Tak. Ja montowałem i było ok. Tylko te tłumiki kupował ktoś inny i mówił, że do diesla. Numery chyba wskazywały na tłumiki od diesla, nie pamiętam dokładnie.
Na 4 cylindrze wartości mieszczą się jak najbardziej w normie. Na 2 cylindrze najmniejsze kompresja i najmniejsze wartości luzów. Wygląda na to, że wszystko się pokrywa tzn. kompresja i luzy. Nie jestem mechanikiem i nie zaryzykowałbym twierdzeniem, że jak zrobisz luzy to kompresja będzie ok.
Aczkolwiek jestem ciekawy jakby to wpłynęło.
Tak dla porównania bo i tak musiałem sprawdzić. Pierwszy raz wykręcone po 80 tys. km w tym 60 na gazie. Silnik delikatnie nie równo pracuje rano jak nie rozgrzany. Świece powinny być bardziej jasne. Muszę sprawdzić lpg czy nie leją wtryski.
Jak ładnie widać po świecach mieszankę spalania. 1 i 3 spalanie ok, natomiast 2 za dużo powietrza a 4 za mało powietrza. Ja bym sprawdził luzy zaworowe. Ogólnie kompresja spadła na wszystkich cylindrach.
A może się pomyliłeś z oznaczeniem cylindra przy sprawdzaniu teraz lub wcześniej.
Warto wymienić gdy zaczyna przepuszczać uszczelnienie.
Łańcuch rozrządu też się wymienia. Mogę zaryzykować twierdzeniem, że po 200 tys km będzie rozciągnięty i należałoby go wymienić. Jednak prawie nikt tego nie robi. A wtedy jest okazja do sprawdzenia jej.
A ja mam pytanie dlaczego wymienia się pompę wody co drugą wymianę paska?
Mam do sprzedania za 2000 zł opony, które kupiłem w zeszłym roku w listopadzie. Przebieg do 1000km, czyli nowe.
Może Cię zainteresują.
Continental AllSeasonContact 235/55R17 103 V XL
Mam je na nowych felgach, również do sprzedania.
RIAL Milano 7,00x17 5x100,00 ET40,00
Jak chcesz podam linka do olx,a.
Jak wcześniej przed wymianą nic nie zgrzytało. To mechanik jest super diagnostą, po słuchu twierdząc, że to dwumasa. Niestety należy zdemontować i popatrzeć co i jak. Chyba za coś odpowiada ten mechanik?
Po pierwsze zapytaj jakie części zamontowali. Do wglądu stare części. A może tylko jak parkował zaciągnął ręczny jak jeszcze się toczył i tył przysiadł. Przejedź się przed odbiorem i zobacz znowu.
Zdemontowałem cały wydech. Odkręciliśmy sondy lambda i było w miarę widać. Na tyle widać gołym okiem i latarką by uznać jaki jest stan. Całego wkładu nie widać, może tak z 30 %.