Jump to content

Totem

Nowy
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About Totem

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy było już spotkanie pod wiatrakami [nie tylko dla turBosów] ?
  2. Wczoraj dokonałem podstawowej czynności: zakupiłem Subaru Outback 2003 2.5
  3. zajebiaszczo wygląda i lepiej się prowadzi, czego chcieć wiecej
  4. Panowie, męczę temat kupna auta do szeroko rozumianej turystyki offroad i utknąłem na temacie MPT vs. VTD+VDC.. [już wybrałem kierunek AT w OBKowej budzie] im dalej w las tym więcej drzew. W skrócie: czy VDC [z VTD bo chyba jedno z drugim w parze idzie] jest mega ekstra opcją w porównaniu do MPT i najlepiej szukać takiego egzemplarza bo przyhamowuje "luźne" koło i transferuje moment na obciążone koła czy, jeśli macie porównanie to tylko taki miły dodatek. Bez skrótu: Koleś w starszym Legasiu z VDC Ten sam koleś na testowym wykrzyżu Bardziej realne warun
  5. MTeki nie takie straszne jednak..? Słoneczna Australia to inne warunki niż nasze, częściej po mokrym jeździmy, niemniej wyniki ciekawe.
  6. Siema, odkopuje temat. Ogólnie wolałbym zakupić OBKa i podnieść go na podkładkach przód/tył, ale na bezrybiu i rak ryba, jest ciekawa 2.0 do kupienia więc dumam nad liftowaniem Legacy IV tak by była wyższa od ori OBKa. Idąc standardem @WOJO, podkładki 3,5cm + wzmocnione Lesjofors 4288331 dają prześwit z tyłu zbliżony OBK i zwiększoną tolerancje na ciężary. Standardem w Forku SG są podkładki do 5cm [amor przód/tył + podkładki pod tylne wahacze] + sprężyny Ironman dające +35mm. Czy w Legacy: - nie trzeba dawać podkładek pod tylny wahacz? - wrzuc
  7. Wracając do opon, doświadczenie mam małe więc mnie skorygujecie, w naszych warunkach geograficznych gdzie 95% terenu to piaski lub glina AT zakleja się niewiele później niż zimówka(AT ma niesymetryczny bieżnik i mniej lamell), dopiero MT ma odpowiednią rzeźbę by się odpychać i oczyszczać. AT jest na utwardzone i kamieniste szlaki gdzie liczy się wytrzymałość na niskich ciśnieniach. Skoro ktoś chce ganiać świnie w błocie to AT mają wątpliwe zastosowanie.. Co do wagi opony w rozmiarze 225/75/16: AT - All-Terrain T/A KO2 - 19,3kg AT - Discoverer ST MAXX - 20kg AT - Geolandar
  8. Jak było? Powrót o własnych siłach, pierwsze miejsce w nowej kategorii: SUV na MTkach?
  9. Hej, ten zestaw H&R, mający w opisie "regulacje wysokości ca. 35mm", da lift 35mm w stosunku do seryjnych sprężyn? Wersja europejska auta.
  10. Może warto by zrobić małe zestawienie doświadczeń pt. jak podnieść Forka dla opornych ? ;D Wątek ma już 42 strony i sporo równych konfiguracji: sprężyny, felgi, wielkości opon, stabilizatory, podkładki, SG, SF..
  11. Chyba dlatego podjazdy robi się na raz? Ruszanie pod stromiznę z zera to duże obciążenia na cały zestaw napędowy i wykrywacz najsłabszego ogniwa, czy to będzie sprzęgło, centrala, opony..
  12. Z przodu otwarty dyfer to wiem ale czemu to wygląda jakby nic na tył nie szło, cały moment na przód i kręci luźnym kołem? Zbyt duże obciążenie pod taką górkę by wisko cokolwiek pomogła? Pisząc click macie na myśli kompresorową pełna blokadę?
  13. A'propos wypraw i ogólnie offroad, czytając forum i na podstawie tych filmów, czy ja dobrze rozumiem że: 1. manuale maja wiskozę w centrum 2. AT maja MPT lub MPT+VTD odpowiednio oznaczenia skrzyni TZ i TV 3. najlepsza do jazdy poza czarnym jest opcja z VTD którą wg filmu można zablokować 4. VTD w forku 2.0 nie było dostępne Tylko czemu na pierwszym filmie manual i MPT przekazują wszystko na przednie uniesione koło jakby były przednionapędowe?
×
×
  • Create New...