Evendi Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Nie napisałem jeszcze o jednym: mam podejrzenie graniczące z pewnością, że facet na stacji kręcił nakrętką, a nie podkładką - nie widziałem samego kręcenia ale jak wszedłem to miał klucz na śrubie :). Aha jeszcze jedna sprawa - bo chyba sam spróbuję to zrobić - auto ma być postawione czy lepiej uniesione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Kręci się śrubą a nie podkładką, zobacz budowę tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Ja robiłem na podniesionym. Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Z tyłu nie ma mimośrodu. Jest z przodu. U siebie, po podniesieniu Forka, zrobilem fasolki i koło ustawiłem jak chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evendi Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 (edytowane) Oczywiście tak jak piszesz z tyłu nie ma mimośrodu. Zasugerowałem się opisem w ofercie (i wszystkich podobnych): - 2 śruby mimośrodowe do regulacji pochylenia koła tył. Stąd myślałem, że po założeniu podkładek będzie można za pomocą dołączonych śrub regulować kąt tylnych kół bez konieczności przeróbek. Jeżeli konieczne jest jednak rozwiercenie otworu na fasolkę to muszę poszukać na Śląsku kogoś, kto to ogarnie a do tej pory cieszyć się jazdą... ze szkodą dla opon. Edytowane 20 Listopada 2023 przez Evendi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Nie ma potrzeby robić fasolek. Ten zestaw śrub poprawnie zamontowany umożliwia zmianę kąta pochylenia koła.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Tak odswieze kartofla troszke. Chcialem zapytac czy ktos tez tak pomotal forka (posiadam SFa) i jak mu sie to sprawuje. Ewentualnie co bym mogl tu jeszcze usprawnic do terenu. Wiec zrobiony lifcik podkladkami 5cm, wywalone stabilizatory. Podkladki pod wahacze wzdluzne tez sa Wiskoza centralna sprieta na 15kg, wiskoza tylna na 20kg Snorkel co by tam nie utopic kiedys Plyta kompozytowa pod silnikiem. Jedzie tez dodatkowo stalowa pod skrzynie biegow i tylny dyfer Opony MT Hancook Dynapro MT2 w rozmiarze 215/75r15. Zeby je upchac majac juz felgi z ET38 na tyl musialem dodatkowo zalozyc dystanse 20mm a z przodu delikatnie nadkole polaskotac :)) Pare razy juz testowalem w terenie i weryfikuje sie zderzak tylny tak to idzie jak zle. Przewaznie jedzie do momentu az nie zawisnie na brzuchu i skonczy sie grunt pod kolami. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Ja robię zawsze central wisko 20kgf, lepiej robi w terenie ale trzeba uważać zimą bo niechętnie skręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Godzinę temu, Oktan napisał(a): Ja robię zawsze central wisko 20kgf, lepiej robi w terenie ale trzeba uważać zimą bo niechętnie skręca Chcialem 20kg ale Michał z lsdfactoey zasugerowal 15kg z tego wzgledu ze czasem robie po np 300km zeby dojechac w teren czy tam rajd i wrocic. Powiedzial ze bedzie bezpieczniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Mam w imprezie środkową spiętą na 10kg i dołożoną w tylnym dyfrze, również na 10kg. No ciężko się już cofa na suchym na parkingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 16 minut temu, Skiper napisał(a): Chcialem 20kg ale Michał z lsdfactoey zasugerowal 15kg z tego wzgledu ze czasem robie po np 300km zeby dojechac w teren czy tam rajd i wrocic. Powiedzial ze bedzie bezpieczniejsze On zawsze bezpiecznie i profesjonalnie podchodzi do tematu, ja robie 20 i uzywam auta na codzień i w trasie, nie przeszkadza w niczym poza skręcaniem czasem po śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 10 minut temu, Daroot napisał(a): Mam w imprezie środkową spiętą na 10kg i dołożoną w tylnym dyfrze, również na 10kg. No ciężko się już cofa na suchym na parkingu. coś koloryzujesz z tym 10 i ciężkim skręcaniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Nie koloryzuję, czuć już że jest spięta i przy mocnym skręcie potrafi zgasnąć, trzeba więcej gazu używać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Dobrze ze dziala. Ma robic swoje. Na razie jestem zadowolony ze jezdze na tych MTekach i poloski sie jeszcze kreca cale 20240106_140940.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 12 godzin temu, Daroot napisał(a): Nie koloryzuję, czuć już że jest spięta i przy mocnym skręcie potrafi zgasnąć, trzeba więcej gazu używać Masz niezidentyfikowany jakiś problem, miałem kilka Subaru z centralnym 20kgf i tylnym też 20 albo 30kgf i nic mi nie gasło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 4 godziny temu, Skiper napisał(a): Dobrze ze dziala. Ma robic swoje. Na razie jestem zadowolony ze jezdze na tych MTekach i poloski sie jeszcze kreca cale 20240106_140940.mp4 Łaski nie robi, ma orać i dawać radość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 8 godzin temu, Oktan napisał(a): Masz niezidentyfikowany jakiś problem, miałem kilka Subaru z centralnym 20kgf i tylnym też 20 albo 30kgf i nic mi nie gasło To mozna spiac tył nawet i na 30kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 8 godzin temu, Oktan napisał(a): Masz niezidentyfikowany jakiś problem, miałem kilka Subaru z centralnym 20kgf i tylnym też 20 albo 30kgf i nic mi nie gasło Nie będę się spierał - zaczęło się gdy obie wiskozy oddałem do lsdfactory na 10kg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Godzinę temu, Daroot napisał(a): Nie będę się spierał - zaczęło się gdy obie wiskozy oddałem do lsdfactory na 10kg/ Może jesteś bardzo wyczulony, tak też może być 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Godzinę temu, Skiper napisał(a): To mozna spiac tył nawet i na 30kg? Można, ale na suchym i tak nic nie zastąpi płytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Teraz, Oktan napisał(a): Można, ale na suchym i tak nic nie zastąpi płytki Żeby jeszcze coś było sensownego do R160... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2 godziny temu, skwaro napisał(a): Żeby jeszcze coś było sensownego do R160... Kaaz jest spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2 minuty temu, Oktan napisał(a): Kaaz jest spoko. Tylko wiesz, 4600pln trochę odstrasza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 4 minuty temu, skwaro napisał(a): Tylko wiesz, 4600pln trochę odstrasza A zakup seryjnego STi r180 z płytką plus ośki i zwrotnice i do tego specjalne tarcze bo ręczny duży albo jeszcze dodatkowo zaciski za bagatela 10-12k nie odstrasza? A może jeszcze będzie trzeba to zregenerować płytkę.. Proszę Cię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2 minuty temu, Oktan napisał(a): A zakup seryjnego STi r180 z płytką plus ośki i zwrotnice i do tego specjalne tarcze bo ręczny duży albo jeszcze dodatkowo zaciski za bagatela 10-12k nie odstrasza? A może jeszcze będzie trzeba to zregenerować płytkę.. Proszę Cię  Wiem wiem, dlatego nie poszedłem jeszcze w R180, mimo że zaciski z STI już mam, a tarcze z STI i tak są tańsze niż dedykowane pod mały ręczny DBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się