Janusz Pęzik Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Znajomy przesłał mi dwa linki, które znalazł w czeluściach internetów : 1. https://allegro.pl/oferta/forester-sg-sf-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-8062994383 Ta oferta jest z uwzględnionym przesunięciem kąta i śrubami do ustawiania zbieżności tył. 2. https://allegro.pl/oferta/forester-sg-sf-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-8066942552 Ta oferta jest jakaś... "inna" Co Wy na to? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 12 godzin temu, Janusz Pęzik napisał: Znajomy przesłał mi dwa linki, które znalazł w czeluściach internetów : 1. https://allegro.pl/oferta/forester-sg-sf-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-8062994383 Ta oferta jest z uwzględnionym przesunięciem kąta i śrubami do ustawiania zbieżności tył. 2. https://allegro.pl/oferta/forester-sg-sf-dystans-podkladka-lift-kit-zaw-5cm-8066942552 Ta oferta jest jakaś... "inna" Co Wy na to? Pzdr Druga oferta jest kompletna gdyż posiada śruby do regulacji geometrii. Aczkolwiek same śruby kosztują 100 zł więc korzystniej jest kupić ofertę 1 i dokupić śruby. Wtedy wyjdzie ok 650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 13 godzin temu, miki_mi2 napisał: Druga oferta jest kompletna gdyż posiada śruby do regulacji geometrii. Aczkolwiek same śruby kosztują 100 zł więc korzystniej jest kupić ofertę 1 i dokupić śruby. Wtedy wyjdzie ok 650 Pierwsza oferta za 699pln jest kompletna razem ze śrubki do regulacji i uwzględnieniem kąta Druga oferta za 549pln jest bez śrub regulacyjnych i bez uwzględnienia pochylni konta na podkładkach Jak się doczyta ogłoszenia to tam jest to info... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Takie wzmocnienie mocowania skrzyni z whiteline'a. Ogólnie polecam kanał tego gościa, fajnie pokazuje jak zamontować snorkel, jak wyprowadzić odpowietrzenie z dyfra itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbert Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 W dniu 22.05.2019 o 08:16, Adi660r napisał: Ogólnie polecam kanał tego gościa, fajnie pokazuje jak zamontować snorkel, jak wyprowadzić odpowietrzenie z dyfra itd. i dość dobrze sobie poradził w terenie, znaczy poprawki OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Jakie polecacie śruby/szpilki przy górnym mocowaniu przedniego amortyzatora? Chodzi mi o parametry techniczne śruby, bo zwykła, budowlana raczej nie wchodzi w grę. Wstawiam kompletną kolumnę Pedders (amortyzator, sprężyna, i cała reszta)+ 1cm podkładki + rozpórka Whiteline. W sklepie powiedziano mi, że bardzo mało prawdopodobne aby dało się to skręcić na fabrycznych śrubach. Forek SG XT. Z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 31 Maja 2019 przez Daniel Janus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Jakie polecacie śruby/szpilki przy górnym mocowaniu przedniego amortyzatora? Chodzi mi o parametry techniczne śruby, bo zwykła, budowlana raczej nie wchodzi w grę. Wstawiam kompletną kolumnę Pedders (amortyzator, sprężyna, i cała reszta)+ 1cm podkładki + rozpórka Whiteline. W sklepie powiedziano mi, że bardzo mało prawdopodobne aby dało się to skręcić na fabrycznych śrubach. Forek SG XT. Z góry dziękuję za odpowiedź. Jeśli centymetr podkładki to powinno ci wystarczyć na przodzie śrub gorzej może być z tylu. Śruby napewno wzmacniane 8.8 . Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 3 minuty temu, Rafaelo napisał: Jeśli centymetr podkładki to powinno ci wystarczyć na przodzie śrub gorzej może być z tylu. Śruby napewno wzmacniane 8.8 . Pozdrawiam Z tyłu wkładam kolumny ze sprężynami wzmacnianym pod LPG, a nie mam LPG. Dlatego dokupiłem podkładki na przód 1cm aby stał w poziomie. Ciekaw jak to wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 13:28, Daniel Janus napisał: Z tyłu wkładam kolumny ze sprężynami wzmacnianym pod LPG, a nie mam LPG. Dlatego dokupiłem podkładki na przód 1cm aby stał w poziomie. Ciekaw jak to wyjdzie. Ha, też jestem ciekawy, bo wzmacniane niby niwelują te obciążenie 55l pełnego kotła gazu i haka holowniczego. