Jump to content

braun

Nowy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About braun

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Subaru Forester My12 N/A SH 2.0 benzyna MT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Radzę w izopropanolu. Każdy denaturat jak i spirytus pozostawi delikatny osad. Od lat używam izopropanolu do drobnej elektroniki i spisuje się najlepiej. Nie wiem obecnie czy 25ml czy 50ml izo jest takie drogie. Może ktoś ze znajomych ma? A można niewielką ilością za pomocą pędzelka z naturalnego włosia. A później tylko wysuszyć. Po wodzie nie będzie śladu. Tylko izopropanol musi być oczywiście czysty a nie jakiś z odzysku.
  2. Miałem ostatnio podobnie. Sprzęgło piszczało po wciśnięciu jeśli był zimny. Po zimie (której w sumie nie było) zaczęło piszczeć nawet bez wciskania podczas jazdy ale tylko gdy Forek jeszcze się nie rozgrzał. 3-4 tygodnie temu byłem na akcji serwisowej odnośnie sprężyn zaworów i powiadomili mnie, że łożysko wyciskowe bardzo ciężko chodzi. Po wymianie (tylko po koszcie części jako, że silnik był zdjęty - chwała im za to) nastała cisza, a i sprzęgło chodzi dużo lżej. Ale jeśli chodzi o skrzypienie pedału sprzęgła - jeśli tylko o to chodzi - to też czasami to mam ale później samo ustępuje. Pewnie kwestia nasmarowania jakiejś sprężyny lub innej głupotki. Czasem się pojawia a czasem nie. Zależy od pogody. To samo miałem kiedyś w Hondzie i samo po jakimś czasie ustępowało. Płyn do sprzęgła temu nie zaradzi ale zawsze warto go wymienić chociaż raz w roku bo szybko pojawiają się zanieczyszczenia. Tylko to można wymienić w 2 osoby w 5 minut.
  3. Ja mam w swoim SH MY12 NA 2.0 takie coś, tylko kuna mi to ostatnio pogryzła. Całe szczęście, że tylko to. Trochę słońce było i zdjęcie tak na szybkości
  4. Tak , widziałem to, ale u mnie nie ma takich wyłączników na desce dolnej i myślałem, że to z wcześniejszego modelu. Ale w tej okolicy sprawdzę. Dzięki.
  5. Witam, może pomożecie. Gdzie znajduje się gniazdo ODB2 w Forku SH III 2012 2.0 benz? Teraz coraz chłodniej i nie mam bardzo jak szukać dogłębnie.
  6. Szybkie pytanie. Posiadam Forka III SH 2.0 B z reduktorem, przebieg ok 120tys. Jako, że rozrząd jest na łańcuchu to generalnie nic nie musimy robić. A jak jest z pompą wody, bo nigdzie nie znalazłem czasookresu jej wymiany? Miałem wcześniej Hondę i przy wymianie rozrządu z paskiem najlepiej też ją było wymienić - chociaż co drugą wymianę rozrządu.
  7. Giresse - fajnie to wyszło. Mam identycznego Forka i pewnie też przyciemnię szyby. A jaki wyszedł koszt?
  8. Chciał bym kupić alufelgi do Forestera III SH 2012 2.0 B. Czy o takich oznaczeniach będą odpowiednie? 17x7J ET48 5x100 średnica piasty 56,1. Najbardziej chodzi mi o średnicę piasty i rozstaw śrub. Za wszystkie odpowiedzi i sugestie będę wdzięczny.
  9. Oczywiście wymieniłem też uszczelniacze świec i oczywiście na oryginalne.
  10. Wymieniłem uszczelkę jeszcze raz, oczywiście na oryginalnej uszczelce, dałem dużo więcej uszczelniacza niż wcześniej i dalej cieknie. Nie będę powielał zdjęć bo nadal wygląda to bardzo podobnie do wcześniejszych wycieków. Ciągle w okolicy 2-3 śrub tak jak na zdjęciach. Może ktoś już miał z tym problem? Uszczelnienie silnika czy łańcucha rozrządu? Czy może występują jakieś uszczelnienia śrub? W sumie leje nie wiadomo skąd. Czyściłem to w wszystko ale po założeniu osłony dolnej silnika i przejechaniu kilkuset kilometrów ciągle te same objawy (trudno jeździć bez osłony silnika aby sprawdzać to co częściej). Nie mam pomysłu skąd cieknie. Ale wygląda na to, że jednak nie spod dekla.
  11. Może masz wtedy włączoną klimę i zanim obroty wzrosną po jej włączeniu to chwilowo mogą spaść. U mnie w SH okazjonalnie się tak dzieje.
  12. Dołączam się do pytania. Dość ciekawie to wygląda ale czy ktoś to przerabiał?
  13. Ostatnio miałem chwilę czasu więc zdjąłem osłonę silnika i zrobiłem zdjęcia a na nich widać krople oleju w kilku miejscach. Wyprzedzając dalsze uwagi odnośnie przewodu masy to - był przegnity - chwilowo wcześniej polutowałem a teraz założyłem nowy. Czy to są typowe objawy uszczelki dekla czy też może być gorzej? Uszczelniacz jaki dostałem - podobno dobry to: LOCTITE SI 5699. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
  14. Kolejna sprawa, która mnie nurtuje od początku kupna Forka. Czy na klemie plusowej od akumulatora macie jakąś osłonę bo u mnie wygląda to tak jak na zdjęciu. W poprzednich autach zawsze była gumowa lub plastikowa. Brak osłony jest dość niebezpieczną sprawą a nie miałem okazji oglądać innego Forka pod maską.
  15. Jest nieznaczna różnica w dźwięku, tzn ciut głośniej słychać silnik przy zamkniętej masce. A druga rzecz to silnik zimą bez wygłoszenia szybciej Ci się wychłodzi. Dzięki. Pewnie zniszczoną matę ściągnę a na zimę coś założę.
×
×
  • Create New...