Jump to content

SubaruLPG

Użytkownik
  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Dobry

About SubaruLPG

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. w przypadku skrzyni AT poduszki silnika idzie sprawdzić w ten sposób. Wbijamy D a potem R jeśli silnik ma spore wychylenie to jest to sygnał niepokojący... czasem jednak w niektórych samochodach na sprawnych poduchach silnik ma ogromne wychylenie. Jeśli silnik po wbiciu biegu przeskakuje a nie wykonuje płynnego ruchu to poduszki są zerwane. najczęściej uszkodzeniu ulegają poduszki reakcyjne czyli tył i przód. poduszka jeśli się "trochę oberwała" to ciężko jest to zbadać bez demontażu poduszki i oględzinach na stole...(chyba że mamy punkt referencyjny drugi taki sam samochód ze s
  2. Pastylka działa indukcyjnie. możesz ją przykleić przy stacyjce wtedy goły grot bez elektroniki po przekręceniu spowoduje zapłon
  3. a co będziesz robić ze starymi fotelami? jeśli masz je zamiar sprzedać to ile sobie za nie życzysz?
  4. tuleje metalowo-gumowe odpowiadają za wysokość zawiasu również(w mniejszym stopniu). przy zerwanych tulejach będzie zawieszenie wchodzić w pozytyw. (zwrócić uwagę na tuleje górnego wahacza od strony sanek)
  5. Niewiem w jakim stanie jest samo łączenie jeśli jest zdeformowane mocno to wymiana samego uszczelnienia może zakończyć się fiaskiem... Trzeba to ocenić jeśli się do niczego nie nadaje to trzeba kupić nowe całe połączenie i spawać do wydechów
  6. Trzeba zdjąć sanki z tyłu dołożyć podkładki pod sanki. można robić to bez zdejmowania sanek ale moim zdaniem jeśli masz możliwość to zdejmij sanki i zabezpiecz je. dodatkowo proponowałbym zdjąć bak oraz zmienić przewody hamulcowe... trzeba włożyć nowe śruby od sanek bo od legacy są zbyt krótkie. U mnie w OBK ktoś wymieniał sanki i wstawił inne tuleje metalowo gumowe... w OBK dystanse robiłem na nowo z podkładek ze sklepu żelaznego (podkładki takie nie są równej grubości i trzeba kompletować pakiety..) Odbój należało by kupić od OBK który jest po prostu większy.. Łapa od dyfra w
  7. to teraz trzeba śledzić korekty długo terminowe i krótko terminowe czy mieszczą się w normie zarówno na PB jak i na LPG zbyt duże korekty na obu paliwach mogą świadczyć np o złej regulacji luzów zaworowych. zły luz zaworowy przy regulacji może się pojawić przy wyrobionej osi na której osadzone są dźwignie. (niewiem czy w subaru takie rzeczy się zdarzają) Jeśli korekty na obu paliwach rozjeżdżają się w tą samą stronę to przyczyny usterki należy szukać w stanie silnika i elementów które biorą udział w mierzeniu tworzeniu mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli korekty są du
  8. A czy w tym modelu da się zrobić przekładkę na Benzynę? Piszę o tym dlatego że niestety "ekolodzy mogą Ci nie pozwolić jeździć tym samochodem 8 lat"
  9. Dobrym pomysłem było by przegonienie samochodu np po autostradzie i porządne rozgrzanie katalizatora.
  10. nie mierzyłem ale różnic nie powinno być. po zliftowaniu Legacy do poziomu OBK nie mam problemu z półosiami. Z tyłu ośki kąt swój zmieniają niewiele ponieważ sanki są obniżone wraz z dyfrem o 20mm względem Legacy. półośkę jak kupujesz to najlepiej oglądać ją na szrocie aby potem nie być zaskoczonym jej stanem... ważne aby część która wchodzi do skrzyni nie skorodowała w miejscu uszczelnienia, gdyż wtedy uszczelniacz szybko ulegnie uszkodzeniu. sprawdzić sobie luzy na półosiach zwrócić szczególnie uwagę na luz poprzeczny, wzdłużny też jest ważny ale mniej niebezpieczny i sp
  11. jeśli katalizator nie działa prawidłowo to część uszkodzeń jesteś wstanie sprawdzić. pęknięcie kratki tak często dzieje się w samochodach japońskich (miałem tak w 2 hondach) będzie dzwonić katalizator choć nie zawsze ale jeśli kratka postawi się bokiem to może być problem z przepływem spalin. jeśli katalizator ma problem z drożnością na wolnych obrotach powinno być to odczuwalne. Jeśli katalizator stracił właściwości katalityczne w wyniku osadów można spróbować go wyczyścić. nie wiem jak ta operacja jest skuteczna, jeśli katalizator jest pęknięty bądź wypalony wewnątrz ta operacja na
  12. u mnie układ wspomagania w 2.0 NA wygląda (podobnie) jak w 2.5 NA. Czy siedziała ta chłodnicza stokowo? być może nie, jeśli jednak w oryginale jej nie było to jest to przejaw lekkiej ignorancji inżynierów...
  13. Nieprawidłowa praca MAF sensora, zły stan świec przewodów WN nieszczelność w dolocie będzie powodować oscylacje obrotów wolnych w samochodzie. jeśli możesz zdejmij sobie paski od osprzętu i zobacz czy problem delikatnego falowania występuje? ps. jeśli jest to tylko falowanie obrotów to bym jakoś specjalnie sobie tym głowy nie zawracał. sprawdził czy silnik niema "poważniejszych problemów" jeśli wyjdzie że jest ok temat odpuścił
  14. a luzy zaworowe były sprawdzane? jeśli mamy zamienne fazy to stukot zaworów może być bardziej słyszalny przy zmianie synchronizacji rozrządu... pompa powietrza wtórnego może stukać. a możesz mieć po prostu gdzieś niedokręconą śrubę osłonę i przy takiej prędkości obrotowej wpada ona w rezonans
×
×
  • Create New...