AdaSch Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 22 godziny temu, markos007 napisał: Forester na zimnym przy skręconych kołach na maksa i powolnym ruszaniu coś jakby przeskakuje, szarpie. Wiskoza do regeneracji? początki, potem maga trzyma na ciepłym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 9 minut temu, AdaSch napisał: początki, potem maga trzyma na ciepłym też niestety mam takie wrażenie, że to początki, jaki +/- koszt regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 7 godzin temu, markos007 napisał: też niestety mam takie wrażenie, że to początki, jaki +/- koszt regeneracji? Sama regeneracja wiskozy to koszt 500zł jeśli chcesz mieć nową wiskozę fabrycznie to teraz będzie kosztować ok 2500zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 53 minuty temu, SubaruLPG napisał: Sama regeneracja wiskozy to koszt 500zł jeśli chcesz mieć nową wiskozę fabrycznie to teraz będzie kosztować ok 2500zł dokładnie, ewentualnie są też magicy w Słoicy Polski co zrobią Ci jak org lub też wzmocnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 (edytowane) Witam. Wyjaśni ktoś czy w subaru jest sens robić próbę olejową przy takim ustawieniu tłoków? Jeśli tak to rozumiem że wstrzykuję olej przez otwór świecy i zakręcam kilka razy wałem korbowym po czym normalnie mierzę ciśnienie? Edytowane 14 Września 2022 przez ObywatelX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, ObywatelX napisał: Witam. Wyjaśni ktoś czy w subaru jest sens robić próbę olejową przy takim ustawieniu tłoków? Jeśli tak to rozumiem że wstrzykuję olej przez otwór świecy i zakręcam kilka razy wałem korbowym po czym normalnie mierzę ciśnienie? Będzie ciężko(nigdy nie robiłem takiej próby w subaru) wałem trzeba zakręcić szybko rozrusznik aby olej się rozprowadził.(bez zapłonu) myślę że ciśnienei Można jeszcze w GMP ustawić dany tłok i podać przez otwór na świece powietrze pod ciśnieniem wraz z mgła olejową. Jakie to rezultaty przyniesie tego nie wiem.wiem jednak że olej jest nieściśliwy i jeśli za dużo go zalejesz do cylindra możesz np skrzywić korbę. Edytowane 14 Września 2022 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly_man Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 Polecicie jakiegoś speca od Foresterów na Śląsku, najlepiej Częstochowa i okolice? Mam na myśli mechanika który ogarnia bierzące naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Szybkie pytanie gdzie w sf ej202 125mk 2.0 jest filtr paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Przy lewym kielichu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Z przodu oczywiście. Taka czara puszka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 To chyba nikt go nie ruszał od fabryki u mnie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 Takie pytanko - pływa mi ciśnienie paliwa przez co najprawdopodobniej silnik nie pracuje równo. Padło na ten moment na wymianę filtra paliwa (nie był jeszcze nigdy wymieniany więc nawet jeżeli to nie on to pewnie i tak warto). Natomiast może już ktoś podrzuci jakieś ewentualne inne przyczyny takiego zachowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 Napisałem Tobie w wątku z filtrem, regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
braun Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Szybkie pytanie. Po jakim przebiegu warto wymienić pompę wody w Forku SH 2012 2.0 FB20? Rozrząd na łańcuchu. Przy rozrządzie na pasku wymienia się przeważnie co 2 wymianę paska. Na razie mam nalatane 150tys km ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrk2607 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 13 godzin temu, braun napisał: Szybkie pytanie. Po jakim przebiegu warto wymienić pompę wody w Forku SH 2012 2.0 FB20? Rozrząd na łańcuchu. Przy rozrządzie na pasku wymienia się przeważnie co 2 wymianę paska. Na razie mam nalatane 150tys km ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Warto wymienić gdy zaczyna przepuszczać uszczelnienie. Łańcuch rozrządu też się wymienia. Mogę zaryzykować twierdzeniem, że po 200 tys km będzie rozciągnięty i należałoby go wymienić. Jednak prawie nikt tego nie robi. A wtedy jest okazja do sprawdzenia jej. A ja mam pytanie dlaczego wymienia się pompę wody co drugą wymianę paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 32 minuty temu, mrk2607 napisał: A ja mam pytanie dlaczego wymienia się pompę wody co drugą wymianę paska? Mowa o pasku rozrządu. Bo w zasadzie ma taką żywotność. Ale mówimy o częściach OEM nie zamiennikach. Czyli cały napęd rozrządu (pasek, rolki, napinacz)z pompą wody OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Kilka tygodni temu poruszałem zmiany wnętrza SFa z polifta do przedlifta. Dziś zabrałem się za przekładkę, wszystko ładnie pasowało do momentu założenia plastiku wokół bocznej tylnej szyby (kiedyś ktoś napisał że tego nie trzeba wymieniać), również trzeba wymienić, kolejny problem to pas bezpieczeństwa który również trzeba wymienić i tu zaczynają się problemy o których nikt nie pisał (albo pisał a ja tego nie doczytałem) , nie ma otworów by taki pas założyć (bo jest z regulacją wysokości) . Natomiast cała operacja w drugą stronę ( przekładka z przedlifta do polifta) jest zupełnie inna bo nie będzie problemu żeby założyć pas bo jest zostawione wolne miejsca do jego przykręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Chyba ja pisałem, ale pasów nie ruszałem. Bo dociąłem plastiki tak aby pasowały względnie. Także do momentu wymiany pasów nie doszedłem Zamawiałem części na raty i już mi się nie chciało bawić dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 46 minut temu, ewemarkam napisał: Chyba ja pisałem, ale pasów nie ruszałem. Bo dociąłem plastiki tak aby pasowały względnie. Także do momentu wymiany pasów nie doszedłem Zamawiałem części na raty i już mi się nie chciało bawić dalej. Też myślałem nad docięciem ale to kiepski pomysł bo kiepski będzie to wyglądać. Jutro dorobię mocowania (nitonakrętka powinna zdać egzamin) i wtedy będzie tak jak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuk Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Pytanie teoretyczne. Czy przy UPG wystarczy planowanie głowic czy głowic i bloku? Jak by nie patrzeć, uszczelka ma dwie powierzchnie styku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 10 godzin temu, Kuk napisał: Pytanie teoretyczne. Czy przy UPG wystarczy planowanie głowic czy głowic i bloku? Jak by nie patrzeć, uszczelka ma dwie powierzchnie styku.. Z tego co czytałam to trzeba zwrócić szczególną uwagę na blok w przypadku silnika 2,5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Wyczytane tu na forum, że przy UPG w przypadku 2.5T robi się kapitalke praktycznie. Bo jak zmierzysz cylindry to łapią jajo. Wiem mamy nie straszyć, ale trzeba to sprawdzić jak czapki będą zdjęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 11 godzin temu, Kuk napisał: Czy przy UPG wystarczy planowanie głowic czy głowic i bloku? Jak by nie patrzeć, uszczelka ma dwie powierzchnie styku.. Sprawdza się płaszczyzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 Czy to jest dywanik z pierwszego montażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 6 godzin temu, pininfarin01 napisał: Czy to jest dywanik z pierwszego montażu? Logo do chyba 97 SF turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się