Przemekkon Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Nakrecilem sie Jaki polecacie warsztat okolice warszawy na wschód na montaż tego zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Ile cm. wybrałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 10cm plus opony 235 75 15 cos z grupy mt. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ile mm dystanse wystarcza przy oponie 235 75 15? Ew 225 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 (edytowane) A ja jestem Ciekaw jak przy tym lifcie będzie sie Forester prowadził. Ciekawa propozycja nie powiem Edytowane 28 Kwietnia 2021 przez Rafaelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ja dobrze widzę że to razem z body liftem? Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ja dobrze widzę że to razem z body liftem? Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu TapatalkaDobra doczytałem Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Rafaelo napisał: A ja jestem Ciekaw jak przy tym lifcie będzie sie Forester prowadził. To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy. Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy. Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki.Ja to w pełni rozumiem , ze środek ciężkości idzie do góry a amortyzatory i sprężyny seria to ciężko będzie tym się poruszać na trasie a w terenie tez niezbyt bezpiecznie. Ale jak kto lubi Wyglada fajnie ale jak dla mnie w Forku to już za wysoko i mija się z celem. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 I namieszaliscie Mi Panowie w glowie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Przemekkon napisał: I namieszaliscie Mi Panowie w glowie.. Po prostu pojawiają się tu głosy rozsądku. Nie podniesiesz Forestera o pięć ba nawet o dwa cale tak jak Patrola, Jimny, Land Rovera, starą Gklasę, ponieważ te auta mają sztywne mosty, ramę i ultra proste zawieszenie w którym nawet geometrii nie ustawiasz. Dodatkowo do tych aut masz wybór dedykowanych markowych profesjonalnych zestawów zawierających amortyzatory o dłuższym skoku, (nawet o regulowanej twardisci) wahacze, sprężyny, elementy zawieszenia, gazowe odboje itd. Jeśli zrobisz taki lift w SUVie, zbudujesz tylko pomnik. Zmieni się tylko wygląd, dlatego auto po takim modzie to pomnik. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 16 godzin temu, mechanik napisał: To lift na podkładkach i to gigantycznych. Nie może być dobrze. Do Albanii jechaliśmy ze znajomymi, którzy w aucie mieli lift 4" na podkładkach - generalnie masakra w trasie auto pływa i kładzie się, w terenie ten sam skok zawieszenia. Generalnie do dupy. Dobry, lift zrobiony na bazie wymiany sprężyn, amortyzatorów i elementów zawieszenia często poprawia zachowanie auta w stosunku do fabryki. Bo zasada jest taka : jak podnosimy to i poszerzamy. U mnie nic nie pływa, pomimo balonu 75, idzie jak po sznurku. Oczywiście mi nie uwierzysz, także zapraszam na jazdę 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Trochę przeraża mnie ilość tych podkładek, ilość możliwych punktów w których pojawi się luz i z hukiem rozwali geometrię. To nie jest lift budy nad ramą, gdzie wszystko jest przykręcone do ramy i tylko na to jest nałożona buda. Forek to nadwozie samonośne się wygina a z takim kitem może się giąć jeszcze bardziej, nie do końca tak jakbyśmy chcieli. Mam mieszane uczucia co do takiego kitu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Totem Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 Hej, jakiej długości śruby powinienem kupić do poliuretanowych podkładek 2cm na przód do SF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste. 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.Tabletki brałeś? Ten wątek jest o różnych liftach i prawdopodobnie 90% tu piszących ma mniejsze lub większe lifty.Ostatnie komentarze dotyczą liftu 4 CALE, to trochę więcej niż 4cm i w grę wchodzi dużo więcej modyfikacji. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ? 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ? Tylko że ten hummer to bardziej tzw bulwarówka Od 9 minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: 4 cale, 4 cale, powiedz to gostkowi z żółtej hybrydy - panie, tyle modyfikacji i jak to będzie jeździć ? Podniesiony a prześwit i tak słaby i Drabinka do wsiadania potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 22 godziny temu, Rafaelo napisał: Podniesiony a prześwit i tak słaby Nie chodzi w tym wszystkim tylko o prześwit. Chodzi o - Zwiększenie atrykulacji zawieszenia (skoku) - Możliwość włożenia większych kół (możliwość przejeżdżania przez większe przeszkody) - zwiększenie głębokości brodzenia - Zwiększenie kątów najazdu i zjazdu Prześwit poprzeczny (to wbrew nazwie ten od przodu wkasnie) nie będzie gigantyczny w terenówce, jednak praca zawieszenia jest dużo ważniejsza. Mechanizmy różnicowe mają potężne pokrywy i nie grozi im zbytnio koleina. Jak coś wyciagarka wyciagnie, nie zawsze przejeżdża się na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 (edytowane) Panowie czy ta śruba będzie odpowiednia aby wstawić na tyle aby ustawić kąty po lifcie? http://e-subaru.pl/zawieszenie/3837-subaru-sruba-mimosrodowa-amortyzatora-przod-pochylenia-kata-kola-20540aa090.html Bo są jeszcze takie.https://allegro.pl/oferta/sruby-regulacji-kata-kola-subaru-forester-impreza-7929490085 Jak wszystko trwa u mnie, ale mam już/dopiero formy do odlania z poliuretanu. Obie wysokie na 30mm. Zastanawiam się czy nie wyłamać tych miejsc na śruby i wstawić tam przy odlewaniu rurek z nierdzewki albo stali Cro-Mo. Lewa to tylna? Prawa przednia? Dostępny mam poliuretan o twartości 85 ShA, wszędzie jak są gotowce to wykonane są z poliuretanu o twartości 90ShA. Jak doczytałem to 100ShA to twardość betonu, a 0ShA twardość wody. Edytowane 29 Maja 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Z drugiego linku na tył są. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 A tu zdjęcia jak wygląda zapakowany Forek z 2 i pół roweru z tyłu na ironmanach (pierwsze zdjęcie). Siadł niewiele. Przed to niestety jakiś moje archiwalne. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vicyou Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Cześć wszystkim, wrzucam efekt prac nad moim Forkiem. Jestem ciekawy wszego zdania. Z rzeczy, które zostały zrobione, to oprócz rekonstrukcji tylnego kielicha i konserwacji, całość została podniesiona o 5 cm i osadzona na Peddersach + płyta pod silnik. Pozdrawiam. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 21 minut temu, Vicyou napisał: Cześć wszystkim, wrzucam efekt prac nad moim Forkiem. Jestem ciekawy wszego zdania. Z rzeczy, które zostały zrobione, to oprócz rekonstrukcji tylnego kielicha i konserwacji, całość została podniesiona o 5 cm i osadzona na Peddersach + płyta pod silnik. Pozdrawiam. Teraz by się przydały większe koła, i lekko moim zdaniem podnieść tył, jak go zladujesz to siądzie, a i tak jest niżej od przodu. Ogólnie mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się