Jump to content

ura_bus

Użytkownik
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ura_bus last won the day on March 31 2014

ura_bus had the most liked content!

Community Reputation

43 Dobry

About ura_bus

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    duży grajdoł między Posen und Stettin
  • Auto
    forek 2,5 xt MY07

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gratki . Napisz jak już się zorientujecie jak jest pod względem rygorów "covidowych" w mieście, sklepach, knajpach, na plaży. Czy jest trochę luzu czy wymagają duszenia się w kagańcach? Pozdrawiam,
  2. Zmień serwis. Nawet w nieautoryzowanym powinni mieć skaner, którym można zdiagnozować działanie elementów wykonawczych typu zawór WDG (Wastegate Duty Cycle). Pozdrawiam,
  3. ura_bus

    LPG w Subaru

    A czy przy wymianie świec odłączałeś aku? Kilkukrotnie czytałem na the forum, że po resecie ECU przez jakiś czas "muelenie" nie występuje. Życzę żeby zanik mulenia nie był tymczasowy . pozdro
  4. U mnie jest połączone jak na fotce
  5. Wpisz VIN i poszukaj tutaj https://partsouq.com/. Można też szukać na http://opposedforces.com/parts/forester/ Pozdrawiam,
  6. Może ktoś wie czy Forester 2,5 XT z 2006 r powinien pokazać CEL przy nieszczelnej uszczelce korka wlewu paliwa (lub przy uruchamianiu silnika z odkręconym korkiem paliwa) ? Pozdrawiam,
  7. To gratki. Pozdrawiam,
  8. To bez wątpienia najlepsze rozwiązanie. Tylko najpierw trzeba ustalić co to jest. Rady tych domorosłych mechaników (można zaryzykować twierdzenie, że to 95% ogółu) typu wymień to, tamto a później jeszcze co innego jak nie pomoże, świadczą tylko o tym, że tacy z nich mechanicy jak z koziej dupy trąba. Znaleźć specjalistę, który ma wiedzę i doświadczenie i potrafi zdiagnozować przyczynę TO JEST PROBLEM.! Bo jest to trudne, trzeba mieć wiedzę a nie staż w warsztacie. Usługi dla "ludności" wykonuje się żeby zarobić a nie tracić czas na diagnozowanie, ustalanie przyczyny problemu. Sami klienci też nie chcą płacić za diagnostykę bo przecież "nic nie zrobił". Gdy zapłacą za niepotrzebną wymianę kilku części to przynajmniej widzą, że coś w aucie jest nowe. I tak kółko się zamyka. Pozdrawiam,
  9. Taka: Kod silnika Data produkcji Skrzynia biegów Informacje dodatkowe Umiejscowienie Nr katalogowy DENSO Rodzaj Dopasowanie EJ255 06/05-11/07 DOX-0537 Sonda regulacyjna dedykowana Można kupić przez internet w przyzwoitej cenie u autoryzowanego dealera denso. Kupiłem, zamontowałem i jest ok. Pozdrawiam,
  10. Do 1-szych "już" nie mają, do drugich "jeszcze" .
  11. Można zacząć tak jak Ty. Można inaczej No i jeszcze jakbyś napomknął, że przedmiotem zainteresowania jest najprawdopodobniej SBD też mogło by pomóc. Pozdrawiam,
  12. Jeżeli już to za. Przed zapchanym filtrem i sprawnej pompie możesz mieć ciśnienie max. dla tej pompy a za filtrem 0. Ale to tak ogólnie bez wnikania czy to sensowne w "cywilnym" aucie czy nie. Pozdrawiam,
  13. Może od tego? https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2006/Legacy 2006/ Pozdrawiam,
  14. LPG ma liczbę oktanową wyższą niż 100. Gdy dolot jest szczelny, przepływka i 1-sza lambda są sprawne (brak check`a o niczym nie przesądza) to spalanie stukowe będzie trudniej wywołać niż na PB. Pozdrawiam,
  15. Czyli jest (albo powinien być) też w filtrze. U siebie mam oryginalny (niebieski, podobno gorszy niż ten czarny) subaru. Przy kolejnej wymianie sprawdzę czy jest w nim ten zawór, o którym mowa w artykule. Dzięki za info i pozdrawiam.
×
×
  • Create New...