Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

Nie napisałem jeszcze o jednym: mam podejrzenie graniczące z pewnością, że facet na stacji kręcił nakrętką, a nie podkładką - nie widziałem samego kręcenia ale jak wszedłem to miał klucz na śrubie :).

Aha jeszcze jedna sprawa - bo chyba sam spróbuję to zrobić - auto ma być postawione czy lepiej uniesione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście tak jak piszesz z tyłu nie ma mimośrodu. 
 

Zasugerowałem się opisem w ofercie (i wszystkich podobnych):

- 2 śruby mimośrodowe do regulacji pochylenia koła tył.
 

Stąd myślałem, że po założeniu podkładek będzie można za pomocą dołączonych śrub regulować kąt tylnych kół bez konieczności przeróbek.

 

Jeżeli konieczne jest jednak rozwiercenie otworu na fasolkę to muszę poszukać na Śląsku kogoś, kto to ogarnie a do tej pory cieszyć się jazdą... ze szkodą dla opon.

Edytowane przez Evendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak odswieze kartofla troszke. 

Chcialem zapytac czy ktos tez tak pomotal forka (posiadam SFa) i jak mu sie to sprawuje. Ewentualnie co bym mogl tu jeszcze usprawnic do terenu.

  Wiec zrobiony lifcik podkladkami 5cm, wywalone stabilizatory. Podkladki pod wahacze wzdluzne tez sa

  Wiskoza centralna sprieta na 15kg, wiskoza tylna na 20kg

  Snorkel co by tam nie utopic kiedys

  Plyta kompozytowa pod silnikiem. Jedzie tez dodatkowo stalowa pod skrzynie biegow i tylny dyfer 

  Opony MT Hancook Dynapro MT2 w rozmiarze 215/75r15. Zeby je upchac majac juz felgi z ET38 na tyl musialem dodatkowo zalozyc dystanse 20mm a z przodu delikatnie nadkole polaskotac :))

Pare razy juz testowalem w terenie i weryfikuje sie zderzak tylny tak to idzie jak zle. Przewaznie jedzie do momentu az nie zawisnie na brzuchu i skonczy sie grunt pod kolami. 

 

20240106_102536.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię zawsze central wisko 20kgf, lepiej robi w terenie ale trzeba uważać zimą bo niechętnie skręca ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał(a):

Ja robię zawsze central wisko 20kgf, lepiej robi w terenie ale trzeba uważać zimą bo niechętnie skręca ;)

 

Chcialem 20kg ale Michał z lsdfactoey zasugerowal 15kg z tego wzgledu ze czasem robie po np 300km zeby dojechac w teren czy tam rajd i wrocic. Powiedzial ze bedzie bezpieczniejsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Skiper napisał(a):

Chcialem 20kg ale Michał z lsdfactoey zasugerowal 15kg z tego wzgledu ze czasem robie po np 300km zeby dojechac w teren czy tam rajd i wrocic. Powiedzial ze bedzie bezpieczniejsze :D

On zawsze bezpiecznie i profesjonalnie podchodzi do tematu, ja robie 20 i uzywam auta na codzień i w trasie, nie przeszkadza w niczym poza skręcaniem czasem po śniegu ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Daroot napisał(a):

Mam w imprezie środkową spiętą na 10kg i dołożoną w tylnym dyfrze, również na 10kg. No ciężko się już cofa na suchym na parkingu. 

coś koloryzujesz z tym 10 i ciężkim skręcaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Daroot napisał(a):

Nie koloryzuję, czuć już że jest spięta i przy mocnym skręcie potrafi zgasnąć, trzeba więcej gazu używać

Masz niezidentyfikowany jakiś  problem, miałem kilka Subaru z centralnym 20kgf i tylnym też 20 albo 30kgf i nic mi nie gasło ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Skiper napisał(a):

Dobrze ze dziala. Ma robic swoje. Na razie jestem zadowolony ze jezdze na tych MTekach i poloski sie jeszcze kreca cale :)

Łaski nie robi, ma orać i dawać radość ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Oktan napisał(a):

Masz niezidentyfikowany jakiś  problem, miałem kilka Subaru z centralnym 20kgf i tylnym też 20 albo 30kgf i nic mi nie gasło ;)

 

 

Nie będę się spierał - zaczęło się gdy obie wiskozy oddałem do lsdfactory na 10kg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Daroot napisał(a):

 

Nie będę się spierał - zaczęło się gdy obie wiskozy oddałem do lsdfactory na 10kg/

Może jesteś bardzo wyczulony, tak też może być :) 
 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skiper napisał(a):

To mozna spiac tył nawet i na 30kg?

Można, ale na suchym i tak nic nie zastąpi płytki ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał(a):

Żeby jeszcze coś było sensownego do R160... 

Kaaz jest spoko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, skwaro napisał(a):

Tylko wiesz, 4600pln trochę odstrasza :)

A zakup seryjnego STi r180 z płytką plus ośki i zwrotnice i do tego specjalne tarcze bo ręczny duży albo jeszcze dodatkowo zaciski za bagatela 10-12k nie odstrasza? A może jeszcze będzie trzeba to zregenerować płytkę.. ;)

Proszę Cię :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Oktan napisał(a):

A zakup seryjnego STi r180 z płytką plus ośki i zwrotnice i do tego specjalne tarcze bo ręczny duży albo jeszcze dodatkowo zaciski za bagatela 10-12k nie odstrasza? A może jeszcze będzie trzeba to zregenerować płytkę.. ;)

Proszę Cię 

Wiem wiem, dlatego nie poszedłem jeszcze w R180, mimo że zaciski z STI już mam, a tarcze z STI i tak są tańsze niż dedykowane pod mały ręczny DBA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...