Jump to content

koziolek

Użytkownik
  • Content Count

    1867
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

koziolek last won the day on January 25

koziolek had the most liked content!

Community Reputation

2033 Wspaniały

2 Followers

About koziolek

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Forester XT 2.5
    "ten wzmocniony"

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak napisali wyżej, klosze trzeba przepolerować. Takie same Narvy zamontowałem z tydzień temu w busie, nigdy wcześniej nie montowałem takich wynalazków. W podziemnym ciemnym garażu założyliśmy jakieś syfiaste chińskie ledy które świeciły wszędzie tylko nie na ścianę, nie dało się stać przed autem, była tak mocna poświata. Po założeniu ledów Narvy elegancko rysują na ścianie, stojąc przed autem nie oślepiają i spokojnie można patrzeć na światła, w zasadzie jak ze zwykłymi żarówkami H4 tylko jaśniej. Trochę zweryfikowało to mój pogląd na ledy, byłem zagorzałym przeciwnikiem, al
  2. W nowszej generacji się rozszczelniają nagrzewnice, króćce są na oringach, w starszych chyba się nie zdarza, szukaj mokrego w okolicach pedałów. Bulgotania być nie powinno, gdzieś jest nieszczelność.
  3. To był taki dzień, gdzie odważni faceci siedzieli na fotelach pasażera
  4. To powrót po naszym spotkaniu na działce Miszy, ja już dawno byłem na hiper napędzie
  5. Żeby nie było tak kolorowo, przeciwmgłowe sterowane są masą a drogowe sterowane są +12V. Tak więc trzeba dodatkowy przekaźnik który po zasilaniu z drogowych poda masę na przeciwmgielne Największą zaletą jest flara drogowymi wspierana całą resztą Pozdrawiam zapominalskich na drogowych jadących z naprzeciwka
  6. Ja mam wszystko podpięte pod przycisk od przeciwmgielnych, oczywiście przez przekaźnik, a sterowane wszystko drogowymi. Czyli przycisk ON, nic się nie dzieje do czasu aż odpalam drogowe, wtedy zapalają się przeciwmgielne i dachowe. Przycisk OFF, nic nie świeci nawet przy zmianie na drogowe. Brak możliwości włączenia przeciwmgielnych, które są i tak bezużyteczne
  7. Tabletki brałeś? Ten wątek jest o różnych liftach i prawdopodobnie 90% tu piszących ma mniejsze lub większe lifty. Ostatnie komentarze dotyczą liftu 4 CALE, to trochę więcej niż 4cm i w grę wchodzi dużo więcej modyfikacji.
  8. Trochę przeraża mnie ilość tych podkładek, ilość możliwych punktów w których pojawi się luz i z hukiem rozwali geometrię. To nie jest lift budy nad ramą, gdzie wszystko jest przykręcone do ramy i tylko na to jest nałożona buda. Forek to nadwozie samonośne się wygina a z takim kitem może się giąć jeszcze bardziej, nie do końca tak jakbyśmy chcieli. Mam mieszane uczucia co do takiego kitu.
  9. Chyba 35 mm, ale z czasem podobno siadają.
  10. Tylko Ironmany i podkładka pod tylny wzdłużny wahacz, żeby koło stało centralnie na środku.
  11. koziolek

    LPG w Subaru

    No tak, trochę się zakręciłem, spalanie faktyczne LPG jest wyższe od wskazań komputera.
  12. koziolek

    LPG w Subaru

    Chyba nie, wszystkie auta które miałem z LPG pokazywały 10% mniej od faktycznego zużycia, mówię tutaj o zużyciu LPG.
  13. Opony General Grabber 215/75/75 czyli większe niż te o które pytasz, nic nie ociera, zawieszenie na Ironmanach.
  14. Pamiętam jak wrzuciłem rozpórkę Staffa do lanosa, napadałem na ronda jak głupi
×
×
  • Create New...