Jump to content

tswiatlo

Nowy
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

About tswiatlo

  • Birthday 05/16/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester XT MY13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tswiatlo's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputation

  1. Tak, to prawidłowe zachowanie. Sprzęgło się powinno cyklicznie załączać/rozłączać aby utrzymać stałe ciśnienie w układzie.
  2. Wygląda na to, że problem znaleziony i nie jest to skraplacz, jak u większości. Ten wg panów z serwisu wygląda prawie jak nówka. Nie domaga sprzęgło kompresora. Przy wyższych temperaturach cewka nie ma "siły" by dociągnąć tarcze sprzęgła. Problem rozwiązany chwilowo przez wyjęcie jednej podkładki dystansującej, w perspektywie dalszej pewnie czeka mnie wymiana tego sprzęgła.
  3. Dzisiaj przyjrzałem się dokładnie jak sprawa wygląda. Generalnie im wyższa temperatura powietrza tym szybciej klima przestaje chłodzić. Przy 26-28 stopniach na zewnątrz ( klima ustawiona na 18) mniej więcej po 15 minutach leci już ciepłe powietrze. Kompresor stoi. Wystarczy wyłączyć nawiew całkowicie na 5 minut i włączyć z powrotem na klimę to znów chłodzi przez 15 minut. Niestety nie mam odpowiedniego termometru żeby sprawdzić temperaturę ma wejściu do skraplacza, ale jutro będę takim na podczerwień dysponował więc sprawdzę. Czy da się jakoś organoleptycznie stwierdzić że to wina skraplacza? Edit: Ten czujnik zamarzania można jakoś dostać poza ASO? Nigdzie nie mogę znaleźć nic podobnego... Ma to jakąś fachową nazwę? Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  4. U mnie jest dokładnie taki kompresor: Valeo 73111FJ050. Nie będę sam nic odkręcał, bo się na tym nie znam
  5. Tak, wentylator się kręci, kompresor załącza. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  6. Cześć. Klima w moim Forester że XT 2013 przestaje chłodzić po kilku minutach, zwłaszcza gdy temperatura na zewnątrz oscyluje wokół 24-25 stopni. Szczelność sprawdzana, ilość czynnika odpowiednia. Jakieś sugestie? Spece od klimy sugerują problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej (przy okazji zapytam gdzie on jest umiejscowiony w aucie??) Ewentualnie zawór rozprężny. Jakieś pomysły z waszej strony?? Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  7. Ja do swojego FXT 2013 wstawiłem akumulator marki Forse. Start po całej nocy na dworze w -20? Bez zająknięcia. To jest akumulator ukraiński, testowany w temperaturach rzędu -60. Bije na głowę wszelkie boshe czy varty. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  8. Czy serwis zrobił tylko jazdę próbną? Niech podniosą auto, i rozpędzą na podnośniku. Potem niech przyłożą stetoskop do dyfra i do łóżysk. Będziesz miał wtedy pewność,jaki element wyje. Sama jazda próbna niewiele powie.
  9. Cześć. Mam podnośnik typu żaba i chciałbym podnieść samochód do wymiany kół. Gdzie można podłożyć taki podnośnik,żeby unieść cały przód? A gdzie podnosić tył? Oczywiście chce podnieść i podeprzeć kobylkami. Co radzicie? Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  10. Naoisales, że dźwięk słyszysz po puszczeniu gazu. To w końcu kiedy się pojawia??? Też nie jestem fachowcem. Po prostu miałem podobny objaw u siebie. Jak dodawałem gazu to dźwięk silnika zagłuszał. Oczywiście z biegiem czasu buczenie z tyłu było coraz głośniejsze. Ewentualnie to kwestia wyzabkowanej lub nierówno zużytej opony. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  11. Stawiam na łożysko. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  12. Na bank łożysko. Miałem dokładnie taki sam objaw w Foresterze. I również przy kręceniu kołem nie było nic słychać. Pojedź do mechanika, niech podniesie auto, rozpędzi na podnośniku i przyłoży stetoskop, a usłyszy szum a nawet warkot tego łożyska. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  13. tswiatlo

    LPG w Subaru

    Jest Vialle Direct Blue. Ale chyba bardzo drogie, no i nie wiem czy już jakiś Forester 2.0 DIT z tym jeździ. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  14. To jeszcze dopytam, wiązka którą kupiłeś montowałeś sam? Czy miałeś też wiązki dodatkowe (stały plus bądź ładowanie aku przyczepy) ??
  15. Ta dolna nie jest z XT. XT ma 3 tryby SI-drive: I, S, S#, na tej dolnej kierownicy nie ma oznaczeń dla S#. Sam też jestem ciekaw, czy możliwa jest zamiana, czy do XT my13 można założyć kierownice od XT po lifcie.
×
×
  • Create New...