Jump to content

ura_bus

Użytkownik
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ura_bus last won the day on March 31 2014

ura_bus had the most liked content!

Community Reputation

52 Dobry

About ura_bus

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    duży grajdoł między Posen und Stettin
  • Auto
    forek 2,5 xt MY07

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bez odczytu błędów to tylko szklana kula. Tempomat jest wyłączany przez ecu chyba przy każdym check`u - takie zabezpieczenie przed dalszymi uszkodzeniami.
  2. To w przypadku Subaru tanio "jak za barszcz". Ten cholerny FXT polift to chyba najdroższy eksploatacyjnie wynalazek z tych z dolnej półki cenowej.
  3. Za sztukę czego? Jak kilka lat temu wywiadywałem się o cenę xenon`ów do SG9 polift to było bliżej 4k PLN za sztukę. Pzdr.,
  4. Szczelność dolotu to podstawa i nie tak łatwo to miarodajnie sprawdzić. Samo oglądanie opasek zaciskowych nic nie da. A ma to ustrojstwo (2,0XTSJ) zawór PCV? Jak tak, to profilaktycznie wymienić. Nie powinno drogo kosztować. Pozdrawiam,
  5. Panowie (i Panie) trochę empatii dla kolegi. Nie kopie się leżącego. Głowa do góry i powodzenia w znalezieniu najkorzystniejszego wyjścia z tej sytuacji. Pewnie samo się nie załatwi ale losowi trzeba pomóc to się uśmiechnie. Pozdrawiam,
  6. To co wycieka z progu to woda? Jeżeli tak to jakaś masakra. Możesz podać gdzie i jaki wosk kupujesz, jakiś link. Odstawiłem auto do walki z rudą i po zakończeniu będę chciał je zabezpieczyć. Pozdrawiam,
  7. Nie ujmując nikomu bywają "fachowcy" i fachowcy. Zrób logi i wrzuć na forum. Może ktoś się pochyli. Jest gdzieś wątek o "muleniu". Jakiś czas temu gdy jeszcze tam zaglądałem aktywnie udzielał się w nim niejaki "sasza". Wydaje się, że potrafi je zinterpretować. Pozdrawiam,
  8. Nie jestem ekspertem ale nawet z pozycji laika zaryzykuję stwierdzenie, że to niemożliwe. Mapa jest zapisana w sterowniku i nie może się zmieniać samoistnie. "Rozjeżdżać" to ci się mogą korekty paliwowe, wyprzedzenie zapłonu, sterowanie przepustnicą i pewnie jeszcze wiele innych sterowników ale tego nie wiem. Znajdź kogoś kto potrafi interpretować logi lub bieżące odczyty parametrów silnika. Nawet "wyprawa" kilkaset kilometrów do kogoś kto się zna może ci zaoszczędzić niezły grosz w odniesieniu do bezsensownej wymiany na ślepo połowy osprzętu silnika, że o nie wspomnę.
  9. Pewnie masz rację skoro sam do tego doszedłeś. Może tutaj znajdziesz coś przydatnego: https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Tribeca/Owners Manual/ Pozdrawiam,
  10. Nie wiem czy zrozumiałem o co pytasz ale zaryzykuję. Np. na stronach https://parts.subaru.com/ lub https://partsouq.com/en/catalog/genuine wystarczy wpisać nr. VIN i można wyszukać numery katalogowe wszystkich (lub prawie wszystkich) części. Inny katalog części to np. http://opposedforces.com/parts/ gdzie szuka się po modelu i roczniku auta. Jest tego więcej w sieci i także tu na forum. Pozdrawiam,
  11. O ile turbo nie przeładowuje to nic się nie powinno stać silnikowi (chyba, że o czymś nie wiem). Sonda tlenowa jest w 2,5xt przed katem czyli jego brak nie ma wpływu na skład mieszanki w closed loop i długie korekty paliwowe. Druga sonda (ta za katem) o ile mi wiadomo monitoruje jego sprawność. W tym przypadku powinna sygnalizować CEL. Pozdrawiam,
  12. W ubiegłym roku w ASO SUBARU za BLOK SILNIKA STI06 10103AC870 płaciłem 9632,66 brutto. Pozdrawiam,
  13. Biorąc na logikę to odwrotnie: olej idzie do silnika jakimś bajpasem gdy spadek ciśnienia na filtrze jest za wysoki. Silnik w ten sposób jest smarowany tyle, że niefiltrowanym olejem. pozdrawiam,
×
×
  • Create New...