tego są patyki. DETT spróbuj od czasu do czasu rozebrać grzechotki wymyć mechanizm nałożyć cienką warstwę smaru.(wystarczy raz na jakiś czas pod selektor w psiknąć smar) Czasem w grzechotkach źle układa się sprężynka bądź przy częstej zmianie kierunku pracy potrafi zrobić się luz na języku i mechanizmie który odpowiada za obroty lewo prawo, używanie grzechotek w takim stanie prowadzi do ich znacznie szybszeg
  11. SubaruLPG

    Zbieżność

    Nie mają żadnych Fasolek jednak np w Legacy IV oraz OBK III z tyłu otwory w tulejach przez które przechodzą śruby mają większy otwór. postaram się jutro podesłać zdjęcie i pokazać o co chodzi.
  12. Walizki polecam z samymi kluczami. zestawy mieszane mają to do siebie że potem mamy mniej nasadek.. Jest wiele firm robiące przyzwoite klucze. z Lidla też mogę polecić. jeśli chodzi zaś o szczegóły to grzechotkami odgiętymi na rękojeści często robi się przyjemniej.(nie wadzimy tak ręką o odkręcany element) przedłużki mogą być zwykłe i uchylne jak są uchylne to wybieramy uchylne bądź dokupujemy je (na przedłużce takiej uzyskujemy znacznie mniejszy kąt niż w przypadku wałka kardana jednak moment przenoszenia jest pewniejszy wałek przy zbyt dużym kącie się skręci) klucze lepie
  13. Bardzo ładnie wyszło tylko jeśli masz tani przekaźnik to w tym miejscu, może po kilku miesiącach przestać działać cewkę szlak trafi odpowiadającą za działanie przekaźnika. W poprzednim amerykańskim samochodzie miałem duże spadki napięcia na żarówkach więc stara instalacja była wyłącznie sterowaniem kupiłem tanie przekaźniki i wszystkie szlak trafił pod maskąpotem poszły bosche robione w Turcji? i był spokój
×
×
  • Create New...