Skocz do zawartości

Max 84

Użytkownik
  • Zawartość

    389
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Max 84

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo
  • Auto
    Forester 02MY NA
    Lupo 98 1.0

Ostatnie wizyty

450 wyświetleń profilu
  1. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    A hamulec działa ? Może tloczek stoi w zacisku.
  2. Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    W oryginale mój Forek miał dwa kąty. Zrobiłem kolektor nie równoodleglościowy. Na dwóch kątach, przy jakiejś tam puszce końcowej większej średnicy wylotowej niż ori było za cicho. Wyciąłem drugiego kąta i jest ok. Musisz pokombinować, tak aby Tobie było dobrze. Nie ma sprawdzonej metody która zagwarantuje Ci buldot, za pierwszą przeróbka, taki który Ci odpowiada.
  3. Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Ja mam jednego kąta drugi wycięty i zastąpiony rurą. Daj kolektor z antyka będzie gites.
  4. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    U mnie były po obu stronach na dole. Oba zapieczone na stałe po dwóch latach.
  5. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Czytałem trochę o Brembo Max i mają podzielone opinie. Zamówię, albo gładkie Brembo albo ATE i jakiś dobry klocek do tego.
  6. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Skończyły mi się tarcze i klocki w Forku NA SF. Co założyć ?? Zainteresowały mnie tarcze Brembo Max 09.5674.76 i ew jakieś Ferrodo do tego. Ori tarcze i klocki TRW nie zachwycają skutecznością, pomimo znikomej mocy. Czy nie kombinować i kupić ATE tarcze i klocki ??
  7. objawy padania uszczelki pod głowicą

    Zgadzam się z akir'em we wszystkich punktach, dodając po moich doświadczeniach z UPG w Wolnym Ssaku. Uszczelki tylko ORI. Ewentualnie jak planujesz 400 kuca to szukaj odporniejszych. Możesz dla pewności zrobić test CO2, ale niestety nie nastawiaj się zbytnio na brak CO2 w układzie. Ale co Nas nie zabije, to Nas wzmocni !!!
  8. pomoc

    Nie. Zlewasz olej z skrzyni. Odkrecasz wał od skrzyni. Wybijasz zawleczke z wybieraka biegów. Odkrecasz kilka śrub. Odbijasz " dupke skrzyni " od całej skrzyni i masz wisko na wierzchu. Najwygodniej z kanału robić tą operacje. Zobaczysz, wyczujesz w jakim stanie są łożyska. Dajesz nowy olej po wszystkim i git :-)
  9. pomoc

    Zrobiłem przelew wysłałem moją. Na drugi dzień dostałem kurierem zregenerowaną. Demontaż - montaż robiłem sam. Musiałbym zajrzeć w papiery, ale na pewno zregenerowana nie była droższa niż 600 zł. Od samej wiskozy, lub kończących się jej łożysk.
  10. forester problem chyba z wiskozą

    Tak to na 99 % wiskoza. Do weryfikacjii także trzy łozyska. Dwa od wiskozy jedno od wałka. Na Twoim miejscu za dużo bym już nie jezdził jak wyje, spadnie Ci pierścień zabezpieczający z wisco i może zmielić Ci skrzynie.
  11. pomoc

    Masz do wymiany lub regeneracjii Wiskoze. Czyli mechanizm różnicowy w tzw. Dupce skrzyni biegów. Wpisz w szukajke wiskoza i poczytaj. Tematów jest bardzo dużo. Ja regenerowałem w Wrocławiu za ok 600 zł. Po trzech latach wszystko gra i buczy.
  12. Forester 2006 LPG

    Jest kranik którym regulujesz dawke. Z czasem puszcza i do dolotu kapie Ci ten płyn, który przy odpalaniu po postoju spala się co skutkuje takim dymkiem. Mam sąsiada z Fordem, z takim samym problemem.
  13. Forester 2006 LPG

    Masz zamontowany lubryfikator ? Jesli tak to bym spróbował zmniejszyć dawke tego szajsu, albo zakręcić na razie.
  14. Filmy

    Kurs wziął na " akord " Widziałem już wczoraj. Trochę przerażające, nie pochwalam, ale kierowca na pewno nie miał prawka od tygodnia. Nie mniej jednak, nie pochwalam.
  15. Forester sf - sprężyny Ironman

    Docelowo powinieneś kupić sprężyny dedykowane do danego amortyzatora. Jezeli nie chcesz kupować całego zestawu, to musisz poszukać w necie, czy dana sprężyna będzie pasowac do Twoich amortyzatorów. Teraz masz amortyzator zwykły bez samopoziomowania i do niego musisz kupić zwykłą sprężynę. Podejrzewam że, jak kupisz dedykowane KYB do Twojego auta to będą pasować.
×