Jump to content

SubaruLPG

Użytkownik
  • Content Count

    633
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

97 Wspaniały

About SubaruLPG

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jedno i drugie powinno być w wiązkach na klapie. Możesz zdjąć przednie oświetlenie w podsufitce. gdy ją zdejmiesz znajdziesz pustą kostkę 3 pin. (chyba że masz fotochroma) na jednym z tych pionów pojawi się napięcie po wrzuceniu wstecznego.
  2. Poli mają różną konstrukcję kształty. nie jest tak że wszystkie mają jeden kształt. o ile pamiętam te na drążek staba z strongflexa są otwarte/nacięte, oraz posiadają kratkę/lamele w których pozostaje smar. Do obejmy na stabilizator mam wkręconą doszlifowaną kalamitkę i co jakiś czas można dopchać sobie smaru.
  3. O takiej nie wiedziałem
  4. Momo ma przeszycie na górnym wieńcu. co w pierwszym kontakcie mnie osobiście przeszkadzało lecz diabeł brzmi w szczególnych. takie przeszycia zapewniają lepszy pewniejszy chwyt... W OBK mam skórzaną kierownicę ale jest bez przeszyć choć na górnym wieńcu mamy skórę perforowaną. Są jeszcze kierownice z tworzywa imitujące skórę.
  5. Przewody zapłonowe mogą się uszkodzić nie tylko przez cewkę ale również przez świece. Wyjmij przewody po kolei zobacz czy niemasz od strony silnika zaolejonych fajek? wykręć świece, dokręć szczypcami główkę świecy oraz jeśli kolor metalu jest ciemny użyj drobnego papieru włókniny do oczyszczenia utlenionego przewodnika. sprawdź czy na pewno przewody są dociśnięte do samego końca.
  6. przy wybieraku jest podobny pin i jest on dzielony. składa się z 2 elementów. Popatrz czy ten pin niema również 2 wkładki w sobie jeśli ma to: spróbuj wybić środkowy element. Zalej miejsce wybijania środkiem penetrującym do odkręcania śrub, następnie po jakimś czasie użyj oleju silnikowego rozgrzej kilkukrotnie dany element. Brzmi to trochę jak kuglarskie sztuczki, jednak znam osobiście osobę która w samochodach dostawczych używa tej techniki do wykręcania świec żarowych.(ponoć pomaga)
  7. Wymiana na nowy spód jest absolutnie nie opłacalna. używane elementy to co innego. U mnie w temacie jest opisane chyba co trzeba kupić. Są to: min amortyzatory sprężyny odboje tylnego zawiasu blachy mocowania przedniego wahacza. śruby tulejki dystansowe tył przód. Dyfer z wiskozą tył, był często w OBK Cała operacja bez remontu zawieszenia w częściach to cena ok +/- 1k jeśli chcesz to zrobić z głową to sprawdź w jakim stanie masz tylne sanki oraz zwróć uwagę na tylne przewody hamulcowe. Jeśli chcesz to zrobić na
  8. W Legacy miałem na dachu 80kg. Trumnę którą mam ma nośność 50kg. w OBK niema punktów montażowych a są zintegrowane relingi, według mnie taka konstrukcja zapewnia wyższą nośność. Trochę bałbym się w 2 osoby wychodzić na dach w OBK III choć z drugiej strony jest to obciążenie statyczne a nie dynamiczne. u mnie stopy Thule mają nośność 100kg, więc jeśli chcesz przewozić ciężkie elementy pomyślał bym nad 4 belkami dachowymi aby same belki wytrzymały...
  9. Forester wymiarowo jest bardziej zbliżony do Imprezy. Legacy IV w kombi jest pakownym samochodem Legac V ma więcej miejsca w środku, ale jest to pewnie kosztem powierzchni bagażowej.
  10. obawiam się że śruba w tym miejscu nie zda egzaminu. pin blokujący jest wykonany z bardzo twardego stopu dodatkowo jest rozprężny. Z bardzo twardego materiału są np prowadnice zacisków VW. śruba 10.9 jest podatniejsza na wytarcie niż ta prowadnica. Na krótki okres czasu śruba zda egzamin... Gorzej jak od strony skrzyni element mocujący się wytrze.
  11. Jeśli katalizator jest cały a zapchany można próbować go czyścić. nie mam pojęcia jak skuteczna jest ta operacja jednak nie zaszkodzi spróbować. Jeśli katalizator szybko od poprzedniej wymiany uległ kolejnej awarii to albo był wykonany nie najlepiej, bądź w samochodzie jest problem ze spalaniem mieszanki paliwowo-powietrznej (ponoć nie dopalona PB bardzo szybko uszkadza katalizator)
  12. przydatne jeśli zatrzaśniemy kluczyki. do zaprogramowania trzeba pilota do otwierania nie... Jest to chyba typowo amerykański bajer, Oni lubują się w Pinach na słupkach itd:) ja mam z kolei pytanie jaki filtr kabinowy jest warty polecenia do legacy IV? do tej pory kupowałem filtry dedykowane w zamienniku, jednak pojawiał się problem z szczelnością filtrów na krawędziach.
  13. To że błędu niema czujnika wcale nie oznacza że działa on poprawnie. Kąt wyprzedzenia zapłonu może uciekać przez czujnik. To że czuć szarpnięcia przy zmianie biegów może być spowodowane świeżym sprzęgłem, nie wyczuciem sprzęgła czy zerwaną poduszką silnika/skrzyni najczęściej reakcyjną tył/przód. Przekładnia kierownicza raczej każda nie jest skręcona na sztywno do samochodu (posiada obejmy montażowe gumowe/jest skręcana na tulejach metalowo gumowych) Możesz mieć wybite prowadnice w zaciskach ale można jeszcze sprawdzić dokładnie stabilizator/jego końcówki, możesz mieć też l
  14. Dziś udało się zamontować bagażnik dachowy Stopy/kit THULE z Belkami OM Subaru. Belki nie pasują P&P do Thule 751, jednak poszerzając otwór montażowy o jakieś 1,5mm stopy wchodzą w relingi.
  15. Pompa powietrza wtórnego? To że samochód nie jedzie może być spowodowane wieloma czynnikami. u mnie w 2.0 SOHC 138km komputer silnika jest delikatnie mówiąc mało inteligentny. u mnie ostatnio jeden z przewodów WN przegryzła jakaś zwierzyna a sterownik nie widział w tym problemu choć samochód pracował w zasadzie na 3 cylindrach. W 2.5 SOHC komputer znacznie chętniej wywala błędy (przynajmniej ja mam takie odczucia) Subaru z tych roczników mają toporną diagnostykę. masz LPG? jeśli tak to czy objawy nasilają się na PB czy LPG? usterki spo
×
×
  • Create New...