Skocz do zawartości

morosek

Nowy
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WPR
  • Auto
    Forester 07MR 2.0X

Ostatnie wizyty

158 wyświetleń profilu

Osiągnięcia morosek

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

10

Reputacja

  1. SG Polift. Dobrałem się do tego czujnika. Całkowicie go wyczyściłem ale dalej to samo Na AUTO daje ogień niezależnie czy ustawie 25 czy 30*C. Chyba TTTM Wcześniej na to nie zwracałem uwagi.
  2. Z tego co mi wiadomo to pompa po regeneracji powinna mieć wymieniony ten oring. Albo nie do końca odpowietrzyli cały układ.
  3. U nas to MTS Rally przy Alejach Jerozolimskich działają jako nie-ASO. Ale mogę sie mylić. W każdym razie występują jako podwykonawca na stronie MapTeka.
  4. Miałem Imperiale 215/60 R16 XL All-Season Driver. Też kupiłem w zamyśle jako budżetówkę. Na śniegu dupa latała (Ale może to przez złą geometrię - już zrobiona). Na deszczu spoko oponka, po trasie nie wyje, po piasku(mały offroad) dzielnie dawała radę. Jeden minus? Po roku użytkowania 15.000KM przebiegu zostało ok 4,5-5mm. Kupiłem je jak były w tamtym roku za 250zł za szt - teraz z 340zł. Zmieniłem na Falken Wildpeak AT ale już z zamysłem na Off-road.
  5. dokładnie, ewentualnie są też magicy w Słoicy Polski co zrobią Ci jak org lub też wzmocnią.
  6. Zobacz pasek wspomagania czy nie masz luzu, powinno to się ogólnie sprawdzać co jakiś czas przy pojeździe gdzie nie ma samoczynnego napiniania. powinno się uginać 0,8-1cm+/-
  7. Remap, Remap ale jak jest osprzęt jest zużyty to pamiętajmy że to też nie będzie rozwiązaniem bo zaraz i tak padnie przepływka czy coś innego (nie mówię tutaj o Second Air Pump). Nalotu mam aktualnie 262k km (2.0X 158) - zrobiłem regulację, wymieniłem przepływkę, jakiś zamiennik knock sensor i wlałem preparat do czyszczenia wtrysków i jakoś 6k km już zrobiłem i nie ma problemów. Jeżeli jest możliwość sprawdzenia "niskim" budżetem (nie mowię o częściach) czyli zakup preparatu do czyszczenia wtrysków to czemu nie spróbować? Wziąć auto na eske czy autostrade i go przeciągnąć?
  8. Drożej niż w Warszawie, ja przy 2.0X 158 regulacja to 2000zł
  9. Popatrz w innych serwisach nawet +100/150km od Wro, być może taniej to ogarną (z polecenia zakład) to się wróci Flixbusem czy PKP.
  10. Tak, szukaj KKL na FTDI. Jak wymieniłeś stukowca(A zostawiłeś go w org miejscu czy przesunąłeś?) to wlej 95 + jakiś octane booster albo wlej V-powera Racing(lub coś w ten deseń) potem kablem FreeSSM i zrób Clean Memory i będzie sobie konfigurował ECU pod to paliwo, więc na jakiś czas będzie dobrze
  11. morosek

    Sonda lambda.

    Tutaj masz wykaz wszystkich części -> http://opposedforces.com/parts/ Mi padła ostatnio 1 Sonda Lambda ale kupiłem Denso (300zł)
  12. prawdopodobnie masz kabel na chipset CH340 - bullshit. Jedynie chipset FTDI będzie się łączyć przy Subaru.
  13. Ja miałem uszkodzony stukowiec - mimo że błędów nie wykazywał i śmiga teraz normalnie auto.
  14. Zmień jak chłopaki mówią na nowy czujnik spalania stukowego (OEM). Przepustnice wyczyść, odłącz AKU, wlej 98 i zrób jakąś trase - przepal go. Wtedy ECU będzie się przyuczał sie pod 98. Jednak zanim wymienisz czujnik wyczyść jego podłożę aby było bez "nagaru". Czyszczenie przepływki może pomóc ale niekoniecznie - zależy jaki przebieg masz auta. Z informacji mi wiadomych to takie "urządzenie" ma przewidywana sprawność do 180.000KM. Z tym różnie bywa. Ja zrobiłem tak: - Czyszczenie przepustnicy - Nowa przepływka - Nowy czujnik spalania (akurat go przesunąłem ciut dalej czyli na obudowe skrzyni) - Wlałem też płyn Millers'a(SHOT) do czyszczenia wtrysków (niby też dodaje 2-3oktany) - Reset ECU - FreeSSM i Clean Memory zrobić zrobiłem to z 5k KM temu i póki co jest spokój Oczywiście jak kupiłem to też nowe świece wsadziłem i zrobiłem regulację zaworów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...