Jump to content

koziolek

Użytkownik
  • Content Count

    1813
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

koziolek last won the day on January 25

koziolek had the most liked content!

Community Reputation

1933 Wspaniały

2 Followers

About koziolek

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Forester XT 2.5
    "ten wzmocniony"

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dach spokojnie takie obciążenie wytrzymuje, warto wziąć pod uwagę mniejszy namiot i połowa ekipy śpi w aucie, a połowa w namiocie.
  2. Trzeba dodać co nieco i jest lepiej
  3. Wystarczy na początek sprawdzić napięcie paska i ewentualnie go naciągnąć.
  4. Nowo założony piszczał mi na mrozie, stary i drewniany ślizgał się a nie piszczał.
  5. Banał, może pasek jest twardy/stary i się ślizga?
  6. Podkładki wystarczą jak sprężyny i amory ok, w imprezie dokładałem 1 cm
  7. Oczywiście, że ma sens Mocy nigdy za wiele, ale będzie konieczny remap więc dodatkowy koszt.
  8. Trochę tak, ale te 1000-1200 obrotów wyżej będzie moc maksymalna. Seria td04 w zasadzie kończy się w okolicach 5500-6000 tyś obrotów, a hybryda będzie te kilka koni więcej dokładała powyżej tych 6000 tyś obrotów. W sumie potwierdzam to co napisałeś
  9. Ciutkę później 'wstanie', pewnie z 200 obrotów, ale za to będzie pompowała dużo dłużej pewnie o 2 tyś obrotów
  10. Zanim zaczniesz "psy wieszać" dowiedz się więcej na temat składania silników subaru. Napis na tłoku oznacza tylko typ tłoka, znaki montażu są w innym miejscu. Starsze silniki miały grubą uszczelkę pod głowicą, w zależności jaki masz kod silnika, taką dajesz uszczelkę. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Uważaj, dzisiaj byłem na milicji, bardzo dużo mają mandatów za 'celowe wprowadzenie auta w poślizg i stworzenie zagrożenia' , to za bączki na placach i parkingach[emoji41] Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. Oczywiście, może to być wina docisku, przy tych Twoich strzałach ze sprzęgła, must have kevlar
  13. Kupowałem LUK do forka, na docisku była naklejona taka niby błyszcząca banderolka, po jej zerwaniu ukazał się wytłoczony napis EXEDY. Bardzo prawdopodobne, że u Ciebie jest podobnie, może po prostu tarcza jest słabsza(okładzina), obicie kewlarem to 2 stówki, na bank nie będzie się ślizgało, a już na pewno śmierdziało
  14. Luk to i tak prawdopodobnie Exedy, obij tarczę kevlarem i będziesz zadowolony, koszta niższe.
×
×
  • Create New...