Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz dopiero patrze i czytam o czym piszecie. Nie jestem jeszcze za bardzo biegly w temacie. Forka mam moze od kilku miesiecy z czego 4 stal u mechanikow :D Taka szpera plytkowa tylna wzmocniona adekwatnie do wiskotycznej bedzie robila duzo lepiej? Chociaz nie wiem czy taka plytkowa mozna tak mocno spiac. Patrze, widze to wszystko i juz kusi by kupic taka szpere na przod a reszte zostawic jak jest ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Koledzy. Zgiął mi sie przedni amor  wiec musze go uzbroic na nowo. Co byscie polecili fajnego do jazdy w terenie? 

Mam podkladki 5cm z przodu. Zamiast nich jakis lift od ironmana?

Edytowane przez Skiper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Skiper napisał(a):

Koledzy. Zgiął mi sie przedni amor z przodu wiec musze go uzbroic na nowo. Co byscie polecili fajnego do jazdy w terenie? 

Mam podkladki 5cm z przodu. Zamiast nich jakis lift od ironmana?

Mam taki używany komplet sprężyn Ironman z amorkami, dwa lata mają przednie amorki i sprężyny, a rok tylne amorki. Może Cię zainteresuje. 

IMG_20240215_132949.jpg

IMG_20240215_133006.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału.
Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm.
Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę.

Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Max 84 napisał(a):

Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału.
Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm.
Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę.

Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy emoji3.png

Trzeba mieć kielichy:faja: Bardziej twardo jest ale wystarczy LPG i już sprawa załagodzona.

Ironman nie siada jak wszystko inne po załadowaniu kilku gratów do bagażnika.

Można zrobić5 cm liftu i po załadowaniu auta na wyjazd okazuje sie że liftu zostało 1 cm.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Max 84 napisał(a):

Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału.
Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm.
Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę.

Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy emoji3.png

@arkadio użytkuje Ironman w SG dość długo plus bfg at czyli dość twarde opony, może się wypowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Oktan napisał(a):

@arkadio użytkuje Ironman w SG dość długo plus bfg at czyli dość twarde opony, może się wypowie..

Ironmany faktycznie są "sztywniejsze", "twardsze" od serii ale to chyba nikogo nie zaskoczy. W połączeniu z dość twardymi AT`ekami faktycznie przejazd przez "śpiących policjantów", zwłaszcza tych krótkich, przy większej prędkości czuć w kręgosłupie.

Za to po załadowaniu tyłu, jak pisał @koziolek, dupa nie siada.

Teraz może bym rozważył na tył Ironmany a na przód coś bardziej miękkiego. Ponadto Ironman zazwyczaj robi zestawy o dwóch twardościach (nie pamiętam czy do SF, SG dostępne są takie opcje). I można by np. na przód dać "miętko" a na tył "twardo". Co kto, do czego potrzebuje.

Jak kto mawiają, każde rozwiązanie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...

Ja do jazdy w terenie, zwłaszcza tej wyprawowej przy pełnym obciążeniu, śmiało mogę polecić Ironman`y oczywiście o ile kielichy są zdrowe :D

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...