Jump to content

tswiatlo

Nowy
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About tswiatlo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 05/16/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester XT MY13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem podobny przypadek w poprzednim aucie ( Kia cee'd). Pękła mi sprężyna przy lewym przednim kole. Ot tak, po prostu podczas wyjazdu z podwórka. Po prostu pech, wada materiału. Pewnie podobnie jak u was. W moim XTi sprężyny nie pękły, a zdarzało się wozić worki z ziemią. Za to coś mi warczy z tyłu, jakby łożysko. Tylko nie mogę namierzyć co to. Na podnośniku cisza...na drodze jakby bombowiec. Podejrzewam że coś w tylnym dyfrze się dzieje złego.... 115 tys na blacie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  2. Grzesiek Duda w "101 napraw" niedawno pokazywał właśnie coś takiego. Włożył taka piankę elastyczna do uszczelki. Polecam na YT: https://youtu.be/9pUEpmgPTyI Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  3. K0421Y0700. To jest numer OEM. Jest dostępny na allegro. https://allegro.pl/oferta/olej..._campaign=AndroidShowitemShare Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  4. Znalazłem coś takiego: OEN 31835AA030 do skrzyń TR580 i TR690 oraz: OEN 31728AA120 i OEN 31728AA121 do TR690. Ale nie wiem na 100% czy to poprawne numery. Znalazłem je w zamiennikach VAICO na AutoDoc. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  5. To chyba ten: K0421Y0700. To jest numer OEM. Jest dostępny na allegro. https://allegro.pl/oferta/olej-skrzyni-biegow-cvt-subaru-forester-xt-orygi-7568612714?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  6. Pan z Vialle napisał, że nie modyfikują pompy paliwa. Tylko zapytał jak wyżej, czy są dwie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  7. Napisałem maila do Vialle Polska, oto co dostałem w odpowiedzi: "... instalacja VIALLE DirectBlue jest obecnie w fazie wdrażania. Powinna być dostępna w Polsce jesienią... " "... Proszę sprawdzić czy auto wyposażone jest w jedną pompę wysokociśnieniową. Funkcjonowanie 2 pomp wysokociśnieniowych dyskwalifikuje auto w zakresie montażu tej instalacji gazowej. " I tu pytanie do Was, koledzy i koleżanki, jak jest w naszych autach? Jest jedna pompa czy dwie?
  8. Dokładnie. A czy jest jakaś inna alternatywa niz to co oferował Prins? Jest jakiś inny producent który oferuje DLM dla Forestera XT? Znalazłem coś takiego w necie: https://gazeo.pl/informacje/instalacje/produkty/Vialle-DirectBlue-do-bezposredniego-wtrysku,artykul,10264.html Ktoś może robił rozeznanie czy to podejdzie pod nasze XT? Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  9. Obluzowane śruby kolektora wydechowego? Albo uszczelka? Obstawiam któreś z tych. Z tego co poczytałem na tym forum to były takie przypadki. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  10. Hej, 1. Lubie za: płynność jazdy, dynamikę i osiągi, wygląd, komfort jazdy, wielkość bagażnika i przestrzeni dla podróżnych, może to dziwne, ale lubię go za CVT, 2. Nie lubię za: wolno otwierającą się klapę bagażnika, za zbyt dużą podsterowność jak na auto 4x4, duży apetyt na paliwo 3. Tak. Nie chce "zamienników"
  11. Ja tez nalegam na fotkę, chętnie zobaczę jaki to podcięcie się prezentuje z zamontowanym oraz ze zdemontowanym hakiem.
  12. Hej, Czy wiecie czym się różnią skrzynie CVT w wersji wolnossącej i XTdla Forestera 4-tej generacji? Czy inne podzespoły napędowe (wał, półosie, tylni dyfer) są wspólne czy również czymś się różnią dla tych wersji? Pozdr!
  13. Czy to znaczy, że każdy wypinany hak do Forestera XT wymaga podcięcia zderzaka?? Który producent wymaga najmniejszego wycięcia? I dodatkowe pytanko, dla Forestera XT jest takki sam jak dla wolnossącej wersji? Mówię o Foresterze my13.
  14. Możecie podać konkretne modele tych producentów? Czy potrzebne było cięcie zderzaka pod jak? Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  15. tswiatlo

    CVT - awarie

    Ja miałem wymianę dynamiczna przy 110 tys w ASO Emil Frey Rzgów. Koszt około 2000 zł łącznie z wymiana olejów w obu dyfrach. Póki co przejechane 2tys kilometrów i skrzynia śmiga bez zarzutów. Wymianę zrobiłem wcześniej bo nie wiem czy poprzedni właściciel zrobił przy 60 tys. Ale olej nie byl bardzo spracowany. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...