Jump to content

koziolek

Użytkownik
  • Content Count

    985
  • Joined

  • Last visited

About koziolek

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Forester XT 2.5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie sprawdziłem w moim SG i faktycznie kielich amortyzatora jest blisko budy, a mam tylko wyższe sprężyny ironman. Kolega @weiser chyba testuje takie wahacze z wstawioną śrubą regulacyjną.
  2. Na pewno wszystko zostało złożone jak trzeba, sprężyna siedzi na swoim miejscu? Sporo ludzi liftuje forki i chyba nikomu nie ocierało. Tył podniosłeś 3 cale? Podkładki, czy lift spawany?
  3. Nie ma tam strasznej filozofii, dwie sprężynki trzymające szczęki, regulator i blaszka rozpierająca (tylko tutaj zwróć uwagę jak była założona). Kręcisz regulatorem przez szczelinę w tarczy kotwicznej, luzując szczęki, zdejmujesz tarczo bęben, odpinasz sprężynki obracając talerzyki na nich o 90 stopni, zdejmujesz szczęki sprawdzając gdzie są założone sprężyny pomiędzy szczękami i blaszka rozporowa, która jednocześnie jest sprężynką dla regulatora, czyścisz wszystko i odpowiednio smarujesz ruchome części składasz w odwrotnej kolejności, zakładasz tarczo bęben i regulujesz szczęki regulatorem przez tarczę kotwiczną.
  4. Forki, imprezy i legacy mają takie same przekładnie, więc raczej będą pasować. Taptane Tapatalkiem
  5. Zmieniaj barwy, bo Hulk to będzie pod maską
  6. koziolek

    WRX GD vs GH

    GH -lepiej skręca, mniejsza podsterowność, -lepiej hamuje na zwykłych seryjnych hamulcach, -więcej miejsca w środku, ciszej, -2,5 trzeba się liczyć z wymianą UPG - multimedialna kierownica, xenony, kontrola trakcji -ciężko sprzedać GD - Gorzej skręca, -gorzej hamuje, -mniej miejsca z tyłu, -2,0 padające panewki -brak multimedialnej kierownicy, kontroli trakcji itd ale...patrz niżej - ma spoiler, ikona subaru -brutalna moc -łatwo sprzedać, potem się żałuje latami Powiem tak, miałem oba modele, GD jeździłem 3 lata, do dziś żałuję że sprzedałem, GH miałem wersję wolnossącą 2 lata i WRX, wrx sprzedałem po pół roku. Gdybym teraz kupował pomimo wszystkich minusów brałbym GD, jeżeli GH to wolę wersję bez turbo od wersji wrx. Wrx GH jest fajny itd, ale nie ma tego czegoś.
  7. Krzyżaka w komplecie z kolumną nie dostaniesz. Wpisz na alledrogo krzyżak kierowniczy i wyskoczy ich dziesiątki, jak nie setki.
  8. Zamontowałem bagażnik wyprawowy i światełka [emoji3] Taptane Tapatalkiem
  9. Stówkę pewnie rozmieniłeś[emoji3] Nic strasznego. Taptane Tapatalkiem
  10. Każdy pokazuje co chce, na przykład wrx 2009 wskazówka w połowie zegara ani drgnie pomiędzy 80-100°, Forek 2004 wskazówka prawie w połowie 80-96°. Start wskazówki na zegarze przy temp około 50-55°. Taptane Tapatalkiem
  11. Normalne pęknięcia głowic, jeśli nie mocne to można zakładać, jeśli pęknięcia są mocne niestety głowice do wymiany. Takie pękanie nie ma nic wspólnego z LPG, silniki jeżdżące tylko na dobrej benzynie też mają tak popękane a kilka sztuk rozkładałem.
  12. Temperatura jak najbardziej ok, wskazania zegara trochę za niskie moim zdaniem, powinien wskazywać prawie połowę, ale nie jest to jakiś kłopot. Jak to się mówi - jeździć, obserwować
  13. Masz rację, czujnik to jedno a termostat to drugie. Pisałem dwukrotnie że najpierw trzeba sprawdzić odczyt z czujnika temperatury, podpinając się skanerem lub kompem do obd. Obojętnie od zewnętrznej temperatury silnik powinien pracować w temperaturze około 90 stopni, reguluje to termostat i wentylatory na chłodnicy. Wątek jest o silniku niedogrzanym, patrząc na zegar temperatury około 60-70 stopni, trzeba zweryfikować czujnik i zegar a potem szukać dalej. Jeśli odczyt z czujnika będzie pokazywał 90 stopni a zegar 70 to mamy winnego. Taptane Tapatalkiem
  14. Nie do końca, masz dwa obiegi cieczy, tzw mały i duży. Małym pompa pompuje ciecz gdy silnik jest zimny i termostat zamknięty, wtedy ciecz wędruje w obrębie silnika i nagrzewnicy. Po rozgrzaniu cieczy otwiera się termostat i wtedy ciecz wędruje także przez chłodnicę. Sprawdź czy nie masz włączonej klimatyzacji, wtedy wiatraki mogą się załączać i schładzać chłodnicę. Bardziej miarodajne będzie odczytanie temperatury przez obd, może jest uszkodzony czujnik, ew jak wcześniej pisałem zegar temp.
×
×
  • Create New...