Jump to content

koziolek

Użytkownik
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

About koziolek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Forester XT 2.5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozklej obydwie tak samo jak robiłeś przednie, przełóż czerwony klosz, który jest w świetle przeciwmgielnym z jednej do drugiej i po problemie.
  2. Nie można było tak od razu. Sprawdzaj wszystkie kostki pod deską, zegarami i kolumną kierownicy, do momentu pojawienia się kontrolek przy włączonym zapłonie. Potem auto zapewne uruchomi się bez problemu. Brak kontrolek zapewne oznacza brak zasilania na pętlę immo przy stacyjce jak i na moduł immo a także na ecu.
  3. Jak wyżej, sprawdziłbym stacyjkę, kostki pod nią. Ew tam gdzie było coś robione, masa do budy i silnika(raczej ok skoro rozrusznik kręci).
  4. Przy włączonym zapłonie nie ma kontrolek? Przy stacyjce nie dłubałeś?
  5. Awaria immo objawia się tym, że auto uruchamia się i po sekundzie gaśnie, ew kontrolka kluczyka świeci na desce, a auto nie odpala. Opisz może co się dzieje po włączeniu zapłonu i dalej próby kręcenia rozrusznikiem.
  6. Światła mijania muszą być włączone.
  7. Nie ma takiej możliwości żeby immo się rozkodował.
  8. Spokojnie możesz pociskać, jeszcze lepiej dla silnika. Wiadomo bez naprawdę ostrych szaleństw, subaru jest podlane paliwem więc problemu nie będzie. Jak nie będzie przeładowywał to biedy nie zrobisz.
  9. Dokładnie, co było robione z silnikiem, czy te same turbo czy inne? I podstawowe pytanie: jak chcesz podnieść doładowanie nie robiąc remapu?
  10. Weź napisz wyraźnie o co chodzi, co ma remont silnika do doładowania? Doładowanie przed remontem było pewnie w granicach 0,7bara, więc teraz też takie jest. Skąd te 0,3-0,5 bara?
  11. Dochodzi też problem z odbijaniem kierunkowskazów i klaksonem. Musisz zmierzyć odsadzenie kierownicy i takiej długości dokupić nabę, biorąc oczywiście czy bierzesz fajerę płaską czy typu talerz. Za dużego wyboru w nabach nie ma, więc kupujesz nabę pasującą na wieloklin i dobierasz do tego kierownicę.
  12. Mam pionieera avh ileś tam, pasuje idealnie ale jest czarny. No i niestety nie jest tak zakrzywiony jak deska czy ori radio, niestety trzeba kupić interfejs do sterowania z kierownicy za 140 pln. Plusy- ma aux,usb,no i kamerę cofania, gra to też o niebo lepiej.
  13. Dokładnie tak, w forku szukałem i pod fotelem nic nie było, klapki znalazłem za oparciem tylnego fotela właśnie pod stropianem.
  14. Zmienić manometr, zweryfikować pomiar.
  15. Wczoraj na trasie do Elbląga ledwo byłem w stanie utrzymać na pasie mazdę 6, więc to nie jest wina forka Ale generalnie na wszystkich nowo budowanych drogach, wiatr odbijający się od ekranów robi takie zawirowania że trudno przewidzieć co zrobi auto.
×
×
  • Create New...