Skocz do zawartości

ura_bus

Użytkownik
  • Postów

    537
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ura_bus w dniu 31 Marca 2014

Użytkownicy przyznają ura_bus punkty reputacji!

Profile Information

  • Skąd
    duży grajdoł między Posen und Stettin
  • Auto
    forek 2,5 xt MY07

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ura_bus

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

123

Reputacja

  1. A czy to skracanie trzonków zaworów nie jest bardziej niekorzystne dla silnika niż szlifowanie wewnętrznej powierzchni szklanek? Też mi szlifiernia proponuje szlifowanie trzonków w ramach regulacji luzu zaworowego ale mam wątpliwości, raz do tego szlifowania trzonków a dwa do regulacji luzu na nie zamontowanej na silniku głowicy. Co radzicie w tej kwestii. Pozdrawiam,
  2. Nie to samo. Etanol (po ludzku spirytus) to chemicznie alkohol, MTBE to chemicznie eter.
  3. Albo ja nie potrafię "czytać ze zrozumieniem" albo nie ma tu żadnej sprzeczności
  4. Dla mnie ten mg jest "za głośny" ale moje preferencje nie są reprezentatywne w tej kwesii . Sprzedawcy zachwalają, że brzmi jak backbox Prodrive`a. "Wsi" nie wystraszysz . Pozdrawiam,
  5. Miałem tego ultera. Efekt "bulgotu" to wynik prawdopodobnie różnej długości kolektorów w bokserze niż samego backboxa, od którego zależy natomiast głośność wydechu. Czyli bulgot będzie przy kolektorze różnoodległościowym a jego donośność będzie zależała od tłumika. Ten ulter raczej nie jest głośny, może trochę głośniejszy od serii ale nie ręczę. i pod tym względem mi pasował. Nie mogę go jednak zdecydowanie polecić ze względu na stosunkowo szybkie "wypalenie się" wnętrza tłumika (po 2 - 3 latach we wnętrzu "przesypuje się" rdza) jak też korozję/perforację rury dodlotowej. Cenowo kilka lat temu był porównywalny (różnica około 3 stówek) z tłumikiem z nierdzewki produkcji rodzimej (chyba mg motorsport albo jakoś tak) dystrybuowanym np. przez gc8. Mam teraz ten drugi, bulgoce (mam seryjny kolektor) ale dla mnie osobiście to jest jego wada a nie zaleta . Pozdrawiam,
  6. ura_bus

    SG 2.5XT 2005

    Jak będziesz "tak wyjeżdżał" na zimnym silniku to długo tak nie powyjeżdżasz. Tak jak pisze @AdaSch, najpierw jakaś diagnostyka, korekty paliwowe, spalanie stukowe (knock`i), korekty wyprzedzenia zapłonu, zmienne fazy w dolocie, misfire`y i takie tam. Kup za parę złotych jakiś kabelek VAG jak jeszcze nie masz, zainstaluj np. darmowy https://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=7397&sid=8b0c7ae2b117dc13a953b11374b4dff0 to będziesz od razu widział podstawowe parametry, które "widzi" ecu i jak reaguje na to i inne "wyjeżdżanie". Szczelnośc dolotu to podstawa. A co może być? Wszystko to co wymieniłeś i mnóstwo innych przyczyn. Pozdrawiam,
  7. O ile dobrze pamiętam to podstawowa różnica w lusterkach bocznych pomiędzy wersjami LHD i RHD skutkujaca ich niezamienialnoscią to "geometria" ustawienia lusterek a nie elektryka. Pozdrawiam,
  8. Zacznij tutaj: Schematy (również elektryczne) do różnych subaraków można znaleźć m.in. tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Pozdrawiam,
  9. A to działa w wersjach na EU? Pozdrawiam,
  10. Pompa powietrza wtórnego po uruchomieniu zimnego silnika pracuje krótko ale przez kikadziesiąt a nie kilka sekund. Rzeczywiście dziwny odgłos ale nie potrafię tego z niczym konkretnym go powiązać. Ten warkot to jedno ale czy nie słychać tam jeszcze jakiegoś syczenia jakby ciągnął skądś "lewe" powietrze?
  11. Te korekty są jak najbardziej w porządku. O ile sprawdzałeś w warunkach bez obciążenia (na postoju) to masz szczątkowy obraz. Trzeba sprawdzić pod obciążeniem w szerokim zakresie obrotów. Szybki , zgrubny obraz (screen) daje np. apka learningViev ale nie wiem czy będzie kompatybilna z ecu twojego auta. Z tego co pokazałeś w żaden sposób nie wynika, że którykolwiek wtrysk jest nieszczelny. Sprawdzenie wtrysków można zrobić wysyłkowo. Trzeba je wymontować i wysłać do sprawdzenia. Znajdziesz w googl`ach sporo firm, które się tym zajmują. Jakieś 2 lata temu płaciłem za to ok 150 PLN za sztukę. Pozdrawiam,
  12. Popieram. Możesz sugerować paprakom te spryskiwacze czy cokolwiek innego ale przede wszystkim powinieneś "wymusić" na ASO jak sugeruje @artaa odpowiedzialność za wydanie/sprzedaż wadliwego towaru.
  13. Nie wiem czy w tym modelu się da ale w poczciwym SG9 FXT działanie avls można podejrzeć (zlogować) kabelkiem kkl vag w darmowym romraider`ze. ASO przecież ma do tego dedykowany scaner subaru. Sprawdzali chociaż korekty paliwowe? Przyczyną buczenia może być nieprawidłowy sklad mieszanki, którego w tym przypadku można też dopatrywac w źle zregenerowanej głowicy jak i spapranym rozrządzie. Pozdrawiam,
  14. Katalog Denso (ale trzeba uważać bo mogą być błędy - np. do 2,5xt błędnie wskazali map sensor do wersji NA; poprawili po kilku miesiacach po mail`u, który im wysłałem): https://www.denso-am.eu/pl/catalog/pv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...