Jump to content

SubaruLPG

Użytkownik 500
  • Posts

    655
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SubaruLPG's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

110

Reputation

  1. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-oring-uszczelka-rurki-wlewu-oleju-11261241057?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_ss&ev_adgr=Czesci_samochodowe&ev_campaign_id=14491971570&gclid=CjwKCAjwn8SLBhAyEiwAHNTJbWxsRxe9QcpVzAroPjTQ6CgN5K97ye2l05ZeA77XjT8ZJFFhWbyISRoCHnUQAvD_BwE lepiej jednak najpierw umyć to miejsce
  2. jeśli masz kawałek pozostałego plastiku to użyj do sklejenia tego plastiku najpierw kropelki (uzyskanie właściwego kształtu), następnie dobrego kleju epoksydowego. rozwierć do końca otwór do którego jest wkręcana śruba i wstaw coś dłuższego(wtedy naprężenia z zapinki będą rozchodziły się w innym miejscu niż pęknięcie). Jeśli masz układ soczewka zwierciadło przysłona to geometria źródła światła nie jest aż tak istotna.
  3. Ten błąd pojawi się również w przypadku kiedy jeden z czujników ABS w kołach przestanie nam działać. jeśli mnie pamięć nie myli to błąd po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeśli wszystkie czujniki działają prawidłowo sam zgaśnie. czujnik uszkodzony będzie posiadał nieskończony opór bądź rezystancję znacznie niższa od pozostałych czujników.
  4. To zależy... w SH masz wyżej sufit,tylny rząd posiada regulacje pochylenia oparcia, z przodu kierownicę ustawiany w 2 płaszczyznach (co w OBK jest po lifcie) Linia szyb w bagażniku w foresterze jest wyżej, lepsza widoczność z kabiny. OBK jest za to lepiej wykonany wewnątrz pod każdym względem,jest standardowo lepiej wyciszony i jazda na drogach ekspresowych-autostradach jest znacznie przyjemniejsza. bagażnik jest dłuższy. OBK IV jest jeszcze przyjemniejsza opcją jeśli chodzi o pojemność wnętrza, niestety dopracowanie wnętrza idzie w stronę forestera SH
  5. Mogę się mylić ale 1 zestaw warto by miał uszczelniacz o oznaczeniu A. U mnie co prawda w Legacy IV ale uszczelniacze były uszkodzone to skrajnie uszczelnienia w główce: Mnie czeka zrobienie maglownicy w SH
  6. Cena płyty do SH. 2,5 NA w Automacie?
  7. poduszka tylna od skrzyni biegów (reakcyjna) jest połączona ze sobą ściśle wszystkimi gumami? czy gumy mniejsze (2 niskie prostokąty) służą jako ogranicznik odbój?(podobnie jak ten gumowy trójkąt w środku)
  8. Tanie płukanki kosztują za puszkę 6zl więc nie ma tam zapewne specjalnej technologii. Mi ciężko uwierzyć że płukanka zatrze silnik bądź go idealnie wymyje Natomiast niewiem czy pozostawienie silnika z odkręconym korkiem spustowym na kilka godzin było trafionym pomysłem... Sam olej silnikowy nie ważne jaki nawet 0w20 będzie miał tendencje do tworzenia filmu olejowego natomiast olej rozbełtany tak chętnie nie tworzy filmu a nawet potrafi spływać... Może po odpaleniu nie było ciśnienia oleju plus do tego ogólne zużycie materiału spowodowało usterkę. Jeśli miałeś masło na korku to może coś było nie halo z samą jednostką napędową?
  9. W 1 i 2 skrzynce są kostki... W Legacy IV mamy kilka rzędów bezpieczników/przekaźników i jest to na zatrzaskach Sprawdź sobie w skrzynce która przyszła jak jest mocowana.
  10. u mnie był pęknięty dolot a dokładnie plastik który kieruje powietrze na filtr powietrza... i było to trudne do zdiagnozowania
  11. Aby mechanika nie zwyzywać od złodzieja/oszusta sprawdź sobie korpus od strony koła pasowego... jeśli jest brudny (czarny i wilgotny) to poszło uszczelnienie. i problem był już wcześniej. Dokładnie wymyć przewody, zwrócić szczególną uwagę na wysokie i niskie ciśnienie na pompie... (często zdarza się że na wysokim ciśnieniu puszcza miedziana podkładka bądź na niskim oring) Płyn jeśli będzie stary i będzie miał w sobie duże ilości wody(płyn tego typu miesza się dobrze z wodą) to będzie łatwo się pienił. Wymiana uszczelnień od koła pasowego, podkładek miedzianych oringa na króćcu to koszt materiałowo w granicach 20-40zł
  12. Dźwięk na filmie przypomina dźwięk uszkodzonej pompy od wspomagania np Paski od osprzętu mogą mieć inną siłę naprężenia plus do tego możesz mieć luz na łożyskach np alternatora... Jeśli masz wątpliwości co do wykonania poprawności wymiany rozrządu to można poprosić o zdjęcie pasków od osprzętu. Jeśli masz silnik SOHC to przy wymianie rozrządu naprawdę ciężko coś skopać. Paski INY w grupie VAG miały problem z nadmierną twardością/sztywnością (objawiało się to głośniejszą pracą rozrządu po wymianie) Myślę że w subaru może być podobnie. Sama firma INA robi dobrej jakości komponenty
  13. jeśli kierownica odbija nie płynnie tylko skokowo. to możesz mieć problem z: Za niski poziom płynu ATF / zbyt stary ATF który zmieszał się z wodą i ma tendencję do pienienia się. Pompa uszkodziła się na uszczelnieniu od strony koła pasowego (tak najczęściej się dzieje) Za mało napięty/wyślizgany pasek Pasek zaolejony. możesz mieć jeszcze problem z uszkodzonym łożyskiem amortyzatora przedniego. Dziwne że przy skręcie w lewo problem występuje a w prawo jest niby oki?
  14. Firmy z wyżej półki producentów mają twardsze bieżnie kulki/ są lepiej utwardzane powierzchniowo. co przekłada się na tym że od huczenia łożyska do powstania dużego luzu na łożysku często mija kilka-kilkanaście tysięcy kilometrów. i jest mi bardzo ciężko uwierzyć że łożysko SNR- które jest oryginalne i prawidłowo zamontowane wytrzymało 1500km a po 20km pojawiło się huczenie... Nie masz problemów z wyciekającym płynem hamulcowym bądź przy montażu piasta z łożyskiem nie chciała wejść w zwrotnice? Pytanie czy zestaw po montażu kręcił się z należytym oporem czyli łożysko chodziło z delikatnym/fajnym wyczuwalnym oporem? Jeśli łożysko tego typu chodzi zbyt lekko to długo nie podziała. Mi raz zdarzyło się kupić łożysko do samochodu które nie miało w sobie smaru...
×
×
  • Create New...