Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 (edytowane) 5 godzin temu, ewemarkam napisał(a): Chcesz wymienić klemy? Generalnie takie jak pokazałeś mają sens gdy faktycznie dużo grzebiesz przy samochodzie i często odpinasz właśnie kleme żeby było bezpiecznie. Kiedyś ojcu w starej maździe klekocie wymieniłem klemy na takie do "audio", generalnie dość masywne ze złączami śrubowymi jak w kostce świecznikowej, tylko że na przewody 25-50mm2. Dokręcane na imbus Rozrusznik kręcił po tym jak szalony. Najpierw było tak Po czasie robił się luz między przewodem i klemą, no to zrobiłem najpierw tak Po słusznej uwadze zrobiłem w końcu tak z przewodami Przez to, że ściąganiem i zakładałem na słupek klemę, to minimalnie już go ubyło przy górnej części. No to teraz klemę pasuje wymienić na jedną z tych dwóch, żeby już uniknąć ściągania jej ze słupka. Całkiem fajne jest to rozwiązanie po prawej i wygodne to skłaniam się ku tej po lewo, bo i tak, gdy mam coś robić przy aucie to biorę narzędzia. Jeszcze przyłożę jedną i drugą w aucie i zobaczę jak to wygląda Te do "audio" to masz na myśli coś takiego? Edytowane 11 Listopada 2022 przez Kiwi 4ester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Tak miałem na myśli te właśnie do "audio". Kup ta po lewej z Twojego zdjęcia, jeśli mam dobre wrażenie to tam jest zacisk do przekręcenia kabla na śrubce M6. Oczko musisz dobrać też z otworem 6mm. Jakieś grubsze, np takie jak miałeś na drugim zdjęciu tam gdzie dwa kable były przekręcone. Ale z otworem 6mm. I będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 30 minut temu, ewemarkam napisał(a): Tak miałem na myśli te właśnie do "audio". Kup ta po lewej z Twojego zdjęcia, jeśli mam dobre wrażenie to tam jest zacisk do przekręcenia kabla na śrubce M6. Oczko musisz dobrać też z otworem 6mm. Jakieś grubsze, np takie jak miałeś na drugim zdjęciu tam gdzie dwa kable były przekręcone. Ale z otworem 6mm. I będzie git To tutaj jest na mi i oczko też mam na m8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Sprawdź sobie najpierw te na pokrętło/motylek czy jesteś wstanie na akumulatorze wypiąć i wpiąć mocowanie przy zakręconej klemie. U mnie po wykręceniu motylka uchwyt mogę zdemontować jedynie ciągnąć go w dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Może nie na temat, Ale wklejam - moje rozwiązanie brzeczaacych osłon.Podkładki mosiądz m8 20mm 8szt m8 i 16mm 2sztSzpilki 40mm 5 sztoraz 35mm 2 sztDwie podkładki 4mm A2Nakrętki miedziane z kołnierzem m8Osłony zabezpiecze jeszcze ocynkiem 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Zamontowałem w końcu to Ten odkręcany zbyt fikuśnie wyglądał. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 W dniu 4.11.2022 o 21:38, MrJ napisał(a): Wyrzuca mi ostatnio błąd P2007. Forester XT 2006. Czy mogę jakoś łatwo sprawdzić czy klapy tgv nie są zblokowane? Trzeba rwać kolektor? Czy to raczej kwestia przewodów podciśnienia i szukać jakiś nieszczelności? Dla potomnych. Prawdopodobnie przyczyną był uszkodzony czujnik TGV. Prawdopodobnie, bo skanowałem tylko appka na telefon i wyrzucało P2007. Już wcześniej sprawiał problemy, no i któryś z poprzednich właścicieli go wymieniał, bo wygląda na zamiennik. Teraz wrzuciłem sprawną ori używkę i wszystko wróciło do normy, choć zrobiłem ok 100 km dopiero. Zobaczymy, jak znów coś wyskoczy około TGV, to chyba pójdę w najpewniejsze rozwiązanie, czyli wywalenie tego ustrojstwa Zapasowe lornetki już mam, więc idealnie pod zimowe wieczory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Które to będzie + mijania, a które + drogowych? Masa pewnie to z prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 4 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a): Które to będzie + mijania, a które + drogowych? Masa pewnie to z prawej Z lewej masz długie a na górze mijania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Ooo ceramiczna wtyczka czyżby stara plastikowa się stopiła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Teraz, ipsx82 napisał(a): Ooo ceramiczna wtyczka czyżby stara plastikowa się stopiła Taka z tego ceramika jak.... Co nie zmienia faktu, że lepsze od plastikowych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 55 minut temu, ipsx82 napisał(a): Ooo ceramiczna wtyczka czyżby stara plastikowa się stopiła Możliwe, że już się plastik ciut wykruszył, bo od czasu do czasu muszę poprawiać kostkę, żeby mi świeciło światło mijania. Chcąc mieć raz, a dobrze wymieniam obie. Może jeszcze uda mi się dorwać tą gumową osłonę na kostkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Witam, wczoraj wymieniłem przerdzewiały tłumik końcowy w aucie. Przy okazji w przerwie zerknąłem na bagnet oleju jako, że kanał idealnie w poziomie. Patrzę minimum. Dolałem jakieś 0.6 litra zajechałem na parking pod blokiem i jeszcze sprawdziłem w miejscu gdzie też jest dosyć