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 13 godzin temu, Janusz Pęzik napisał: Ha, też jestem ciekawy, bo wzmacniane niby niwelują te obciążenie 55l pełnego kotła gazu i haka holowniczego. Pzdr Otóż - ku mojemu zaskoczeniu - w moim OBKu wzmacniane niwelują. Nawet jak siadam ja w bagażniku - niwelują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fisher Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 12:09, Daniel Janus napisał: Jakie polecacie śruby/szpilki przy górnym mocowaniu przedniego amortyzatora? Chodzi mi o parametry techniczne śruby, bo zwykła, budowlana raczej nie wchodzi w grę. Wstawiam kompletną kolumnę Pedders (amortyzator, sprężyna, i cała reszta)+ 1cm podkładki + rozpórka Whiteline. W sklepie powiedziano mi, że bardzo mało prawdopodobne aby dało się to skręcić na fabrycznych śrubach. Forek SG XT. Z góry dziękuję za odpowiedź. W zeszłym tygodniu wymieniałem komplet Peddersa no i o ile na tył dało się swobodnie załadować 1cm dystansu to na przód już nie... dramatycznie brakowało szpilek i nie wstawiałem. Jak bardzo chcesz to w dobrym metalowym popytaj poprostu o nierdzewki, powinny byc +/- 1 pln za sztuke. Natomiast co do Peddersa to wyszlo calkiem rozsadnie, wzmacniany tyl + 1cm dystansu i wyszlo o 8 mm wyzej niz gorny zakres tego co podaje fabryka dla wolnego ssaka. Przod wyszedl w gornym zakresie tego co podaje fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 W dniu 3.06.2019 o 09:02, Janusz Pęzik napisał: Ha, też jestem ciekawy, bo wzmacniane niby niwelują te obciążenie 55l pełnego kotła gazu i haka holowniczego. Tak wygląda (czarny) po wymianie kolumn zawieszenia na Pedders. Przód 1cm podkładka, tył sprężyny pod LPG ( u mnie brak LPG). Srebrny zawieszenie seryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 U mnie Forek stoi teraz tak : Podkładki 5cm tył sprężyna Pospring wzmocniona plus 1cm oraz opony 215/65/16 dodatkowy 1 cm wyżej. I taki setup mi pasuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 20 godzin temu, Rafaelo napisał: oraz opony 215/65/16 dodatkowy 1 cm wyżej. miałeś te kółka na seryjnym zawiasie? Nic nie obciera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 miałeś te kółka na seryjnym zawiasie? Nic nie obciera? Obciera z przodu o nadkole przy pełnym skręcie ale dałem dystans 5mm i teraz jest spoko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) ja mam 215/65/16 zimówki na seryjnym zawiasie i mi nic nie obcierało. musiałem tylko na nowe kołki poprzypinać plastiki nadkola bo jak były "luźne" to dotykały. ale może to kwestia tez grubości/głębokości bieżnika.... Twoje są mega no i ten kurnik....... Edytowane 6 Czerwca 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Godzinę temu, klev napisał: ale może to kwestia tez grubości/głębokości bieżnika zdecydowanie opona oponie nierówna mimo tego samego rozmiaru. Szerokość czoła opony potrafi się sporo różnić. 1 godzinę temu, Rafaelo napisał: Obciera z przodu o nadkole przy pełnym skręcie ale dałem dystans 5mm i teraz jest spoko. co to za kapcie? bo kostka jest dość spora, AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Forek SG, Toyo open country AT 215/65/16 zawias seria i nic nie ociera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Też mam takie ATki 4xOEM i na zapasie custom, rozmiar i ET jak seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 2 godziny temu, koziolek napisał: Forek SG, Toyo open country AT 215/65/16 zawias seria i nic nie ociera. Zgadza się, tylko zawieszenie od sg jest wyższe o 3 cm. niż od sf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 I jeszcze jedno ja mam felgi z Imprezy GT wiec ET jest inne. I pewnie dlatego mi trochę obciera. Opony mam Nokian Rotiiva AT długo myślałem jakie kupić i na te się zdecydowałem. Przydało by się trochę deszczu abym sprawdził jak się w błocie sprawują Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 7 godzin temu, Rafaelo napisał: mam felgi z Imprezy GT wiec ET jest inne 5 mm względem forkowych i robi to różnice, nawet na seryjnym rozmiarze opony przód może czasem delikatnie liznąć nadkole, a tył jest bardzo blisko kolumny amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Ostatnio robiłem próby i włożyłem 215/60 r 17 na et 48 i niestety koło się oparło o amor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 5 mm względem forkowych i robi to różnice, nawet na seryjnym rozmiarze opony przód może czasem delikatnie liznąć nadkole, a tył jest bardzo blisko kolumny amortyzatora. Przerabiałem bliskość amortyzatora z opona po pierwszych moich plejadach jak się amortyzator wygiął Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Pęzik Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 W dniu 5.06.2019 o 14:44, Rafaelo napisał: U mnie Forek stoi teraz tak : Podkładki 5cm tył sprężyna Pospring wzmocniona plus 1cm oraz opony 215/65/16 dodatkowy 1 cm wyżej. I taki setup mi pasuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To ten Pospring z Poznania? Jaki koszt był tych sprężyn? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się