Skocz do zawartości

ura_bus

Użytkownik
  • Zawartość

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ura_bus

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    duży grajdoł między Posen und Stettin
  • Auto
    forek 2,5 xt MY07

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ura_bus

    XIV Subariada Albania/Czarnogóra 30.08-06.09.2018

    Cześć Kurcze szkoda, że nie wiedziałem . Jesteśmy z żonką od niedzieli w Skopje. Może udało by się spotkać. Jutro ruszamy do Divjaka ( Shqipëria) a później Shkodër. Szerokiej drogi,
  2. ura_bus

    Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Tego właśnie nie wiem ale w Twoim przypadku warto zadzwonić i spytać. Rozwiązanie problemu polega na modyfikacji mapy i o ile dobrze pamiętam to gdzieś czytałem, że u Carfita też mają licencję Ecutec`a. Pozdrawiam,
  3. ura_bus

    żywotność GD WRX 2.5 230KM

    Ok. Dzięki za info. P.S.
  4. ura_bus

    żywotność GD WRX 2.5 230KM

    Czy da się zdemontować smok bez wyjmowania silnika? Przyglądałem się od spodu jak to jest w moim 2,5 FXT i wydaje mi się, że to niemożliwe. Pozdrawiam,
  5. ura_bus

    Akumulator do wrx

    Ja do forka dobrałem aku z katalolgu yuasa tu:https://www.yuasabatteries.com/, i kupiłem tu: https://www.strefakierowcy.pl/filter/category,130,akumulatory-dla-samochodow-osobowych/47,8476,yuasa. Mam go około roku (lub dwóch ) i dotychczas jestem zadowolony. Pozdrawiam,
  6. ura_bus

    Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Jak chcesz to robić w PL to z Krakowa bliżej masz do NS - zadzwoń i zapytaj czy czasem to samo co robią w Mpteku mogą Ci zrobić u kolegi z forum (Carfit). Pozdrawiam,
  7. ura_bus

    Stukanie podczas wolnej jazdy - Forester SG 2.0 XT

    Masz tam tzw. wiskozę? Jeżeli tak to poszukaj na the forum objawy jej padania. Pozdrawiam,
  8. ura_bus

    Pomysł po butelce wina :)

    Uwierz albo nie ale takie testowanie w krótkim czasie może z wymarzonego forka (szczególnie 2,5XT) zrobić niekoniecznie wymarzoną skarbonkę bez dna. Forek SG to auto na szosy nie w teren (terenówki nie potrzebują 100 km/h w 6,0 sek. ani 220 km/h do odcinki) a i przy takim użytkowaniu nie jest szczególnie długowieczny. Pozdrawiam,
  9. ura_bus

    Samodzielna wymiana rurki klimatyzacji - da się?

    Nie wiem jak jest w Outback`u. Poszukaj np. tutaj:http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2004/. Demontowałem sam do czyszczenia i wymiany elementów całą instalację klimy po zatarciu kompresora w forku II i nie było potrzeby dostawać się od dołu. Jeżeli w OTB jest podobnie jak w FXT to ta rurka (razem z drugą) na ścianie grodziowej jest zamontowana jedną śrubą (+ coś w rodzaju obejmy). żeby ułatwić sobie dostęp u siebie zdemontowałem tylko intercooler. Przy chłodnicy też jedna śruba. Obie 10-tki. Przy montażu trzeba wymienić uszczelki. Warto je przed włożeniem posmarować oliwą/olejem i uważać przy wciskaniu żeby się nie "poprzycinały" - lepiej stopniowo wciskać, cofać niż uszkodzić uszczelkę i mieć nieszczelność. Ja dobrze spasowałem połączenia dopiero za drugim razem . Ważne jest (wiem z własnego doświadczenia) osiowe łączenie elementów. Eliminować naprężenia i nieosiowość połączeń. Instalacji nie uszczelniają skręcane na siłę śrubami złączki tylko oringi w dobrze spasowanych połączeniach. Pozdrawiam,
  10. ura_bus

    Forester SG - poziom płynu chłodniczego

    Lej śmiało do Full. To jest zbiornik przelewowy. Powyżej Full rozszerza się i zmieści się tam z 2 razy więcej płynu niż od zera do tego Full. Gdy silnik stygnie po jeździe powinno ci trochę z tego zbiorniczka pobrać do układu. Gdy ostrzej jedziesz i ciśnienie w układzie chłodzenia przekroczy wartość otwarcia zaworu w korku chłodnicy trochę płynu wyrzuci do zbiorniczka. I tak w kółko. No chyba, że (odpukać) dopadnie cię UPG to wtedy z płynem mogą dziać się cuda. Pozdrawiam,
  11. ura_bus

    zawór podcisnienia - solenoid pvc Forester SG 2.0T i 2.5T

    Porównaj numery części konkretnych modeli na opposedforces.com. Nie wiem czy dobrze identyfikuję zawór, o którym piszesz http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_9/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_10/ ale na opposed powinieneś zlokalizować część co do numeru OEM. Pozdrawaiam,
  12. ura_bus

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    Ok. Dyskutujemy, wymieniamy opinie a kolega @Zwibel jakoś zamilkł. Może rzeczywiście jego problem to jak sugerował @Pitz dławienie 2.0 N/A i utknął w tymczasem 57 stronach tamtego wątku .
  13. ura_bus

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    Z tego co powyżej pisze kolega wynika, że na gazie cofa mu zapłony, buczy a nie jedzie i słychać złe spalanie mieszanki. Gdyby przyczyną były wtryski PB to na gazie nie powinien mieć takich problemów. Temat rzeka ale to co napisałeś potwierdza moją opinię, że najpierw trzeba doprowadzić do prawidłowej pracy silnika na PB.
  14. ura_bus

    „Rozbieralność” lusterka

    Rozbieralne jest, do pewnego stopnia oczywiście. Szczegóły można znaleźć np. tutaj: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2007/Service Manual/Body/glass windows mirrors/MSA5T0725A162496 general.pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2007/Service Manual/Body/glass windows mirrors/MSA5T0725A162500 scalp cap.pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2007/Service Manual/Body/glass windows mirrors/MSA5T0725A162501 outer mirror assembly.pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2007/Service Manual/Body/glass windows mirrors/MSA5T0725A162502 outer mirror.pdf
  15. ura_bus

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    A co to za Forek? Jaki silnik? Mam podobne objawy jak opisujesz i też nie mogę znaleźć przyczyny. W moim przypadku dotyczy to Forka SG 2,5XT z 2006r. Tak czy siak leczenie trzeba zacząć od "benzyny" a nie LPG. Jak auto niedomaga na PB to i na LPG nie będzie dobrze. Pozdrawiam,
×