równo. Poziom był blisko max. Wydawało by się, że wszystko ok. Dziś w trakcie jazdy że świateł patrzę a za mną chmura jak z lokomotywy. Zatrzymałem się na parkingu kopci jak hoooy. Przegoniłem go po ekspresówce i na koniec jazdy było niby okej. Ogólnie silnik bierze olej ale dymienie zwykle było prawie niezauważalne. Za dwa dni mam przegląd I jeśli to się powtórzy to raczej kaplica. Możliwe, że nie wiem przez to, że oleju jest pod max by tak kopcił? Zazwyczaj mam pół bagnetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Pytanie czy te felgi podejdą do Forestera Sh wolnossaka. Oryginalnie chyba powinno być ET48, te felgi z tego co wiem mają ET55, trochę się obawiam, że bardzo się schowają wgłąb nadkoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 (edytowane) 15 minut temu, tROZ napisał(a): Pytanie czy te felgi podejdą do Forestera Sh wolnossaka. Oryginalnie chyba powinno być ET48, te felgi z tego co wiem mają ET55, trochę się obawiam, że bardzo się schowają wgłąb nadkoli. Miałem w OBKu (ET48) zimówki na kupionych bez zastanowienia 17-tkach od Legacy właśnie (ET55), wyglądało to jak najedzony gość w butach typu raciczki. Myślę że w karoserii SH będzie podobnie. Edytowane 14 Listopada 2022 przez Fala 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Dzięki, czyli tak jak się obawiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 16 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2022 W dniu 14.11.2022 o 21:29, ObywatelX napisał(a): przez to, że oleju jest pod max by tak kopcił? Jak jest między kreskami tzn., że jest tak jak ma być i nie jest to powodem spalania oleju. Nawet ilość oleju ponad max to nie powód do jego spalania przez silnik. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xHunterx Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Witam. Czy pokieruje mnie ktoś na tematy z niedziałającą pompą wtórnego powietrza,kub pomoże w rozwiązaniu usterki Forester 2.0 2009r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Wyrwać chwasta fizycznie i programowo, Koszt do 1000 zł Najlepiej u tych co tuningują auta to za pomocą komputera wykasują błędy na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xHunterx Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 3 godziny temu, ipsx82 napisał(a): Wyrwać chwasta fizycznie i programowo, Koszt do 1000 zł Najlepiej u tych co tuningują auta to za pomocą komputera wykasują błędy na stałe. Czyli przywrócenie orginału nie ma sensu.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Większość użytkowników tego się pozbywa , diagnosta nie wyłapie braku tego elementu jak będzie komputerowo wykasowany. Jedynie środowisko będzie cierpieć codziennie przy uruchamianiu zimnego silnika i zamiast 5 g Co2 będzie 8 g i skróci się żywotność katalizatora o rok może dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xHunterx Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Jako że jestem nowy może jest warsztat w Małopolsce co robi takie mody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Godzinę temu, xHunterx napisał(a): Jako że jestem nowy może jest warsztat w Małopolsce co robi takie mody. Nowym Sączu, Carsport 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek68 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Pytanko czy ktoś w ostatnim czasie wymieniał progi bo mi diagnosta podbił warunkowo dziur jeszcze brak ale ruda już tak zadziałała że pod naciskiem śrubokręta wpada co prawda pod spodem ale szkoda żeby wyszła na świat Próbowałem coś wyszukać ale tylko t\z rynny czytaj reperaturka a blacharz chce progi oryginalnie zakoniczone czy jest to jeszcze do zdobycia Zapomniałem pacjent to forek SF z 2001r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Ja miałem prościej bo do SH miałem zdrowego dawce... Możesz rozciąć próg przy końcu i zobaczyć co tam słychać, ale obstawiam że będziesz wstanie jedynie pozostawić skrajnie wewnętrzną część progu (z tą częścią łączone są wzmocnienia poprzeczne karoserii) Wymiana sama progów nie jest mega zaawansowana technicznie by to zrobić z głową trzeba sporo narzędzi czasu. Do zgrzewów polecam zestawy do rozwiercania zgrzewów.(takie wiertła koronkowe gdy ma szpic prowadzenie praca jest nieporównywalnie przyjemniejsza w porównaniu z standardowymi wiertłami do zgrzewów) jak sprawdzić czy progi mają powoli dość?? jeśli progi są zmęczone to samochód traci sztywność warto mieć też porównanie z innym egzemplarzem. U mnie w SH progi były tak silnie skorodowane że po wjechaniu na krawężnik tylnym kołem, nie było opcji poprawnego zamknięcia tylnej klapy. po wymianie jednego progu sztywność karoserii już wzrosła, a po zrobieniu obu klapa zamyka się podobnie na krawężniku jak na prostym odcinku... Wymienianie samego zewnętrznego poszycia jeśli w środku mamy poważną korozję(głębokie wżery) mija się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się